Auteur Topic: PROXIMUS LEAGUE  (gelezen 162756 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #120 Gepost op: 17 april 2016, 17:22:33 »
Ik heb niks tegen "den aantwerp", helemaal niks .......
Ik vind alleen dat België geen land is dat een Eerste Klasse zou moeten hebben .....
Compleet oninteressant, een ploeg als Anderlecht die geen schim is van de grote ploeg die Europees wat betekende in de jaren 70, het Belgische voetbal is op sterven na dood ....


Kijk eens wat er hier allemaal in Eerste klasse ronddwarrelt ...
Sint Truiden  :-\
Westerlo  :kissass
Moeskroen  :o
Waasland Beveren  ::)


En nu steken ze daar nog eens de meest corrupte ploeg van België bij, waar niemand van weet waar eht geld vandaan komt ....
Als stad staan we dan weer wel goed in Eerste, maar voetbal en België, enkel de nationale ploeg ZOU wat te betekenen moeten hebben .... en dat zien we dan wel in juni  :17:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline LellebeL

  • Held
  • *****
  • Berichten: 926
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #121 Gepost op: 17 april 2016, 18:30:43 »

Kijk eens wat er hier allemaal in Eerste klasse ronddwarrelt ...
Sint Truiden  :-\
Westerlo  :kissass
Moeskroen  :o
Waasland Beveren  ::)


Whahahaaaaaa!!
En dat zijn echt bestaande plaatsnamen??

In Nederland hadden wij ooit een bandje met de welluidende naam Pater Moeskroen.
Hun grootste hit...: Roodkapje!

 :ladyred

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #122 Gepost op: 17 april 2016, 18:34:40 »

Kijk eens wat er hier allemaal in Eerste klasse ronddwarrelt ...
Sint Truiden  :-\
Westerlo  :kissass
Moeskroen  :o
Waasland Beveren  ::)


Whahahaaaaaa!!
En dat zijn echt bestaande plaatsnamen??

In Nederland hadden wij ooit een bandje met de welluidende naam Pater Moeskroen.
Hun grootste hit...: Roodkapje!

 :ladyred
In Nederland is er zelfs een ploegske met de naam Willem2, die heeft ook een Roodkapje  :lol ;D ;)


sexmachine - dat is dus als grap bedoeld, die ploeg, en mijn posting  :039:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #123 Gepost op: 17 april 2016, 18:44:20 »
[attachimg=1]
[attachimg=2]
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #124 Gepost op: 24 april 2016, 16:59:14 »
Ow ow ow Antwerp. Na 2-1 verlies op Union heeft Eupen op de voorlaatste speeldag de leiding van Antwerp overgenomen. Antwerp moet nu op de laatste speeldag thuis tegen Eupen winnen om nog kampioen te worden. Hoogspanning op de Bosuil volgende week!!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #125 Gepost op: 26 april 2016, 19:58:05 »
En het wordt steeds moeilijker voor Antwerp om Eerste Klasse A te halen volgend seizoen ....
Daar ze het na de wanprestatie op Union toch nog in eigen handen hadden, kwam vandaag nieuws (zwarte rook) vanaf de geschillencommissie .....
WS Brussels krijgt 2 extra punten omdat Seraing destijds een niet-speelgerechtigde speler opstelde (gelljkspel omgezet in forfait).... pikant detail ... die speler kwam van WS Brussels .......


Het wordt nog mooier ... WS Brussels heeft geen licentie voor Eerste Klasse A volgend seizoen, omdat de gemeente Klein-Syrië (lees: Molenbeek   :-\    ) het huurcontract van het stadion niet verlengd heeft.
Tegen deze beslissing ging WS B dan weer in beroep en het Belgisch Arbitragehof voor de Sport spreekt zich over deze zaak uit op 2 mei ......

En daartegen is de competitie afgelopen in Tweede klasse ..... het kan alleen in onnozel Belgenland, deze soap ........

Het makkelijkst zou zijn indien WS Brussel op hun donder krijgen van Patro Eisden, al lijkt me die kans zeer klein ........

Wie er volgend jaar in Eerste A spelt, gaat dus zelfs voor het BAS beslist worden .... arm België ..... na het laatste fluitsignaal gaat dus heel waarschijnlijk geen winnaar bekend zijn, pas 2 dagen later .......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #126 Gepost op: 1 mei 2016, 19:47:41 »
Dit deed pijn. Héél veel pijn.

Bij affluiten stonden de tranen in mijn ogen. 13 jaar had ik gewacht op deze wedstrijd. Een match waar we bij winst naar eerste klasse zouden trekken. Om 16u naar het stadion getrokken en 6 uur in totaal met onze bende het beste van onszelf gegeven. Een sfeer die ik nog nooit had meegemaakt. Dat doet NIEMAND, ik herhaal, NIEMAND in België ons na.

Minutenlang heb ik naar boven zitten staren bij affluiten. Mijn kameraden en ik zochten troost bij elkaar. Ik stond op het punt om de tranen te laten rollen. Dit doet pijn, veel pijn.

Na affluiten vonden tientallen supporters het nodig om de boel dan nog eens te verzieken. Gasten die ik al had opgemerkt tijdens de match, want ze droegen van die halssjaals om eventueel hun gezicht te kunnen bedekken. En ja hoor, ze stormden recht richting Eupen supporters. Zielige gasten, die ik trouwens nog nooit op de Bosuil had gezien. Toen het waterkanon werd ingezet kwam een groepje terug gelopen richting Tribune twee, die de volle laag hebben gekregen van échte supporters. Ze zijn, terecht, hardhandig aangepakt.

Het zit diep bij mij. Hoog tijd om volgende week naar LR te trekken en daar wat af te gaan neuken met de bende hier.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #127 Gepost op: 1 mei 2016, 19:59:49 »
Antwerpen had nochtans alle kaarten in eigen handen, nadat deze week nog de punten terug afgenomen werden van WS Brussels .....
De enige voorwaarde was .... winnen ....


Spijtige zaak voor de stad Antwerpen, en de hooligans .... ik kan het niet beter verwoorden dan hoe jij het deed ....


En dan te bedenken dat Antwerp nog geen 2 maanden geleden 8 punten krediet had op de achtervolgers .....


Nu zitten we in Eerste Klasse A met een ploegske opgescheept dat soms 30 betalende supporters trekt .... ze hebben dan weer wel de meeste punten behaald ... en ze hebben nog geen geldige licentie voor het betaald voetbal ...


Het kan dus nog best dat ze zakken naar Derde Klasse ... en dat Eupen in Eerste A terecht komt ....


Intussen is die andere ploeg uit het Antwerpse weer kampioen en spelen die volgend seizoen in de Eerste Amateurlige, of hoe dat ding ook mag heten, en het jaar daarop in Eerste B????



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #128 Gepost op: 1 mei 2016, 20:12:49 »
Dat WS Brussels eerste staat in het klassement is, sportief gezien, niet zo onterecht. Ze hebben een goeie ploeg.

WS Brussels naar eerste klasse met maximum 300 supporters op de tribunes. Het Belgische voetbal anno 2016.

Chapeau voor KFCO Beerschot Wilrijk. Maar mark my words, ze gaan daar nu vast zitten zoals wij al jaren in tweede klasse vastzitten. Virton, Heist, Geel, Seraing, Dessel, ... aanschouw het betonvoetbal. Geen walk in the park.

Antwerpen, dé grootste stad in Vlaanderen, heeft wederom geen club in eerste klasse zitten. Triest.

Pff, hoe meer ik erover schrijf, hoe meer het besef komt wat we gisteren laten liggen hebben. Was het maar al vrijdag. De grieten van LR krijgen gefrustreerde cumshots op hun taloor geschoteld  ;D




Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #129 Gepost op: 1 mei 2016, 20:20:51 »
Over Beerschot .... ze hoeven gewoon kampioen te spelen ... en dan hebben we volgend-volgend seizoen twee ploegen uit Antwerpen die mee kunnen dingen naar een plaats in Eerste A ...
Of, zoals ik al stelde, de trots opzij zetten en de fusie ... maar wel enkel als ze in 't paars spelen nadien  ;D :-\


Ik denk dat de dames in LR het niet erg vinden om gefrustreerde cumshots op hun 'taloor' te krijgen vrijdag, zolang er per cumshot een bruin-oranje briefje van eigenaar wisselt   ;) :cheer: :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #130 Gepost op: 7 mei 2016, 12:04:09 »
De kogel is door de kerk in tweede Klasse .....
Niet de kampioen promoveert, maar Eupen .....


WS Brussels, dat eerst 2 punten toegeschoven kreeg door het BAS, die nadien terug afgenomen werden, speelde gewoon kampioen afgelopen week omdat Eupen of Antwerp in een onderling duel vertikten te scoren ......


Nu promoveert de kampioen dus niet, omdat ze domweg geen licensie krijgen voor de pro league .....


Gevolgen:
Eupen stijgt naar Eerste A
Roeselare 'promoveert' naar Eerste B (ze vielen als 9e in Tweede Klasse net buiten de boot, maar blijven nu toch in Tweede klasse, wat Eerste B wordt)
WS Brussels zakt naar de Eerste Amateurliga ..... waar ook Beerschot blijft, omdat er dit jaar geen ploeg van Derde Klasse, wat Eerste Amateurliga wordt, promoveert ...


Antwerp kan dus alleen maar nog meer balen dan ze al deden ...... in februari stonden ze nog 8 punten los .... en niet naar Eerste A .....


Volgend jaar wordt de kolder nog groter in Eerste B .....
8 ploegen die 4 wedstrijden tegen mekaar spelen .....
Na 14 wedstrijden krijgen we een periodekampioen, en nog eentje na 28 wedstrijden ...... die spelen dan een testmatch voor promotie naar Eerste A.
Het kan dus zomaar zijn dat volgend jaar de kampioen in Eerste B niet eens promoveert en de laatste in de stand wel .....
Een voorbeeldje:
OHL haalt in ronde 1 pakweg 28 punten en is periodekampioen
Lommel United haalt 0 punten
Antwerp haalt 25 punten en is 2e
De tweede ronde haalt Lommel United 22 punten en eindigt na de reguliere competitie als allerlaatste van de 8 maar is wel periodekampioen
Antwerp haalt 21 punten
OHL haalt 12 punten
Na de reguliere competitie is Antwerp kampioen, OHL is tweede en Lommel United laatste ....
Antwerp koopt niets met zijn titel, ze blijven in Eerste B
OHL kan als tweede van de reguliere competitie naar Eerste A, indien ze de testmatch tegen Lommel winnen.
Lommel United zakt naar de Amateurliga als laatste ...... o neen ..... OF stijgt als allerlaatste naar Eerste A, indien ze de testmatch tegen OHL winnen  :lol


Arme Belgische Voetbalbond

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #131 Gepost op: 10 mei 2016, 21:25:31 »
Na ons gelijkspel heb ik eigenlijk de beslissing van het BAS niet meer gevolgd. Stiekem hoopte ik dat Woluwe een licentie ging krijgen en de Pro League opgescheept zat met een rotclub in Molenbeek waar 400 man naar komt kijken. Het zou typerend aan het Belgische voetbal en de competitiehervorming die eraan komt.

Maar Eupen is de verdiende stijger. Die grijpen al jaren nét naast de titel. Daartegenover walg ik wel van die 'satemietclubs' die enkel gebruikt worden op hun spelers in de schijnwerpers te plaatsen en ze asap te verpatsen. Niet echt bevorderend voor het voetbal, me dunkt. Maar nog steeds verdienen zij het. Die mannen hebben een sterke ploeg.

En dan nu. Naar 1B. Hoe groot is het misbaksel van 1B? Groot! 4 keer tegen dezelfde ploeg.  :cheer: En de mogelijke scenario's die ik al heb zien passeren, inclusief die van SM hieronder.  :-\

Er staat ons maar één ding te wachten: Beide ronden volgend jaar kapot spelen zodat er geen testmatch nodig is en we rechtstreeks stijgen.

En Vanderbiest wordt waarschijnlijk trainer bij ons. Heb ik een dubbel gevoel bij.

Offline Tommy80

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 104
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #132 Gepost op: 30 juni 2016, 22:05:32 »
Ik had gehoopt dit seizoen in een andere topic te kunnen posten. Helaas :(

Dan maar terug 1B zeker.

Allez Vanderbiest als trainer en transfers alla Remacle...Zeker niet slecht. Mijn abonnement alvast net verlengd en ik kijk al uit om 4 keer tegen dezelfde ploeg te spelen  :o
Kut 1B!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
PROXIMUS LEAGUE
« Reactie #133 Gepost op: 30 juni 2016, 22:54:11 »
Vanderbiest is een goede trainer. Remacle echter is een zwaar overschatte voetballer. Spectaculair is ie, maar rendement halen, how maar... Verleden jaar amper 2 goals in 26 matchen, als ik me niet vergis.

Hoe dan ook: hopelijk wordt dit eindelijk het jaar van 'den Antwerp'. Makkelijk zal het weer niet worden, maar ooit moet het toch eens lukken he!

En zo niet, het seizoen erop in 1B: Antwerp-Beerschot ;D. Ook iets om naar uit te kijken ;).
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Abonnementen FC Antwerp verkopen als zoete broodjes
« Reactie #134 Gepost op: 14 juli 2016, 09:44:56 »
http://www.voetbalbelgie.be/nl/article.php?id=110335

Het gaat volgend jaar weer 'stormen' op de bosuil. Hopelijk krijgt dat supportslegioen nu ook eindelijk de titel waar ze al zovele jaren naar smachten en die ze echt wel verdienen.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum