Auteur Topic: Kali (Turks - Bulgaars)  (gelezen 56149 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Gepost op: 29 juni 2013, 00:44:54 »
Mijn eerste DVP van vandaag was de Turks-Bulgaarse Kali. Ze werkt sinds 1 week in Sixsens.

Kali is 21 jaar oud en heeft een mooi gezicht, lang zwart haar en hele mooie, grote, donkere ogen. En meer positiefs kan ik niet over haar vertellen

In de bar was het me niet zo opgevallen, maar Kali heeft absoluut geen mooi figuur: ze heeft een klein buikje, een lelijke, hangerige A-cup, cellulitis op haar benen en een redelijk dikke, slappe kont (hoe ik daar allemaal heb kunnen naast kijken in de bar. Een pintje teveel gedronken en iets te diep in haar mooie ogen gekeken waarschijnlijk). Kali is 1,60m groot en heeft geen tattoo's.

Haar service: barslecht! Zoenen: not done. Zelfs geen mini-kusje op de lippen. Pijpen: met condoom!! Neuken: cowgirl viel mee, al de rest viel weer zwaar tegen: tijdens hondjes hield ze haar benen dicht en tijdens missio probeerde ze voortdurend te verhinderen dat ik toch maar te diep zou stoten.

Wonder boven worden toch kunnen klaarkomen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Herhalingsgevaar; onbestaande!!

Ik had het eigenlijk moeten weten: Kali komt uit de Belgische raamprostitutie en daar is de service nu eenmaal van een veel minder niveau dan ik in een saunaclub gewend ben. Kali zal zich snel aan dat niveau moeten aanpassen, of ik vrees dat haar carrière in het clubgebeuren niet lang zal duren!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #1 Gepost op: 14 juli 2013, 00:57:27 »
Kali... Ik ben gisteren zo'n 9 uur in SS geweest en ze heeft onwaarschijnlijk veel rond mijn nek gehangen. Ze was vastberaden om me nog eens mee op de kamer te krijgen. Blijkbaar pijpt ze ondertussen toch zonder condoom en ik moet ook zeggen dat ze er veel uitdagender uitzag dan tijdens mijn vorige bezoek (kort jurkje, geen slipje), maar ik ga er mij toch niet meer aan wagen.

1 grote troef heeft ze hoe dan ook: onwaarschijnlijk mooie, grote, donkere kijkers. Maar daar verzink ik maar 1 keer in. Een ezel...  ;)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #2 Gepost op: 28 juli 2013, 13:10:31 »
Gisteren nog enige tijd met Kali doorgebracht in de bar en ik heb er van geprofiteerd om haar kont nog eens grondig te bestuderen. En eerlijk is eerlijk: ik vind het nog steeds geen stevige kont, maar de cellulitis die ik mij meende te herinneren, was slechts heel beperkt aanwezig. Met mijn beschrijving van haar kont, heb ik Kali dus toch wel oneer aangedaan.

Wat haar service betreft: ik was 1 van haar eerste klanten in Sixsens en toen zat ze overduidelijk nog in raamprostitutie modus. Geen zoenen, pijpen met condoom, beentjes zoveel mogelijk dicht houden... Ik heb wel al van meerdere ijsberen vernomen dat haar serviceniveau ondertussen gevoelig verbeterd is. Maar bij mij was het dus allemaal maar zwakjes. Niks aan te doen!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Themistocle

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
  • Waalse rakker
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #3 Gepost op: 4 augustus 2013, 09:18:02 »
J'ai sessionné kali vendredi et je peux vous assurer que la qualité de son service n'a plus rien à voir avec la prostitution de vitrine: très GFE, attentive, pipe excellente sans condom... Presales et aftersales de qualité. risque de récidive: 100%.

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 033/2014 Sixsens
« Reactie #4 Gepost op: 14 april 2014, 16:47:51 »
Ce Mercredi 26/03/2014

KALI.BU :ecomcity:
Depuis plus d’un an je ne l’avais jamais pratiquée
et ma fois j’aurais encore pu attendre quelques temps.
Elle est très câline, suce assez bien mais ne fait rien d’époustouflant.
Un peu GFE juste assez pour ce soulagé de notre vie difficile.
Pas de récidive pour moi.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #5 Gepost op: 14 december 2014, 15:53:44 »
Kali was de laatste van de dag. Na eerst nog gepraat te hebben met Laura, Victoria, Domenika en Sibel liet ik mijn keuze vallen op Kali. Ze is nu donkerblond en heeft een mooi gezichtje met grote bruine ogen. Doordat ze op een kruk zat toen ik haar aansprak was me niet opgevallen dat ze een grote kont heeft met stevige benen. Verder heeft ze een erg hangende b/c cup. Dus je kan wel zeggen dat ik echt voor haar mooie gezichtje was gevallen. We zijn eerst naar de orientaalse ruimte gegaan waar ik al lekker werd opgewarmd. Ik had om een kamer met douche gevraagd zodat ik na afloop al op de kamer kon douchen aangezien het al half 1 was voordat we naar de kamer gingen.
Op de kamer begon Karli zich te douchen met speciale aandacht voor haar grotje. Nadat ze zich had afgedroogd begon ze me diep te TZ en met veel passie. PZC was ook prima, heerlijk nat deed ze dat waarbij ze haar uiterste best deed voor een DT.
Ze kwam daarna lekker ik cowgirl op me zitten, soms op haar knietjes en dat weer afgewisseld met op haar voeten in hurkzit. Tussen het neuken door bleef ze me ook heftig TZ en likken. Aangezien ik al 4 keer was klaargekomen en er ruim 3 uur aan kamergangen verder was moest ze alles uit de kast halen om er nog een kwakje uit te kunnen halen.
Elke keer als ik er dichtbij was stopte ze met neuken. Dit tot drie keer toe. Toen ik haar vertelde even iets langer en harder door te gaan zodat er dan resultaat zichtbaar zou zijn ging ze weer aan de gang. Het moet gezegd ze deed er echt alles aan om tot een resultaat te komen wat haar dus ook is gelukt.
Toen we klaar waren vertelde ze me dat ze gisteren van de trap was gevallen en liet me een paar blauwe plekken op haar onderrug en een hele grote plek op haar scheenbeen zien. Daarom stopte ze af en toe tijdens cowgirl omdat het pijn deed. Toch klasse van zo'n meid dat ze me gewoon in cowgirl positie neukte zonder te klagen. Ook nog even getest of 69 tot het assortiment behoorde en dat was zeker het geval. We hebben nog samen op de kamer gedouched. Al met een goede kamergang gehad.
Het was wel irritant dat de schoonmaakster om 00.45u en om 00.50u op de deur kwam kloppen.

Offline licky luke

  • DVP fluisteraar...
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1405
    • Bekijk profiel
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #6 Gepost op: 3 maart 2015, 11:55:48 »
Ik kan ook enkel spreken van een prima sessie met Kali.

Ze is erg lief, aanhankelijk, knuffelig en je kunt er ook leuk grapjes mee maken, dus het sfeertje was prima.

Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik nog behoorlijk moe was van mijn bezoek aan van Goch daags daarvoor, of eigenlijk enkele uren daarvoor, want ik lag pas om 6:30 uur in de bedstee... Dus  toen ze na wat schmusen aanbood om me een lekkere olie massage te geven had ik daar wel oren naar... Uiteraard ging die massage halverwege over in een lekkere intieme sessie, waarbij ik mocht ontspannen en Kali het "werk" deed.

Na afloop was ik heerlijk ontspannen, spieren lekker losjes en druk van de ketel, wat wil een man nog meer...
Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt ...

Spikey73

  • Gast
Kali (Turks - Bulgaars)
« Reactie #7 Gepost op: 7 februari 2016, 02:13:58 »

Na het betreden van orientaalse ruimte kwam kali me overvallen met haar mooie ogen. Ook mij viel t niet op dat ze een grote kont had en het hefftige tongen me helemaal inpakte. En tonge kan ze goed. Ook speelde ze met mijn harde komkommer en dat was erg lekker.
Even later ging ze de sleutel halen. Toen ze terug kwam.zijn we dan na het kamertje gegaan.
Erg lief leuk en spontaan meid.
Pijp sessie was geweldig. Ook mijn ballen zuigde ze met perfectie. Ze bood aan voor extra extra maar hield het bij standaard. Ze deed een condoom om mijn zigeunerstick, en ging op me zitten en stak mijn pik in haar kutje. Normaal ben ik toch wel die wil neuken maar ze zat op me en het voelde zo lekker aan dat ik haar door heb laten gaan. Ze zei of ik een ander standje wilde. Ik zei nee ga door. Even later ging het kanon af en was voldaan.

Ze is een leuke excentrieke meid. Kutje voelde zelfs met condoom erg lekker aan. Tongen was erg lekker.