Auteur Topic: Danielle(Roemeens) Ex YY/VV  (gelezen 6037 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Tjeppah

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 218
    • Bekijk profiel
Danielle(Roemeens) Ex YY/VV
« Gepost op: 4 juni 2015, 21:49:53 »
Ik wist dat ik ze ergens van kende en nu dat ik een andere recensies over haar lees weet ik dat ik haar herkende uit Villa Vertigo.
Toen ik in de whirlpool zat kwam Adelina en Danielle aan de rand van de whirlpool polsen of ik al schoon genoeg was om naar de kamer te gaan. Na een beetje gedold te hebben over en weer kwam het onderwerp op het geven van een massage uit. Laat dit nu 1 van mijn specialiteiten zijn  .  Zittend vanuit de whirlpool begon ik zowel Adelina als Danielle te masseren. Dit konden ze best wel waarderen. Danielle wilde na een eerste massage nogmaals gemasseerd worden. Ik bracht Adelina 25 euro in rekening en Danielle 50 euro, ik had haar immers twee keer gemasseerd. Toen ik hun vertelde hoeveel ze me schuldig waren wilde Danielle me met 50 luchtkusjes betalen. Geen probleem zei ik. Ga de sleutel maar halen ik ga gelijk met je naar de kamer en ik betaal de kamergang op dezelfde manier  . Ze kon er wel mee lachen maar ze wilde toch niet akkoord gaan met mijn voorstel om op die manier te betalen .
Ik had afgesproken hun beiden in de bar te zien nadat ik gedouched had. Toen ik onder de douche uitkwam kwam Miruna naar me toe gelopen en vroeg me met wie ik op de kamer was geweest. Toen ik haar antwoordde met niemand en ze zag dat Danielle en Adelina nog niet in de bar waren maar op me stonden te wachten vond ze niet een prettig vooruitzicht. Ze liet Danielle dan ook in stevige bewoordingen weten dat ik van haar was en dat Danielle van me af moest blijven
Nadat ik de girlfight tussen haar en Miruna had gesust, waarbij ik Danielle overigens niet schuldig vond, heb ik nader met haar kennis gemaakt. Even in de bar met beide meiden gebabbeld en toen met z'n drieen naar de bioscoop gegaan. Presales van beide meiden was minimaal in de bioscoop want er zouden andere mensen binnen kunnen komen die ons dan zouden zien
De presales van Danielle vond ik dan iets minder slecht dan die van Adelina. Ze stelden een trio voor maar aangezien ze een lesbisch trio wel wilde doen maar tegen extreme prijzen. Dus ik heb van het trio afgezien. Ondanks de matige presales toch een kamer met Danielle gemaakt mede omdat ik haar al eerder gezien en gesproken had in Sixsens en ze ergens van kende al wist ik niet meer waarvan.
De sessie was niet spetterend maar ook zeker niet slecht. TZ was prima, PZC te zacht en ondiep. NMC in diverse standjes was goed. Herhalingsgevaar is mogelijk.