Auteur Topic: TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS  (gelezen 62750 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #30 Gepost op: 31 augustus 2020, 15:03:18 »
De site van VT even gecheckt zopas. Drie kamers van de achtenvijftig in gebruik :-(
Weet natuurlijk nie of deze info strookt met de werkelijkheid, maar ga me in elk geval de verplaatsing besparen nu
Hebben ze 7 kamers bijgebouwd?  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline candyshoplifter

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 210
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #31 Gepost op: 31 augustus 2020, 15:26:01 »
De site van VT even gecheckt zopas. Drie kamers van de achtenvijftig in gebruik :-(
Weet natuurlijk nie of deze info strookt met de werkelijkheid, maar ga me in elk geval de verplaatsing besparen nu
Hebben ze 7 kamers bijgebouwd?  ;D ;)

Ik wist dat er een probleem was met mijn ogen. Maar zo erg  :lol
Gelukkig werken al mijn andere zintuigen dubbel.
Dus bij deze: 3 bezet van de 51  :clap:

Offline daywalker5

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #32 Gepost op: 31 augustus 2020, 17:06:40 »
Dit weekend ook op de website gekeken van villa tinto en ook toen amper dames aanwezig voor de "nachtshift". Toen ik ter plaatse ging kijken was dit echter niet het geval. Was normale bezetting voor deze tijd. Dus website is niet altijd even betrouwbaar..

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #33 Gepost op: 31 augustus 2020, 17:35:23 »
Het kan zijn dat ik van de oude stempel ben hoor, maar ik ben erdoor gelopen en ik heb gezien. Niet geteld. Het waren er alleszins wel wat meer dan 3. De site van VT checken, dat lijkt me zo ongeveer hetzelfde als op internet gaan kijken of het regent ipv gewoon eens buiten te kijken. Die site heeft nooit geklopt en zal ook nooit kloppen.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #34 Gepost op: 31 augustus 2020, 18:00:01 »
Wonder boven wonder heeft de website van de Villa Tinto een hele tijd goed gewerkt en was er perfect te volgen welke dames er in welke shift aanwezig waren. Sinds zaterdag (denk ik) is het weer helemaal naar de vaantjes.

Ik ben vanmiddag tussen 12u00 en 13u45 in het SKW en in de VT geweest en ik moest vaststellen dat er van de bezetting in de VT volgens hun website weer geen knijt klopte. Het waren absoluut niet slechts 3 dames in de 51 kamers, ik schat dat toch de helft van de kamers of misschien wel net iets meer "in gebruik waren".

Er was alleszins 1 kamertje waar de gordijntjes zo'n anderhalf uurtje dichtbleven omdat ik daar een ongelooflijke verwenbeurt kreeg van "mijn sweetyke"   ;) VDB   ;D  ;D  ;D

@candyshoplifter:  laat je niet misleiden door die website van de VT, kom gerust af want er was vandaag keuze genoeg in de VT

Offline Lager

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 8
  • Lager bier
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #35 Gepost op: 31 augustus 2020, 20:23:26 »
Wonder boven wonder heeft de website van de Villa Tinto een hele tijd goed gewerkt en was er perfect te volgen welke dames er in welke shift aanwezig waren. Sinds zaterdag (denk ik) is het weer helemaal naar de vaantjes.

Ik ben vanmiddag tussen 12u00 en 13u45 in het SKW en in de VT geweest en ik moest vaststellen dat er van de bezetting in de VT volgens hun website weer geen knijt klopte. Het waren absoluut niet slechts 3 dames in de 51 kamers, ik schat dat toch de helft van de kamers of misschien wel net iets meer "in gebruik waren".

Er was alleszins 1 kamertje waar de gordijntjes zo'n anderhalf uurtje dichtbleven omdat ik daar een ongelooflijke verwenbeurt kreeg van "mijn sweetyke"   ;) VDB   ;D  ;D  ;D

@candyshoplifter:  laat je niet misleiden door die website van de VT, kom gerust af want er was vandaag keuze genoeg in de VT

Dan was jij diegene die mij laten wachten heeft tot ik geen tijd meer had 🤔 om bij Amanda te gaan  ??   v :lol_hitting:.    Het is u gegund

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #36 Gepost op: 1 september 2020, 02:22:30 »
Je hebt je in de wachtrij toch wel gehouden aan de asociale afstand van 1,5 meter zeker?

 :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #37 Gepost op: 9 oktober 2020, 11:30:07 »
We hebben dit topic terug vanonder het stof gehaald.
Noodzaak, weet je?

En we zullen HIER wel neerpoten over openingsuren.
Niet van horen zeggen, maar tegen dat we zeker zijn van het openingsuur vanaf vandaag (9 oktober 2020)

We houden jullie zo dadelijk op de hoogte.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #38 Gepost op: 9 oktober 2020, 12:15:22 »
Er is momenteel nog onduidelijkheid over het sluitingsuur.
Net 2 verhuurders gesproken, ze VERMOEDEN beiden dat het dicht moet om 23u, maar er is nog niks officieels gecommuniceerd op dit eigenste moment.
Enkele dames die dubbele shifts doen weten het ook niet, want ze hebben nog geen nieuws gekregen over dat sluitingsuur.

Dus momenteel is het niet bekend, alle verdere info (met bronnen uiteraard) is meer dan welkom, zodat we verder duidelijk kunnen communiceren.

Ik schat in dat tegen de shiftwissel toch een officiële melding moet komen, anders wordt het een soepke vanavond.

Onze vanderbeffen is ook goed geplaatst, die dwaalt daar momenteel rond, leg je oor eens te luisteren bij de Mario, zou ik zeggen ......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #39 Gepost op: 9 oktober 2020, 12:25:35 »
Er is momenteel nog onduidelijkheid over het sluitingsuur.
Net 2 verhuurders gesproken, ze VERMOEDEN beiden dat het dicht moet om 23u, maar er is nog niks officieels gecommuniceerd op dit eigenste moment.
Enkele dames die dubbele shifts doen weten het ook niet, want ze hebben nog geen nieuws gekregen over dat sluitingsuur.

Dus momenteel is het niet bekend, alle verdere info (met bronnen uiteraard) is meer dan welkom, zodat we verder duidelijk kunnen communiceren.

Ik schat in dat tegen de shiftwissel toch een officiële melding moet komen, anders wordt het een soepke vanavond.

Onze vanderbeffen is ook goed geplaatst, die dwaalt daar momenteel rond, leg je oor eens te luisteren bij de Mario, zou ik zeggen ......
Van Mario heb ik zonet precies dezelfde informatie gekregen als wat jij hier schrijft sexmachine. Het blijft dus afwachten.  Ik ben even ter plaatse gaan praten met de meisjes en inderdaad, het VERMOEDEN leeft dat het 23 uur wordt als sluitingsuur, maar zekerheid is er nog niet.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #40 Gepost op: 9 oktober 2020, 17:11:20 »
Net contact gehad met Gabriella.
Tot nader order blijft het skw open tot 1 uur.
Als er iets verandert, weten wij het uit eerste hand, niet via een verhuurder die het zou gehoord hebben van een stadsambtenaar  :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #41 Gepost op: 9 oktober 2020, 17:23:48 »
Net contact gehad met Gabriella.
Tot nader order blijft het skw open tot 1 uur.
Als er iets verandert, weten wij het uit eerste hand, niet via een verhuurder die het zou gehoord hebben van een stadsambtenaar  :lol


Ik heb via via via via via gehoord dat ......  ;D  ;D  ;D

Neen, alle gekheid op een stokje, "the office" van Villa Tinto bevestigt ook dat de dames tot 01h00 kunnen werken. Daar zullen er een aantal héél tevreden mee zijn!

Veel plezier gewenst aan de "nachtelijke" wandelaars dus! Ik kruip seffens uitgeput in mijne zetel want ik heb deze week mijn portie al ruim gehad.

Offline tuftuffer

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 35
  • Utrum vir ille iuvenis an senex est?
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #42 Gepost op: 9 oktober 2020, 21:53:09 »
De reden waarom het SKW niet sluit om 23u00 maar wel pas om 01u00 is omdat de ramen daar het statuut hebben van "kamerverhuur" door de dames. Dat heeft strikt genomen niets te zien met "Cafe" of "Restaurant" of "Horeca"... De activiteit die de dames binnen die verhuring uitoefenen, heeft dan weer evenmin uitstaans met Horeca in die zin dat er een toelating van het FAVV voor nodig is. Zodoende ontsnappen ze aan het systeem.

In Gent daarentegen zijn het "Bars". Zou nu echter ook toch open blijven tot 01u00, maar dan wel omdat er sprake is van "gastronomie"... toch effe checken.

De eerste SKW-redenering vind ik tamelijk logisch, het systeem zit daar ook zo in elkaar: de dames huren elke shift hun "raam" in één van de drie (?) kantoren.

De tweede, Gentse, redenering vind ik merkwaardig... maar in Gent zit het systeem ook ietwat anders in elkaar. Daar zijn immers géén verhuurkantoren.
Amori inter virum ac mulierem, qui non ex cogitatione nascitur neque ex sola voluntate verum certo quodam modo homini imponitur, Graecia antiqua nomen tribuit eros...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #43 Gepost op: 9 oktober 2020, 22:08:08 »
En geef dan eens de reden, tuftuffer, waarom de ramen sinds het einde van "Corona-deel1" steeds de sluitingsuren van de horeca(met name de café's) gevolgd hebben.....

De ramen hebben geen statuut in Antwerpen, daartegenover staan Gent en Brussel, die als "bar" gekend zijn bij het HR.
En volgens jouw redenering moet Brussel dus dicht, want het zijn cafe's.

Maar die hebben niets van doen met de ramen in Antwerpen, men heeft steeds de café's gevolgd, om de doodeenvoudige reden dat ze niet wilden dat alle cafégangers van de buurt die sloten om 23 u, massaal naar het skw zouden trekken, daar is nog vertier.
Om die overlast te vermijden, hebben ze het skw steeds hetzelfde uur gesloten als de café's .... nu wijken ze daarvan af.

En er zijn best wel meer verhuurders als 3, ik ken er zelf al 12.

We mogen ons niet te veel vastpinnen op "regels" momenteel, die worden maar al te graag overtreden door de 3 "stads"besturen ... en waarom denk je?
Makkelijk, het brengt HANDENVOL geld op nu voor de steden. En Antwerpen kan het makkelijk steken op "geen speciaal stattut" of "gedoogbeleid", dus als 't Stad vindt dat ze kunnen open blijven, schept het Stad poen, zo is deze beslissing iets makkelijker te nemen uiteraard.
Dat gat dat er geslagen is van maart tot juli, zo een tweede financiële kater wil 't Stad gewoon niet meer.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
TIJDELIJKE SHIFTUREN NA DE VLEERMUIZENCRISIS
« Reactie #44 Gepost op: 9 oktober 2020, 22:31:32 »
Ik besluit... "HOERa"!!!
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....