Auteur Topic: Paulina (Poolse)  (gelezen 19010 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
Paulina (Poolse)
« Gepost op: 14 januari 2014, 10:05:28 »
Naam : Paulina

Nationaliteit/taal : Pools/Duits (beperkt) en Pools

Leeftijd : 25

Haarkleur/lengte : zwart/lang (gestijld)

Lengte : 165

Postuur/Cupmaat : Stevig / 75B

Tatoeage/Piercing : ja (rechterschouder)/Nee

Service : TZ: goed / PZC: ruim voldoende / NMC: kleine voldoende

Na 40 eurootjes te hebben afgetikt, douche en mij in mijn dienstkleding te hebben gehesen, heb ik mij gemeld aan de bar. Ik nam plaats naast een ogenschijnlijk jonge dame (ik schatte haar geen 20 jaar) en bestelde mij een water. Ik kwam met de dame in gesprek die zich in het P6-leven Paulina noemt. Paulina komt uit Polen. Mijn ervaring is dat Poolse dames goede service leveren. En dus hield ik het gesprek gaande. Dat gaande houden moet letterlijk worden genomen, want Paulina spreekt matig Duits. Het was haar eerste werkdag in een saunaclub in west-Europa en ik bleek ook haar eerste klant te zijn. Voorheen heeft Paulina gewerkt in Warschau. Haar leeftijd was geen 20, maar 25. Ze vertelde dat iedereen haar zo jong schatte, maar dat haar verstand al zeker 30 was  :017:.  Alvorens ik definitief zou gaan kameren met Paulina wilde ik weten of zij ook TZ. Ze gaf aan dat dat zo was en de deal was snel beklonken. Op de kamer bleek Paulina inderdaad een beginneling te zijn in het saunaclub gebeuren. Ik moest vooraf betalen. Ik legde haar uit dat dat in SC's niet gebruikelijk was. Ze wilde het graag, dus heb ik haar voor een half uur betaald (€50).
Met de dame op bed beland. In het begin dacht ik even dat ik ten aanzien van het TZ in de maling was genomen, maar dat was niet zo. De dame TZ innig en diep. Ook PZC was goed, alhoewel het middelmatig was. Ze nam wel de appels des levens mee, dat was dan weer een plus punt. Het NMC viel tegen. Ze zat boven op mij en bewoog heftig. Maar er bewoog niets op de plek waar het zou moeten bewegen  :o. Dus besloot ik in doggy de sessie met deze dame af te ronden.
Optiek goed, TZ goed, PZC ruim voldoende, NMC een magere voldoende (na doggy). Ik denk dat Paulina wel de goede intentie in huis heeft en zeker geen verkeerde dame is, maar nog was SC ervaring moet opdoen.
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline raze495

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 228
    • Bekijk profiel
Smart tour 007/2014 SIXSENS
« Reactie #1 Gepost op: 15 januari 2014, 22:50:49 »


Monday 13th January


PAULINA.PO :sign0065:

Polish girl whose makes her first day at six
She has a pretty face, long black hair with a bigger ass than mine.
In the Room she asked me to pay directly
i gave a little explanation on the rules of a club fkk.
(i read that she asked also the same to knaktuut)

after it's really soft on the bed like a window
at "antwerpen" or something like that.

she need to grow up her know own.
it's not a bad room but 30 little minutes without feeling.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Smart tour 007/2014 SIXSENS
« Reactie #2 Gepost op: 15 januari 2014, 23:29:47 »
In the Room she asked me to pay directly
i gave a little explanation on the rules of a club fkk.

She worked in Antwerp before she went to SixSens  ;D :017: :happy
I always paid her before the sex  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal