Auteur Topic: Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)  (gelezen 62596 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Elwood

  • SKW kenner
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
  • Schippersstraat is mijn thuis
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #15 Gepost op: 12 juli 2020, 09:45:29 »
Ik heb gisteren Mona van mijn todolijstje afgestreept.

Mona is een vriendelijke dame, wel een beetje aan de petit kant voor mij. Over het algemeen geef ik de voorkeur aan de echte vrouwelijkere vormen.

Tijdens het uitkleden en wassen een beetje gebabbeld, over de gebruikelijke zaken. Daarna op bed plaats genomen, en kwam ze naast me zitten en begon me een beetje op te warmen, waarbij ik ook een beetje met haar tepels en kutje kon spelen. Daarna ging er een condoom om, en kwam ze tussen mijn benen zitten om me te pijpen. Dit deed ze niet onverdienstelijk, eigenlijk heel goed maar veel te kort. En ik kon toen alleen mijn hand op haar hoofd leggen, verder kon ik nergens bij. Toen kwam ze in 69 boven mij zitten, zodat ik haar kon beffen terwijl ze mij weer pijpte, maar ook deed was maar van korte duur. Daarna vroeg ze welk standje ik mee wilde beginnen. Gekozen voor zij on top, hierbij kon ik weer lekker met haar borsten en tepels spelen, en haar tepels tussen duim en wijsvinger draaien. Dit liet ze probleemloos toe, en haar tepels reageerden er zelfs lichtjes op door een beetje te verharden. Ook dit hield ze niet lang vol, dus toen maar overgestapt op doggy. Dit heb ik wel lang vol kunnen houden, zodat ik alles bij elkaar toch nog een acceptabele tijd binnen ben geweest. Mona kreunde lekker mee, en kwam redelijk echt over. En toen uiteindelijk het condoompje gevuld.

Ze gaf me een stukje keukenpapier, maar liet het verwijderen van het condoom aan mij over. Ook konden er geen kusjes af, niet van te voren, en niet als afscheid. Al kan dat natuurlijk zijn, omdat ze daar wat voorzichtiger mee is door Corona.

Mona zal me misschien nog wel eens terug zien, maar dan is alleen als ik weer eens wat afwisseling wil. Ze gaat zeker niet tot mijn favorieten behoren.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #16 Gepost op: 9 november 2020, 15:22:46 »
De eerste keer dat ik bij haar kwam stond nog aan de overkant van de straat op de hoek. Haar rode jasje trok me over de streep. De normale sex met haar is super, ze pijpt hemels. Maar ik hou ook wel van iets kinkyer en daar is ze ook erg bedreven in. En onder tussen verschillende bezoekjes later kom ik nog altijd met plezier bij haar. Ik hoop dat we nog lang van haar mogen genieten in het skw.

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #17 Gepost op: 3 december 2020, 18:08:40 »
Weet iemand of deze mooie meid in België/Antwerpen is. Zoja wie kan me aan haar contact gegevens helpen. Want ik ben eind dit jaar terug in belgie.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #18 Gepost op: 6 december 2020, 11:12:37 »
Weet iemand of deze mooie meid in België/Antwerpen is. Zoja wie kan me aan haar contact gegevens helpen. Want ik ben eind dit jaar terug in belgie.
Is dat je knuffelcontact?  ;D

Als je de gegevens van je knuffelcontact kwijt bent, hier rechts staan 'reserve-knuffelcontacten', allen met whatsappnummer erbij ....
'k Zou zeggen, maak je keuze en stuur een whatsappje  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #19 Gepost op: 6 december 2020, 11:29:11 »
Als je de gegevens van je knuffelcontact kwijt bent, hier rechts staan 'reserve-knuffelcontacten', allen met whatsappnummer erbij ....
'k Zou zeggen, maak je keuze en stuur een whatsappje  ;)
Let wel, pak ze de ene na de andere, en niet met twee samen want dan moet er met kerstmis één iemand in de tuin gaan kakken.   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #20 Gepost op: 6 december 2020, 11:52:56 »
Let wel, pak ze de ene na de andere, en niet met twee samen want dan moet er met kerstmis één iemand in de tuin gaan kakken.   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Op MIJN heuske, geen probleem  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #21 Gepost op: 6 december 2020, 18:35:41 »
Let wel, pak ze de ene na de andere, en niet met twee samen want dan moet er met kerstmis één iemand in de tuin gaan kakken.   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Op MIJN heuske, geen probleem  ;D
't Heuske. Pure nostalgie. Den bompa die zijn wulpse lief stiekem op het heuske van de boerderij volgde en met zijn potige handen in haar flanellen broek graaide. Toen moest je nog de broek opzij trekken om de billen te kunnen zien. Tegenwoordig moet je de billen opzij trekken om het broekske te zien.

 :lol_hitting: :kissass :lol_hitting:

Offline leeuw

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 50
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #22 Gepost op: 6 december 2020, 22:12:59 »
Weet iemand of deze mooie meid in België/Antwerpen is. Zoja wie kan me aan haar contact gegevens helpen. Want ik ben eind dit jaar terug in belgie.
Is dat je knuffelcontact?  ;D

Als je de gegevens van je knuffelcontact kwijt bent, hier rechts staan 'reserve-knuffelcontacten', allen met whatsappnummer erbij ....
'k Zou zeggen, maak je keuze en stuur een whatsappje  ;)

Daar staan voldoende bekende tussen welke een goed alternatief kunnen zijn. Maar zoals iedereen heb je bepaalde favoriet.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
Verversrui 13/2, Mona (Roemeense/dagshift)
« Reactie #23 Gepost op: 7 december 2020, 11:08:52 »
Daar staan voldoende bekende tussen welke een goed alternatief kunnen zijn. Maar zoals iedereen heb je bepaalde favoriet.
Helaas voor mijn portemonnee staan er niet alleen bekenden tussen, maar ook verschillende GILF-jes, Girls I Like to Fuck.

 ;D :pompe ;D :bonken ;D :kissass ;D