Auteur Topic: cindy (bulgaars)  (gelezen 14427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
cindy (bulgaars)
« Gepost op: 24 februari 2014, 19:13:07 »
haarkleur_lengte  ; Donkerblond/ tot op de schouder
Lengte dame       ;1.70
postuur;cupmaat  ;slank/C-cub (siliconen)
Nationaliteit/taal  ;Bulgaars / Duits Engels
leeftijd;              ; begin 30
service               : pz gfe dt beffen nm tongzoenen
voordelen            : ruime presals  in de longue tussen de tieten neuken in de kino en ze is natuur geil  ;D
nadelen              ; geen
tijdsduur             ; 30 minuten
extra                 deepthraat (diep pijpen)

Cindy heeft voor deze club in freude bochem gewerkt onder de zelfde naam. ze mis de club erg en voor dat villa marisol  wet uitgebreid was ze ook werkzaam in deze club .

Ik  zag cindy al een tijdje rond lopen ik ben een geniete geniet in de villa wand dat is villa maricol voor me van me rust van de kunsten van de kok en de wellnes is er super .  mijn eerst kamer gang was met een roemteentje van 20 ik luisterde na mijn 3e  been . ma het samen zijn met haar was niet zo super zelfs een beetje klungelig de klik was er niet al heb ik die ook altijd niet nodig  :017: ma goed shit hepens   :kissass

ik had weer een rondje kino gedaan en kwam in het rustige gedeelte waar ook het restaurant is .Cindy zat alleen in zo grootte ruime bank en wat doe ik ik ga 2 banken veder zitten  :lol_hitting: in de hoop dat zij bij mijn kom zitten ma dat doet ze niet . ik stap zelf op haar af en ga op de leuning zitten zo zitten we een tijd over koetjes en kalfjes te praatten :adult cindy vraag of ik van de leuning af il komen en naast haar wil komen zitten . ze kroelt door me borst haar en kruip Leker tegen me aan  :laughingchick
ze gaat op verkenning onder me bad handdoek na me 3e been ons samen zijn heeft uitwerking op me 3e been ze gooit me badjas en handdoek open en daar zit ik in me blootte kond . zij is verbaast over de gladheid van me ballen en me penis ze gaat er even met haat tong langs en kan geen stopeitje vinden ze vraag aan mijn hoe dat ik dat voor elkaar krijg ik vertel haar dat ik me harst op die plek ze geloof er niks van  :o dan vertel ik het recept gewoon ontharings- crem  :-\ ik vertel haar dat ik ook niet van een behaarde kut houw  ;D ze vraag aan me zullen we na de kino gaan  :sign0065: nog niet na de kamer het was op dat moment ook al 1.30 uur ma ik luisterde gehoorzaam naar haar .

we kruipen samen op een klasse bank nergens zo kino mee gemaakt . ze gooide het topje af en wat ik daar aantrof was een c-cub getjoent  :13: we begonnen te zoenen tonge voor de kenners een echte gfe ze neukte mijn met haar borsten ze ging met een vinger na me anus ik stond daar niet voor open ma ze was verrast verast dat ik geen haar tussen me naad en rond op ma anus heb   victory ze lachte en vroeg aan me of ze een sleutel mocht gaan hallen ik stemde in ze vertelde me dat ze ook eerst een  :douchen ging pakken . dus ik ging ook ma een doesje pakken toch tijd genoeg  na een 10 minuten nog geen cindy  :cheer: en na 20 minuten kwam ze terug ze verontschuldigde zich na me en vertelde me dat ze niet vergeten was dat ik een hekel aan stoppels heb  en dat ze zich voor de zekerheid nog even geschoren had  8)

op de kamer gooit ze me badjas van me af en trek de handdoek van me af doet haar topje af en zakdaar haar kniejen ze plaats mijn penis tussen haar c cub mooi vin ik het zo mijn penis op en neer te zien gaan . ze begin met het  :xrated pijpen na een tijdje slik ze hem in en weg is die  :sign0065: dit is de 2e dvp in mijn leven die dat voor elkaar krijg  :clap:

ik vraag haar of we na het bed kunnen gaan .ze kruip op me en begin me een potje gfe te geven . het pijpwerk gaat veder ze vraag aan me of ik me billen kan op tillen en plaats er 2 kussens onder . ik vraag om een 69 ze geniet er van en ik wordt zo geil ze lik me ballen en gaat veder om laag .ze gaat met haar tong richting me anus ze lik me anus .ze wil met haar vinger naar haar eigen anus ma ik hou haar hand tegen  :sign0065:  :sign0065: ik lik haar anus en vinger haar onder tussen ze komt klaar . :sex? .ze valt plat op me en is even weg .binnen een minuut kruip ze van me af pak een condoom en plaats die vakkundig om me penis . ze klim op me en berijd me zo als anky van grunsfen bonfyer berijdt ze draait zich om  pak me schenen vast plaats mijn penis tegen haar vagina en laat zich rustig zakken ze pak me hand ze wil me duin in haar anus en die krijg ze  :13: het stimuleert mijn ook extra  . we gaan nog even veder op ze hontjes en ze wil me aan kijken als ik klaar kom dus een missionaris is het gevolg lang hou ik het niet meer vol en vult het condoom

cindy behoort tot mijn top beleving van 2014 en het jaar is ma net begonnen dat beloofd nog wat dit jaar