Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700845 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #90 Gepost op: 25 november 2012, 12:06:18 »
Hier hebben we de inbreng van TellMe erg graag, en ook die van Puydtje.
Ik persoonlijk vind het allesbehalve "jammer" dat jullie hier schrijven.
Het is een beetje werk, I know, maar met twee kunnen jullie al meer dan alleen, en van twee komen er drie, vier.


Ik zou zeggen, in plaats van te vechten tegen de bierkaai ("de ban op hookers"), breng jullie vrienden schrijvers daar op de hoogte van "deze" site, en in no time is de content in de wandelbuurten hier dezelfde, zo niet beter  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #91 Gepost op: 25 november 2012, 13:34:12 »
Puydtje (en de andere nieuwkomers ook) : schrijf je maar in bij de tombola's...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #92 Gepost op: 2 december 2012, 13:50:00 »
Het was al een tijdje geleden dat ik nog een uitstapje maakte naar Gent.
Oktober, November en ook wel December zijn maanden waarin bij mij de betalingen goed in de bus vallen.
Die moeten ook betaald worden en dat heeft dan prioriteit op een uitstapje.
Maar vandaag, ondanks het gure weer, besloot ik toch maar eens te gaan.
Eerlijk gezegd had ik me de moeite kunnen troosten en gewoon thuisblijven.
Door het afsluiten van de Schepenenvijverstraat kon ik alleen de dames uit de Belgradostraat vanuit de wagen bekijken.
IN bar Cupido zaten, voor mij dan toch, een paar nieuwe dames, maar geen een die mijn aandacht kon trekken.
Eentje ervan, ik denk op de Belgradostraat 06 ontbloote wel spontaan haar rechter borst toen ik er te voet langs kwam. Wel van de aanblik genoten, maar hierdoor toch niet over de schreef getrokken.
In bar Topas zat Elvira rustig een boek te lezen.
Wat verderop in bar Medi ("Belgradostraat 33") stond het kaartje van Sofie, zelf heb ik haar niet gezien, ook niet toen ik huiswaarts keerde.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") waren Agnes (wel niet persoonlijk gezien) en ook Monika aanwezig.
Deze laatste deed wanhopige pogingen om mij over de drempel te krijgen, maar ik ging er niet op in.
In bar Amber was alleen een meisje aanwezig waarvan ik denk dat het Claudia is.
Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet.
Ook Farah tekende aanwezig in bar L'Etoile ("Belgradostraat 24").
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel voor lichtreclames, maar heb ik geen enkele dame gezien.

Ik zette mijn tocht dus verder naar de Vanderdoncktdoorgang.
Niet veel dames aanwezig, alleen enkele die je er bijna elke dag aantreft (vermoed ik dan toch).
Ik hoopte er Peggy aan te treffen maar tevergeefs.
Wel zag ik Brigitte (bar Bodega), Roxanne, Bonnie / Bonny.
IN het niet overdekte deel ("Vanderdoncktdoorgang 13 (bar : Venus) zag ik Zagira.
Voor de het overige niet veel soeps.

In de Schepenenvijverstraat niet veel volk te zien.
In bar Le Pink stond inderdaad nu Luna
In bar La Seduction ("Schepenenvijverstraat 06") was zoals altijd Nathalie aanwezig.
Nu geflankeerd door een nieuwe dame.
In bar Unique 1, voor mij onbekende, dame.
Aan de overzijde alleen in bar Vogue ("Schepenenvijverstraat 21") ware een aantal dames aanwezig, waaronder de Columbiaanse Diana (uiterst linkse raam) en (Sa)Mira (uiters rechtse raam).

Mijn keuze was vlug gemaakt,
Agnes was altijd bezet en voor het overige, buiten Elvira, waren er geen favoerite dames aanwezig.
Dus richtte ik mijn stappen zo snel mogelijk, na mijn verkennings ronde, naar haar.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ....... lees maar verder in haar topic  :)

Wat betreft de nieuwe kleding code kan ik kort zijn,
De dames die vroeger al behoorlijke kledij droegen, doen dit nu nog steeds.
De dames die vroeger alleen lingerie droegen, doen ook dit nog steeds.
Hoeveel boetes nu al uitgeschreven zijn voor "ongeschikte kledij" weet ik niet.
Wat ik wel weet is dat de dames zelf er niet te zwaar aan tillen.
T'is niet zo dat ze met zijn allen naar de kleding winkel liepen om  nieuwe kleding aan te schaffen.  :)
« Laatst bewerkt op: 2 december 2012, 14:21:24 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #93 Gepost op: 13 december 2012, 16:34:41 »
Vandaag, ondanks het koude weer, besloot ik opnieuw om eens naar Gent te gaan.
Zeer weinig meisjes te zien toen ik aankwam, de situatie was echter al een stuk beter toen ik huiswaarts ging.
Door het afsluiten van de Schepenenvijverstraat kon ik alleen de dames uit de Belgradostraat vanuit de wagen bekijken.
IN bar Cupido zaten dezelfde dames als vorige keer.
Ze troepten samen in het eerste raam, maar geen een die mijn aandacht kon trekken.
Vorige keer was er slechts eentje die haar borst liet zien toen ik voorbij wandelde, Nu allemaal.
Eentje ervan greep ook naar haar slipje en liet haar poesje zien terwijl ze opwindende bewegingen maakte.
Wel van de aanblik genoten, maar hierdoor toch niet over de schreef getrokken.
Wel ben ik er nu een paar keer voorbij geweest.  :)

In bar Topas zat Elvira rustig haar krant te lezen. Van haar vernam ik dat Sofie voorgoed gestopt is met werken.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") was Monika aanwezig.
Zij deed ook vandaag wanhopige pogingen om mij over de drempel te krijgen, maar ik ging er niet op in.
In bar Amber was alleen een meisje aanwezig waarvan ik denk dat het Zoe is.
Naast haar stond nu de Poolse dame Sonia (ex "Schepenenvijverstraat 02 - bar Unique" en ex "Vanderdoncktdoorgang 01").

Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet. Naast haar maakte een rijzige blondine zich klaar voor het werk.
Vermoedelijk Amanda als ik de info op het andere forum begrijp.
Naast hen stond zoals altijd de française Cindy
Ook Farah tekende aanwezig in bar L'Etoile ("Belgradostraat 24").
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel veel lichtreclames, maar heb ik maar weinig dames opgemerkt.
Op de plaats "Belgradostraat 77" waar gewoonlijk Sacha en Marianne zitten, was nu een kkleurlinge gezeten.

Ik zette mijn tocht dus verder naar de Vanderdoncktdoorgang.
Niet veel dames aanwezig, alleen enkele die je er bijna elke dag aantreft (vermoed ik dan toch).
Ik hoopte er opnieuw Peggy aan te treffen maar tevergeefs.
In bar Bodega zaten een paar kleurlinges, Bonnie / Bonny, Sara (maltese) en Tatiana waren ook aanwezig en ook Carolien en een vriendin maakten hun opwachting.

IN het niet overdekte deel was het niet veel soeps.
OP de hoek "Vanderdoncktdoorgang 11" zat Sandra en een andere, voor mij nieuwe, dame.

In de Schepenenvijverstraat niet veel volk te zien.
In bar Le Pink stonden 3 nieuwe meisjes.
Eentje ervan had ik vroeger al gezien en heeft grote siliconen borsten.
Had eens gedacht van binnen te gaan, maar nu ik ze van dichterbij zag, toch maar buiten gebleven.
In bar La Seduction ("Schepenenvijverstraat 06") waren er 3 nieuwe dames aanwezig.

In bar Unique 1, voor mij onbekende, dame nederlandse dame.
Weet ik, want ze opende de deur en vroeg of ik geen zin had om binnen te komen.
Aan de overzijde alleen in bar Vogue ("Schepenenvijverstraat 21") ware een aantal dames aanwezig, waaronder de Columbiaanse Diana (uiterst linkse raam) en (Sa)Mira (uiters rechtse raam).

Mijn keuze was vlug gemaakt,
Buiten Elvira, waren er geen favoerite dames aanwezig.
Carolien kwam er pas later aan.  :(
Dus richtte ik mijn stappen zo snel mogelijk, na mijn verkennings ronde, naar haar.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ....... lees maar verder in haar topic  :)

Wat betreft de nieuwe kleding code kan ik kort zijn,
De dames die vroeger al behoorlijke kledij droegen, doen dit nu nog steeds.
De dames die vroeger alleen lingerie droegen, doen ook dit nog steeds.
Hoeveel boetes nu al uitgeschreven zijn voor "ongeschikte kledij" weet ik niet.
alhoewel de dames op de hoek van de Belgradostraat toch wel eens tegen de lamp zullen lopen.
Toch als ze hun kroonjuwelen aan iedere voorbijganger zonder bloze tonen.
« Laatst bewerkt op: 14 december 2012, 16:37:36 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #94 Gepost op: 21 december 2012, 15:05:18 »
Vandaag nog eens naar Gent gereden om er wat te wandelen.
Ik was al vrij snel van de wagen verlost en kon mijn wandeltocht beginnen.
Ik had gehoopt nog eens de "Show girls" van uit bar Cupido te zien, maar er was slechts eentje present en deze keer showde ze niets.

De rest van de "Belgradostraat" niet veel zaaks.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") was Monika aanwezig.
Zij deed ook vandaag wanhopige pogingen om mij over de drempel te krijgen, maar ik ging er niet op in ze deed teken en vroeg waarom ik steeds over en weer ging, en waarom ik nooit meer binnen kwam.
Naast haar (op de plaats van Agnes stond een dame die ik wel al eerder gezien had.
In bar Amber was alleen een meisje aanwezig waarvan ik denk dat het Zoe is.

Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet. Naast haar stond zoals altijd de française Cindy
Ook Farah tekende aanwezig in bar L'Etoile ("Belgradostraat 24") en naast haar, sedert lang niet meer gezien was Cathy/Annalies gezeten.
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel veel lichtreclames, maar heb ik maar weinig dames opgemerkt.
Op de plaats "Belgradostraat 77" waar gewoonlijk Sacha en Marianne zitten, waren nu twee  kleurlinges gezeten.

Ik zette mijn tocht dus verder naar de Vanderdoncktdoorgang.
Ik hoopte nu toch eens een keertje Peggy aan te treffen, maar opnieuw tevergeefs.
In het overdekte deel waren nu tamelijk veel dames aanwezig.

In bar Bodega zat nu Brigitteen in het andere raam een kleurlinge.
 Bonnie / Bonny, Kim, Roxanne, Angela (de Poolse parel) en Selina aan de ene zijde.
Sara (maltese), Caty, Tatiana en ook Carolien was aanwezig aan de overzijde.

IN het niet overdekte deel was het niet veel soeps.
OP de hoek "Vanderdoncktdoorgang 11" zat Sandra en een andere, voor mij nieuwe, dame.
Wel was Estelle aanwezig in het andere overdekte deel van de "Vanderdoncktdoorgang".

In de Schepenenvijverstraat niet veel volk te zien.
In bar Le Pink stonden dezelfde dames van vorige wandeltocht.
In bar La Seduction ("Schepenenvijverstraat 06") waren er 2 nieuwe dames en Nathalie aanwezig.

In bar Unique niemand gezien.
Aan de overzijde alleen in bar Vogue ("Schepenenvijverstraat 21") ware een aantal dames aanwezig, waaronder de Columbiaanse Diana (uiterst linkse raam) en (Sa)Mira (uiters rechtse raam).

Mijn keuze was vlug gemaakt,
Na een lange periode van onthouding ging ik nog eens bij Carolien naar binnen.
Dadelijk vroeg ik haar of eentriootje met haar overbuurvrouw er in zat.
De dame bleek later Selina te zijn die ook al aan haar zijde werkte in bar Unique.
Voor de nieuwsgierigen onder jullie ....... lees maar verder in de desbetreffende topics :)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #95 Gepost op: 1 januari 2013, 10:21:31 »
Zonder rijmen en dichten,
Hier mijn beste wensen voor het nieuwe jaar 2013.
Dat we met zijn allen nog veel kunnen en moghen wandelen.
Gelukkig nieuwjaar allemaal.
En dat we met zijn allen nog veel mooie recensies kunnen schrijven  :)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #96 Gepost op: 1 januari 2013, 16:51:33 »
Alle wandelaars in Gent en omliggende straten : gelukkig nieuwjaar en veel wandel- en schrijfplezier toegewenst!

Offline mike

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #97 Gepost op: 5 januari 2013, 08:02:29 »
Ik ben onbekend in Gent en wou eens gaan kijken. Maar ik vraag me af of dat nu echte bars zijn waar je dus iets kunt drinken ( met de serveuse) of dat je daar direkt naar achter moet ? En tot hoe laat kan je daar 's nachts terecht ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #98 Gepost op: 5 januari 2013, 13:48:39 »
Welkom op rb, en je zal hier wel van de experts mechelen/tellme of een andere wandelaar spoedig antwoord krijgen op je vraag  ;)


Geniet van je verblijf hier  :)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #99 Gepost op: 5 januari 2013, 14:41:02 »
Ik ben onbekend in Gent en wou eens gaan kijken. Maar ik vraag me af of dat nu echte bars zijn waar je dus iets kunt drinken ( met de serveuse) of dat je daar direkt naar achter moet ? En tot hoe laat kan je daar 's nachts terecht ?

Ook van mij een hartelijk welkom op deze site.
In Gent kan je alle uren van de dag en nacht terecht. Wel is het zo dat er kalmere periodes zijn. Dit bijv in de morgen en erg laat in de nacht.
Gaan wandelen rond 5u in de morgen heb ik nog niet gedaan maar ik vermoed dat er dan weinig dames aanwezig zullen zijn.

In Gent is een bar geen plaats waar je gezellig iets kunt drinken. Als je binnen gaat ga je binnen voor de sex, ... ma nie om een cola te drinken.
Er hangen wel prijslijsten aan de ramen ma deze hangen er gewoon volgens mij omdat de bars zo onder de horecavereisten vallen.
Heb er zelf nog nooit iets gedronken.
Wil je een bar waar je iets kunt drinken met een dame kun je gaan naar de Kortrijksesteenweg.
Is wel veel duurder.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #100 Gepost op: 5 januari 2013, 15:26:52 »
Ik ben onbekend in Gent en wou eens gaan kijken. Maar ik vraag me af of dat nu echte bars zijn waar je dus iets kunt drinken ( met de serveuse) of dat je daar direkt naar achter moet ? En tot hoe laat kan je daar 's nachts terecht ?

Hallo Mike! Welkom.

Ja in die bars kan je iets drinken, jawel. Maar meestal willen de dames iets 'meedrinken' en dat kost dus geld...

Een vast sluitingsuur is er in Gent vooralsnog niet. Sommige bars en gewone ramen zijn dan ook tot diep in de nacht open.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #101 Gepost op: 5 januari 2013, 16:23:46 »
Ik ben onbekend in Gent en wou eens gaan kijken. Maar ik vraag me af of dat nu echte bars zijn waar je dus iets kunt drinken ( met de serveuse) of dat je daar direkt naar achter moet ? En tot hoe laat kan je daar 's nachts terecht ?

Hallo Mike! Welkom.

Ja in die bars kan je iets drinken, jawel. Maar meestal willen de dames iets 'meedrinken' en dat kost dus geld...

Een vast sluitingsuur is er in Gent vooralsnog niet. Sommige bars en gewone ramen zijn dan ook tot diep in de nacht open.


Voila ook ik leer nog bij. Dacht da je er niets kon drinken ma fout dus.
Is het echter mogelijk om bijv een half uur iets te drinken en dan weg te gaan? Dus zonder intimiteit?

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #102 Gepost op: 5 januari 2013, 20:23:34 »
Dat kan zeker, Puydtje. Al zal men je wel snel laten aanvoelen dat het geen gewoon café is...

Offline mike

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #103 Gepost op: 6 januari 2013, 07:40:24 »
Dat kan zeker, Puydtje. Al zal men je wel snel laten aanvoelen dat het geen gewoon café is...
Ja maar dat is toch juist plezant niet ? Lekker zitten friemelen en overal aan zitten. Ik heb graag wat voorbereiding ...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #104 Gepost op: 6 januari 2013, 10:51:41 »
@ mike

Welkom op dit forum.
En een gelukkig nieuw jaar vanwege Tellme

@ Allen

Wat meer nieuws over het hek in de schepenenvijverstraat,
Vanaf midden januari zal het hek openstaan tijdens de dag.

Citaat van: Het Nieuwsblad
Automobilisten kunnen straks terug door de Schepenenvijverstraat rijden. Althans overdag. Het witte hek dat er in november kwam om de overlast tegen te gaan, zal op weekdagen open staan van 7.30 tot 19.30 uur. De buurtbewoners gaan het zelf open en dicht doen