Auteur Topic: Verversrui 11/1, Anna  (gelezen 122797 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Gepost op: 4 september 2013, 18:49:01 »

 
 [box title=ANNA]
Land:             ROEMENIË
Taal:              ROEMEENS, ENGELS, NEDERLANDS
Leeftijd:         35-40
[/box]

[box title=UITERLIJK]
Lengte:          1,65m
Model:            Mollig
BH:                 D cup, echt
Kontje:           Stevig
Haarkleur:      Zwart
Haarlengte:    Schouderlang
[/box]

[box title=DIENSTEN]
TZ PZC NMC FT Likken Vingeren GFE PSE Massage
[/box]

[box title=extra info]
Dagshift.
[/box]

 

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #1 Gepost op: 24 april 2015, 03:19:41 »
 :017: Het was meer dan twee jaar geleden dat ik voor de eerste keer bij deze Anna was binnengestapt, en dat was een desillusie, maar laten we eerlijk zijn: dat was heus niet haar schuld, te veel alcohol weet je wel...
Maar ditmaal was het wel ok: deze vrouw bezit alles waar wij mannen behoefte aan hebben: om te beginnen, krijg je al onmiddellijk een drankje aangeboden :party0036:, iets dat in het skw al lang niet meer zo vanzelfsprekend is, en dan begint ze je te tongzoenen op een manier die je in het skw ook niet gewoon bent...En vermits ik niet alleen een likker maar ook een kusser ben, is er dan niet veel meer nodig om mijn goeie vriend-je weet wel- op scherp te krijgen, en ik heb het geweten: ik werd gepijpt tot de vonken eraf vlogen en ben dan maar overgegaan op missio met in mijn achterhoofd de gedachte klaar te komen in doggy- ik ben immers een fervent (wel te verstaan: vrouwen-) kontenliefhebber :shakekontje, maar zo ver ben ik met dat hemelse tongzoenen niet geraakt...Maar niet getreurd: Anna, dank je wel, het was top ! :movingtits

Ik zie het als mijn (burger)plicht ook dit nog te vermelden: Anna heeft vroeger in Den Haag gewerkt maar ze wil heel zeker niet meer terug daarheen; ze vindt Antwerpen veel beter en "vriendelijker", iets waar heel veel Nederlandse skw-wandelaars het ongetwijfeld mee eens zullen zijn... ;)
« Laatst bewerkt op: 24 april 2015, 03:42:08 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #2 Gepost op: 8 juli 2015, 00:33:17 »
Anna is terug in al haar wulpsheid, en dat na een afwezigheid van een paar weken. :laughingchick 
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #3 Gepost op: 16 januari 2017, 23:55:59 »
Ook voor Anna zijn de feestdagen voorbij: ze staat terug te glunderen in haar raam.Om dat te kunnen meemaken, moet je wel wat geluk hebben; meestal is ze immers bezig met anderen :censored in de overtreffende trap te laten glunderen...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline pijpfestijn

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 67
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #4 Gepost op: 11 juli 2017, 18:26:47 »
Recentelijk bij deze dame binnengewandeld op aanraden van een collega.
Blond, blank, grote naturel cup, jaar of 45 ?
Qua uiterlijk totaal mijn ding (afrikaans, latina) niet
maar gekregen waar ik voor kwam: uitgebreid pzc
Aangezien het een eerste bezoek was, was het nog wat onwennig
maar deze dame heeft potentieel qua pijpkwaliteiten. Veel tongbewegingen. Geen klokgekijk. Budgetvriendelijk.
En laat dat nu allemaal zijn waar we het voor doen  :035:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #5 Gepost op: 17 augustus 2017, 19:52:39 »
Anna biedt, na een korte vakantie, opnieuw haar diensten aan  :xrated !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #6 Gepost op: 11 november 2017, 01:19:05 »
Een bericht dat voor velen zeer welgekomen zal zijn: de wulpse Anna :tietjes is, na een afwezigheid van een zestal weken, terug op post; en dat zal menigeen niet ontgaan zijn: ze was immers al constant bezet !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #7 Gepost op: 18 oktober 2019, 16:42:58 »
Werkt Anna nog steeds in Antwerpen?
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #8 Gepost op: 18 oktober 2019, 17:09:27 »
Werkt Anna nog steeds in Antwerpen?
Enkele weken geleden riep en wuifde  :039: deze Anna naar me toen ze me passeerde in een heel andere buurt van de koekenstad.
In het raam heb ik haar evenwel al een hele tijd niet meer gezien, maar- aangezien ze één van de meest bezette dames :xrated in het skw is- zie je haar bijna ook nooit als ze aanwezig is.
Maar ik beloof dat ik extra zal opletten ! ::)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #9 Gepost op: 23 januari 2020, 18:13:32 »
Ik mis deze taboeloze milf al een ruime tijd, of ik moet haar natuurlijk altijd mislopen. Weet iemand of ze nog werkt? Ik heb weer behoefte aan een schaamteloze cumdump in hare mond of d'r poes!

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #10 Gepost op: 23 januari 2020, 19:20:35 »
Elke zelfstandige winkelier (voor zover zoiets nog bestaat) herkent deze situatie: een winkel vol met vanalles en nog wat, en uitgerekend datgene wat hij niet binnenheeft op dat moment, dat komen ze vragen he
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Voor schaamteloze cumdump weet ik veel schoon volk zitten in het SKW hoor Ronny.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #11 Gepost op: 24 januari 2020, 17:04:03 »
Ik mis deze taboeloze milf al een ruime tijd, of ik moet haar natuurlijk altijd mislopen. Weet iemand of ze nog werkt? Ik heb weer behoefte aan een schaamteloze cumdump in hare mond of d'r poes!
Ik zie Anna regelmatig in andere delen van onze koekenstad, zelfs eergisteren was dat nog het geval; maar in het skw heb ik haar al een tijd niet meer gezien: 'k zal (nog eens) extra opletten  :-\ of haar eens aanspreken als zij mijn pad nog eens kruist !!!
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #12 Gepost op: 26 januari 2020, 15:03:47 »
Alez ik hoop dat ze dan maar niet teveel koekskes eet  :lol
Bedankt voor de informatie.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #13 Gepost op: 26 januari 2020, 22:53:07 »
Ik denk, als je d'r van uit gaat dat je schaamteloos in haar mond kan schieten, dat ze dan ook wel het recht zal hebben om te genieten van schaamteloos koekjes te eten zeker he....

Offline adnanmoulay

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 10
    • Bekijk profiel
Verversrui 11/1, Anna
« Reactie #14 Gepost op: 12 november 2020, 22:36:48 »
weet iemand of anna terug is in de verversrui nr 11.