Auteur Topic: Emma/Amy 21 ( Roe )  (gelezen 21108 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline T85

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 251
    • Bekijk profiel
Emma/Amy 21 ( Roe )
« Gepost op: 29 december 2013, 16:39:09 »
Gisteren ook in de six en al kan het zijn dat haar naam nu meer als Emma klonk nou ja Emma of Amy.
Was gisteren even voor 2 uurtjes binnen gewipt in de six en was eigenlijk niet echt op jacht perse een dame te nemen, gewoon effe lekker eten wat drinken in een goede ambiance.
Echter bij binnenkomst en het omkleden kwam Emma of Amy al op me af zeer actief en erotisch, nu vind ik dat normaal niet echt per definitie een sleutel tot succes dus lekker door gegaan.
Na wat gegeten te hebben en 2 pilsjes op te hebben zat ineens deze dame al compleet op mijn schoot, en ze was op dat moment voor mij toch echt wel bye far de lekkerste dame die in de club was.
Ze kwam weer een babbel maken en dat werd al erg snel een zeer erotische babbel ze zat continu aan mijn pik kwam op mijn schoot zitten rijden, liet me haar borsten en lichaam continu stevig vast pakken.
En begon al flink met me te zoenen aan de bar, en aangezien ik bepaald niet van steen ben zat ik dus toch in no time boven op een lekkere kamer met douche met haar, ze zegt idd. 21 te zijn komt uit Roemenië en heeft al een kind van 4 jaar oud. Een ander punt van herkenning is een tattoo van een rozenkrans met kruis op haar hand.

Op de kamer bleef ze lekker geil wat bij veel dames met een vergelijkbaar uiterlijk als haar nog wel eens anders is, vurig zoenen en strelen haar lichaam is zeer verzorgd maar op haar strakke buik is onderaan toch nog een litteken van waarschijnlijk haar zwangerschap te zien maja dat mag de pret niet drukken. Ze heeft een heerlijke kleine kut piercing wat voor mij meestal een symbool is dat je gewoon met een natuur geile dame te maken hebt die er niet vies van is. En dat was ze ook niet heerlijk gepijpt en lekker aan haar poesje liggen likken waarna ze me heerlijk klaar reed. Normaal ben ik niet zo een fan van Roemeentjes maar haar bezoek ik met plezier nog een keer :clap:

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Emma/Amy 21 ( Roe )
« Reactie #1 Gepost op: 26 februari 2014, 00:57:36 »