Auteur Topic: Miruna  (gelezen 16815 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Miruna
« Gepost op: 30 april 2015, 15:48:26 »

Dit is niet de Miruna waar al een ander topic over is. Deze Miruna zal nu ca 3 maanden in Sixsens werken. Miruna is 22 Jr, Bulgaars en 1.60m groot. Ze heeft zwart middellang haar en een heerlijke kont. Ze heeft cup 70 a. Ze heeft een neuspiercing en een piercing boven haar lip. Ik kan niet zeggen dat het de knapste is die er rondloopt maar ze wist me toch te trickeren door steeds in mijn buurt te blijven. Ze had donkere make up , het was bijna richting het gothic aan. Haar figuur is erg mooi, gezichtje voor mij iets minder. Maar door het contrast hoe ruig ze eruit zag en hoe lief ze overkwam maakte me nieuwsgierig. Beneden was het TZ voorzichtig, op de kamer werd dit iets beter. NMC erg lekker in cow,missio en doggy was erg lekker met haar. Pzc deed ze ook heerlijk. Ik ben heerlijk op haar borsten klaargekomen.100% herhalingsgevaar.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #1 Gepost op: 14 mei 2015, 20:59:07 »
Gisteren weer met Miruna twee keer op de kamer geweest. Even een rectificatie op mijn eerste recensie . Ze heeft cup 75 B en gisteren zei ze 19 jaar ipv 22 jaar te zijn. Deze cupgrootte heb ik hoogstpersoonlijk zelfs gecontroleerd . Laten we haar leeftijd maar voor het gemak houden op tussen de 19 en 22 jaar.
Ze heeft een volmaakt lijfje en heerlijke borsten met mooie tepels. Gisteren was ze soms een beetje speels/kinderachtig hetgeen niet echt mijn ding is. TZ was weer goed, PZC en NMC was zeer goed.
Anaal en FT behoren niet tot haar servicepakket.

Offline Wolfgang_1975

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 16
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #2 Gepost op: 27 mei 2015, 22:41:23 »
Dat speels/kinderachtig kan ik volledig beamen.  Personal opinion: prachtige looks maar bewonder ze in de bar & daarmee heb je 't ook gehad. 

Verder wel een correcte service.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2015, 09:30:30 »
Gisteren weer met Miruna twee keer op de kamer geweest. 
Ze heeft een volmaakt lijfje en heerlijke borsten met mooie tepels. Ze is wel iets aangekomen waar ze blij mee is. Dit geeft haar nu een vrouwenlichaam ipv een meisjeslichaam. Ze blijft soms een beetje speels/kinderachtig hetgeen niet echt mijn ding is en mijn concentratie die ik af en toe nodig heb niet ten goede komt. Een ander nadeel is dat ze erg jaloers is wat gisteren ook leidde tot een echte girlfight om mij. Gelukkig was dit niet fysiek en bleef het Tot schelden beperkt al moest ik er wel even tussen gaan staan. Nooit geweten dat ik nog steeds zo'n goddelijk lichaam had of zouden het toch gewoon mijn eurootjes zijn waren deze meiden om streden. ;-) Dit had het gevolg dat Miruna me vanaf dat moment negeerde maar toch volgde en in de gaten hield tot in het restaurant toe. Ze riep me verschillende toe dat ze niet meer zou praten met me. Later opde avond trok ze me naar zich toe om het goed te maken met me. Hygiëne is erg belangrijk voor haar wat ik alleen maar toe kan juichen. TZ en PZC was weer goed, NMC was weer lekker.
Anaal en FT behoren niet tot haar servicepakket.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #4 Gepost op: 4 juni 2015, 19:54:56 »
Op haar verjaardag een kamer met Jacuzzi genomen. Ik ben zelf wel eens in betere vorm geweest maar de kamergang viel tegen. Het was verre van de kamergangen van voorheen. Maar zoals gezegd dat zal ook gedeeltelijk aan mij hebben gelegen. Wat ook niet positief op mijn mood werkte dat ze erg zeurde en op mijn gevoel probeerde te spelen. Voorlopig clubben maar dan wel even een tijdje zonder Miruna doorbrengen.

Offline pc69

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 24
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2015, 17:22:28 »
Paar weken geleden voor het eerst naar Sixsens geweest.
Me laten overhalen om met haar te kameren. Mooie meid, correcte afspraken, vriendelijk, vlot, eerlijk, maar alles oppervlakkig. Vlug effe zoenen, kusjes geven, me effe pijpen, wat niet super was, en dan direct, you wanna fuck.....ze had problemen om het condoom te vinden in haar tas, prutsen om condoom om te doen met gevolg dat mijn zin over was. Schuchtere poging van haar om te proberen hem terug stijf te krijgen, wat ze niet erg goed deed en natuurlijk lukte dit ook niet meer. Toen nog 5 minuten over en vermits ik niet wilde verlengen is er niks meer gebeurd. Waarschijnlijk kamer ik niet meer met haar, hoewel iedereen verdient een 2de kans, dus nooit, nooit zeggen  ;)

Offline 24HOURS

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 98
    • Bekijk profiel
Miruna
« Reactie #6 Gepost op: 5 januari 2016, 23:07:00 »
Tried the first january. Young and beautiful. Great body with nice tits. Wonderful eyes :-\ Ok in the room like GFE. She does the work but not a nympho hein ;D ... recurrence can