Auteur Topic: PROXIMUS LEAGUE  (gelezen 162753 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #105 Gepost op: 30 maart 2016, 16:14:09 »
Vrijdag staat ons een belangrijke match tegen Lierse te wachten. Een week voor de wedstrijd is Tribune twee en drie al volledig uitverkocht. Vandaag ook T1. Vrijdagavond schreeuwen dus 13000 supporters Antwerp naar de overwinning. Vrijdag winnen is heel grote kans op de titel. We are marchin on!  8)

Good luck maat. Ik supporter voor jullie! Tijd dat het traditionsverein, dat Antwerp toch wel is, terugkeert naar eerste! 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #106 Gepost op: 2 april 2016, 21:10:22 »
Vrijdag staat ons een belangrijke match tegen Lierse te wachten. Een week voor de wedstrijd is Tribune twee en drie al volledig uitverkocht. Vandaag ook T1. Vrijdagavond schreeuwen dus 13000 supporters Antwerp naar de overwinning. Vrijdag winnen is heel grote kans op de titel. We are marchin on!  8)

Ik was deze match gisteren even uit het oog verloren... Antwerp-Lierse: 0-1 :o. Eupen kan dit weekend terugkomen tot op 3 punten. De strijd om de titel is nog niet voorbij...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #107 Gepost op: 3 april 2016, 15:17:38 »
Vrijdag staat ons een belangrijke match tegen Lierse te wachten. Een week voor de wedstrijd is Tribune twee en drie al volledig uitverkocht. Vandaag ook T1. Vrijdagavond schreeuwen dus 13000 supporters Antwerp naar de overwinning. Vrijdag winnen is heel grote kans op de titel. We are marchin on!  8)

Ik was deze match gisteren even uit het oog verloren... Antwerp-Lierse: 0-1 :o. Eupen kan dit weekend terugkomen tot op 3 punten. De strijd om de titel is nog niet voorbij...

Zou onzen Tommy dit al weten? Hij is zo stil in dit topic ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #108 Gepost op: 3 april 2016, 17:21:38 »
Vrijdag staat ons een belangrijke match tegen Lierse te wachten. Een week voor de wedstrijd is Tribune twee en drie al volledig uitverkocht. Vandaag ook T1. Vrijdagavond schreeuwen dus 13000 supporters Antwerp naar de overwinning. Vrijdag winnen is heel grote kans op de titel. We are marchin on!  8)

Ik was deze match gisteren even uit het oog verloren... Antwerp-Lierse: 0-1 :o. Eupen kan dit weekend terugkomen tot op 3 punten. De strijd om de titel is nog niet voorbij...

Zou onzen Tommy dit al weten? Hij is zo stil in dit topic ;) :lol_hitting:
:ecomcity:   ;D

Weer onwaarschijnlijk wat we laten liggen. Thuis dan nog. Typisch Antwerp. Het is nog niet voorbije, maar we hadden eigenlijk die titel al lang binnen moeten hebben. De strijd wordt nog lang en hard. Uitgaan van eigen sterkte en op karakter het seizoen tot een goed einde brengen. Met 5200 naar Cercle nu en daar de drie punten gaan halen. Het MOET nu!

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #109 Gepost op: 6 april 2016, 19:51:20 »
Zondag ..de dag van de waarheid. De dag waarop Antwerp moet tonen waarom ze eerste staan. Wij, de supporters die al elf seizoenen in tweede klasse vertoeven, gaan met 130 bussen, of grofweg 5000 supporters, naar Brugge.

"You can only be victorious if you step on the pitch like Warriors!" ... Please gasten, take us home to the place where we belong: First division!

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #110 Gepost op: 6 april 2016, 19:58:54 »
Zondag ..de dag van de waarheid. De dag waarop Antwerp moet tonen waarom ze eerste staan. Wij, de supporters die al elf seizoenen in tweede klasse vertoeven, gaan met 130 bussen, of grofweg 5000 supporters, naar Brugge.

"You can only be victorious if you step on the pitch like Warriors!" ... Please gasten, take us home to the place where we belong: First division!

ToiToiToi!  :pica :steeringwheel:
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #111 Gepost op: 7 april 2016, 01:12:33 »
Zondag ..de dag van de waarheid. De dag waarop Antwerp moet tonen waarom ze eerste staan. Wij, de supporters die al elf seizoenen in tweede klasse vertoeven, gaan met 130 bussen, of grofweg 5000 supporters, naar Brugge.

"You can only be victorious if you step on the pitch like Warriors!" ... Please gasten, take us home to the place where we belong: First division!

Ik gun het jullie heeeel hard maat! Go for glory!!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #112 Gepost op: 10 april 2016, 20:11:23 »
Antwerp heeft in de 94ste minuut een 2-0 achterstand bij Cercle goedgemaakt en blijft zo aan kop, met 1 punt meer dan Eupen. Het slot van de competitie belooft razend spannend te worden!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #113 Gepost op: 10 april 2016, 23:18:42 »
Antwerp heeft in de 94ste minuut een 2-0 achterstand bij Cercle goedgemaakt en blijft zo aan kop, met 1 punt meer dan Eupen. Het slot van de competitie belooft razend spannend te worden!

Een match die me nog lang zal achtervolgen. We starten weer niet goed en geven enkele kansen weg. Doch weer de pech dat we een owngoal maken. Al de vierde dit seizoen...zucht. Pech is er ook wel bij. Dan direct de 2-0 na rust. Spits er extra bij en het begon te draaien. Die 2-2. Een ontlading, precies of we winnen de titel. Ik stond twee rijen naar onder na de goal en ben omhelst door mensen die ik ni kenden. Een gelijkspel dat aanvoelt als een overwinning. Terug op kop, en we pakken Koksijde volgende week thuis. Vrijdag is het ook Tubeke-Eupen. Verlies of gelijkspel van Eupen = volle kans voor ons. Pff, de emotionele Rollercoaster die ik nu mee maak mag ni te lang meer duren!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #114 Gepost op: 11 april 2016, 09:20:05 »
Pas toch maar op met die match tegen Koksijde. Zo moesten wij vorig seizoen 4 matchen voor het einde naar Heist, 1 van de zwakste ploegen uit de reeks, al 10 matchen niet meer gewonnen. Bij winst waren we quasi zeker van de titel. Wij waren verlamd door de stress en bij rust stond het 3-0 voor Heist... Uiteindelijk 3-1 verlies.

Uiteindelijk hebben we het in Geel toch nog afgemaakt, maar die match in Heist zal ik nooit vergeten. Wat een anti-climax was me dat...
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #115 Gepost op: 11 april 2016, 18:43:07 »
Ons probleem ligt vooral thuis. We zijn de beste uitploeg uit de reeks, maar thuis laten we de laatste wedstrijden zoveel liggen. Dat mag niet, zeker niet met zo een achterban.

De stress die ik momenteel ervaar is onwaarschijnlijk. Ik heb Antwerp niet meer bewust in eerste zien spelen. Ik kan me enkel de miserabele tweede klasse herinneren. Jarenlang financiële problemen... Nu eindelijk een kans om terug te keren. Ik hoop echt dat het ni meer misloopt.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #116 Gepost op: 15 april 2016, 11:23:07 »
Vanavond de topper Tubize-Eupen. Een verlies van Eupen ziu voor ons de beste uitslag zijn.
Stress ... Niet normaal hoog!!!

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #117 Gepost op: 17 april 2016, 14:27:01 »
Vanavond de topper Tubize-Eupen. Een verlies van Eupen ziu voor ons de beste uitslag zijn.
Stress ... Niet normaal hoog!!!
Eupen pakte in extremis nog een punt. Gisteren was het dan aan ons om de druk weer bij Eupen te leggen. Dat deden we ook, mét aanvallend en mooi voetbal. De ontlading na de 1-0 was enorm.

Volgende week kunnen wij op Union de titel pakken als Eupen verliest of gelijk speelt. Wij kunnen ons nog een verlies permitteren. Indien niet, komt het aan op de laatste speeldag: Antwerp - Eupen. Maar ik ben er van overtuigd dat wij op Union de titel pakken en Eupen gelijk speelt tegen Geel thuis.

Volgende zondag kan het zover zijn: Antwerp terug naar eerste klasse.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #118 Gepost op: 17 april 2016, 14:34:37 »
Vanavond de topper Tubize-Eupen. Een verlies van Eupen ziu voor ons de beste uitslag zijn.
Stress ... Niet normaal hoog!!!
Eupen pakte in extremis nog een punt. Gisteren was het dan aan ons om de druk weer bij Eupen te leggen. Dat deden we ook, mét aanvallend en mooi voetbal. De ontlading na de 1-0 was enorm.

Volgende week kunnen wij op Union de titel pakken als Eupen verliest of gelijk speelt. Wij kunnen ons nog een verlies permitteren. Indien niet, komt het aan op de laatste speeldag: Antwerp - Eupen. Maar ik ben er van overtuigd dat wij op Union de titel pakken en Eupen gelijk speelt tegen Geel thuis.

Volgende zondag kan het zover zijn: Antwerp terug naar eerste klasse.
En het jaar daarop naar Eerste B  ;D 
Amateurs .... Lang leve Beerschot  :-\ :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #119 Gepost op: 17 april 2016, 15:03:08 »
Vanavond de topper Tubize-Eupen. Een verlies van Eupen ziu voor ons de beste uitslag zijn.
Stress ... Niet normaal hoog!!!
Eupen pakte in extremis nog een punt. Gisteren was het dan aan ons om de druk weer bij Eupen te leggen. Dat deden we ook, mét aanvallend en mooi voetbal. De ontlading na de 1-0 was enorm.

Volgende week kunnen wij op Union de titel pakken als Eupen verliest of gelijk speelt. Wij kunnen ons nog een verlies permitteren. Indien niet, komt het aan op de laatste speeldag: Antwerp - Eupen. Maar ik ben er van overtuigd dat wij op Union de titel pakken en Eupen gelijk speelt tegen Geel thuis.

Volgende zondag kan het zover zijn: Antwerp terug naar eerste klasse.
En het jaar daarop naar Eerste B  ;D 
Amateurs .... Lang leve Beerschot  :-\ :lol
Elke mogelijkheid is goed genoeg om Antwerp de grond in te boren...shame on you  ;D