Auteur Topic: Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)  (gelezen 62595 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Gepost op: 10 februari 2020, 16:57:30 »
Sinds gisteren staat Mona, na anderhalf jaar afwezigheid (verhuis naar Den Haag in juli 2018 en daarna gestopt), terug tot onzer beschikking in het SKW.  Dit niet meer op haar oud adres, Verversrui 2, maar op Verversrui 13 !!!  :welcome:

Petite Mona ziet er nog hetzelfde uit : pikzwart haar, naturel tietjes, skinny en superstrak sexy kontje !   

« Laatst bewerkt op: 12 juli 2020, 09:24:25 door Elwood »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #1 Gepost op: 10 februari 2020, 19:52:11 »
Sinds gisteren staat Mona, na anderhalf jaar afwezigheid (verhuis naar Den Haag in juli 2018 en daarna gestopt), terug tot onzer beschikking in het SKW.  Dit niet meer op haar oud adres, Verversrui 2, maar op Verversrui 13 !!!  :welcome:

Petite Mona ziet er nog hetzelfde uit : pikzwart haar, naturel tietjes, skinny en superstrak sexy kontje !

Ik heb deze Mona vanmiddag ook gezien maar volgens mij stond ze op VVR 11 maar ik was zo verrast dat ik natuurlijk verkeerd kan gekeken hebben.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #2 Gepost op: 10 februari 2020, 22:02:26 »
Het is wel degelijk nr 13.
Ze gebruikt de kamer die Mara voorheen bezette.  Die met de wolken

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #3 Gepost op: 11 februari 2020, 00:36:15 »
Sinds gisteren staat Mona, na anderhalf jaar afwezigheid (verhuis naar Den Haag in juli 2018 en daarna gestopt), terug tot onzer beschikking in het SKW.  Dit niet meer op haar oud adres, Verversrui 2, maar op Verversrui 13 !!!  :welcome:

Petite Mona ziet er nog hetzelfde uit : pikzwart haar, naturel tietjes, skinny en superstrak sexy kontje !

Ik heb deze Mona vanmiddag ook gezien maar volgens mij stond ze op VVR 11 maar ik was zo verrast dat ik natuurlijk verkeerd kan gekeken hebben.
ik zou zeggen, we doen t verschil in twee, maar da's dan 12 en dat is aan de overkant ...
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #4 Gepost op: 11 februari 2020, 10:13:57 »
Ik leid af dat dit een aanrader is?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #5 Gepost op: 11 februari 2020, 17:44:49 »
Ik leid af dat dit een aanrader is?

Wat mij betreft wel ja. 
Afgaande op de inhoud van een aantal van je schrijfsels weet ik echter niet of haar service diegene is waar jij op zoek naar bent.

Proberen maar zou ik zeggen en even informeren naar de mogelijkheden.

Het is een mooie petite dame, vriendelijk, aangenaam in de omgang, sociaal en seksueel bedreven.
Haar pijpwerk is zeer goed, ze doet iets speciaal met haar tong tijdens het zuigen zodat je extra veel gevoel aan je frenulum krijgt.  Lekker !
Verder beschikt dit dametje over een strakke poes waar ze maar al te graag mee op je lul komt zitten wippen.

Ze heeft me letterlijk en figuurlijk tot in de wolken gebracht (diegenen die het pand kennen weten wat ik bedoel).


Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #6 Gepost op: 11 februari 2020, 17:55:53 »
Dank je Rabbit,
Dat klinkt goed en sluit wel degelijk aan bij het merendeel van mijn bezoekjes hoor :-).
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #7 Gepost op: 11 februari 2020, 18:54:17 »
Graag gedaan Barti.
Het is wel degelijk nr 13. Ik ken dat pand goed genoeg :showtits1

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #8 Gepost op: 11 februari 2020, 19:56:57 »
Ik leid af dat dit een aanrader is?

Ze heeft me letterlijk en figuurlijk tot in de wolken gebracht (diegenen die het pand kennen weten wat ik bedoel).


Vorig jaar heeft er een dame daar in dat pand mij ook eens gezegd dat ze me naar de hemel ging brengen. Ik dacht dat ze dat figuurlijk bedoelde tot de deur van de "hemelkamer" open ging.....

Even later bracht haar mondje me ook tot in de hemel en toch heette ze niet Mona maar Nicole.  ::)

Ik weet dus héél goed wat je bedoelt White Rabbit.  ;)

In dat pand hebben trouwens alle kamers nogal een speciaal thema.  :-P

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #9 Gepost op: 12 februari 2020, 18:31:34 »
Ik heb niet gezien waar Mona zondag en maandag stond, want toen heb ik haar gewoon gemist...
Gisteren en vandaag stond/zat ze evenwel op VVR13/3.

*  Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #10 Gepost op: 12 februari 2020, 19:56:50 »
Ik heb niet gezien waar Mona zondag en maandag stond, want toen heb ik haar gewoon gemist...
Gisteren en vandaag stond/zat ze evenwel op VVR13/3.

*  Adres aangepast.

Kan ik bevestigen, ik zag haar vanmiddag op VVR 13/3 maar ze was maar sporadisch te zien want het was daar precies al aardig druk!

Ze zal dus niet alleen gestaan/gezeten hebben bet(d)weter, ze zal ook regelmatig gelegen hebben  ;)


Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #11 Gepost op: 12 februari 2020, 22:10:42 »
Inderdaad, nu Tanya (13/4) en Melanie  (13/3) met vakantie zijn en Mara (13/2) weg is uit het pand heeft ze op dit moment de keuze waar ze gaat staan, ramen genoeg.
Wanneer Tanya en Melanie terug zijn zal ze toch op 13/2 moeten gaan staan, vandaar dat ik 13/2 opgaf.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #12 Gepost op: 13 februari 2020, 02:04:02 »
Inderdaad, nu Tanya (13/4) en Melanie  (13/3) met vakantie zijn en Mara (13/2) weg is uit het pand heeft ze op dit moment de keuze waar ze gaat staan, ramen genoeg.
Wanneer Tanya en Melanie terug zijn zal ze toch op 13/2 moeten gaan staan, vandaar dat ik 13/2 opgaf.
Mijn gedacht zijn er momenteel overdag idd meer dan ramen genoeg. Rond 17 uur was er slechts 1/5 bezet. Ik heb vluchtig geteld, degenen die 'bezig waren' meegerekend. Enerzijds goed voor de meisjes, als er veel leegstand is, dan verdelen ze de koek onder de aanwezigen. Anderzijds minder keuze voor de wandelaars. En dientengevolge dan ook minder wandelaars. Waardoor dan de koek weer kleiner wordt. Tenzij de kijkers wegblijven en de poepers komen rondlopen.

Het is me wat in het SKW  :lol_hitting:

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #13 Gepost op: 23 februari 2020, 18:07:28 »
Nu Tanya en Melanie terug zijn is Mona zoals ik verwachtte moeten opschuiven naar 13/2.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #14 Gepost op: 25 februari 2020, 09:24:50 »
Nu Tanya en Melanie terug zijn is Mona zoals ik verwachtte moeten opschuiven naar 13/2.
Klopt !

*   Adres aangepast.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...