Auteur Topic: Suzanne ( Belgische )  (gelezen 54498 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Dolfie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 265
  • Ambi Beer
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Gepost op: 22 juni 2013, 13:51:35 »
SUZANNE
Haarkleur/-lengte : blond / gekruld naar achter
Lengte dame : ong. 1.65 m
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Belgisch / NL-D
Leeftijd : ca 45
Tatoeages/Piercings :ja/nee
Service: tongzoenen, PZC, beffen, vingeren, 69, NMC,TZ
Voordelen: MILF
Nadelen: Geen
Prijs :75 voor 1 uur : 50 voor half uur


Deze heerlijke lieve dame heeft de overgang Aspasia naar nieuw concept Sixsens zeer goed overleeft.

2 sessies in GFE modus mogen beleven.

Zeer opmerkelijk is dat Suzanne eerst samen met je gaat douchen en hier het Aspasia concept overneemt met een lekker wasje en je ook even lekker oraal verwent in de douche. :kissass

Op de kamer echt top met knuffelwerk,lekker TZ,zeer intens pijpen en ze laat zich goed doorneuken in doggy,missio en neemt ook zelf initiatief in top.

Voor MILF liefhebbers is deze dame een geschenk :-P

Na afloop ook steeds samen nog even douchen.

Grtz,Dolfie
« Laatst bewerkt op: 22 juni 2013, 13:56:58 door Dolfie »

Offline BOU

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 21
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #1 Gepost op: 7 augustus 2013, 09:29:11 »
Deze dame heb ik begin van het jaar geboekt en mag alleen bevestigen wat dolfie ervan vindt, super GFE en een geschenk voor wie van rijpere dame houdt.
Al een tijdje niet meer gezien en geen recensie niet meer gelezen (de concurrentie van de jongere is hard voor ze denk ik)

Offline Mesrine

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 38
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #2 Gepost op: 13 maart 2014, 06:54:06 »
Ma première rencontre dans ce club fut Suzanne une milf blonde avec une belle poitrine refaite.
J'arrive au bar et Suzanne me demande gentillement ce que je désire boire.
Nous entamons la discussion dans l'un des nombreux canapés
Superbe social Time avec cette milf. Suzanne est originaire de Belgique.
Nous irons prolonger notre entrevue dans une chambre après une petite visite des lieux en sa compagnie.
Elle ira chercher la clé de la chambre et demandera la chambre 11 qui pour elle est l'une des plus belles en dehors des suites, nous arrivons dans la chambre avec le plafond étoilé ou se trouve un lit rond et une douche.
Nous allons prendre une douche ensemble et elle commencera les hostilités directement sous l'eau, nous allons vite poursuivre les débats sur le lit.
Très bonne technique de fellation, elle s'occupe parfaitement du service trois pièces, embrasse très bien et bouge très bien.
Cette dame aime ce qu'elle fait et aura le plus grand respect pour vous.
Donc en conclusion session plus que positive, donc je vous la conseille chaudement.

Nederlandse versie:

Mijn kennismaking in deze club was Suzanne een blonde milf met een mooie opnieuw gemaakte borst. Ik kom tot de zeebaars en Suzanne vraagt me aardig wat ik wil drinken. Wij treden in een van de talrijke canapés Schitterend sociale Time met dit milf in discussie. Suzanne is afkomstig uit België. Wij zullen ons gesprek in een kamer gaan verlengen na een klein bezoek van de plaatsen in zijn maatschappij. Zij zal de sleutel van de kamer gaan zoeken en zal de kamer 11 vragen die voor haar één van het mooist buiten de gevolgen is, wij aankomen in de kamer met het met sterren bezaaide plafond of bevindt zich een rond bed en een douche. Wij gaan samen douchen en zij zal de vijandelijkheden direct onder het water beginnen, wij gaan snel de debatten voortzetten over het bed. Zeer goede techniek van fellation, houdt zij zich uitstekend met de dienst bezig drie stukken, omhelzing zeer goed en verplaatst zeer goed. Deze dame houdt van die zij doet en zal de grootste naleving voor u hebben. Dus tenslotte positieve zitting meer dan, derhalve adviseer ik u het hartelijk.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #3 Gepost op: 21 november 2016, 10:10:34 »
Jaren geleden eens met deze dame geweest. Goede herinneringen aan.

Weet iemand of ze er nog werkt, en zo ja op welke dagen?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #4 Gepost op: 21 november 2016, 10:37:37 »
Suzanne werkt op ma, di en do. Vooraf even met sixsens bellen verdient de aanbeveling.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #5 Gepost op: 4 maart 2017, 09:32:38 »
Kent er iemand de echte leeftijd van Suzanne want ik heb gisteren een discussie gehad met enkele dames in ss, de ene zei dat ze zeker 55 is, de ander beweerde over de 60. Zelf denk ik eerder zoals hier vermeld staat, rond de 45.

Offline Ropo

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #6 Gepost op: 4 maart 2017, 13:11:04 »
Kent er iemand de echte leeftijd van Suzanne want ik heb gisteren een discussie gehad met enkele dames in ss, de ene zei dat ze zeker 55 is, de ander beweerde over de 60. Zelf denk ik eerder zoals hier vermeld staat, rond de 45.

Dat maakt toch geen zak uit? Als jij vindt dat ze optisch 45 is dan hou je het daar lekker bij in je fantasie. Van mij mag ze 60+ zijn. Interesseert me eigenlijk geen moer. Lekker een ouwe doos naaien met veel ervaring. Kunnen veel jonkies nog wat van leren.

Bij mijn laatste bezoek aan SS weer eens met deze dame gekamert. Eerst lekker wat drinken en kletsen en toen naar boven. In het oude gedeelte is een openbare douche waar de dames zich klaarmaken. Samen lekker elkaar ingezeept. Nadat ze mijn edele delen goed had afgespoeld zakte ze door de knieën om mijn jonge heer heerlijk publiekelijk oraal te verwennen. De Roemeentjes die ook stonden te douchen wisten even niet waar ze moesten kijken. De vraag "Hast du lust?" hoefden ze niet te stellen.

Daarna naar een kamer en een vol uur met knallende sex gehad. Ik tref haar bijna nooit maar als ze er weer eens is dan zal ik heur zeker weer eens aanprikken.

Offline bartdepauw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #7 Gepost op: 5 maart 2017, 10:45:18 »
Dat maakt toch geen zak uit? Als jij vindt dat ze optisch 45 is dan hou je het daar lekker bij in je fantasie. Van mij mag ze 60+ zijn. Interesseert me eigenlijk geen moer. Lekker een ouwe doos naaien met veel ervaring. Kunnen veel jonkies nog wat van leren.
Dat maakt inderdaad geen zak uit en het kan wel zijn dat het jou geen moer kan schelen, wat jij nadien met die meid gedaan hebt, interesseert mij geen reet. Ik stelde de vraag gewoonweg om nadien een vriendelijke discussie met de dames te kunnen winnen. Hopelijk mogen gewone vragen op dit forum ook gesteld worden.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #8 Gepost op: 5 maart 2017, 10:56:06 »
Hopelijk mogen gewone vragen op dit forum ook gesteld worden.

Dat mag ja ;) :lol
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Suzanne ( Belgische )
« Reactie #9 Gepost op: 5 maart 2017, 11:12:46 »
Hopelijk mogen gewone vragen op dit forum ook gesteld worden.

Dat mag ja ;) :lol
Uiterard mag je die vraag stellen, alleen een discussie met andere dames over de leeftijd van een dame voeren in de club .... het is misschien de oma van één van hen  ;D :lol_hitting: :lol
En het maakt inderdaad geen zak uit hoe jong of minder jong ze is .... gewoon zeggen tegen haar dat je denkt dat ze geen 18 is en haar ID vragen, dan weet je het  ;)   ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal