Auteur Topic: ELLA, www.deernes.com/ellakke  (gelezen 131126 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #60 Gepost op: 5 mei 2014, 22:08:03 »
Ooit hadden Ella en ik het maffe idee geformuleerd van bil te gaan op de dag van de sossen ; dus op 1 mei. Terwijl iedereen genoot van een vrije dag en onder  het motto morgenstond heeft goud in de mond, zijn we van vrij vroeg in de morgen aan het rollebollen geslagen.
En of ons Ella goud in haar tweede mondje had, die morgen. Had eerst nog gedacht, ze zal hier toekomen het het haar tussen de tanden; tarara.
Heb haar nooit zo vol energie gezien. Dus medewandelaars als iemand twijfelt aan haar energiepeil in de morgen. Proberen.
Anyway, als je een paar honderden keren de deuren van haar genotswinkel gepasseerd zijt, zowel met vingers als met je leuter, dan weet je als geen ander hoe bespeelbaar Ella wel is.
Het was twee keer voor ons allebei mekaar verwennen au bout du souffle.
Tussendoor de gekende grappen en grollen, peilen naar mekaars plannen, Toon Hermans zou zeggen, houdt het een beetje légère.
Hoe dan ook op deze congédag toch in de voormiddag serieus uit mijn pijp moeten komen :kissass :kissass :kissass

krulle

  • Gast
ELLA
« Reactie #61 Gepost op: 13 mei 2014, 15:31:17 »
een paar dagen geleden heb ik met onze lekkere ella afgesproken en ik merkte al dat ze lekker geil stond mmmm nu de dag zelf toen ik haar zag duurde het niet lang of ik had ze al omkleed mmm zo een prachtig lichaam toen begon ze aan mij met haar lekkere mond mmm duwde haar op de matras en nog buiten waar ik haar eerst lekker befte en kreunde mmm en toen vroeg ik of ik eens op een ander plekje bij haar mocht inbrengen wat we ook gedaan hebben en was gewoonweg heerlijk mmmm en zeker toen ze het voelde spuiten op haar rug was super lekker tot gauw geile ella vanwege krulle xxxxxx

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #62 Gepost op: 14 mei 2014, 16:14:35 »
Merciiiii wandelaar54, ge kent uwe wereld hé  :king:

Wat een moederdag, kon me niks beter wensen ... een eigen portret  :-*

An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #63 Gepost op: 16 mei 2014, 23:28:59 »
Zo baasje zo beestje hehe  :bud
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #64 Gepost op: 28 mei 2014, 17:32:26 »
Wanneer wandelaars inlichtingen vragen schrikken ze soms dat mijn buddy haar prijzen, die trouwens fel verlaagd zijn; all incluis zijn. Alleen geen anaal. Dus als klant geen extra's voor dit of dat. Trouwens staat wel degelijk op deernes.com/ellakke....she has the pussy, and she makes the rules. Als trouwe klant kan ik alleen bevestigen dat haar rules erg veel omvatten :showtits :showtits :showtits :showtits

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #65 Gepost op: 29 mei 2014, 23:16:45 »
Mmmm wie het natuurpad volgt vindt natuur  ;D
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA
« Reactie #66 Gepost op: 30 mei 2014, 14:42:26 »
Onderstaande foto is dus een product van onze date van gisteren. Ella puur in de vrije natuur. Gisteren was het best warm genoeg om een ganse date in een natuurgebied af te werken, en onder het motto hoe vettiger hoe beter, was dit weer zo'n date die  qua originaliteit geen gelijke heeft.
Wat we allemaal uitspookten blijft tussen  ons, en als ons scheetje(zoals ik mijn buddy vaak noem) er zin in heeft dan geeft dat vonken van bloedgeile seks.
Daarna nog samen om bamboe geweest want Ella, heeft niet alleen een ferm paar great knockers, ze heeft plaats voor een viertal verwaarloosde batterij-kippen die ze in haar biotoop  een prachtig tweede leven gunt. Kippen horen nu eenmaal op stok vandaar die bamboe. Dat ons scheetje er gelukkig bijloopt de laatste tijd, zie je gewoon, ze straalt. Is terug the happy hooker van vroeger maar dan met pakken meer ervaring en met de bereidheid om veel bij te leren. Laat ook veel minder met zich sollen en denk twee of drie keer na éér ze een date aanvaard. Zeker wanneer mogelijke klanten haar hautain willen benaderen, zullen ze rap merken dat ze van een koude kermis thuiskomen.
Ella jong, je hebt deze oude rakker versteld laten staan. Je bent een keukenprinses geworden, multitasken kun je als geen andere, en als dvp ben je één der besten, en absoluut de creatiefste.
« Laatst bewerkt op: 31 mei 2014, 12:43:43 door wandelaar54 »

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #67 Gepost op: 15 juni 2014, 14:24:18 »
Laat ons eerlijk zijn, voor deze oude rakker is er maar één Ella. The blonde bombshell uit het Gentse, aka Ella the real deal of deernes.com/ellakke. Toen mijn buddy een vijf zes jaar geleden furore maakte op de toen bestaande fora en positieve recensies bij de vleet in ontvangst mocht nemen, heeft dat bij heel wat meiden een  belletje doen rinkelen. Ik zou de dag van vandaag alle Ella's in Oost en West-Vlaanderen niet aan tafel willen uitnodigen want het zou me een fortuin kosten. Alle Ella's en Elli's samen het zijn er een pak.  Idem dito voor Belle, vroeger was er maar één en dat was Belleke van Zelzate. Nu kun je bij wijze van spreken de bomen door het bos niet zien als onervaren wandelaar.
Al deze surrogaat Ella's en Belle's gaan zeker bij mij niet met originaliteitsprijs lopen en even nog dit doordenkertje meegeven, waarom noemt zich niemand in Vlaanderen Sterretje 2 of Rita 2 ????
Anyway met mijn verhuis achter de rug nog eens van haar diensten mogen genieten, en zo'n ne loopse mossel mogen gebruiken in haar tuin met enkel haar kippen als getuige, het is toch net iets anders dan de beuk erin tussen de soep en de patatten.
Vind het ook de max dat mijn buddy begint na te denken over de onzin van verre verplaatsingen. En meer en meer dames beginnen die strategie te volgen.
Waarom moet een kustbewoner iemand vragen regio Wetteren. Teneerste zijn er aan de kust ook goede dvp's en is dit een verkapte vorm van machtsmisbruik. Ten tweede als zo'n dame haar verplaatsingstijd in rekening zou brengen plus eventueel hun trilantijntjes van kledijwensen zou de heren van fatsoen wel even schrikken  van dat kostenplaatje.
Geachte moderator mag ik in die context even de aandacht vestigen op een artikel dat in het Nieuwsblad is verschenen verleden week zaterdag. Het ging over Marie, zo babetype, die  bijna financieel te onder is gegaan  aan allerlei luxeartikelen en zelfoverschatting van haar inkomsten.
Denken vele medewandelaars nu echt dat iemand beter neukt als ze shape-wear aan heeft van Triumph dan met een lingeriesetje van Hunkemuller ?
Daarom precies dat ik ons Ella zo vaak frequenteer. No-nonsens griet en een keigeil wijf en altijd bereid om zelf een paar orgasme te hebben per date. Is dat nu in een luxebed, of op een deken in de vrije natuur of tussen de confituur of de chocopotten, het maakt geen ene moer uit voor ons scheetje; over aanpassingsvermogen gesproken
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2014, 17:09:34 door wandelaar54 »

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #68 Gepost op: 16 juni 2014, 20:55:17 »
Merci wandelaar54,

mij kost het geen moeite want niks gemakkelijker dan gewoon jezelf te zijn.
Ik behandel een mens zoals ik zelf wil behandeld worden, met de ene klikt het beter dan met de andere. Ieder diertje zijn pleziertje hé en de volgende keer zet ik mijn  :103:

An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #69 Gepost op: 16 juni 2014, 21:40:29 »
Merci wandelaar54,

mij kost het geen moeite want niks gemakkelijker dan gewoon jezelf te zijn.
Ik behandel een mens zoals ik zelf wil behandeld worden, met de ene klikt het beter dan met de andere. Ieder diertje zijn pleziertje hé en de volgende keer zet ik mijn  :103:
Ga je wandelaar54 zijn worstje braden?  :lol koch
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #70 Gepost op: 16 juni 2014, 22:08:49 »
Laat het uit sexmachine, ben al blij dat mijne leuter nog degelijk werkt en jij zou nog willen dat ze mijne leuter op BBQ legt. Zou dan ook impliceren dat ik geen recensies zou kunnen schrijven. Ella is al creatief genoeg om altijd iets nieuws te verzinnen en dat maakt haar zo uniek  :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #71 Gepost op: 19 juni 2014, 11:58:15 »
Laat het uit sexmachine, ben al blij dat mijne leuter nog degelijk werkt en jij zou nog willen dat ze mijne leuter op BBQ legt. Zou dan ook impliceren dat ik geen recensies zou kunnen schrijven. Ella is al creatief genoeg om altijd iets nieuws te verzinnen en dat maakt haar zo uniek  :tietjes :tietjes :tietjes :tietjes

We leven dan ook maar één keer, ik wacht niet tot morgen om alles uit men leven te halen.
En ik word pas gelukkig als ik een ander gelukkig kan maken, op alle gebieden  ;D

Laat de zon in je hart, geniet van het leven, het duurt maar heel even  :lostit

Ella x
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline Ella

  • rakkertje
  • Berichten: 40
  • The real deal Ghent
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #72 Gepost op: 19 juni 2014, 12:16:51 »
Als zondag de Belgen winnen, trakteer ik tot de volgende match op een half uur extra  :-\
Promo telt enkel in een straal van 20 km rond Gent, of op kamer in hotel Trianon!
An Orgasm a Day keep The Doctor Away www.deernes.com/ellakke

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #73 Gepost op: 29 juni 2014, 01:27:18 »
Na Bobelle en Kyra te hebben gefrequenteerd en onder het motto verandering van spijs doet eten, terug nog even van mijn buddy gaan proeven eer ze met verlof de Nederlandse lucht gaat opsnuiven.
Moet er geen tekening bij maken, maar ondanks dat ons Ella aan een welverdiende vakantie toe was, is er altijd wel één of andere spitsvondigheid waarmee ze mij kan bekoren.
Ella scheetje maak het niet bont daar in Holland :-\ :-\ :-\ :-\

Offline wandelaar54

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 368
    • Bekijk profiel
ELLA, www.deernes.com/ellakke
« Reactie #74 Gepost op: 14 juli 2014, 20:17:33 »
Gisteren na de middag het bezoek mogen ontvangen van ons Ella. En onder het motto seks is fun, ben je bij ons scheetje aan het juiste adres.
Geen blasé gedoe, maar stoeien met een brok Gentse natuur als dessert. Heb haar nooit humeurig geweten is altijd haar vrolijke zelve en met de attributen waarover deze speelvogel beschikt, is het telkens weer genieten.
Haar enthousiasme, haar originaliteit voor op alle mogelijke of onmogelijk seks te hebben maken haar legendarisch.
Is zeker geen trut die eerst kijkt waar ze haar steriel veld moet leggen om haar krent op te deponeren.
Ik denk dat ze keigeil geboren is,  dweept met haar attributen en is bovenal een plezierige persoonlijkheid.
Zou zeggen je hebt alteid leute met Ella haar pr..te :

 :laughingchick :laughingchick :laughingchick