Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708242 keer)

0 leden en 15 gasten bekijken dit topic.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1605 Gepost op: 28 november 2017, 17:47:32 »
Dag
Vanmorgen naar het skw geweest, het verkeer viel mee  ttz. toch weer  30m vertraging .
De Waaslandtunnel is zo goed als onbruikbaar geworden wegens files.   k denk niet enkel voor mij maar voor vele mensen van Stad.

De schatjes tijdens de dat in ss 35 waren op post.
De laatste bezoeken van mij waren Lorena (35/3) en Misha (35/2).    Beide zorgen voor prima vermaak en herhalingsgevaar is dan ook vanzelfsprekend.
Claudia  (35/1) is een zeer mooie en sexy meid, naar  verluid een ook een  prima meid.   Ze staat dan ook op mijn verlanglijstje.

Doc

Doc.

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1606 Gepost op: 28 november 2017, 20:34:56 »
Er is nog een pand die reeds lang ongebruikt is  mn.  ss 19 .
t is gerenoveerd geweest ,  3 nieuwe ramen en sinds maanden niet in gebruik.

Brandonveiliig zoals de nieuwe tribune op den Antwerp ?   mits wat bijstand , zoals 3 brandweerwagens, wordt het geopend.

Doc

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1607 Gepost op: 6 december 2017, 18:17:09 »
Man (74) overlijdt tijdens peepshow in Schipperskwartier :

Antwerpen / Wilrijk - In een zaak in de Verversrui in het Antwerpse Schipperskwartier is dinsdagochtend een 74-jarige man uit Wilrijk dood aangetroffen. Dat bevestigt de politie aan onze redactie.
 
Een personeelslid van een peepshow had de hulpdiensten gebeld omdat een klant in een van de cabines niet meer bewoog. Een ziekenwagen kwam ter plaatse, maar er mocht geen hulp meer baten voor de 74-jarige Wilrijkenaar.

Het gaat om een natuurlijke dood.

http://www.gva.be/cnt/dmf20171206_03228298/man-74-overlijdt-tijdens-peepshow-in-schipperskwartier

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1608 Gepost op: 6 december 2017, 18:42:37 »
Volgens een ooggetuige zou de man niet in de peepshow maar in één van de kamers van Verversrui 28 overleden zijn... :017:
In het krantenartikel is overigens sprake van de Verversrui, daar waar de (enige) peepshow zich in de Vingerlingstraat bevindt !
« Laatst bewerkt op: 7 december 2017, 14:50:43 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1609 Gepost op: 6 december 2017, 20:13:00 »
Krijg zoiets thuis ..... Ik liep door de Verversrui rond 12u45 en dan stonden er nog 2 politiecombi's maar de ziekenwagen heb ik niet meer gezien. Ik vermoed dat het gebeurd is aan één van d rechtse ramen van VR 24, daar was nogal wat nervositeit en over en weer geloop van politiemensen.

Hopelijk was de man alleenstaande en had hij geen kinderen. De mededeling dat je man en/of vader overleden is is op zich al erg genoeg. Als men er dan nog bij vertelt dat hij op de Verversrui in de kamer van een meisje overleden is .....

Dat risico lopen we allemaal zeker? (de iets ouderen onder ons toch) ;)

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1610 Gepost op: 7 december 2017, 09:47:26 »
Zag afgelopen weekend een heel mooi jong blondje zitten in de verversrui, was ergens tussen nr 7 en 11. Is deze dame bij jullie bekend?
Ik had haar nog niet eerder gezien. Had helaas m'n kruit al verschoten, anders was ik wel naar binnen gegaan voor een testritje.

Offline CBD

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 13
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1611 Gepost op: 7 december 2017, 09:50:19 »
Ik vergat te vermelden, dat ik ze zag aan het eind van de middag.....

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1612 Gepost op: 7 december 2017, 21:06:09 »
Ik heb ook al een keer of twee in de dagshift een geweldig knap ding gezien op VR 7/3, ik vermoed dat het om Kathy gaat:

http://relaxxxboard.com/index.php/topic,2007.0.html

Nog niet bezocht maar staat wel op mijn verlanglijstje.

Grtz.


Offline delaplace

  • Lucas Hood
  • Senior
  • ****
  • Berichten: 326
  • Paradise City
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1613 Gepost op: 8 december 2017, 16:21:01 »
Sunday, November 19th, 2017

I arrive at Antwerp SKW a little later than usual (13h), and there are already a lot of guys who walk in the streets around.
I stand in front of my favourite window (Schippersstraat 38), and Maria is not available.
So I take a quick look across the street, but Gabriella seems to be very busy too.
Then, I face again SS38 main window, and Julia has also gone to her room upstairs with another fellow.
"Oh damn, what a shit! "

Fortunately, I can see the pretty face of the third SS38 tenant, and she welcome me very well: that's how I met Flory.
She tells me that Maria is really busy at that time, and as I find her really cute, I decide to climb up the stairs with her.
Bingo : her legs and her ass are so hot !  :smiley:
Flory speaks a very good English, and so communication is easy and sexy.
I love her spell : a brunette with a thin waist and perfect D cup silicone tits!
 :13:
But the best : not words... Action.
 :clap:
In the end, as I was starting a wild doggy style finish, I was feeling like a Motorcycle GP pilot in the last straight of an evil race, riding a furious 500 cm3 !  ;D

« Laatst bewerkt op: 8 december 2017, 16:44:05 door delaplace »
I've got a tongue like a razor / A sweet switchblade knife
And I can do you favors / But then you'll do whatever I like

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1614 Gepost op: 20 december 2017, 20:54:57 »
Hi guys,

Regelmatig lees ik in posts dat een aantal leden van dit forum ook recensies van de dames opzoeken op andere forums. Ik ben al eens op zoek geweest maar ik kan deze zo niet direct terugvinden. Kan iemand mij laten weten welke forums dit zijn en waar ik die kan vinden?

Thx.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1615 Gepost op: 20 december 2017, 22:52:51 »
www.frankkinky.xx   ;D

note sm: goed geprobeerd, commercant

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1616 Gepost op: 21 december 2017, 01:26:08 »
Hi guys,

Regelmatig lees ik in posts dat een aantal leden van dit forum ook recensies van de dames opzoeken op andere forums. Ik ben al eens op zoek geweest maar ik kan deze zo niet direct terugvinden. Kan iemand mij laten weten welke forums dit zijn en waar ik die kan vinden?

Thx.
  :sorry: Uiteraard gaan we hier geen andere fora promoten !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1617 Gepost op: 21 december 2017, 19:51:59 »
Had ik wel verwacht maar ik kon het maar proberen, niet?

Thx.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1618 Gepost op: 22 december 2017, 01:24:23 »
Aan alle leden/lezers van dit forum: Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst vanwege een fervent skw-bezoeker !
« Laatst bewerkt op: 22 december 2017, 01:31:52 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1619 Gepost op: 23 december 2017, 22:53:42 »
Aan alle leden/lezers van dit forum: Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toegewenst vanwege een fervent skw-bezoeker !
Weet dat het niet de juiste plaats is om dit te schrijven, doch wou hier even vermelden dat onze bet(d)weter vandaag weeral een jaartje ouder is.  :pica :pica :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !