Auteur Topic: 'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL  (gelezen 700835 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #225 Gepost op: 27 januari 2014, 23:03:11 »
En neen, het waren geen franstaligen, gezien ze ook tegen mij spraken "Hier mag je niet kijken, hier heb je niets te zoeken" om vervolgens tegen de dame te zeggen "Ik ga hier niet weg, ik blijf hier staan".

heb je het over een situatie waarbij een dame beweert dat je haar raam blokkeert en dat je moet vertrekken omdat ze zogezegd potentiele klanten zou verliezen op die manier?

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #226 Gepost op: 28 januari 2014, 05:28:52 »
heb je het over een situatie waarbij een dame beweert dat je haar raam blokkeert en dat je moet vertrekken omdat ze zogezegd potentiele klanten zou verliezen op die manier?

Neen het gaat niet over dames die hun klanten verjagen,
Het gaat hier over,

Citaat
T'was redelijk kalm, op enkele luidruchtige wandelaars na die de aanwezige dames aan het teroriseren waren en aldus de geinteresseerde wandelaars wegjoegen.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #227 Gepost op: 28 januari 2014, 22:46:17 »
heb je het over een situatie waarbij een dame beweert dat je haar raam blokkeert en dat je moet vertrekken omdat ze zogezegd potentiele klanten zou verliezen op die manier?

Neen het gaat niet over dames die hun klanten verjagen,
Het gaat hier over,

Citaat
T'was redelijk kalm, op enkele luidruchtige wandelaars na die de aanwezige dames aan het teroriseren waren en aldus de geinteresseerde wandelaars wegjoegen.

ah ok dan, nu is het duidelijk, want in je oorspronkelijke post was de zinsopbouw nogal verwarrend, ik zie dat je het al hebt aangepast.

soit, ik heb alvast wel meegemaakt dat afgelopen zaterdag een arrogante dame mij wegjoeg omdat ik haar raam blokkeerde.

twas een arrogante Nederlandse van Arabische origine in de Schepenenvijverstraat nr.10, dus raam grenzend aan dat restaurant op de hoek.

Ik stond eigelijk aan de deur, niet zozeer aan haar raam zelf, te kijken naar de ingang van nummer 8...was een meid aan het uitchecken.
Op een gegeven moment ging de deur aan nr.10 open en kreeg ik wat oerwoudgeluiden naar mij toegesmeten: "ey ey ey" na een paar keer keek ik dan toch, en kreeg ik een vraag, kan het mij alvast niet exact herinneren maar het was iets in de zin van als je geen interesse hebt, ga dan weg want je blokkeert. Toen ik ze afwees (nogal bot van mijn kant uit) ging ze min of meer te keer en smeet ze de deur toe :)

Wat een service zou die dame moeten geven zeg, dacht ik bij mezelf.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #228 Gepost op: 29 januari 2014, 05:21:45 »
ah ok dan, nu is het duidelijk, want in je oorspronkelijke post was de zinsopbouw nogal verwarrend, ik zie dat je het al hebt aangepast.

Helemaal niets aangepast.
In de "QUOTE" alleen de lettertjes wat groter gemaakt.
Als je je tekst aanpast komt er een vermelding onderaan de bijdrage van « Laatst bewerkt op: zondag 19 januari 2014, 17u50 door Tellme »

Offline foots

  • founding father
  • Held
  • Berichten: 5301
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #229 Gepost op: 29 januari 2014, 10:27:20 »
Het enige verwarrende aan de tekst is dat je de "raamterroristen" of tuig of hoe je die "gasten" ook noemt, ook met "wandelaars" beschreef. Dat waren geen wandelaars (in de door ons gebruikte definitie, want die wilden niets huren van de dames), maar wilden slechts de dames hun werk beletten en serieuze (echte) wandelaars wegjagen.


Groet, Foots  O0
Relaxxxboard, van leden, door leden en voor leden.

Hoeren neuken, nooit meer werken !
Trouwen is een garantiebewijs voor niet goed, geld kwijt !
Een DVP is goedkoper dan een vrouw en wordt niet ouder, lelijker of dikker en heeft altijd zin.

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #230 Gepost op: 29 januari 2014, 17:06:16 »
Het enige verwarrende aan de tekst is dat je de "raamterroristen" of tuig of hoe je die "gasten" ook noemt, ook met "wandelaars" beschreef. Dat waren geen wandelaars (in de door ons gebruikte definitie, want die wilden niets huren van de dames), maar wilden slechts de dames hun werk beletten en serieuze (echte) wandelaars wegjagen.


Groet, Foots  O0

D'at is waar  ;)

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #231 Gepost op: 29 januari 2014, 22:47:13 »
ah ok dan, nu is het duidelijk, want in je oorspronkelijke post was de zinsopbouw nogal verwarrend, ik zie dat je het al hebt aangepast.

Helemaal niets aangepast.
In de "QUOTE" alleen de lettertjes wat groter gemaakt.
Als je je tekst aanpast komt er een vermelding onderaan de bijdrage van « Laatst bewerkt op: zondag 19 januari 2014, 17u50 door Tellme »
soit, maakt niet uit, whatever, we kunnen blijven doorlullen over misinterpretaties

mij ging het om die bitch op het einde van de schepenenvijverstraat nr.10 van de avondshift, dus wandelaars....be aware!

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #232 Gepost op: 31 januari 2014, 23:36:25 »
Weet iemand waarom bar Unique in de Schepenenvijverstraat door de politie gesloten is ?
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #233 Gepost op: 1 februari 2014, 08:48:14 »
Weet iemand waarom bar Unique in de Schepenenvijverstraat door de politie gesloten is ?

Ik kan niet direct iets vinden op internet.
Zal misschien iets te maken hebben met vergunningen.
De bar is recent verkocht en de nieuwe uitbater zal misschien vergeten zijn zijn vergunningen aan te vragen.
T'is maar een gok hoor.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #234 Gepost op: 6 februari 2014, 19:13:47 »
op nummer 19, rechtse raam in de Schepenenvijverstraat zou er een dame werken in de nacht met grote tieten, iemand die hier meer info over kan geven

qua looks, service, ervaringen, etc?


thx!

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #235 Gepost op: 8 februari 2014, 19:13:28 »
Politie kamt prostitutiebuurt in Gent uit :


http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1789986/2014/02/08/Politie-kamt-prostitutiebuurt-in-Gent-uit.dhtml


Zoveel herrie op korte tijd, als dat maar goed komt...

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #236 Gepost op: 9 februari 2014, 09:07:34 »
Politie kamt prostitutiebuurt in Gent uit :
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenland/article/detail/1789986/2014/02/08/Politie-kamt-prostitutiebuurt-in-Gent-uit.dhtml
Zoveel herrie op korte tijd, als dat maar goed komt...

Wel spijtig dat ze ter illustratie van de GAS boetes, een oude foto van Peggy plaatsen. Die is reeds lang gestops met de activiteiten als raamdame (toen werd zelfs nog niet gesproken van GAS boetes voor het dragen van te weinig kleding).
Bovendien is Peggy op de foto wel deftig gekleed.
Weet niet wie de job van "illustrator" heeft bij het laatste nieuws, maar die persoon bakt er in elk geval niet veel van.  ;)

Ook in de krant Het belang van Limburg kennen ze er niet veel van.
De foto uit het artikel over "Camera's tegen sluikstorten in de rosse buurt" toont wat vuilzakken in struikgewas.
Bij mijn weten heeft in gans de rosse buurt van Gent geen struikgewas gestaan.

http://www.hbvl.be/ahimgpath/assets_img_gvl/2013/05/23/2621088/gentse-rosse-buurt-krijgt-camera-s-tegen-sluikstorten-id4516897-620x400.jpg
« Laatst bewerkt op: 10 februari 2014, 18:13:31 door mechelen »

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #237 Gepost op: 9 februari 2014, 12:57:34 »
Nog eens naar Gent geweest.
T'was redelijk fris, we zijn dat niet meer gewoon.
De winter is wel nog niet voorbij maar toch .....
Snel plaats gevonden voor de wagen.
En dus kon ik snel aan de voettocht beginnen.

Veel volk was er niet zo.
Van mijn favoerite dames was er niemand.
Mijn gedacht was eens bij Brigitte binnen te wippen.
Is eigenlijk een mooie dame en ze trekt niet de aandacht door druk te doen.
Ze lacht steeds vriendelijk als ik langs kom.

IN de "Belgradostraat" wat nieuwe dames aanwezig in bar Cupido.
Op het nummer 35 was Monika weer op post.
Als vanouds probeerde ze me luidruchtig binnen te lokken.
Ze had een nieuwe buurvrouw.
Aan de overzijde was alleen Sandra al op post.
Tweede deel van de straat, wel wat nieuwe dames (alweer) maar geen die kon bekoren.

In het overdekte deel van de "Vanderdoncktdoorgang" waren wat oude gezichten paraat zoals altijd. Ook Andrea was van de partij.
Ook Laurence was van de partij en dat was toch al geruime tijd geleden dat ik deze dame opmerkte.
Het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" was goed bezet.
Wat oude gezichten en ook een blonde rondborstie dame op nummer 23.
(Neen het was niet Sofie, maar de dame kon wel doorgaang voor haar jongere zus.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het leeg.
bar Unique is nog steeds gesloten, Aan de overzijde slechts 1 enkele dame in bar Vogue. Vicky was als enige aanwezig in bar La Seduction.
Aan het kruispunt warern enkele dames aanwezig in elke bar.
Mijn keuze voor de dag was snel gemaakt en ik ging op de deur van Brigitte af.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #238 Gepost op: 12 februari 2014, 21:45:55 »
iemand de rondborstige Vanessa overdag al gespot? haar stek was nr 21 rechts in de schepenenvijverstraat

Offline Tellme

  • Supporter RLD Gent
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1049
    • Bekijk profiel
'T GLAZEN STROATJE, DE VOGUE EN OMGEVING, EN STIJF GELUL
« Reactie #239 Gepost op: 16 februari 2014, 13:33:48 »
Nog eens naar Gent geweest.
Snel plaats gevonden voor de wagen.
En dus kon ik snel aan de voettocht beginnen.

De opkomst was redelijk te noemen
Van mijn favoerite dames was er echter niemand te zien.
Misschien had het vroege aankomst uur er iets mee te meken, het zal zo rond 11:00 geweest zijn.
Niemand van de favoerite dames, dus besloot ik opnieuw bij Brigitte binnen te wippen.
Is eigenlijk een mooie dame en ze trekt niet de aandacht door druk te doen.
Ze lacht steeds vriendelijk als ik langs kom.

IN de "Belgradostraat" wat nieuwe dames aanwezig in bar Cupido.
Op het nummer 35 was Monika weer op post.
Als vanouds probeerde ze me luidruchtig binnen te lokken en deed zelfs teken om een triootje te proberen met haarzelf en haar buurvrouw.
Aan de overzijde was Sandra al op post en op de plaats waar anders Fara zit stond nu een negerin met grote boezem..
Tweede deel van de straat, wel wat nieuwe dames (dezelfde als vorige keer) maar geen die kon bekoren. Ook in de vernieuwde bar Venus stonden 2 dames.

In het overdekte deel van de "Vanderdoncktdoorgang" waren wat oude gezichten paraat zoals altijd. Ook Andrea was van de partij, maar altijd bezet.
Het open deel van de "Vanderdoncktdoorgang" was goed bezet.

IN de "Schepenenvijverstraat" was het tamelijk goed bezet.
bar Unique is nog steeds gesloten, Aan de overzijde 3 dames in bar Crystal en 1 dame in bar Vogue. Vicky was als enige aanwezig in bar La Seduction.
Aan het kruispunt warern enkele dames aanwezig in elke bar.
Mijn keuze voor de dag was al gemaakt en ik ging op de deur van Brigitte af.