Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708149 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1635 Gepost op: 31 januari 2018, 18:54:55 »
Er is een bouwaanvraag ingediend m.b.t. het pand op Verversrui 15; daar is al bijna 29 jaar de welbekende discotheek "Café d'Anvers" gevestigd.
Het zou de bedoeling zijn die locatie om te bouwen tot "prostitutiepand" (met 61 kamers...): krijgen we dan straks een tweede Villa Tinto erbij  :017:  ??? Wat mij betreft- en ik vermoed dat ik niet de enige ben- zou dat alleszins goed nieuws zijn  :olaaaa !!!!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2018, 19:03:17 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1636 Gepost op: 31 januari 2018, 20:08:40 »
Joepie ......... weer 61 kippetjes erbij in het SKW! Gaat ons el veel geld kosten om die weer allemaal te bezoeken.

Greetz!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1637 Gepost op: 31 januari 2018, 20:13:57 »
Er is een bouwaanvraag ingediend m.b.t. het pand op Verversrui 15; daar is al bijna 29 jaar de welbekende discotheek "Café d'Anvers" gevestigd.
Het zou de bedoeling zijn die locatie om te bouwen tot "prostitutiepand" (met 61 kamers...): krijgen we dan straks een tweede Villa Tinto erbij  :017:  ??? Wat mij betreft- en ik vermoed dat ik niet de enige ben- zou dat alleszins goed nieuws zijn  :olaaaa !!!!
Jij zal inderdaad niet de enige zijn die dat een goede oplossing zou vinden .... ik denk maar aan de extra ramen, maar ook aan de overlast van de jeugd van tegenwoordig ....
Iedere donderdagnacht is het raampjeskijken van een bende schooljoeng, die de dames lastig vallen en die zowat heel de buurt telkens afbreken (terrassen vernietigen, door de deurstijlen binnenzeiken bij de buurtbewoners, vuilnisbakken afbreken, dingen kapot maken) .... goede oplossing dat dat ding daar verdwijnt ....

Voor zowel commercanten, omwoonders, wandelaars EN dames in 't straat  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1638 Gepost op: 1 februari 2018, 07:48:34 »
Je hoeft inderdaad maar eens donderdag-, vrijdag- of zaterdagavond/nacht (de dagen dat het "Café" geopend is) of de daaropvolgende ochtenden in het skw te komen: drankbekertjes, (kapotte) glazen en flessen op de grond, stukgeslagen ramen, kots...: dat zijn de sporen die de bezoekers van Café d'Anvers hebben achtergelaten, met een duidelijke piek op donderdagavond/nacht en vrijdagochtend: dat zijn dan ook de momenten dat de studenten hun wekelijkse uitgaansorgie hebben gehouden... :sign0135:. Dan merk je wel degelijk dat het niet de dvp's of hun bezoekers zijn die voor de grote overlast zorgen...
Een nieuw prostitutiepand kan daar alleen maar verbetering in brengen!  :dance2
Overigens deden tijdens de werkzaamheden op SS12 (waar ook de nooduitgang van de discotheek zich bevindt) twee jaar geleden reeds geruchten de ronde dat daar een nieuwe VT zou komen: was dat toen misschien al ingecalculeerd ???

P.S. Jullie kunnen het bijgevoegde bestand downloaden.
       Wie van jullie gaat hier bezwaar tegen indienen ????? ;)
« Laatst bewerkt op: 1 februari 2018, 13:39:15 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1639 Gepost op: 2 februari 2018, 10:47:37 »
dit stuk https://www.hln.be/nieuws/binnenland/krijgt-antwerpen-straks-een-nieuw-megabordeel~a64bbb4c geeft een meer realistischere blik op de zaak

laat ze eerst maar eens de huidige panden vullen met dames

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1640 Gepost op: 2 februari 2018, 14:09:33 »
dit stuk https://www.hln.be/nieuws/binnenland/krijgt-antwerpen-straks-een-nieuw-megabordeel~a64bbb4c geeft een meer realistischere blik op de zaak

laat ze eerst maar eens de huidige panden vullen met dames
Op het eerste heb ik weinig commentaar ... toch dit .... uiteindelijk zal de eigenaar van Café d' Anvers toehappen, frankkinky, 61 ramen brengt 50 keer zoveel op als Café d'Anvers 2 x per week openen ... de keuze zal snel gemaakt zijn.
Planning? Zeker tegen eind 2020 is het nieuwe megabordeel er (haal dit bericht gerust terug in 2020)  ;D
Jaarinkomsten megabordeel .... 61 * 80 * 2 * 365 = de (niet zo) ronde som van 356 200 euro op jaarbasis ....

De tweede opmerking: je komt blijkbaar niet genoeg in Antwerpen, oje zit er toch dik naast in ieder geval  :lol
Momenteel zijn er bijna geen kamers vrij, ik schat dat er in Antwerpen momenteel plusminus 300 ramen verhuurd worden .... weinig of geen die leegstaan (we praten niet over SS24 of panden die in verbouwing zijn, al de rest is volboekt, of toch zo goed als)
Dat wil zeggen een damesbestand dagdagelijks van om en bij de 500 vrouwen (rekening houdende met verlof, vrije dagen, dames die met een klant weg zijn en dus niet zichtbaar, dames die de ganse nacht bezet zijn - en dat zijn er een pak meer dan wij vermoeden) .... ach, een 120 meiden per dag meer is altijd leuk voor de wandelaars

Het skw is momenteel een toplokatie, een deftig alternatief voor de saunaclubs, indien je er wat meer komt krijg je zelfs meer waar voor je geld dan in diverse saunaclubs EN op de koop toe een zeer goede service ....
De trend is ingezet enkele jaartjes geleden, en nu krijg ik bij minstens 25 dames in het skw die ik intussen erg goed ken, betere service dan in eender welke club.
We kunnen dit alleen maar toejuichen ...
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1641 Gepost op: 2 februari 2018, 14:31:06 »
Ik begrijp ook niet dat men het, ook op andere fora, regelmatig heeft over "onderbezetting" in het skw; heb sterk de indruk dat veel wandelaars na één passage al snel voorbarige conclusies trekken: als ze een bepaalde dame voor ogen hebben die ze op dat moment niet zien, denken ze blijkbaar veel te snel dat die afwezig :17: is, dat terwijl die natuurlijk veelal een klant over de vloer heeft, of even een praatje gaan maken is met een collega, of even een koffie gaan halen is...
Er zijn natuurlijk periodes dat het kalmer is, zoals b.v. rond de feestdagen, al viel dat zelfs de voorbije periode ook nog best mee !
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1642 Gepost op: 2 februari 2018, 17:41:52 »
klopt ik kom er nu ook heel graag, SKW is mijn favoriete manier van dvp's bezoeken,, alleen ik zie iedere dag of avond wel in meerdere panden kamers niet bezet, niet veel maar toch een leuk aantal dacht ik zo

en om dan maar ff veel geld te investeren in een verbouwing zal het hem wel opleveren maar als dames komen van andere panden en ze worden niet 1op1 opgevuld dan is er elders meer leegstand? Want als er 60 vrouwen of lees 2 shifts 120 dan moet je daar wel de mannen voor hebben, om hetzelfde te verdienen voor alle dames is dus dan een veelvoud van 120 aan betalende klanten nodig, en waar komen die dan opeens vandaan?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1643 Gepost op: 2 februari 2018, 17:57:53 »
klopt ik kom er nu ook heel graag, SKW is mijn favoriete manier van dvp's bezoeken,, alleen ik zie iedere dag of avond wel in meerdere panden kamers niet bezet, niet veel maar toch een leuk aantal dacht ik zo

en om dan maar ff veel geld te investeren in een verbouwing zal het hem wel opleveren maar als dames komen van andere panden en ze worden niet 1op1 opgevuld dan is er elders meer leegstand? Want als er 60 vrouwen of lees 2 shifts 120 dan moet je daar wel de mannen voor hebben, om hetzelfde te verdienen voor alle dames is dus dan een veelvoud van 120 aan betalende klanten nodig, en waar komen die dan opeens vandaan?
Je denkt teveel als een "zakenman", frankkinky ....
Er staan iedere dag / avond een tig dames met de telefoon in de hand en bellen bellen bellen nar de 'te huur-nummers" die in zowat alle ramen hangen.

Allereerst, die "te-huur-affiches" zijn enkel belastingstechnisch, zo hoeven de pandeigenaars niet de volle pot aan taksen te betalen voor de ramen die zogezegd niet verhuurd zijn.
Er is dus een tekort aan ramen in het skw, er zijn constant dames op zoek naar een werkplek

En ik hoor je al zeggen: "Wat met die lege panden dan die je ziet, of die lege ramen?"
Dat is ook een makkelijke ... alle panden worden per week verhuurd, en niet alle dames werken 7 op 7 .... je gaat dus eidere dag wel wat ramen in panden leeg zien staan ....
Dat kan meerdere oorzaken hebben, met dien verstande dat het pand verhuurd is voor de periode;
- dame een dagje ertussenuit
- dame gaan eten / op hotel met klant
- dame die de ganse nacht met een klant naar een andere pand trekt voor een trio (gebeurt zeer geregeld)
- ... en zo ken ik nog wel een paar redenen waarom een raam zomaar leeg en niet verlicht kan zijn.

"Maar, SM, als een pand leegstaat een avond, en er zijn dames die zoeken, laat ze dan die kamer huren voor die avond", is waarschijnlijk je volgende zet ...
ZO werkt dat niet met de pandkalender, frankkinky ... aan het begin van de week moeten de pandeigenaars de kalender voor de week doorgeven, en dat doen ze aan de hand van de dames die betaald hebben.
Indien 1 pandeigenaar een raam verder verhuurt (bij bijvoorbeeld verlofdag van een dame of een zieke dame of wat dan ook) dan sluiten de blauwbloezen en blauwloezen zonder pardon dat pand, want de kalender klopt niet.
GEEN ENKELE pandeigenaar die dus een "leegstaande" kamer verder verhuurt.

En zo komen we zachtjesaan aan een nieuw megabordeel, waar gerust 100 tot 120 dames hun centen zullen verdienen .... volmondig ja, dames genoeg om die op te vullen ...
Als je je afvraagt waar de mannen dan vandan komen? mannen komen nu eenmaal, en als er meer panden (en bijgevolg meer dames) zijn, komen er ook domweg meer mannen rondwandelen, zo makkelijk is het  ;D

Het is dus geen kwestie van een tekort aan mannen of een tekort aan dames, er is domweg een tekort aan panden, hoe moeilijk het ook te begrijpen is, het is  zo ... er kunnen nog gerust 100 ramen bijkomen, dames verdienen steeds hun brood (de goeden) en mannen lopen er ook genoeg rond  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1644 Gepost op: 2 februari 2018, 18:24:03 »
ik ben zakenman  :lol_hitting:

ik start daar ook

Frankkinky's Palace

kinky kamers met alles erop en er aan! Wie investeert mee? :mistress

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1645 Gepost op: 2 februari 2018, 18:29:12 »
Dit stond vandaag in GVA :

Wordt Café d’Anvers binnenkort een megabordeel?


Café d’Anvers in het Schipperskwartier is al 28 jaar een begrip in het Antwerpse uitgaansleven.


Antwerpen - Het ziet ernaar uit dat Café d’Anvers, de bekende discotheek in de Antwerpse Verversrui, in de toekomst een volledig nieuwe invulling krijgt. Er werd namelijk een vergunning bij de stad ingediend om er een pand te bouwen met 61 eenheden voor prostituees. Andere eigenaars in de wijk reageren negatief op het nieuws.


Café d’Anvers bestaat al 28 jaar en is een gevestigde waarde in het Antwerpse uitgaansleven. Toch deed eigenaar Pim De Rhoodes eind vorig jaar een stedenbouwkundige aanvraag bij de stad, dat van de huidige discotheek een complex voor maar liefst 61 prostituees zou maken. Ter vergelijking: het huidige ‘megabordeel’ Villa Tinto telt 51 kamers.

“We hebben enkele jaren minder goed gedraaid”, geeft De Rhoodes toe. “Bovendien krijgen we elke vijf jaar de reguliere keuring over de vloer, dat onze vergunning opnieuw moet goedkeuren. Ik besloot daarom verder na te denken over wat ik met het pand wil doen in de toekomst, want je kan elk moment pech hebben.”

Het laatste jaar gaan de zaken in Café d’Anvers opnieuw de goede kant op. Een definitieve sluiting staat daarom niet op het programma. “Het is niet de bedoeling dat ik meteen de deuren ga sluiten indien de aanvraag wordt goedgekeurd. Het is puur als alternatief voor de toekomst. We willen zeker nog enkele jaren op dit elan verdergaan.”

Overaanbod

 Niet iedereen is opgetogen met het voorstel dat De Rhoodes bij de stad indiende. Jaak Raleine, eigenaar van twee panden in de Schippersstraat, kon samen met enkele andere eigenaars de plannen inkijken. “Het hele project is zodanig over the top, dat het waarschijnlijk alleen maar voor problemen kan zorgen”, denkt Raleine. “61 prostituees extra in de wijk is gewoon te veel en zal tot een overaanbod leiden. Er komt zo een grote druk op de omgeving, op de werksters en op het hele evenwicht dat er nu is. Bovendien lopen er nu in de wijk al een heleboel foute figuren rond. Met dit complex erbij, zal dat alleen maar toenemen.” Raleine diende een bezwaarschrift tegen de aanvraag in.

Pooiers

 Ook Patsy Sörensen, oprichtster van prostitueebegeleidingscentrum Payoke vzw, heeft haar twijfels bij het mogelijke project. “Het is zeer hoog gegrepen”, reageert ze. “We mogen niet vergeten dat het ook alsmaar moeilijker wordt om vrouwen te vinden. Vaak komen ze uit voormalige Oostbloklanden en is hun komst niet uit vrije wil, maar zijn ze afhankelijk van een pooier. Dat is normaal gezien niet toegelaten in Antwerpen, maar helaas komt het toch voor. De kans dat ze in zo’n groot project zullen terechtkomen, is zeer realistisch.”

Bovendien gelooft Patsy niet dat de stad haar goedkeuring zal geven. “Het lijkt me geen goede zaak en ik denk ook niet dat de stad staat te springen voor zo’n megabordeel.”

Het kan nog tot zes maanden duren voor De Rhoodes al dan niet goedkeuring krijgt van de stad.

http://www.gva.be/cnt/dmf20180201_03334786/eigenaar-cafe-d-anvers-vraagt-vergunning-aan-voor-megabordeel-je-weet-nooit-wat-er-in-de-toekomst-gebeurt?BT=11817158607


Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1646 Gepost op: 2 februari 2018, 19:03:28 »
ik ben zakenman  :lol_hitting:

ik start daar ook

Frankkinky's Palace

kinky kamers met alles erop en er aan! Wie investeert mee? :mistress
Zakenman?  ;D  :lol_hitting:
Zoek eerst een pand en betaal per (mogelijk) raam de ronde som van 250 000 euro, en dan de Leo inroepen om de keet te verbouwen .... uw gat hangt te laag voor dit soort projecten, FKK  ;D ;D ;D ;D
Een miljoentje te veel?  :039:

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1647 Gepost op: 2 februari 2018, 19:08:28 »
daarom hier crowdfunding ;)

Offline noglangnietuitgewandeld

  • Held
  • *****
  • Berichten: 681
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1648 Gepost op: 2 februari 2018, 19:26:47 »
daarom hier crowdfunding ;)

Okay, en wat is het geprognosticeerde rendement?

Pas op, als het niet klopt, dan ga je een sm sessie meemaken die je nog nooit hebt beleefd. Want, wie op relaxxxboard belooft en niet betaalt, die wordt het vel van zijn lul gehaald. De SM chef weet ongetwijfeld een wijf in de Schippersstraat dat met de cat 'o nine tails overweg kan  ;D ;D ;D
Echtgenote is verleden tijd van echt genieten.
Copulare necesse est.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1649 Gepost op: 2 februari 2018, 19:51:04 »
daarom hier crowdfunding ;)

Okay, en wat is het geprognosticeerde rendement?

Pas op, als het niet klopt, dan ga je een sm sessie meemaken die je nog nooit hebt beleefd. Want, wie op relaxxxboard belooft en niet betaalt, die wordt het vel van zijn lul gehaald. De SM chef weet ongetwijfeld een wijf in de Schippersstraat dat met de cat 'o nine tails overweg kan  ;D ;D ;D
Het is makkelijk tellen, NLNU

De raamtaks is (per raam) 3000 euro op jaarbasis .... reken dat er nog eens een vierde van de inkomsten akls kosten mogen bestempeld worden (ook per raam)
Een raam brengt per jaar op .... 500 - 600 euro per week x 2 (2 shiften) x 52 weken, geeft een opbrengst rond de 40 000 euro netto per jaar.
Reken FKK mee rijk, 1 miljoen investeren is 4 ramen .... das dus een dikke anderhalve ton op jaarbasis in da pocket.

Ik heb me uiteraard in een vorig bericht vergist, de inkomsten van een megabordeel van dik 60 ramen is dus niet 356000 euro maar 3.5 miljoen op jaarbasis    :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Ja, NLNU, ik ken een paar dames die FKK zo alles van zijn piemel halen .... ook 't vel ha ha  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal