Auteur Topic: HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK  (gelezen 465093 keer)

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #255 Gepost op: 4 januari 2017, 07:45:24 »
Een jonge vent komt bij de drogist om condooms te kopen. De drogist meldt dat ze in twee verpakkingen worden verkocht; een van 3 stuks en een van 12 stuks. De jongen trekt een stoer gezicht en zegt “Nou, ik ben vanavond uitgenodigd om thuis bij een lekker heet wijffie te komen eten. De hele school heeft haar al zowat genaaid en ik voel dat dit mijn geluksdag is. Ik ga ze dus vanavond een flink pakken en heb er wel een stuk of 10 nodig.” Aldus koopt hij een verpakking met 12 stuks en rekent af. ’s Avonds zit hij bij het meisje thuis aan tafel en hij vraagt of hij misschien even mag bidden voor het eten. Natuurlijk wordt zo’n verzoek gerespecteerd en hij begint te bidden… en te bidden… en te bidden… Dat gaat zo een minuut of 10 door en uiteindelijk tikt het meisje hem aan… “Goh, je hebt mij nooit verteld dat jij zo religieus bent… ” Waarop hij antwoordt: “Jij hebt mij ook nooit verteld dat jouw vader drogist is! :-P
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #256 Gepost op: 4 januari 2017, 10:02:36 »
Dokter: Uit het onderzoek blijkt dat uw vrouw Alzheimer of AIDS heeft. Man: Hoe kan ik erachter komen wat ze nou heeft dokter?

Dokter: Ik wil dat u een klein testje met haar doet, neem haar mee naar het park en laat haar daar achter. Als ze de weg naar huis terugvind; niet neuken! :-\ ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Taylor

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3760
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #257 Gepost op: 4 januari 2017, 20:59:26 »
[attachimg=1]
Penny: Yeah, yeah. My mom gave me the same lecture about my virginity. I gotta tell you, it was a lot more fun taking it out and playing with it.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #258 Gepost op: 5 januari 2017, 06:30:24 »
Wat hebben vrouwen en condooms met elkaar gemeen?

Ze zitten meer in je portemonnee dan om je lul :-P :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline vendezz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 287
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #259 Gepost op: 5 januari 2017, 09:28:36 »
Een vrouw plaatst een advertentie in de krant: ". Ik zoek een man die me niet slaat, niet voor me weg loopt en goed is in bed" een dag later komt er een man aan de deur en belt aan. De vrouw doet open en ziet een man in een rolstoel zonder armen en benen. De man zegt ik kom voor de advertentie! De vrouw; denk jij nou e...cht dat jij iets voor mij bent? Je hebt geen armen. Waarop de man antwoorde dan kan ik je niet slaan . De vrouw ja oke maar je hebt ook geen benen. Waarop de man zei dan kan ik niet voor je weg rennen de vrouw zegt maar ben je dan wel goed in bed . de man zegt met een glimlach"Hoe denk je dat ik heb aangebeld?"
Het kan dooien en het kan vriezen maar hard wordt die!!!

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #260 Gepost op: 5 januari 2017, 14:09:40 »
Wat is het verschil tussen een parachute en een condoom?    Als de parachute scheurt, gaat er iemand dood... :-P ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #261 Gepost op: 5 januari 2017, 14:10:29 »
Er is kort geleden nog een blondje verzopen in Brussel... Ze wilde manneke pis is even pijpen. :-\ ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #262 Gepost op: 6 januari 2017, 08:30:10 »
Komt een vrouw bij de dokter, zegt ze: Dokter als ik wijn wordt ik daar zo geil van. Zegt de dokter: Hmmmmm.... trek je kleren maar vast uit, dan ehhhh.... schenk ik vast een wijntje in. ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #263 Gepost op: 6 januari 2017, 15:21:44 »
Wat is het toppunt van kortheid?



Met een stijve lul tegen de muur aanlopen, en je neus breken!

 :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #264 Gepost op: 7 januari 2017, 08:21:05 »
Komt een man bij de dokter en zegt, "Dokter, ik voel me klote!!" Waarop de dokter antwoord, "Haal dan je handen uit je zakken..." :-P :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #265 Gepost op: 7 januari 2017, 08:25:03 »
Twee vriendinnen hebben gelezen dat lilliputters de beste minnaars zijn. Ze besluiten de proef op de som te nemen. Ze doffen zich op en gaan de kroegen af. Op een bepaald moment zien ze in een cafe twee lilliputters op een fruitautomaat spelen. Ze gaan er bij staan en beginnen te sjansen. Het lukt de vriendinnen om de lilliputters mee te krijgen naar een hotel. Er worden twee kamers gehuurd. De ene vriendin duikt met de lilliputter in bed. En het is: erop, erin, eruit, eraf, en boem, slapen. Dat valt de vrouw zwaar tegen. Even later besluit zij aan de deur bij haar vriendin te gaan luisteren. Daar hoort zij: “Een twee drie hop, een twee drie hop…” Zo, die zal het wel naar haar zin hebben, denkt de vrouw. Twee uur later gaat ze nog eens aan de deur luisteren. En weer hoort ze: “Een twee drie hop, een twee drie hop…” Verdomme, denkt de vrouw, ik heb dus duidelijk de verkeerde lilliputter gekozen. De volgende ochtend zitten de vriendinnen aan het ontbijt. De ene vrouw vertelt van haar teleurstelling: “Het was erop, erin, eruit, eraf, en boem, slapen. Maar jij hebt het behoorlijk naar je zin gehad he?” “Hoezo?” vraagt de vriendin. “Nou, ik ben aan je deur gaan luisteren, en ik hoorde steeds: een twee drie hop, een twee drie hop…” “Nou meid,” zegt de ander, “daar was ook niet veel an hoor. Hij kon gewoon het bed niet inkomen!” :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #266 Gepost op: 7 januari 2017, 21:10:28 »
Er zitten 3 mannen op te scheppen over hun zoons, een notaris, een boekhouder en een rechter. De notaris zegt: "Mijn zoon werkt bij een groot warenhuis, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem een auto kado gegeven!"
Zegt de boekhouder: "Mijn zoon werkt op een universiteit, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem een schip kado gegeven!"
Zegt de rechter: "Mijn zoon werkt bij een groot computerbedrijf, hij is zo rijk, hij heeft laatst een vriend van hem zomaar een huis kado gegeven!"
Komt er een man bij. De anderen zeggen: "Zo Piet, wat is er nou van jouw zoon geworden?"
Piet zegt: "Ja, ik schaam me een beetje, want mijn zoon is eh... homo! Maar hij heeft wel laatst van zijn vrienden een auto, een schip en een huis gekregen!"
 :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #267 Gepost op: 8 januari 2017, 08:07:04 »
Er komen drie vrouwen uit de capming kantine die behoorlijk aangeschoten zijn. Midden op het terrein van de camping stuikelen ze over een dronken kerel. ”Eens kijken wie dat is” zegt de eerste vrouw ”nou in ieder geval niet mijn Piet, die heeft een veel grotere neus.” Nummer twee voelt hem aan zijn oren, ”nee Henk is het ook niet.” De derde voelt hem in zijn kruis en zegt: ”nee, het is niemand van de camping.” :-\ :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #268 Gepost op: 9 januari 2017, 10:54:16 »
Twee meisjes zitten in de bioscoop. “Die man naast mij zit aan z’n piemel te friemelen”, fluistert de ene tegen haar vriendin. “Gewoon niet op letten”, is het antwoord. “Jij hebt makkelijk praten. Hij gebruikt mijn hand daarvoor :lol.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline kempie

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 192
    • Bekijk profiel
HUMOR VAN DE BOVENSTE PLANK
« Reactie #269 Gepost op: 9 januari 2017, 16:09:50 »



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk