Auteur Topic: Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)  (gelezen 77648 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 17 oktober 2019, 03:27:04 »
In mijn ijver om Walhallah.com aan te prijzen bij onze meisjes was ik vanmiddag in de druilige regen op pad getrokken in het SKW. Aan de SS 38 stond een slank blondje. Vooral het onderstukje van haar bikinitje viel op. Het was zo klein, zo minuscuul, dat door gewoon te kijken in een mum van tijd mijn dirigeerstokje groter geworden was als dat lapje stof. Vermits ik als gezonde nieuwsgierige man wel eens vaker ga kijken wat er achter t gordijntje verborgen is, stapte ik bij haar binnen. Zo stond ik tenminste al niet meer in de regen.

Even het sales gesprekje afwerken, de gebruikelijke suck en fuck, en positions, maar ze had ook wel oor naar de wat meer vieze dingetjes die ik in vraag stelde. Dus: een paraplu kost ook geld, ik vond dat ik beter maar mee naar boven kon gaan, daar was het ook droog, ipv voor mijn 50 euro een paraplu te kopen.

Het bleek een vlotte meid te zijn. In de wedstrijd 'om ter rapst in je bloot gat' verloor ik schandelijk. Ze stond daar al te pronken. Een slank blondje (wel blond van bij de schilder) met een strak kontje, schoolmeisjestietjes en opvallende schaamlipjes, zoals dat in Roemenie nog wel eens meer voorkomt. Er werd afgesproken wat we gingen doen, maar het was haar niet altijd even duidelijk. Het Engels lukte wel, maar als onderhandelaar voor de Brexit deal zou ik ze niet direct opsturen.

Al spoedig lag ik op mijn rug op het bed, met een beschermdeken onder mij voor het natte gedeelte van de date (lol) en ineens belandde er een ferme zoen recht op mijn lippen. Het was geen tongzoen, en het zou ook de enige blijven, maar goed, dit had ik dus toch al beet. Ik zou nog meer beet krijgen, want ze schoof haar kleine kontje tot tegen mijn mond. Ik kon niet alleen likken, maar ook heerlijk aan de wat geprononceerde schaamlippen sabbelen. Dat was wel lekker.

Ondertussen stimuleerde ik met mijn middenvinger zachtjes haar anusje, en die werd daar zo blij van, dat haar anusje-van- alles ietwat terugduwde, en in een mum van tijd zat mijn vinger waar hij hoorde te zitten: in haar gat. Steeds dieper. Jammer dat vingers in hun lengte begrend zijn, want ik zat al snel helemaal erin. En knijpen dat ze deed. Haar sluitspiertje was duidelijk het bezoek van vingertjes gewend. Nog wat (fake) geluidjes die het begin van klaarkomen moesten stimuleren, en het plaatje was compleet. Heerlijk genoten.

Toen draaiden we de rollen om. Zij op haar rug en ik in oorlogspositie. Ik vond het nog wat vroeg om te neuken, en ik wou me eventjes handmatig opwarmen, maar dat vond zij dan weer niet zo leuk denk ik, want ze nam die opwarming van me over. Ijverige vingertjes masseerden mijn voorhuid, en ik voelde haar andere hand rond mijn kloten spelen, zachtjes mijn zak uitdagen, en dan heel gemeen teasend tussen mijn benen door tot aan mijn gat. Gemeen? Ja gemeen, want ze penetreerde mij vrij diep en intens op een dusdanige manier dat ik het ineens niet meer kon houden. Ik wou eigenlijk neuken, maar het was te laat. Alles kwam op haar onderbuik terecht. De laatste druppel had ze eruit gemolken. Tijd voor de keukenrol. Zalig meisje.

Langzaam keerde het bloed terug naar mijn verstand, en o ja, ik kwam uitleg geven over Walhallah. Walhallah is een oud, van oorsprong Noors woord, dat vroeger letterlijk 'hemel/paradijs voor in oorlogen gedode helden' betekende. Neeeee, dat geloven jullie toch niet, dat VDB bij een bloot meisje in bed een etymologische uiteenzetting gegeven heeft?
« Laatst bewerkt op: 17 oktober 2019, 18:20:09 door bet(d)weter »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 20 oktober 2019, 15:13:17 »
In je ijver om in haar te zitten, missen we nog een omschrijving van haar, viespeuk  :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 21 oktober 2019, 03:20:02 »
Ik moet er nog eens langs, om haar van Walhallah.com te overtuigen. Ik zal dan eens goed kijken hoe ze er verder uit ziet, want nu heb ik eigenlijk alleen haar gat, haar schaamlippen en haar tietjes in het oog gehad.  :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 21 oktober 2019, 08:24:43 »
Geblondeerd haar, bruine ogen, slank, cup a of kleine b, sexy kontje.
Staat steeds wat in een sexy outfitje te springen en met haar kontje te shaken achter de vitrine waar vroeger Maria stond.

Note sm: wij houden het netjes, en dingen die de dames wel dan niet aanbieden, dat is mooi, maar wij gaan daar NIET in discussie over, niet nu, niet gisteren, niet morgen, nooit
Dank jullie wel

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 21 oktober 2019, 13:16:05 »
Geblondeerd haar, bruine ogen, slank, cup a of kleine b, sexy kontje.
Staat steeds wat in een sexy outfitje te springen en met haar kontje te shaken achter de vitrine waar vroeger Maria stond.
Aan een b-cup geraakt die volgens mij niet hoor.
Sexy outfitje, zeg dat wel. Haar poes was nauwelijks bedekt. Ze is echt wel heel slank, mocht van mij net iets meer pak aan zijn. En geblondeerd, idd, want je kon de uitgroei zien. Vond dat een beetje 'slordig' in feite. Heeft wat uithangende schaamlipjes, maar dat zie je natuurlijk aan het raam nog niet. Alhoewel, met dat 'broekje' dat ze aan had, scheelde het niet veel. Misschien gek dat we daar op geilen, want eens op de kamer doen ze toch alles uit, maar ja, dat is nu eenmaal de spanning van onze hobby.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 9 januari 2020, 02:30:01 »
Ik had haar een hele poos niet meer zien staan, maar begin van de week zag ik haar ineens terug staan, toen ik passeerde. Ze herkende me nog, geen fake, want ze wist bepaalde dingen die ik gezegd had. Straf, want ik was maar 1 keer bij haar geweest tot nu toe. Ik, van mijn kant, herinnerde mij vooral haar kontje, waar ik die vorige keer veel sluitspierknijpplezier aan beleefd heb.  ;D

Met die gedachte in mijn hoofd ben ik er nog eens binnen gegaan. Het is een geil geval, en ze mag er best zijn, alhoewel ik er veel mooiere ken, naar mijn smaak dan toch. Maar dat kontje he. Als, naar analogie met deep throat, ook de term deep asshole zou bestaan, dan moet dat woord beslist bij deze meid uitgevonden zijn. Ik heb intens van haar gat genoten.

Zij speelde dat ze het ook enorm opwindend vond, als mijn vinger geheel in haar achterpoortje verdween. Knijpen maar met het poepje. Heerlijk.

Na een poos begon ze mij een condoom aan te pijpen op een manier dat ik al direct krachtig op de rem moest staan om niet meteen mijn kruit te verschieten. Hoe dan ook, heel erg lang heeft het niet geduurd voor ik het niet meer kon houden. Beffen heb ik deze keer achterwege gelaten. 


Offline BlueDevil

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 66
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 12 juli 2020, 20:36:58 »
Deze Jasmine kan ook bij de fotolijst SKW-meisjes: https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hiboysi-am-jasmine.html







Telefoonnummer uit de advertentie: +32 465 91 81 88

Ze werkt sinds het einde van de lockdown tot 1u 's nachts.

Offline den duvel

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 5
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 19 juli 2020, 13:44:44 »
Ik heb haar ontdekt net voor Corona, op n dag dat er niet veel meiden zaten. Ik vind haar niet superknap, maar ze is wel goed. Ze kan heel goed pijpen en haar poesje is heel nauw en snel nat ! Ik vermoed dat ze ook wel n hoog libido heeft. Toen ik haar vingerde, trok ze nogal rare gezichten maar ik denk dat het niet fake was

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 19 juli 2020, 14:52:20 »
Vind ik zelf niet onbelangrijk: zij is altijd heel vriendelijk. Of een klant nu vaak komt of slechts af en toe, maakt niet uit.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 30 juli 2020, 00:52:42 »
OOk deze dame komt bij de Ads rechts een dezer dagen .... 't wordt druk daar op de rechterkant binnenkort .... hartelijk dank voor de info, mannen
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #10 Gepost op: 18 augustus 2020, 14:03:29 »
Telefoon: +32 465 91 81 88







"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #11 Gepost op: 3 februari 2021, 21:53:12 »
+een uitstekende meid. Ik ben heel blij dat ik een meisje van klas 10 heb ontmoet. Ik zal haar weer zien meer recentelijk heeft hij speciale functies een zeer goede danseres heeft een verleidelijke dans zowel voor het raam als voor het raam :shakekontje :ladyinred :blonde+
Welkom terug ... goed geprobeerd  .... hoe lang gaat het duren
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #12 Gepost op: 3 februari 2021, 22:22:34 »
+een uitstekende meid. Ik ben heel blij dat ik een meisje van klas 10 heb ontmoet. Ik zal haar weer zien meer recentelijk heeft hij speciale functies een zeer goede danseres heeft een verleidelijke dans zowel voor het raam als voor het raam :shakekontje :ladyinred :blonde+
Welkom terug ... goed geprobeerd  .... hoe lang gaat het duren
:douchen :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #13 Gepost op: 4 februari 2021, 02:56:15 »
+een uitstekende meid. Ik ben heel blij dat ik een meisje van klas 10 heb ontmoet. Ik zal haar weer zien meer recentelijk heeft hij speciale functies een zeer goede danseres heeft een verleidelijke dans zowel voor het raam als voor het raam :shakekontje :ladyinred :blonde+
Ik dacht even aan een vertegenwoordiger, die reclame komt maken voor zijn producten. De gebruikte taal is wel dusdanig lamentabel dat ik er mijn bedenkingen bij heb. Natuurlijk is Jasmine een uitstekende meid. Ik zal haar al langer kennen dan Jhonyjoker. Het verschil is dat ik jammer genoeg niet betaald word om te zeggen dat zij uitstekend is.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #14 Gepost op: 4 februari 2021, 17:09:29 »
+een uitstekende meid. Ik ben heel blij dat ik een meisje van klas 10 heb ontmoet. Ik zal haar weer zien meer recentelijk heeft hij speciale functies een zeer goede danseres heeft een verleidelijke dans zowel voor het raam als voor het raam :shakekontje :ladyinred :blonde+
Ik dacht even aan een vertegenwoordiger, die reclame komt maken voor zijn producten. De gebruikte taal is wel dusdanig lamentabel dat ik er mijn bedenkingen bij heb. Natuurlijk is Jasmine een uitstekende meid. Ik zal haar al langer kennen dan Jhonyjoker. Het verschil is dat ik jammer genoeg niet betaald word om te zeggen dat zij uitstekend is.
Je moet er geen bedenkingen bij hebben, ik RUIK der Puffmeister van mijlen ver, hij stinkt namelijk zo hard dat ik een alarm krijg als hij inlogt   ;D ;D ;D ;D ;D ;D
En hij is veel te dom om zijn schrijfstijl aan te passen, enkel zijn IP veranderen lukt hem af en toe nog wel  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal