Forum > OOSTENDE

Vooruitgangstraat 02/b, Paola (Albanees-Italiaans)

(1/28) > >>

bema:
Vlg bepaalde info zou onze mooie Paola van destijds in Oostende resideren?  ???

Geloof er eigenlijk totaal NIKS van.  :-\

Iamand van de ledenevan youppienet heeft mij gevraagd ter plaats te gaan kijken, doch vindt het te belachelijk om waar te zijn !  ::)

sexmachine:

--- Citaat van: Mr_staminna op 25 september 2010, 11:50:36 ---ik weet ZEKER dat er niks van aan is

--- Einde van citaat ---
Hoe weten jullie dat zo zeker Heren? In Antwerpen is ze alvast NIET, waarom zou Dolce Paola, het hoertje van de eeuw in de ramenbuurten, niet in Oostende werkzaam kunnen zijn? Ze neemt de trein niet he  :o , maar laat zich (be)rijden  ;D ;)


sexmachine

sexmachine:

--- Citaat van: Mr_staminna op  2 oktober 2010, 16:42:23 ---Goede bronnen vertellen mij dat ze binnenkort opnieuw beschikbaar is in ons allerbeliefde Antwerpen.
Nuja binnenkort is 2 tot 4 weken.
Maar ze is in ieder geval opzoek naar een kamer in het SKW,
waarschijnlijk zal Bema ons de scoop wel geven

--- Einde van citaat ---
Dat zoeken naar een kamer heb ik van Paola nog wel meer gehoord  ;)
Zoeken hoeft niet, kamers genoeg vrij, als ze komt, kan ze onmiddellijk van start gaan en dan staat er een lange rij, hoeven wij alvast niet te zoeken waar ze ligt  ;D
Laat ons allen hopen dat het waar is, maar ik geloof er niks van vooraleer ik haar heb gevoeld  :o ;)


sexmachine

sexmachine:
Eindelijk, Paola terug in het skw.
Ik denk dat er zich weer lange wachtrijen gaan vormen voor haar raam, de meid die zowat iedere vent kan doen genieten van sex.
En topper, en ze moet nu zowat 28 lentes jong zijn, ik ben benieuwd naar haar looks  ;)


En uiteraard wil ik gepakt worden door haar, dat staat buiten kijf.


Bedankt, Mr.S, kunnen we nu ook een recensie van je verwachten over haar?  ;D


sexmachine

bema:

--- Citaat van: Mr_staminna op  9 november 2010, 22:08:20 ---Zoals voorspeld (alhoewel iets later) sinds vanmiddag terug in Antwerpen, Vingerling 12/3

--- Einde van citaat ---
Ben je ZEKER dat zij er was of baseer je je op berichten op andere fora?  :-\

Gisteren woensdag 10 november in SKW geweest, en GEEN PAOLA gezien !  :-\

Sexmachine kan het getuigen, want ik ben hem toevallig gisteren tegengekomen toen hij ook op zoek was naar Paola.  :-\

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie