Auteur Topic: GEKKER MOET HET NIET WORDEN  (gelezen 13848 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEKKER MOET HET NIET WORDEN
« Gepost op: 27 maart 2021, 14:58:52 »
Soms leest een mens ook een smdome, DE website van frankske de pooier, waar hij illegaal dames promoot tijdens deze lockdown.
Hoe illegaal? Uiteraard illegaal, hij zet daar zijn kinkydevils openlijk, met wel degelijk de melding hoe ze in de lockdown te boeken en te contacteren zijn en ontvangen.
Enkele domme ganzen van 't skw, die hem nog dik betalen tijdens de lockdown om te adverteren. Domme ganzen.
Dit doet hij ook via zijn advertentie op hookers, namelijk de dames daar zetten die hem betalen, en hun promoten, terwijl dames bezoeken verboden is, en dat publiceren ook.

Dan zou je denken, die lapzwans zal wel low profile blijven, hij overtreedt alle wetten, dus zal ie wel erg low profile blijven, anders doen ze zijn illegale zaakje wel een dezer dagen dicht. Anders moet je echt op die domme kale kop gevallen zijn, of zit er nog een vuist of 2 in die kont dat hij begint te hallucineren  :lol

Dus ik schrok me een hoedje, dom frankske zal ruzie hebben met midhold/hookers (over prijzen ofzo), als je hem in zijn portefeuille pakt wordt hij wild, en dan blijkt dat hij maar evenveel hersencellen heeft als een kookplaat, of beter nog, als een geslachte kip.

En dan deze publicatie, waar hij zwaar uithaalt naar Midhold / hookers .... ik knijp nog eens in mijn arm, en denk dan ... Alexanderrrrrr, lees eens goed, hij valt jullie openlijk aan, terwijl hij de enige is met privileges op hookers, die zijn eigen brolsites mag promoten (omdat ie betaalt)
Hij gaat dus nog een stapje verder, hij valt niet alleen hookers openlijk aan met dit artikel ....

HIJ DOET EEN OPROEP AAN IEDEREEN OM TEGEN HOOKERS EEN KLACHT IN TE DIENEN BIJ DE AUTORITEITPERSOONSGEGEVENS .....

Terwijl hij tijdens de lockdown openbaar dames aanprijst en hun gegevens online zet en duidelijk vermeldt hoe hen te bereiken en te bezoeken tijdens de lockdown.

Ik denk dat frankske zijn rijk bijna over is  ... of zijn enige werkende hersencel is intussen ook aangetast.... dwaze debiele pooier.... 

Lees zelf ......






"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEKKER MOET HET NIET WORDEN
« Reactie #1 Gepost op: 28 maart 2021, 12:59:38 »
Van die klootzak en dat stukske pooier van 't zevende knoopsgat van een frankpimpy zijn we gelukkig af.
Ik hoop dat hij er genoeg geld voor heeft gekregen dat hem veel drugs kan verder slikken en zijn hersens wegsnuift met poppers, en een one way ticket bestelt naar de hel..

Dag pooier van 't zevende knoopsgat, je hebt nooit een hart gehad voor de dames, je bent altijd die geldwolf geweest, en het ga je slecht, hopelijk stik je in je poppers en andere drugs terwijl er eentje twee vuisten in je kont propt. Rot in de hel, stuk ongeluk ....

Tot nooit meer, onnozelaar, het ga je slecht  :PDT_Armataz_01_37: :PDT_Armataz_01_37: :PDT_Armataz_01_37: :PDT_Armataz_01_37: :PDT_Armataz_01_37: :PDT_Armataz_01_37:



En mijn belofte aan je blijft, als ik je ooit tegen kom in het skw, gaan je ballen eraf en doe ik je ze persoonlijk opvreten.

En moest je gaan janken dat ik je bedreig op je ex citygirl site-je (waar 13 apostelen zitten en jij bent er 12 van), dit is geen dreigement, dit is een belofte  ::) ::) ::)

Die overnemers hebben wel gebakken lucht gekocht: een waardeloze smdome, met 7000 geabonneerden maar geen enkele commerciële waarde, een forum met 13 leden waarvan 12 van heb frankpimpy zelf zijn, en een devilsgirl.nl waar de helft van de dames al 2 jaar niet meer voor willen betalen ..... je bent dus een geslepen bedrieger, maar die vlooien bijten je ooit nog wel een keertje, en ik ga misschien te laat komen je ballen eraf te snijden dan  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEKKER MOET HET NIET WORDEN
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2021, 18:57:19 »
ONNOZELAAR  ;D ;D ;D ;D ;D ;D


Nieuw wachtwoord voor RELAXXXBOARD.COM
Inbox

RELAXXXBOARD.COM <info@relaxxxboard.com>
18:01 (53 minuten geleden)


Hallo sexmachine,

Deze e-mail is naar je verzonden omdat de 'Wachtwoord vergeten?'-functie is gebruikt op jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen, klik je op de volgende link:
 :censored

IP: 162.247.74.27
Gebruikersnaam: admin

Met vriendelijke groet,
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
GEKKER MOET HET NIET WORDEN
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2021, 19:39:53 »
Verwittiging voor iedereen.
De GEK is bezig via tor (een dienst die de IP-adressen van een persoon verbergt) wachtwoordherinneringen te verzenden.
Ik heb wel enkele "werkaccounts" op RB, bijvoorbeeld een adminaccount, een onrechtvaardige rechter account en dergelijke meer, testaccounts.
De afgelopen uren (uiteraard zeer toevallig na het posten van GEKKER MOET HET NIET WORDEN) is een volidioot alle accounts aan het aflopen, en vraagt wachtwoordherinneringen aan.

Indien je dus als gebruiker een mail toegestuurd krijgt zoals hieronder (een voorbeeld), dan hoef je niets te doen, de mafkees ziet gebruikersnamen, probeert ermee in te loggen, dat lukt hem niet en vraagt vervolgens een wachtwoordherinnering aan.
Uiteraard krijgen de echte leden die wachtwoordherinnering toegestuurd via mail

Indien je zelf geen wachtwoordherinnering hebt aangevraagd, uiteraard niets doen, gewoon de mail deleten.
Dat jullie die mail toekrijgen, is het bewijs dat de beveiliging goed werkt hier, en dat zelfs DIE GEK, hoe intelligent hij ook denkt te zijn, te dom is om te helpen donderen, want hij genereert gewoon een mail naar gebruikers. Het emailadres veranderen op een account vereist ook het wachtwoord, waarvoor een mail wordt uitgestuurd  ;D ;D ;D ;D

Sinds 15u40 heeft de mongool wachtwoordherinneringen aangevraagd voor 120 accounts.

Dit enkel ter info en de melding dat je niks hoeft te doen, als je zelf geen wachtwoordherinnering hebt aangevraagd.


VOORBEELD MAIL:
Nieuw wachtwoord voor RELAXXXBOARD.COM
Inbox

RELAXXXBOARD.COM <info@relaxxxboard.com>
19:24 (12 minuten geleden)


Hallo Onrechtvaardige Rechter,

Deze e-mail is naar je verzonden omdat de 'Wachtwoord vergeten?'-functie is gebruikt op jouw account. Om een nieuw wachtwoord in te stellen, klik je op de volgende link:
 :censored

IP: 176.10.99.200
Gebruikersnaam: Onrechtvaardige Rechter

Met vriendelijke groet,
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal