Auteur Topic: Tamara (Bulg)  (gelezen 18877 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Tamara (Bulg)
« Gepost op: 10 januari 2014, 13:03:27 »
Gisteren heb ik voor de eerste keer met Bulgaarse Tamara gekamerd. Tamara is 21 jaar jong en ongeveer 1,65m groot. Ze heeft lang zwart haar, mooie ogen en een beetje een speciaal gezicht. Ze heeft een normaal figuur (niet echt slank, maar ook niet mollig), een mooie kont en een leuke A-cup (misschien een kleine B). Tamara heeft een navel- en een neuspiercing en een tattoo op haar onderarm.

Ik heb aan de bar een leuk, zij het soms vreemd gesprek gehad met Tamara (ze vertelde me oa dat ze in Bulgarije bewust al op haar 15 jaar in de prostitutie zou zijn beland :017:) en hoewel ze niet volledig mijn type is, was er toch een klik en heb ik haar na een tijdje een sleutel laten halen.
 
De service op de kamer was gemiddeld tot goed: Zoenen was heel voorzichtig. Ze gebruikte heel weinig tong. Het pijpen was uitstekend, maar Tamara positioneerde zich wel dusdanig, dat ik moeilijk met haar borsten kon spelen. In de buurt van haar poes raken, was al helemaal uitgesloten ::).
 
Het neuken  :pompe was goed zonder meer. Cowgirl, missio en hondjes, waarbij ik vooral tijdens hondjes hard mocht doorbeuken. Ik had dat ook nodig, aangezien ik een beetje stress weg te neuken had. Na een tijdje te beuken ben ik stevig klaargekomen ;D.
 
We hebben nog even leuk nagepraat en na exact 30 minuten heb ik de kamer al bij al tevreden verlaten.
 
Herhalingsgevaar: Klein. Tamara is niet echt mijn type en haar service is niet goed genoeg.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum