Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700835 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #105 Gepost op: 6 januari 2013, 13:53:21 »
Dat kan zeker, Puydtje. Al zal men je wel snel laten aanvoelen dat het geen gewoon café is...
Ja maar dat is toch juist plezant niet ? Lekker zitten friemelen en overal aan zitten. Ik heb graag wat voorbereiding ...

PLezant jazeker, maar .....
Als je in de "Belgradostraat", de "Schepenenvijverstraat" en(of) de "Vanderdoncktdoorgang" ergens binnen gaat zullen de dames niet echt tevreden zijn als je overal aanzit, zelfs bij het drinken van een "coupke zogenaamde champagne", en het daarna afbolt.
Dat zullen ze vermoedelijk niet verstaan of zelfs niet toelaten vrees ik.
Bovendien zou die "champagne" je dan eens meer kunnen kosten dan het gewone standaard pakket.  :)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #106 Gepost op: 6 januari 2013, 14:17:18 »
Je kan ook "in de les gaan" bij pakweg SEF en TK, die kennen wel wat truukjes, maar ja, het zijn ook twee chippendales  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #107 Gepost op: 7 januari 2013, 16:58:08 »
Voila ook ik leer nog bij. Dacht da je er niets kon drinken ma fout dus.
Is het echter mogelijk om bijv een half uur iets te drinken en dan weg te gaan? Dus zonder intimiteit?

Bij sommige dames misschien wel, maar ik vrees toch dat je dan nergens aan kan zitten.  :)
Bovendien als je de rekening maakt van je half uurtje "drinken" zou dit je wel eens evenveel (zo niet meer) kunnen kosten dan het standaard tarief.
Het is denk ik zo klaar als een klontje waarvoor de dames in de "Belgradostraat", de "Schepenenvijverstraat" en(of) de "Vanderdoncktdoorgang" er zijn, niet om te drinken dus  :)
Men mag me hier gerust tegenspreken  :) en andere ervaringen neerpennen  :)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #108 Gepost op: 15 februari 2013, 13:21:39 »
Ik moest en zou vandaag nog eens naar Gent gaan.
Dat was al een tijdje geleden dat ik er nog geraakte.
Deels door de weersomstandigheden, deels door dringende betalingen en neem daarbij dat het ook nog een beetje crisis is.
Vandaag is het me dan toch gelukt.

Rond de klok van 11:00 kwam ik er al aan.
Veel te vroeg natuurlijk want dan zijn er nog maar weinig dames aanwezig en dat was ook nu zo.
Het fameuze hek aan het begin van de Schepenenvijverstraat staat er niet meer.
Dus kon ik mijn "toertjes" rijden zoals voorheen.

Ik hoopte nu toch eens een keertje Peggy aan te treffen, maar opnieuw tevergeefs.
Het meest opvallende waren een aantal verhuizingen.

  • Sandra staat nu in de Belgradostraat 61 (bar : Osiris)
  • Nathalie NL staat nu in de Vanderdoncktdoorgang 13 (bar : Venus)
  • Anaika staat nu in de Schepenenvijverstraat 02 (bar : Unique)
De bezetting van de gallerij "Vanderdoncktdoorgang" daar kan ik een copy van mijn vorig verslag gaan maken.
Bij deze,

In bar Bodega zat nu Brigitteen in het andere raam een kleurlinge.
 Bonnie / Bonny, Kim, Roxanne, Angela (de Poolse parel) en Orillia aan de ene zijde.
Sara (maltese), Caty, Tatiana en ook Carolien was aanwezig aan de overzijde.

Wat rond gewandeld en de toestand beterde er niet echt op.
Carolien was wel aanwezig maar ik zag ze pas bij mijn 3de doorgang.
Ze stond dan haar ervaringen te vertellen aan Angela.
Ik besloot toen, tegen beter weten in, maar eens bij Orillia binnen te gaan.
Hoe dat verliep kan je lezen in haar topic.
Toen ik bij haar veel te snel buiten stond en ik huiswaarts keerde, zat Carolien wel weer op haar plaats en was het gordijntje van Elvira (in de Belgradostraat) ook open gegaan.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #109 Gepost op: 24 februari 2013, 13:34:36 »
Vandaag me nog eens tot in Gent gewaagd.
Wagen is het juiste woord want het weer voorspelde niet veel goeds.
Toe ik in Gent aankwam viel het nog wel mee, maar na een 15 tal minuutjes stak de wind wat harder op en begon het tamelijk hard te sneeuwen.
Lang ben ik er dus niet gebleven.
Een toertje rijden met de wagen zat er niet in,
IN het begin van de "Schepenenvijverstraat" zat een groot gat in de weg.

Veel meisjes waren niet te zien.
IN de "Belgradostraat", op de hoek 3 dames die ik nog niet gezien heb.
Eentje ervan is vermoedelijk de Hongaarse Mia (info over genomen van het andere forum en de beschrijving klopt).
Op nummer 35 was Agnes er wel, maar persoonlijk heb ik haar niet gezien.
Ze was trouwens de enige van mijn favoerite dames die aanwezig was.
Op het nummer 37 zat Zoe.
Ook Sasha ("Belgradostraat 77") was opnieuw van de partij.
Hier en daar zaten nog een paar andere dames die ik niet bij naam ken.

IN de "Vanderdoncktdoorgang" was het flouw met de bezetting.
Komende van de "Brabantdam" had je rechts,
Kim en Orillia.
Links gaapte de grote leegte, niemand aanwezig,
Op het einde in bar Bodega "Vanderdonckt doorgang 12" zat Brigitte.
In het niet overdekte deel zaten een paar dames die ik daar nog al gezien heb, weliswaar een lange tijd geleden.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het enige noemenswaardige feit 2 verhuizen.

  • Zagira zit nu in de "Schepenenvijverstraat 10 (bar : Le Pink)".
  • Sonia (Poolse parel) zit opnieuw in de "Schepenenvijverstraat 02 (bar : Unique)" het uiterst linkse raam.
IN de Unique had ook nog Anaika post gevat.
Alleen in bar Vogue was het volle bak.
Daar stonden 5 dames te poseren, al zijn er maar 4 ramen.
Onder de aanwezige dames de Columbiaanse Diana (uiterst linkse raam) en (Sa)Mira (uiters rechtse raam).
In de "Schepenenvijverstraat 23" was alleen Lilly aanwezig.
Niet veel dames, en gezien de harder wordende sneeuwval koos ik snel voor de toch huiswaarts.
Zal voor een andere keer zijn.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #110 Gepost op: 3 maart 2013, 14:07:06 »
Het weer wordt beter en dus is het tijd om aan wandelsport te doen.
En waar kan je dat beter doen dan in Gent ? Je hebt er de watersportbaan voor de fanatiekelingen onder ons en dan de wandelbuurt voor de recreatieve wandelaar.

Rond de klok van 11:00 kwam ik er al aan.
Veel te vroeg natuurlijk maar de bezetting viel eigenlijk goed mee.
De put in de weg aan het begin van de Schepenenvijverstraat bleek er nog altijd te zijn.
Snel parkeerplaats gezocht (en ook gevonden natuurlijk).

Ik hoopte een keertje Peggy aan te treffen in de "Vanderdoncktdoorgang", maar opnieuw tevergeefs.
Van mijn favoerite dames waren Anna, Elvira en Agnes aanwezig.
In bar Bodega zat zoals gewoonlijk Brigitte. Recht tegenover een dame die ik in Gent wel al gezien heb maar ik ben er nooit binnen geweest (ook nu niet).
 Bonnie / Bonny, Kim, en Orillia aan de ene zijde.
Sara (maltese) was de enige aanwezige dame aan de overzijde.

IN het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" waren er wel een paar dames aanwezig, waaronder Anna. Ik zag ze niet dadelijk maar het licht brande en haar handtas stond op haar stoel (waarschijnlijk was ze net aangekomen en was ze bezig de werkdag voor te bereiden). Dat gaf me de gelegenheid om de overige dames te bekijken.

IN de "Schepenenvijverstraat" waren wel wat dames aanwezig.
IN de Unique stonden naast Anaika nog 2 andere dames die ik er voorheen ook al zag maar niet bij naam ken.
In bar Vogue stonden 3 dames te poseren.
Onder de aanwezige dames (Sa)Mira (uiters rechtse raam).
In de "Schepenenvijverstraat 06" was alleen Vicky op post. Verder waren in bar Crystal, bar Le Pink en bar Crazy slechts 1 dame aanwezig toen ik er rond wandelde.

IN de "Belgradostraat" was er toch enige animo te beleven.
In bar Salon Cupido stonden 4 dames, waarvan er 2 in het voorbij gaan me een prachtige blik gaven op hun borsten. Eentje toonde zelfs de poort naar de hemel.

In bar Topaz was Elvira aanwezig maar ik kon slechts een vluchtige glimp van haar opvangen.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") was Agnes aanwezig, alhoewel steeds bezet.
In bar Amber was alleen een meisje aanwezig waarvan ik denk dat het Zoe is, van Claudia ben ik wel zeker. Zij opende de deur en sprak me aan op verleidelijke toon om me binnen te lokken.

Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet. Naast haar stond een dame die ik niet ken.
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel veel lichtreclames, maar heb ik maar weinig dames opgemerkt.
Alleen Sandra was aanwezig in bar Osiris. Verderop in de straat slechts 1 kleurlinge aanwezig.

Mijn keuze was snel gemaakt en ik besloot, na lange tijd, Anna nog eens met een bezoekje te vereren.
Hoe dat verliep kan je lezen in haar topic.

guest34798

  • Gast
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #111 Gepost op: 22 maart 2013, 16:52:41 »
Ik zou graag een topic openen over een zekere Gina. Een ebony met vrij grote borsten en lange rechtstaande tepels in de Vanderdoncktdoorgang. Heb haar een tijdje terug een bezoek gebracht op een zaterdagmorgen. Ze zat in het tweede raam van links van het rijtje ebonies in de Vanderdoncktdoorgang (links van nummer 21). Maar ik weet het huisnummer niet meer zeker. Was het nu 17 of 19? Voor ik een topic open wil ik zeker zijn.
Heb 100 Euro betaald voor halfuurtje. Me eerst laten afzuigen met condoom om haar uiteindelijk in verschillende standjes anaal te neuken. Ze viel nog mee, al aanzie ik zie een raamdate gewoon als een vluggertje. Heb haar, blijkbaar tot haar zin, eens goed anaal mogen neuken en ze kan gerust tegen een stootje. Ze doet het zo een keer of vijf per week. Haar kontje was echt megastrak, want ondanks mijn gemiddelde grootte, ging hij moeilijk naar binnen...maar eens naar binnen was het feest. Ze was zelfs zo strak dat het uiteinde van de condoom bij het volledig uitpenetreren in haar gaatje gekneld zat. :-)

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #112 Gepost op: 22 maart 2013, 17:22:06 »
Ik zou graag een topic openen over een zekere Gina. Een ebony met vrij grote borsten en lange rechtstaande tepels in de Vanderdoncktdoorgang. Heb haar een tijdje terug een bezoek gebracht op een zaterdagmorgen. Ze zat in het tweede raam van links van het rijtje ebonies in de Vanderdoncktdoorgang (links van nummer 21). Maar ik weet het huisnummer niet meer zeker. Was het nu 17 of 19? Voor ik een topic open wil ik zeker zijn.
Heb 100 Euro betaald voor halfuurtje. Me eerst laten afzuigen met condoom om haar uiteindelijk in verschillende standjes anaal te neuken. Ze viel nog mee, al aanzie ik zie een raamdate gewoon als een vluggertje. Heb haar, blijkbaar tot haar zin, eens goed anaal mogen neuken en ze kan gerust tegen een stootje. Ze doet het zo een keer of vijf per week. Haar kontje was echt megastrak, want ondanks mijn gemiddelde grootte, ging hij moeilijk naar binnen...maar eens naar binnen was het feest. Ze was zelfs zo strak dat het uiteinde van de condoom bij het volledig uitpenetreren in haar gaatje gekneld zat. :-)

Klinkt goed,
Lijkt me eens iets om ook uit te proberen.
Ik zou zeggen gewoon een topic openen en vragen om bevestiging van andere wandelaars.
Links dat zou dan "Vanderdoncktdoorgang 19 (bar : Betty BOOB" moeten zijn.
(In nummer 17 zijn er 3 ramen, in nummer 19 zijn er 2 ramen.)

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #113 Gepost op: 22 maart 2013, 17:59:16 »
Ik zou graag een topic openen over een zekere Gina. Een ebony met vrij grote borsten en lange rechtstaande tepels in de Vanderdoncktdoorgang. Heb haar een tijdje terug een bezoek gebracht op een zaterdagmorgen. Ze zat in het tweede raam van links van het rijtje ebonies in de Vanderdoncktdoorgang (links van nummer 21). Maar ik weet het huisnummer niet meer zeker. Was het nu 17 of 19? Voor ik een topic open wil ik zeker zijn.
Heb 100 Euro betaald voor halfuurtje. Me eerst laten afzuigen met condoom om haar uiteindelijk in verschillende standjes anaal te neuken. Ze viel nog mee, al aanzie ik zie een raamdate gewoon als een vluggertje. Heb haar, blijkbaar tot haar zin, eens goed anaal mogen neuken en ze kan gerust tegen een stootje. Ze doet het zo een keer of vijf per week. Haar kontje was echt megastrak, want ondanks mijn gemiddelde grootte, ging hij moeilijk naar binnen...maar eens naar binnen was het feest. Ze was zelfs zo strak dat het uiteinde van de condoom bij het volledig uitpenetreren in haar gaatje gekneld zat. :-)


Je kan altijd dit kaartje gebruiken :

http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/Ghent.html

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #114 Gepost op: 24 maart 2013, 18:26:18 »
Vandaag nog eens mijn stoute schoenen aangetrokken en ben ik nog eens naar Gent gaan wandelen.
Rond de klok van 11:00 kwam ik er al aan.
De put in de weg aan het begin van de Schepenenvijverstraat bleek er nog altijd te zijn.
De bouwkraan in de "Vanderdoncktdoorgang" daarentegen die is weg.
Snel parkeerplaats gezocht (en ook gevonden natuurlijk).

Ik hoopte opnieuw om er Peggy aan te treffen in de "Vanderdoncktdoorgang", maar opnieuw tevergeefs.
Van mijn favoerite dames waren enkel Elvira en Agnes aanwezig.

Kwa aanwezige dames te vergelijken met mijn vorige wandeling.
Enkel waren Orillia en Sara (maltese) nu niet aanwezig.
Daartegenover heb ik Luna en ook Monika wel gezien.
Deze laatste deed wanhopige pogingen om me bij haar naar binnen te lokken.
Ook dit keer zonder gevolg aan mijn kant.

In bar Topaz was Elvira aanwezig, maar op het ogenblik van mijn aankomst bezet.
Ik maakte dus van de gelegenheid gebruik om de andere aanwezige dames te bekijken.
Toen ik terug kwam stond er nog een wandelaar aan de overkant van de straat te wachten. Ik hoorde echter gerucht aan haar deur en spoedde op de ingang af.
En ik naar binnen voor wat een klein half uurtje vurig minnen zou worden.

Toen ik huiswaarts keerde was Agnes wel opnieuw beschikbaar.
Maar het was dan al bij de klok van 13:00 uur.
De hoogste tijd dus om huiswaarts te keren.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2013, 08:34:45 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #115 Gepost op: 14 april 2013, 13:32:51 »
Vandaag van het uitstekende weer geprofiteerd en een stapje in de wereld gezet.
Ik had niet echt zin om snel te rijden dus in een gezapig tempo naar Gent.
Om 11:00 kwam ik er al aan.
Het gat in de "Schepenenvijverstraat" was gedicht dus kon ik weer rondjes rijden.
Zij het voorzichtig, gezien de staat van het wegdek in de schepenenvijverstraat.

Heel veel volk was er niet aanwezig.
Van mijn favoerite dames waren alleen Agnes en Anna aanwezig.
Maar 2 is al meer dan genoeg niet waar.

In bar Bodega zat nu Sidney. Recht tegenover een dame die ik in Gent wel al gezien heb maar ik ben er nooit binnen geweest (ook nu niet).
 Bonnie / Bonny, Kim, en een voor mij onbekende blonde dame aan de ene zijde.
Sara (maltese) was de enige aanwezige dame aan de overzijde.

IN het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" waren slechts een paar dames aanwezig, waaronder Anna. Op de hoek in de "Schepenenvijverstraat 10 (bar : Le Pink" had je Zagira staan.

IN de "Schepenenvijverstraat" waren, op uitzonderinig van bar Vogue, ook niet veel dames aanwezig.
IN de Unique was niemand te zien en zo ook in bar Crystal.
In bar Vogue stonden 5 dames te poseren.
Onder de aanwezige dames (Sa)Mira (uiters rechtse raam).
In de "Schepenenvijverstraat 06" was alleen Vicky op post.

IN de "Belgradostraat" was er toch enige animo te beleven.
In bar Salon Cupido stonden 4 dames, waarvan er 2 in het voorbij gaan me een prachtige blik gaven op hun borsten. Eentje toonde zelfs de poort naar de hemel.

In bar Topaz was niemand te zien.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") was Agnes aanwezig en ook Monika deed nu verwoede pogingen om me binnen te krijgen.
In bar Amber was niemand te zien.

Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet. Naast haar stond een dame die ik niet ken.
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel veel lichtreclames, maar heb ik maar weinig dames opgemerkt.
Alleen Sandra was aanwezig in bar Osiris. Verderop in de straat slechts 1 kleurlinge aanwezig.

Mijn keuze was snel gemaakt en ik besloot, na lange tijd, Agnes nog eens met een bezoekje te vereren.
Hoe dat verliep kan je lezen in haar topic.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #116 Gepost op: 21 april 2013, 14:09:19 »
Met het mooie weer nog eens in Gent gaan wandelen.
Zoals altijd, rond de klok van 11:00 uur kwam ik aan.
De "Schepenenvijverstraat" was niet toegankelijk.
Er gaapte een diep gat in het wegdek vlak voor bar Unique.
Zo snel ik plaats gevonden had zette ik mijn tocht te voet verder.
Tenslotte is dat de essentie van wandelen "te voet gaan".

Over het algemeen viel de bezetting wat tegen.
Van mijn favoerite dames waren enkel Elvira (alhoewel die pas om 12:15 uur kwam opdagen, ik was haar eerste klant  :))) en Agnes aanwezig, alhoewel die ook vandaag opnieuw druk bezet was).

Kwa aanwezige dames te vergelijken met mijn vorige wandeling.
In bar Bodega zat zoals gewoonlijk Brigitte.
 Bonnie / Bonny, Roxanne, en Orillia aan de ene zijde.
Sara (maltese) was de enige aanwezige dame aan de overzijde.
Ook Luna was aanwezig maar blijkbaar niet voor te werken.
Blijkbaar zijn er veranderings werken op til in haar bar en daar was ze nu mee bezig.

IN het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" waren niet veel dames aanwezig.
IN de "Schepenenvijverstraat" waren wel wat dames aanwezig.
IN de Unique stonden naast Anaika/Analia nog 4 andere dames waaronder ook de Poolse Sonia/Sofia.
En t'is waar Analia / Anaika heeft een borstvergroting ondergaan.
In bar Vogue stonden 3 dames te poseren.
 
In de "Schepenenvijverstraat 06" was alleen Vicky op post. Verder waren in bar Crystal Maya (alhoewel die net ging eten), bar Le Pink en bar Crazy slechts 1 dame aanwezig toen ik er rond wandelde.

IN de "Belgradostraat" was er toch enige animo te beleven.
In bar Salon Cupido stonden 4 dames, waarvan er 1 in het voorbij gaan me een prachtige blik gaf op haar borsten en zelfs toonde ze de poort naar de hemel.

In bar Topaz was Elvira aanwezig maar die kwam zoals al aangehaald om 12:15 uur aan.
In bar Eden ("Belgradostraat 35") was Agnes aanwezig, alhoewel steeds bezet en ook Monika heb ik er opgemerkt.
Deze laatste deed wanhopige pogingen om me bij haar naar binnen te lokken.
Ook dit keer zonder gevolg aan mijn kant.

Aan de overkant niet veel volk.
In bar Elite ("Belgradostraat 22") zal een kleurlinge, wel al eerder gezien op die plaats, maar ik ken haar naam niet. Naast haar stond een dame die ik niet ken.
In het 2de deel van de Belgradostraat branden wel veel lichtreclames, maar heb ik maar weinig dames opgemerkt.
Alleen Sacha was aanwezig.

Mijn keuze was dus snel gemaakt en ik stapte op Elvira af.
Hoe dat bezoekje verliep kunnen jullie leze in haar topic.
« Laatst bewerkt op: 21 april 2013, 14:38:06 door Tellme »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #117 Gepost op: 28 april 2013, 14:12:25 »
Vandaag nog eens naar Gent gaan wandelen.
Rond de klok van 12:00 uur kwam ik er aan.
Het gat voor de bar Unique was ondertussen hersteld en ik kon weer rondjes rijden.
Zij het dan voorzichtig wegens de slechte staat van het wegdek in de Schepenenvijverstraat.
Vrij vlug plaats gevonden in de Belgradostraat plaats gevonden en aldus kon ik snel mijn tocht te voet verder zetten.

Van mijn favoerite dames waren alleen Agnes, Carolien (na een periode van afwezigheid) en Anna (bar : Betty BOOB) aanwezig. Meer dan keuze genoeg natuurlijk voor deze fan van grote borsten.

De bezetting was meer dan goed te noemen, vooral dan in de Schepenenvijverstraat.
Ik geloof dat er in elk ettablissement dames aanwezig waren.
IN de Unique en in de Vogue was het zelfs volle bak.
Alle ramen bezet dus.

Mijn keuze viel op Anna.
Hoe mijn bezoek verliep, kunnen jullie lezen in haar topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #118 Gepost op: 28 april 2013, 14:57:15 »
Het weer wordt stilaan beter, een goeie reden om binnenkort ook nog eens de sfeer te gaan opsnuiven in Gent.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #119 Gepost op: 28 april 2013, 17:17:35 »
Vraagje :

Citaat
In het begin van de sessie vroeg ik haar of ze geen zin had in een triootje met haar buurvrouw.
Hoe haar naam is ......, Anna heeft die wel genoemd maar ik was te geconcentreerd bezig met andere dingen dat ik die alweer vergeten ben.
Ik bedoel hier dan de kleurlinge met grote boobs die eveneens in bar Betty BOOB werkt. Ook in de "Vanderdoncktdoorgang 19 dus. De dame heeft nogal dikwijls roze kleedjes/lingerie aan.

  • Weet iemand hoe die dame noemt ?
  • Heeft iemand anders ervaring met deze dame ?