Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700828 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline puydtje

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
  • een dag zonder sex is een verloren dag
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #150 Gepost op: 22 augustus 2013, 23:14:24 »


Even ter aanvulling dat zij zowel overdag als 's nachts werkt. Vaak twee shiften achter elkaar. Vandaar waarschijnlijk ook haar belabberde service

Offline mike

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #151 Gepost op: 23 augustus 2013, 08:04:03 »
Tell me,
ik lees graag je verslagen,
spijtig dat het altijd om over dag gaat, ik had graag eens iets van je gelezen over 's nachts.
Ik ben een paar maanden geleden in de Vogue bij een zekere Nathalie geweest, een klein blond Nederlands-Columbiaans blondje met lekkere borsten . Dat was heel leuk, lekker gepijpt en geneukt. Werkt die daar nog dat je weet ?

Alleen om het forum meer compleet te maken ga ik niet beginnen met s'nachts te wandelen in Gent.
Moeilijk te combineren met vrouw en job (moet er om 05:00 uur al uit).
Je vraagt over een dame of die er nog werkt,
Wanneer ging je bij die dame ? overdag of "s'nachts" (ik vermoed het laatste)
Had je nu indertijd een recensie geschreven dan had je vermoedelijk al een antwoord gehad.
Een zoektocht met Google met de zoektermen "Nathalie + Columbia" leverde me niets op.
Op het andere forum heb je een Nathalie die s'nachts werkt maar die zou uit Albanie komen en spreekt Frans en een beetje Engels, die zal het dus zeker niet zijn.
Spijtig .... ik kan je niet verder helpen, misschien dat een andere slaapwandelende wandelaar je verder kan helpen ?

Ik wandel zowel overdag als 's nachts.
Heb echter geen dame voor ogen in bar Vogue (of andere bars) die hier aan voldoet.

Er is ook nog de Nederlandse Nathalie die werkt in Gent en zij is blond en heeft 's nachts gewerkt. Ze is echter Nederlandse en zeker geen Columbiaanse
Sorry kan je dus niet helpen.
Neen, ik heb het wel degelijk over een Colombiaanse van afkomst, maar grootgebracht in Nederland.
Ze is opmerkelijk klein, 1 m 52 of zo iets,  slank figuurtje maar wel minstens B-cup

guest66542

  • Gast
wie heeft ervaring met ISAURA uit de schepenenvijverstraat gent albanese slanke
« Reactie #152 Gepost op: 23 augustus 2013, 16:42:15 »
Hoi medewandelaars ,

Ik ben op zoek naar ervaringen ivm Isaura , albanese slanke schoonheid die momenteel werkt in schepenenvijverstraat in Gent .
Vooraleer ik een bezoekje breng wil ik wat ervaringen lezen .
Ook links naar ervaringen /foto/advertentie zijn welkom natuurlijk .

Groetjes ,

A boy from nextdoor

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
wie heeft ervaring met ISAURA uit de schepenenvijverstraat gent albanese slanke
« Reactie #153 Gepost op: 23 augustus 2013, 22:50:20 »
Hoi medewandelaars ,

Ik ben op zoek naar ervaringen ivm Isaura , albanese slanke schoonheid die momenteel werkt in schepenenvijverstraat in Gent .
Vooraleer ik een bezoekje breng wil ik wat ervaringen lezen .
Ook links naar ervaringen /foto/advertentie zijn welkom natuurlijk .

Groetjes ,

A boy from nextdoor

Allereerst welkom op Relaxxxboard.

Wellicht bedoel je deze dame :

http://relaxxxboard.com/index.php?topic=8196.0

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #154 Gepost op: 24 augustus 2013, 11:57:51 »
Wee o wee agnes is niet op haar vaste stek (geen bordje noch licht) en het is ondertss 12u....

Weet iemand iets meer?
Had net zin in een ferm pak joekels :s

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #155 Gepost op: 24 augustus 2013, 15:32:57 »
WTF tzou al gedaan zijn met AGNES!!!  :-\

(note sm: link naar hookers was nergens voor nodig)

ofwel isdat een fel overroepen conclusie omdat agnes er eens niet zit... want volgens de laatste berichten zou ze pas eind volgende maand stoppen?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #156 Gepost op: 24 augustus 2013, 15:43:52 »
WTF tzou al gedaan zijn met AGNES!!!  :-\



ofwel isdat een fel overroepen conclusie omdat agnes er eens niet zit... want volgens de laatste berichten zou ze pas eind volgende maand stoppen?


Beste HONDA,[size=78%] [/size]




We vroegen je al enkele keren te stoppen met iedere post door te linken naar hookers.
Ik heb die link dan ook weggehaald, en let er aub op.


Als 't gedaan is met Agnes staan er 100 andere Agneskes klaar om haar plaats in te nemen. Hoeren komen, hoeren gaan, maar de prostitutie blijft altijd bestaan.



"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #157 Gepost op: 25 augustus 2013, 08:26:26 »
Als 't gedaan is met Agnes staan er 100 andere Agneskes klaar om haar plaats in te nemen. Hoeren komen, hoeren gaan, maar de prostitutie blijft altijd bestaan.

Ja dat is wel juist, maar .....
De juiste vinden kan soms een dure zaak worden.
Heb dat al aan den lijve ondervonden.  ;)

WTF tzou al gedaan zijn met AGNES!!!  :-\
ofwel isdat een fel overroepen conclusie omdat agnes er eens niet zit... want volgens de laatste berichten zou ze pas eind volgende maand stoppen?

Op dat andere forum slaan ze de bal al wel eens meer mis en strooien aldus onjuiste info de wereld in.
(cfr : Sofie (Belgradostraat 33 (bar : Medi) zou volgens hen ook al eens definitief gestopt zijn.
Wat niet klopt natuurlijk.)

Ik zal eens gaan kijken en dan zien we het wel.
In elk geval bij mijn laatste doortocht (zondag 18 augustus 2013) was ze er wel.

En me dunkt dat op dat andere forum meer over de dames geschreven wordt (al dan niet zinnige / ter zake doende berichten) als ze er niet ("meer) zijn.

Ik zou zeggen dus "Schrijf jullie ervaringen met de dames hier maar neer (terwijl ze er nog zijn)."
Daar hebben alle wandelaars meer aan.
« Laatst bewerkt op: 25 augustus 2013, 08:33:17 door Tellme »

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #158 Gepost op: 25 augustus 2013, 09:51:54 »
Hoi

Ja idd vorig weekend hen ik ze ook gezien.

Maar kben toen niet binnengegaan in de veronderstelling dat ze pas eind volgende maand stopt....


En ik ga straks zelf ook ng es zien.
Als 't gedaan is met Agnes staan er 100 andere Agneskes klaar om haar plaats in te nemen. Hoeren komen, hoeren gaan, maar de prostitutie blijft altijd bestaan.

Ja dat is wel juist, maar .....
De juiste vinden kan soms een dure zaak worden.
Heb dat al aan den lijve ondervonden.  ;)

WTF tzou al gedaan zijn met AGNES!!!  :-\
ofwel isdat een fel overroepen conclusie omdat agnes er eens niet zit... want volgens de laatste berichten zou ze pas eind volgende maand stoppen?

Op dat andere forum slaan ze de bal al wel eens meer mis en strooien aldus onjuiste info de wereld in.
(cfr : Sofie (Belgradostraat 33 (bar : Medi) zou volgens hen ook al eens definitief gestopt zijn.
Wat niet klopt natuurlijk.)

Ik zal eens gaan kijken en dan zien we het wel.
In elk geval bij mijn laatste doortocht (zondag 18 augustus 2013) was ze er wel.

En me dunkt dat op dat andere forum meer over de dames geschreven wordt (al dan niet zinnige / ter zake doende berichten) als ze er niet ("meer) zijn.

Ik zou zeggen dus "Schrijf jullie ervaringen met de dames hier maar neer (terwijl ze er nog zijn)."
Daar hebben alle wandelaars meer aan.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #159 Gepost op: 25 augustus 2013, 12:58:32 »
Zoals afgesproken, Vandaag nog eens naar Gent geweest.
Het was net 11:00 geweest toen ik er aankwam..
De "Keizer Karelstraat" kon je nog steeds niet in met de wagen en dus een grote ronde gemaakt om terug op het juiste parcours te komen.

Niet veel meisjes aanwezig.
Dit kwam door het "vroege uur" vermoed ik.
IN veel bars brandde wel de lichtjes, maar veel dames waren er niet te zien.
IN de "Schepenenvijverstraat" had je enkel Vicky en een andere "voor mij nieuwe dame" in bar La Seduction.
IN de Unique stonden Sofia / Sonia en nog een andere dame. Er recht tegenover in de Vogue was er maar 1 dame aanwezig.
IN bar Crystal zat de poolse Sarah.
Verder niemand te bekennen in de Schepenenvijverstraat.
Carolien kwam wel de Belgradostraat uit gewandeld toen ik naar de wagen stapte.

IN het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" op het nummer 19 stonden 2 kleurlinges zich klaar te maken voor de dag. Verder alleen maar Sidney recht tegenover bar Bodega ("Vanderdoncktdoorgang 16" is dat).
Verder niemand.
In het overdekte deel had je enkel Sara (Maltese) en een hevig wenkende blondine op nummer 10A.
Anna die kwam pas later opdagen, toen ik al beslist had om onverrichterzake huiswaarts te keren.

In de "Belgradostraat" dan, op de hoek de flitsende dames van anders, nu wel maar 2 in aantal.
Zijn vlug geneigd om borsten en kutje te tonen.
Ook had je Tania zat nu wel op een andere locatie ("Belgradostraat 24A (het raam beneden)".
Agnes was er niet vandaag.
Op het nummer 33 stonden 2 kleurlinges met een zwart jurkje aan en elk een koppel siliconen tieten.
Vermoedelijk een D cup. De linkse ervan nodigde me vriendelijk uit om eens nader te komen kijken.
Wat ik vriendelijk afsloeg.

Op nummer 37 stond wel Claudia  naast haar stond Missy.
Je kan niet meer missen gezien beide dames een kartonnetje gebruiken met hun naam erop.
IN de 2de helft van de Belgradostraat niet veel soeps.
Al snel besloot ik dan maar huiswaarts te keren.
Volgende keer beter zeg maar.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #160 Gepost op: 25 augustus 2013, 14:40:25 »
hmm dus Agnes is er het hele weekend niet, zou ze dan toch vroegtijdig de handdoek in de ring gegooid hebben?

Hmm dan zal ik mijn tieten-voorkeur/obsessie moeten botvieren op de (puur fysiek) geilere Daniella in Brussel, maar met minder tijd.
Want zoals bij alle dames in Brussel geldt daar de 15-minuten regel, incl. wekker, voor 50 euro, iets wat je totaal niet hebt in Gent of Antwerpen, en al zeker niet bij Agnes.

Ik zal ze toch missen onze Agnes. Stilletjes hoop ik dat ze over 2 weken wel aanwezig is...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #161 Gepost op: 25 augustus 2013, 14:53:17 »
hmm dus Agnes is er het hele weekend niet, zou ze dan toch vroegtijdig de handdoek in de ring gegooid hebben?

Hmm dan zal ik mijn tieten-voorkeur/obsessie moeten botvieren op de (puur fysiek) geilere Daniella in Brussel, maar met minder tijd.
Want zoals bij alle dames in Brussel geldt daar de 15-minuten regel, incl. wekker, voor 50 euro, iets wat je totaal niet hebt in Gent of Antwerpen, en al zeker niet bij Agnes.

Ik zal ze toch missen onze Agnes. Stilletjes hoop ik dat ze over 2 weken wel aanwezig is...


Als Agnes er een weekend niet is, kan dat meerdere redenen hebben...
Haar lief hangt op haar, de russen zijn op bezoek, ze is in verlof, ze komt nooit meer, ze heeft verlof.
Of misschien heeft ze geen zin....
Vergeet niet dat het een hoertje is, en die hebben geen "fixe vaste werktijden", tenzij ze een strenge poot hebben die dringend geld nodig heeft...


Een beetje paniekreactie?


 
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #162 Gepost op: 25 augustus 2013, 18:30:23 »
Jullie mogen gerust zijn,
Als ik Agnes mocht opmerken tijdens 1 van mijn volgende wandelingen, dan meld ik het hier wel en natuurlijk ook in haar eigenste topic.
Het is zoals sexmachine aanhaalt, er kunnen meerdere redenen zijn waarom ze vandaag niet is komen opdagen.
We zien wel verder ......

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #163 Gepost op: 25 augustus 2013, 19:09:46 »
heb jij Agnes al gezien, of bezocht?

zoja, zou je weten dat ze heel geroutineerd is en ja, zelfs gedisciplineerd.
een paar van die opties die jij opsomt zijn zeker mogelijk, andere zeker niet.

en wetende wat iedereen al weet, kan het goed zijn dat ze vroegtijdig gestopt is.
maar ik herhaal het nogmaals, het is geweten dat ze  eind september stopt met haar oude activiteiten.

en een zaak opstarten, ik kan me perfect voorstellen dat er daar onverachte dingen dingen de kop bij kunnen opduiken!! ik veronderstel dat de opening van die zaak ook binnenkort is en wat voorbereiding én toezicht vereist.

Agnes goed genoeg kennende, weet ik dat zij de dingen goed zal voorbereiden om de opening en start van haar nieuwe zaak, lees: leven, zo goed mogelijk wil voorbereiden.

Dus neen, gezien de feiten, is het zeker geen paniekreactie. De zaak zal vervroegd haar tussenkomst vereisen vermoed ik.

Maar wie weet, komt ze nog terug voor de paar weekends die resten in september.



Als Agnes er een weekend niet is, kan dat meerdere redenen hebben...
Haar lief hangt op haar, de russen zijn op bezoek, ze is in verlof, ze komt nooit meer, ze heeft verlof.
Of misschien heeft ze geen zin....
Vergeet niet dat het een hoertje is, en die hebben geen "fixe vaste werktijden", tenzij ze een strenge poot hebben die dringend geld nodig heeft...


Een beetje paniekreactie?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #164 Gepost op: 25 augustus 2013, 19:20:57 »
heb jij Agnes al gezien, of bezocht?

zoja, zou je weten dat ze heel geroutineerd is en ja, zelfs gedisciplineerd.
een paar van die opties die jij opsomt zijn zeker mogelijk, andere zeker niet.

en wetende wat iedereen al weet, kan het goed zijn dat ze vroegtijdig gestopt is.
maar ik herhaal het nogmaals, het is geweten dat ze eind september stopt met haar oude activiteiten.

en een zaak opstarten, ik kan me perfect voorstellen dat er daar onverachte dingen dingen de kop bij kunnen opduiken!! ik veronderstel dat de opening van die zaak ook binnenkort is en wat voorbereiding én toezicht vereist.

Agnes goed genoeg kennende, weet ik dat zij de dingen goed zal voorbereiden om de opening en start van haar nieuwe zaak, lees: leven, zo goed mogelijk wil voorbereiden.

Dus neen, gezien de feiten, is het zeker geen paniekreactie. De zaak zal vervroegd haar tussenkomst vereisen vermoed ik.

Maar wie weet, komt ze nog terug voor de paar weekends die resten in september.


Neen, ik heb Agnes nooit bezocht, ik ken haar niet.
Dat ze gedisciplineerd is, is geen reden om in de modus paniek over te gaan. O jee, het is een hoertje, die je betaalt voor haar diensten, en is ze weg, dan komen er anderen in de plaats. Ze gaat zich ook geen zorgen maken als er een klant niet meer komt opdagen.


O jee, weer eentje die haar eigen zaak gaat opstarten, 85 percent van die hoertjes hebben een universitair diploma of starten een eigen zaak op...


Maar dat boeit mij geen zak, hoe neukt ze, dat is belangrijk. Al de rest en nevenberoepen, en of ze nu dit of dat, zijn onze zaken niet.


Als jij ze zo goed kent, waarom wist je dan niet dat ze weg was.


En nogmaals, Tellme houdt het in de gaten en als ze weg is, dan doen we een slotje op haar topic, maar tegen dat ze haar eigen zaakje beu is (failliet) terug open  :dance2


Het is MAAR een hoertje, maak je niet zo druk. En als je alles moet geloven wat ze je wijsmaken, dan had je al drie keer op de begrafenis van haar broer moeten aanwezig zijn en heeft ze al tientallen grootmoeders versleten  :sex


Ik bedoel, als je er eentje bezoekt, dan is dat om te neuken, alle nevenverschijnselen zijn leugens, waar jij dan wel om vraagt. Tegen mij liegt een hoertje niet meer, want haar prive of wat ze buiten het werk om doet, dat wil ik niet weten, anders vraag ik om belogen te worden.


Note sm: ik heb dus ook wat ze gaat doen weggehaald, zijn onze zaken niet
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal