Auteur Topic: Franceska  (gelezen 4869 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
Franceska
« Gepost op: 6 maart 2016, 22:37:38 »
Had van de week een teleurstellende ervaring met een van de donkere dames. Helaas, maar kan gebeuren; 'ti's all in the game' heet dat!
Ik liep de bar weer in na het diner en tandenpoetsen toen ik ineens in een erg lief snuitje keek. Moest wel behoorlijk omlaag kijken, maar toch. Franceska heet ze en we raakten aan de praat over van alles en nog wat. Diverse punten zijn hierboven al aan de orde gekomen dus herhalen is zinloos (Nigeria, Oceans, AcaG etc…).

Moet zeggen dat ik eigenlijk naar huis wilde want m'n dag zat er gewoon op. Maar door het gezellige ongedwongen gesprekje raakte ik best nieuwsgierig naar dit kleine meisje. Dus na wat geknuffel en gefriemel een kamer opgezocht. Nou en daar is niets mis mee, integendeel. Wat een lekker ding is dit zeg. Behoorlijk actief en levendig, lief en relaxed, en gewoon goed in wat ze doet. Diverse standjes uitgeprobeerd en ze vond het allemaal fantastisch. Ikke ook trouwens.
Haar kleine lijfje is werkelijk een genot om mee bezig te zijn en haar tietjes zijn beiden een schoonheid om vast te houden en klef mee te doen ..… Ik heb me bijzonder goed vermaakt en de after sales was ook behoorlijk aanwezig. Plakkerig mag je het mss noemen, maar voor mij was het niet vervelend, mede omdat ik een half uurtje nadien toch de kuierlatten nam.
Kortom een top ervaring en een dame (-tje) die me zeker terug ziet. Wees zuinig op en met haar dan hebben we nog lang plezier van zo'n parel!
Groet,
K

Offline Stap1

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 14
    • Bekijk profiel
Franceska
« Reactie #1 Gepost op: 29 maart 2016, 20:52:44 »
Met de positieve recensies in gedachten Franceska aangesproken. Toen ze haar naam noemde rook ik een niet zo prettige mondgeur  :o... Ik aarzelde wel even maar durfde haar niet weg te sturen...  :o. Veel tijd om me te bedenken had ik trouwens niet want de kleine dame stak al snel haar tong in mijn mond. Weer die geur en nu ook de bijbehorende smaak...
Enfin, samen op de bank, ze levert geen half werk, strelen tongen en onder mn badjas voelen. Verder een leuke en vrolijke meid.
Na een poosje verhuisd naar een kamer, waar met enthousiasme de nodige standjes werden aangeboden: staand tongen, ik staand zij zittend pijpen, ik zittend op bedrand zij op de knieën pijpen, pijpen en vingeren tegelijk, reverse cowgirl ik zittend zij staand, cowgirl ik liggend, aftrekken en tegelijk haar borsten likken en zuigen, en tenslotte haar benen wijd omhoog en hard klaarstoten in missio. Ze kroop nog even lekker tegen me aan als afsluiting en daarna douchen.
Goede sessie, maar de onfrisse geur speelde me wel parten, waardoor het niet top was en er geen herhaling komt.