Forum > B A B Y L O N - Elsdorf

DOLLI

<< < (3/9) > >>

Sjeufke:

--- Citaat van: KanariePiet op 15 december 2016, 11:29:42 ---De aftersales van Dolli vond ik wat tegenvallen. Op het occasionele lachje van veraf na, heb ik de ganse namiddag/avond geen aandacht meer van haar gekregen.

--- Einde van citaat ---
De presales in Babylon zijn doorgaans uitstekend.
De aftersales daarentegen zijn bij nagenoeg alle dames aan de magere kant. Uitzonderingen (voor mij) zijn Alice en Denisa.
Zelfs Tina, waar ik toch menig kamertje mee heb gedraaid is niet zo van de aftersales. Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

KanariePiet:

--- Citaat van: Sjeufke op 15 december 2016, 11:41:45 --- Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

--- Einde van citaat ---

Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

pret:

--- Citaat van: KanariePiet op 15 december 2016, 11:54:18 ---
--- Citaat van: Sjeufke op 15 december 2016, 11:41:45 --- Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

--- Einde van citaat ---

Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

--- Einde van citaat ---

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

KanariePiet:

--- Citaat van: pret op 15 december 2016, 12:22:09 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 15 december 2016, 11:54:18 ---
--- Citaat van: Sjeufke op 15 december 2016, 11:41:45 --- Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

--- Einde van citaat ---


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

--- Einde van citaat ---

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

--- Einde van citaat ---

Hoe lief van hen ;) :lol

pret:

--- Citaat van: KanariePiet op 15 december 2016, 12:23:31 ---
--- Citaat van: pret op 15 december 2016, 12:22:09 ---
--- Citaat van: KanariePiet op 15 december 2016, 11:54:18 ---
--- Citaat van: Sjeufke op 15 december 2016, 11:41:45 --- Jammer, maar vanuit het perspectief van de dames begrijp ik dat wel.

--- Einde van citaat ---


Ik begrijp dat niet... Als je dan toch even doelloos in een zetel hangt, gebruik die tijd dan voor aftersales (= pre-sales voor een eventuele volgende kamergang) hé!

--- Einde van citaat ---

Ach persoonlijk kan de aftersales mij niks schelen. Zodoende kan ik mij focussen op andere schoonheden. Blijkbaar denken de dames ook zo over de rakkers.

--- Einde van citaat ---

Hoe lief van hen ;) :lol

--- Einde van citaat ---

Ja eigenlijk wel. Moet zeggen dat Yasmine als aftersales telkens mij een zoen gaf zodra ze mij passeerde. Ook harstikke lief.  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie