Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1711237 keer)

0 leden en 11 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1620 Gepost op: 24 december 2017, 00:13:45 »
Aan alle leden/lezers van dit forum: Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst vanwege een fervent skw-bezoeker !
Weet dat het niet de juiste plaats is om dit te schrijven, doch wou hier even vermelden dat onze bet(d)weter vandaag weeral een jaartje ouder is.  :pica :pica :pica

 :1rij: :olaaaa :birthday: :happybirthday3: :olaaaa :1rij:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1621 Gepost op: 24 december 2017, 08:59:17 »
Wauwww.... gelukkige verjaardag a/d fietsende informant.

Doc

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1622 Gepost op: 24 december 2017, 11:50:32 »
Een dagje te laat maar toch nog Happy Birthday gewenst bet(d)weter !   :happybirthday3:

Hopelijk heb je op je verjaardag van een leuk trio of een leuke orgie kunnen genieten      :showtits1  :bonken   

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1623 Gepost op: 30 december 2017, 09:29:54 »
Hoi
Gisteren in de late nm en avond mijn rakkerjaar in SKW afgesloten.
De rit ging vlot, slechts  5 min vertraging.   Het is geleden van voor de 'knip' dat het zo vlot ging. 
Voor de rakkers die via de Waaslandtunnel komen ,  die gebruik ik niet meer wegens toegeslipt.  k Neem de E17 tot juist voorbij de Kennedytunnel en dan de eerste afrit 'Centrum', zo rij je langs de kaaien naar het SKW.

Het was reeds  18 uur toen ik aankwam, vele ramen zijn zo goed als leeg, of de dame waren bezet.   Geduld is een goede deugd, en dus met tijd zag ik toch enkele bekende gezichten.     Beatrice, Melissa, Selena, Stefanie, .....  maar mijn doel bleef bezet.
Toen ik ze uiteindelijk zag, stond ze reeds in stadskledij.  Micha riep me toch binnen voor een merry X mas kiss, en ze maakte tijd vrij voor mij.    Een goede sessie zoals ik dat van haar verlang volgde.   
Daarna was het tijd om weer wat energie op de toen in één van de lokale snelrestaurants.         
Tijdens de switch van dag- naar  nachtploeg  waren er weinig bezoekers in het kwartier.    Na 20.30  begon het drukker te worden en ook in de ramen.      Chrystal in vr 13/2 heb ik destijds nog bezocht  was er present, een mooie babe.   Het zal voor volgende jaar zijn.     Ik heb tot 21 h nog wat gewandeld maar ik wilde het jaar met mooie herinneringen afsluiten en deze heeft MIcha mij in voldoende mate geschonken.

Aan de rakkers, de lezers, de gfe die meelezen :  een gelukkig en gezond nieuwjaar.   




Offline victor

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 155
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1624 Gepost op: 11 januari 2018, 06:44:57 »
Op de Verversrui 26/1 stond in december een blonde Russische, steeds in lederen politieuniform. Is niet meer van de jongste maar desalniettemin een topper.
Is rond kerstmis naar huis vertrokken en zou op 10 januari terug zijn.
Heeft iemand haar reeds gezien ?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1625 Gepost op: 28 januari 2018, 14:01:28 »

Ken iemand de mooie dame die op Verversrui 8/5 staat in de dagshift? Ze heeft donker haar, een zéér atletisch lichaam, ik schat 1m70 en ze staat over heel haar lichaam vol tattoo's. Is een heel mooie dame en ik zou er graag eens binnen stappen maar ik zou ook graag op voorhand iets mee weten over haar. Bestaat er misschien aal een topic over deze dame? Heb er voorlopig geen gevonden.

Thx.

Greetz!

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1626 Gepost op: 28 januari 2018, 20:33:45 »
ik kan me de naam momenteel niet herinneren, maar ik weet wie je bedoelt

ze zat vroeger op Vingerling 12, naast de peepshow

ze spreekt perfect Nederlands en ik dacht bijgevolg dat het een Hollandse was, maar blijkbaar is ze Oost Europees...Of Kroatisch, Servisch. Effe vergeten.

Maar idd, ze is lang, atletisch, vol tattoos heeft een zonnebankbruine huid en zwart stijl lang haar.
Is vriendelijk, en tegelijk wat de baas, zo bepaalde zij de posities :)

Tis er nie van gekomen, maar kmoet ze nog eens gaan bezoeken, ik raad ze wel aan.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1627 Gepost op: 29 januari 2018, 18:13:16 »
ADNOH, je bedoelt Dina !
Ik heb even een glimp opgevangen van de dame in kwestie, en volgens mij is het Dina niet !
We zien nog wel...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1628 Gepost op: 29 januari 2018, 19:52:15 »
ADNOH, je bedoelt Dina !
Ik heb even een glimp opgevangen van de dame in kwestie, en volgens mij is het Dina niet !
We zien nog wel...
Nope, dat is Dina NIET. deze week eens gaan "uitvogelen" wie het dan wel is .... donderdag of vrijdag  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1629 Gepost op: 29 januari 2018, 21:12:53 »
As jullie er uit zijn dan verneem ik het graag!

Ik ben nog eens gaan kijken naar de topic van Dina waarin gerefereerd wordt naar VR 8/1 en VR 8/2 en VLS 12. Ik heb de dame die ik bedoel de voorbije weken ook al zien staan op BR 8/1 maar toen ik mijn topic lanceerde had ik ze op VR 8/5 zien staan. Als de Dina die jullie bedoelen ook vol tattoo's staat (ook op haar benen) dan moet ze dat toch zijn zou ik denken, niet?

Greetz!

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1630 Gepost op: 30 januari 2018, 00:03:44 »
als ik tijd heb zal ik ook eens piepen in het SKW, lang geleden

zodra ik meer weet bericht ik hier

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1631 Gepost op: 30 januari 2018, 18:48:53 »
Deze nm stond er een andere schone.
k Vermoed dat Lorena naar het oosten vertrokken is, verlof ?     8)

Doc

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1632 Gepost op: 30 januari 2018, 20:29:21 »
Heb vandaag deze dame zien staan op VR 11/4. Zo wordt het wel heel moeilijk om haar te lokaliseren  ::)  Er kwam net een man buiten toen ik haar zag en daar heb ik haar Nederlands mee horen praten (een soort Noord Nederlands denk ik). De man verdween in de straat en de dame verdween naar binnen en ik heb haar niet meer terug gezien, de man bleef in de buurt van haar raam rondhangen en alles in het oog houden. Vond het een eigenaardige situatie maar ik heb haar dus niet kunnen spreken of bezoeken.

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1633 Gepost op: 30 januari 2018, 20:30:51 »
Enig idee wie die andere schone is naast Claudia en Micha? Ik heb haar ook zien staan maar toen was het al te laat om nog binnen te gaan.

Greetz!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1634 Gepost op: 30 januari 2018, 20:32:15 »
Heb vandaag deze dame zien staan op VR 11/4. Zo wordt het wel heel moeilijk om haar te lokaliseren  ::)  Er kwam net een man buiten toen ik haar zag en daar heb ik haar Nederlands mee horen praten (een soort Noord Nederlands denk ik). De man verdween in de straat en de dame verdween naar binnen en ik heb haar niet meer terug gezien, de man bleef in de buurt van haar raam rondhangen en alles in het oog houden. Vond het een eigenaardige situatie maar ik heb haar dus niet kunnen spreken of bezoeken.

Greetz!
Dan is het, zoals we al vermoedden, Dina NIET
Dina nog gesproken (met Bema) buiten aan de Skipper (augustus - september 2017) en die spreekt geen Nederlands, geen Zuid- noch Noord-Nederlands, not at all  ;D ;)
Gertrude?  :lol :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal