Auteur Topic: Megi, Bulgaars  (gelezen 31628 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Gepost op: 14 december 2014, 19:05:28 »
Megi is een Bulgaarse meid van 24 jaar. Ze heeft donkerblond haar lengte tot op de schouders. Is 1.60m, slank en een mooi cup 70 B.
Megi is qua uiterlijk echt mijn type. Ze is ook een beetje gek maar op een leuke manier. Ik bedoel dit niet op seks gebied. Ze is vrolijk en lacht veel.
Ik heb een erg fijne sessie met haar gehad waarbij alles meer dan goed was. PZC heerlijk nat en diep,vol overgave. NMC in verschillende standjes kunnen doen en heerlijk klaargekomen in cowgirl. Heerlijk om naar zo'n prachtig mooi lichaam boven op je te zien zitten. Dit is een meid waar ik verliefd op zou kunnen worden.
Tijdens het schrijven van deze recensie twijfel ik of ze tongzoende. Vingeren mocht in ieder geval niet.
Ik vind ze op Hannah uit Samya lijken.
Ik heb een fijne tijd met haar gehad en ik ga zeker nog eens met haar naar de kamer.

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2014, 18:26:03 »
Citaat
...Megi is qua uiterlijk echt mijn type....
...Dit is een meid waar ik verliefd op zou kunnen worden....
... Ik vind ze op Hannah uit Samya lijken...

Mmmmm. Moet ik me zorgen beginnen maken!?!? :-\ :017:              ;) :lol_hitting:
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #2 Gepost op: 7 februari 2015, 12:26:30 »
Gisteren ook het genoegen gehad van deze Bulgaarse meid te genieten. In totaal 3u met haar gekamerd, goed voor enorm veel geile sex. Hannah heeft er een serieuze concurrente bij 8). Uitgebreide recensie volgt binnenkort.
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #3 Gepost op: 9 februari 2015, 18:00:12 »
Afgelopen vrijdag heb ik tijdens Licky Luke zijn verjaardagsfeestje een eerste (en ineens ook een tweede) keer gekamerd met Bulgaarse Meggi 8).

Meggi was me tijdens voorgaande bezoeken aan Sixsens al opgevallen (op de iets te kleine borsten na, is het helemaal mijn type: een heel mooi gezicht, sprekende ogen, een héél lekkere kont, een mooie tattoo op de rug…) en ze was me ook aangeraden door Tjeppah, die midden december een uitstekende kamer met haar heeft gehad. Ze stond maw al lang op mijn to do lijst en afgelopen vrijdag moest het er dan maar eens van komen haar te neuken :pompe 8).
 
Vrijdag liep Meggi in de namiddag en vooravond meermaals in mijn gezichtsveld en maakten we frequent oogcontact, maar het zou uiteindelijk tot laat op de avond duren, eer we samen op een kamer zouden belanden.
 
Meggi was me vrijdag al 2 keer nipt ontglipt en dat wou ik uiteraard geen derde keer laten gebeuren. Toen ze op een bepaald moment in de buurt van de bar kwam, rekte ik me vanop mijn kruk uit en sleurde ik haar tot bij me. Ze leek dit niet erg te vinden en al snel ontspon er zich een leuke pre-sale die ik uiteindelijk zelf beëindigde met de kamervraag.
 
Op kamer was alles top: innig tongzoenen, een héél goede pijpbeurt, zalige seks met een bloedmooie meid, die er duidelijk zelf van genoot, en uiteraard een knallend orgasme ;D.
 
Ik was zo overdonderd door Meggi haar prestatie, dat ik maar meteen met haar afsprak voor een nieuwe kamergang later op de avond :o.

Bijna heeft Roemeense Larissa (ex-HP) met uitstekende pre-sales nog een stokje voor die 2de kamergang gestoken, ik had zelfs al toegezegd tot een kamergang, maar (alleen) op weg naar de douches stak Meggi daar plots letterlijk en figuurlijk een voetje (en 2 kleine borsten) voor: ik had haar beloofd nogmaals met haar te kameren en nu moest ik mijn woord maar houden ;) 8).

Diep in Meggi haar ogen kijkende, was ik onmiddellijk weer verloren, dus ik heb mijn kamergang met Larissa opgeblazen (dankjewel Licky Luke dat jij haar daarop zo ridderlijk hebt opgevangen ;)) en ben ik voor de 2de keer met Meggi op kamer getrokken.

Ditmaal ben ik 2 uur met deze Bulgaarse schone op kamer gebleven en deze kamergang overtrof werkelijk mijn aller stoutste verwachtingen: zo intiem, zo passioneel, zo vurig… Zelden meegemaakt :o.

Innig tongzoenen, die natte poes vingeren en beffen, intiem en close pussysliden, opnieuw een zalige pijpbeurt, zeer close seks (waarbij Meggi tijdens missio rillend is klaargekomen)… Het bleef maar duren :o. Zelf ook 1 orgasme rijker, heb ik de kamer na 2 uur dan ook met trillende benen verlaten. Wat een ervaring was me dat geweest :-\ ;D 8).
 
Verleden jaar heb ik lange tijd vruchteloos gezocht (ik heb in het najaar toch dik 50 vrouwen ‘getest’ ;)) naar een meid die mijn Bulgaarse furie uit Samya op seksueel vlak kon evenaren en uiteraard nu, dat ik gestopt was met ‘zoeken’, heb ik een meid getroffen, die mijn ervaringen met mijn Keulense schat zelfs overtreft :o.

Een herhaling met deze mooie meid zal dan ook niet lang op zich laten wachten. Zondag is het normaal gezien al zo ver :)) 8)!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #4 Gepost op: 10 februari 2015, 10:53:30 »
Afgelopen vrijdag heb ik tijdens Licky Luke zijn verjaardagsfeestje een eerste (en ineens ook een tweede) keer gekamerd met Bulgaarse Meggi 8).

Meggi was me tijdens voorgaande bezoeken aan Sixsens al opgevallen (op de iets te kleine borsten na, is het helemaal mijn type: een heel mooi gezicht, sprekende ogen, een héél lekkere kont, een mooie tattoo op de rug…) en ze was me ook aangeraden door Tjeppah, die midden december een uitstekende kamer met haar heeft gehad. Ze stond maw al lang op mijn to do lijst en afgelopen vrijdag moest het er dan maar eens van komen haar te neuken :pompe 8).
 
Vrijdag liep Meggi in de namiddag en vooravond meermaals in mijn gezichtsveld en maakten we frequent oogcontact, maar het zou uiteindelijk tot laat op de avond duren, eer we samen op een kamer zouden belanden.
 
Meggi was me vrijdag al 2 keer nipt ontglipt en dat wou ik uiteraard geen derde keer laten gebeuren. Toen ze op een bepaald moment in de buurt van de bar kwam, rekte ik me vanop mijn kruk uit en sleurde ik haar tot bij me. Ze leek dit niet erg te vinden en al snel ontspon er zich een leuke pre-sale die ik uiteindelijk zelf beëindigde met de kamervraag.
 
Op kamer was alles top: innig tongzoenen, een héél goede pijpbeurt, zalige seks met een bloedmooie meid, die er duidelijk zelf van genoot, en uiteraard een knallend orgasme ;D.
 
Ik was zo overdonderd door Meggi haar prestatie, dat ik maar meteen met haar afsprak voor een nieuwe kamergang later op de avond :o.

Bijna heeft Roemeense Larissa (ex-HP) met uitstekende pre-sales nog een stokje voor die 2de kamergang gestoken, ik had zelfs al toegezegd tot een kamergang, maar (alleen) op weg naar de douches stak Meggi daar plots letterlijk en figuurlijk een voetje (en 2 kleine borsten) voor: ik had haar beloofd nogmaals met haar te kameren en nu moest ik mijn woord maar houden ;) 8).

Diep in Meggi haar ogen kijkende, was ik onmiddellijk weer verloren, dus ik heb mijn kamergang met Larissa opgeblazen (dankjewel Licky Luke dat jij haar daarop zo ridderlijk hebt opgevangen ;)) en ben ik voor de 2de keer met Meggi op kamer getrokken.

Ditmaal ben ik 2 uur met deze Bulgaarse schone op kamer gebleven en deze kamergang overtrof werkelijk mijn aller stoutste verwachtingen: zo intiem, zo passioneel, zo vurig… Zelden meegemaakt :o.

Innig tongzoenen, die natte poes vingeren en beffen, intiem en close pussysliden, opnieuw een zalige pijpbeurt, zeer close seks (waarbij Meggi tijdens missio rillend is klaargekomen)… Het bleef maar duren :o. Zelf ook 1 orgasme rijker, heb ik de kamer na 2 uur dan ook met trillende benen verlaten. Wat een ervaring was me dat geweest :-\ ;D 8).
 
Verleden jaar heb ik lange tijd vruchteloos gezocht (ik heb in het najaar toch dik 50 vrouwen ‘getest’ ;)) naar een meid die mijn Bulgaarse furie uit Samya op seksueel vlak kon evenaren en uiteraard nu, dat ik gestopt was met ‘zoeken’, heb ik een meid getroffen, die mijn ervaringen met mijn Keulense schat zelfs overtreft :o.

Een herhaling met deze mooie meid zal dan ook niet lang op zich laten wachten. Zondag is het normaal gezien al zo ver :)) 8)!

Ik had het je toch gezegd en dan lijkt ze nog op H ook.  :pica

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #5 Gepost op: 10 februari 2015, 11:34:58 »
Citaat
Ik had het je toch gezegd en dan lijkt ze nog op H ook.

  • Klopt. Het was een gouden tip. Wel jammer voor jou dat jij je Meggi en haar service nog zo goed herinnerde, maar dat zij zich de kamergang met jou met de beste wil van de wereld niet meer voor de geest kon halen! :-P :-P :-P ;)  8)
  • Ze lijkt inderdaad op H. Ik moet zelfs zeggen dat ik Meggi, op de borsten na, mooier vind. Maar de klik met H is uiteraard hors categorie 8)
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #6 Gepost op: 10 februari 2015, 12:48:19 »

  • Klopt. Het was een gouden tip. Wel jammer voor jou dat jij je Meggi en haar service nog zo goed herinnerde, maar dat zij zich de kamergang met jou met de beste wil van de wereld niet meer voor de geest kon halen! :-P :-P :-P ;)  8)

Zou het komen doordat zij de zesde was die op die dag met me naar de kamer trok of zou ze jou niet hebben willen ontmoedigen door jou over onze ervaringen te vertellen  ;D :-P :)) ;) 8)[/list]

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
Megi, Bulgaars
« Reactie #7 Gepost op: 10 februari 2015, 12:56:06 »

    • Klopt. Het was een gouden tip. Wel jammer voor jou dat jij je Meggi en haar service nog zo goed herinnerde, maar dat zij zich de kamergang met jou met de beste wil van de wereld niet meer voor de geest kon halen! :-P :-P :-P ;)  8)

    Zou het komen doordat zij de zesde was die op die dag met me naar de kamer trok of zou ze jou niet hebben willen ontmoedigen door jou over onze ervaringen te vertellen  ;D :-P :)) ;) 8)[/list]

    Ik raak niet zo snel ontmoedigd ;). We zullen het antwoord op de vraag gewoon open laten. Dat zal waarschijnlijk het beste zijn voor je ego en je gemoedsrust :-P ;)
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline KanariePiet

    • De 500 meiden voorbij😎
    • Held
    • *****
    • Berichten: 6807
    • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #8 Gepost op: 12 februari 2015, 02:03:45 »
    Correctie op het eerste bericht: Meggi is nog maar 20 jaar jong  8)
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline KanariePiet

    • De 500 meiden voorbij😎
    • Held
    • *****
    • Berichten: 6807
    • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #9 Gepost op: 23 februari 2015, 18:25:49 »
    Gisteren nogmaals met Meggi gekamerd.
     
    Net op het moment dat een mij onbekende ‘Russische’ Roemse rond mijn net kwam hangen, stapte Meggi de bar binnen. Ik slaakte een zucht van opluchting :)), want nu had ik het ideale excuus om mijn nieuwste aanhangsel te ontvluchten ;). Ik zei haar dat ik op Meggi aan het wachten was en verliet haar al snel, waarbij ik enkele vloeken in het Russisch, of was het dan toch Roemeens ;), achterna gesmeten kreeg.

    Ik liet het niet aan mijn hart komen en stormde op Meggi af, die me met open armen ontving. We hebben ons verplaatst naar een zeteltje, zij met een vodka red bull die ze zich zelf betaalde, ik met een nieuwe bel rode wijn 8).

    We hebben een dik half uurtje leuk gepraat, gezoend en geknuffeld en toen kreeg ik het te warm. Ondanks de vermoeidheid die zich meer en meer meester van me maakte, kreeg kleine Piet weer enorm veel zin in Meggi en ik moet zeggen dat ik een kamergang zelf ook wel zag zitten ;).

    Wij dus naar een kamer, voor ondertussen toch al weer onze 6de kamergang samen.

    Meggi ontdeed zich op kamer onmiddellijk van haar weinig reepjes stof en ik onthulde op mijn beurt mijn goddelijke lichaam ;). We begaven ons naar het bed, waar Meggi 1u30 het beste van zich zou geven, en dat was nodig ook. De vermoeidheid gierde door mijn lichaam en Meggi heeft al haar schoonheid en haar skills in de strijd moeten gooien om een orgasme uit kleine Piet te krijgen. Maar… het is haar gelukt :)), en wat voor een orgasme kreeg ze er uit :o! De meer moeite je moet doen voor zo een orgasme, van de dieper het komt en dit orgasme kwam duidelijk van héééééél diep 8).
     
    We hebben de kamergang afgesloten met een uitgebreide zoen- en knuffelsessie en een gezamenlijke intieme douche op kamer en na net geen 2 uur hebben we de kamer verlaten. Ikke uiteraard super tevreden ;D.

    Herhalingsgevaar: blijft uiteraard groot 8).
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline Tjeppah

    • rakker
    • ***
    • Berichten: 218
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2015, 01:19:39 »
    Megi is een erg mooie bulgaarse meid van 20 jr. Ik heb haar in de kino een massage van een half uur gegeven. Al haar spiertjes even losgemaakt. Ondanks dat een goede massage soms pijnlijk kan zijn kon ze het goed waarderen. Na een presales van zeker 1 1/2 u naar de kamer gegaan. Ik heb haar gevingerd al is ze hier niet echt een fan van dus ik heb het ook maar kort gehouden. Tz doet ze nog steeds erg goed en veelvuldig. Ze heeft me lange tijd diep en nat gepijpt. Ondanks dat ze dit zeker niet onverdienstelijk deed meen ik me te herinneren dat het de vorige keer beter was. Neuken was moeizaam en soms ook pijnlijk soms haar. Of mijn pik is gegroeid of haar kutje is een beetje gekrompen.  Mijn spel gespeeld waardoor ze in een mum van tijd nat was en lag te kronkelen op bed. Ondanks dat het neuken niet zo was als de vorige keer. De glazen werden op kamer omgestoten tijdens spel.

    Offline KanariePiet

    • De 500 meiden voorbij😎
    • Held
    • *****
    • Berichten: 6807
    • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #11 Gepost op: 2 april 2015, 18:55:48 »
    Ik heb afgelopen maandag voor het eerst in een zestal weken nog eens met mooie Meggi gekamerd: 1 keer 1 uur en 1 keer anderhalf uur.
     
    Pre- en aftersales waren super. Buiten de kamer heeft Meggi mij zeker nog 4 uur gezelschap gehouden.

    De eigenlijke kamergangen waren top. Veel en lekker tongzoenen. Uitstekend pijpen. Meggi laat zich gewillig beffen... Neuken was uitstekend: Meggi doet heel goed mee en ze lijkt er ook echt van te genieten. Als ik haar mag geloven, is ze tijdens onze missio's 3 keer klaargekomen. Zelf ben ik maar 2 keer klaargekomen :o ;).
     
    Herhalingsgevaar: héél groot, duh 8).
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline KanariePiet

    • De 500 meiden voorbij😎
    • Held
    • *****
    • Berichten: 6807
    • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #12 Gepost op: 14 mei 2015, 14:44:43 »
    Gisteren nog eens met Meggi gekamerd.

    Tjeppah en ik vulden in de latere namiddag beiden een bordje (lekkere barbeque!) en installeerden ons aan een vrij tafeltje. Niet veel later zouden Deket en Meggi, die mij de voorbije weken enkel boze blikken had gegund, ons vergezellen.

    Meggi haar boosheid bleek gisteren plots verdwenen als sneeuw voor de zon. Het was terug de vrolijke meid van weleer waar ik een tiental uitstekende kamers mee gemaakt heb.

    Waarom weet ik niet, maar voor Meggi was het duidelijk een uitgemaakte zaak: ze zou me gisteren op kamer krijgen, en daar zou ze alle registers voor open trekken. Wat volgde was een heel uitgesponnen presale sessie, die niet anders kon dan eindigen in een kamergang. Julia zag het allemaal eerst met verbaasde en niet veel later met razende ogen aan. Dit had ze duidelijk niet verwacht. Ik btw ook niet.

    De presales van Meggi dus... die bleven maar duren. Grappen, grollen, plagen, knuffelen, zoenen... Net als met een echt vriendinnetje. Tussendoor heb ik toch nog kunnen kennismaken met Kwakje, een heel toffe, Belgische ijsbeer die duidelijk ook genoot van zijn tijd in Sixsens!

    De kamergang zelf, tja... Na afloop vroeg ik me af waarom ik deze Bulgaarse schone zolang links heb laten liggen. Zoals altijd startte de kamer in een hoge GFE modus om geleidelijk aan over te gaan in een geile PSE. 2u noeste arbeid en 2 stevige orgasmes later, verliet ik de kamer en strompelde ik naar beneden, waar Ohhlord, die ondertussen ook aangekomen was, me met een grote grijns toeriep: kamertje gemaakt KP? Tja, dat zie je toch man. Ik bibber over mijn ganse lijf.

    Herhalingsgevaar met Meggi: blijft heel groot!
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline KanariePiet

    • De 500 meiden voorbij😎
    • Held
    • *****
    • Berichten: 6807
    • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #13 Gepost op: 15 augustus 2015, 19:14:51 »
    Gisteren ben ik voor het eerst in exact 3 maanden nog eens met Meggi op kamer beland.

    De pre-sales waren uitstekend als vanouds: Meggi neemt ruimschoots de tijd voor je en weet je subtiel en/of minder subtiel ;) zin in haar te doen krijgen. Na ongeveer een uurtje samen aan de bar was het dan ook hoog tijd om op kamer te trekken.

    De kamergang was minder dan ik destijds van Meggi gewoon was. Ze tongzoent nog steeds goed en ze pijpt nog steeds lekker, maar vooral het neuken was gisteren maar standaard. Meggi had duidelijk moeite met Piet's grootte :017:, hoewel dat vroeger nooit een probleem is geweest, en de kamergang kwam daardoor nooit echt los.

    Desalniettemin na een half uur probleemloos klaargekomen tijdens hondjes.

    Herhalingsgevaar: blijft bestaan, maar tijdens een volgende kamer zal Meggi toch terug een paar tandjes moeten bijsteken. Die volgende kamergang zal btw niet voor onmiddellijk zijn, want Meggi vertrekt morgen voor minimaal 1 maand naar Bulgarije.
    Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

    Offline LellebeL

    • Held
    • *****
    • Berichten: 926
      • Bekijk profiel
    Megi, Bulgaars
    « Reactie #14 Gepost op: 19 oktober 2015, 01:34:21 »
    Heeft iemand Meggy ooit nog eens gezien bij Sixsens of in een andere club??
    Na terugkomst uit Bulgarije eind september lijkt zij van de aardbodem verdwenen te zijn.