Auteur Topic: Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)  (gelezen 77647 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jhonyjoker

  • Gast
AD JASMINE
« Reactie #15 Gepost op: 6 februari 2021, 15:05:18 »
Hij veranderde zijn foto's op RL en na mijn bezoek heeft hij een grote tatoeage op zijn rechterarm ;) :))

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
AD JASMINE
« Reactie #16 Gepost op: 6 februari 2021, 22:08:47 »
Hij veranderde zijn foto's op RL en na mijn bezoek heeft hij een grote tatoeage op zijn rechterarm ;) :))
Allee, 't is een transke   ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 6 februari 2021, 23:05:18 »
Naar ik vernam van een  bevriende wandelaar is deze dame echt geen transke. De tattoo op de arm is volgens diezelfde bron heel recent, vandaar dat die nog niet zichtbaar is op de foto's

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 7 februari 2021, 09:00:30 »
Naar ik vernam van een  bevriende wandelaar is deze dame echt geen transke. De tattoo op de arm is volgens diezelfde bron heel recent, vandaar dat die nog niet zichtbaar is op de foto's
Je zit nog in 't testcentrum met je gedachten?  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 7 februari 2021, 10:08:20 »
Waar komen die trans geruchten vandaan? :banghead: Dat is ze 200% niet. Wat ze wel is... jaloers. Na een paar bezoekjes (toen we nog konden wandelen) blokte ze me op whatsapp, toen ik haar vroeg waarom (via een ander nummer) zei ze dat ze me aan de overkant naar binnen zag gaan. En ze haatte die collega ;D daarna ontblokte ze me. Maar ik ga niet elke keer naar hetzelfde meisje, dus ze blokte me weer, voor de 2e keer dus :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 7 februari 2021, 11:25:37 »
Waar komen die trans geruchten vandaan? :banghead: Dat is ze 200% niet. Wat ze wel is... jaloers. Na een paar bezoekjes (toen we nog konden wandelen) blokte ze me op whatsapp, toen ik haar vroeg waarom (via een ander nummer) zei ze dat ze me aan de overkant naar binnen zag gaan. En ze haatte die collega ;D daarna ontblokte ze me. Maar ik ga niet elke keer naar hetzelfde meisje, dus ze blokte me weer, voor de 2e keer dus :039:
Er is helemaal geen transgerucht ... Jhonyjoker kent het verschil niet tussen hij en zij  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Ik begrijp trouwens niet dat je haar nog met een ander nummer whatsappt, nadat ze je heeft geblokkeerd, te zot voor woorden, een hoer die mij blokkeert, oladehee, er zitten er nog 900 andere  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 28 maart 2021, 13:04:48 »
Misschien nieuwsgierigheid -> kat -> dood.

Geen  SKW-dame meer? Heb ik iets gemist of moet ik dringend brillen ?


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Schippersstraat 38/2, Jasmine (Roemeense/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 28 maart 2021, 13:21:49 »
Misschien nieuwsgierigheid -> kat -> dood.

Geen  SKW-dame meer? Heb ik iets gemist of moet ik dringend brillen ?
Jawel, maar frankpimpy had haar tegen ons opgezet, dus het kind begon over illegaal foto's plaatsen enz enz enz, en me te stalken met whatsapp.
Terwijl er heir geen foto's stonden, die zijn extern gelinkt, maar dat begrijpt ze niet.

Ze wil enkel betalende reclame van frankpimpy, en die is nu via een achterpoort met de centen vertrokken, en ik ben (om het in zijn woorden te melden) gekke henk niet, dus geen gratis reclame meer, dus rechts weg.

Hij had er nog enkelen zo tegen ons opgezet, en voor ons is het simpel, we verdienen er niets aan, en als de dames geen gratis reclame maar enkel betalende reclame willen, dan kunnen wij hen niet helpen.
Wij vragen immers geen geld aan dames .... dan betekent dat dan maar dat de foto's rechts weg gaan van die meiden, so be it


Duidelijk, candyshoplifter?  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal