Auteur Topic: ANGELA  (gelezen 36379 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ANGELA
« Gepost op: 9 september 2013, 14:49:33 »




"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ANGELA
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2013, 21:22:19 »
Het is aan zeppos om deze dame te recenseren.  Hij ging er mee op kamer.  Als een dame bij je komt zitten en gedurende tien minuten (of veel langer) niet gezwegen heeft, is zij het.  Haar roze haar is kenmerkend.  De service zou erg uitgebreid zijn maar je moet als man wel het initiatief nemen.  Angela was gisteren actief in Magnum.  Ook YY zou ze graag eens een bezoekje brengen.  Ook in Mainhattan te Frankfurt verschijnt ze wel eens.  PE draagt (nog steeds) haar voorkeur weg.  Ze is meestal enkel op vrijdag, zaterdag en zondag aanwezig en houdt van de vroege shift (van 11:00 - 23:00).  Ze weet inmiddels dat ze mijn type niet is en dat ik nooit met haar op kamer zal gaan maar ze komt graag tussendoor met mij tetteren  :douchen.
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

Offline seksenfun

  • prospector
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3967
  • gfe+speurbeertje
    • Bekijk profiel
ANGELA
« Reactie #2 Gepost op: 13 oktober 2013, 19:50:31 »
haarkleur/-lengte: ros, blond, roodachtig/korter kapsel, los
lengte dame: 1,62
postuur/cupmaat: normaal/natuurlijke B
nationaliteit/taal: Duitse/Duits en schoolengels
leeftijd: 24
service: knuffelen, strelen, kussen, tongzoenen, PZC, NMC, beffen, vingeren
voordelen: flinke pre sales, flinke after sales
nadelen: babbelziek, ondanks dat ze zo goed als alles toelaat op kamer, neemt ze zelf geen initiatief
opmerkingen: ze hopt wel wat clubs af (Magnum, Mainhattan onder andere al gezien)

 :douchen
het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man