Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708300 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1665 Gepost op: 28 februari 2018, 17:52:25 »
Waarom is er de laatste tijd zo weinig activiteit op dit forum en zo weinig nieuws in de topics van de meisjes?

Is iedereen hier op verlof of zo? Of is iedereen zo danig veel met de dames aan het spelen dat er geen tijd overblijft om iets te schrijven op dit forum?

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1666 Gepost op: 28 februari 2018, 18:09:13 »
Hei is de laatste tijd ook veel kalmer in het skw; dat was al een beetje het geval door de vele regen de afgelopen maanden maar nu is de koude natuurlijk de spelbreker ! Van mij mag het zo snel mogelijk zomer worden... :035: :035:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1667 Gepost op: 28 februari 2018, 18:35:36 »
Waarom is er de laatste tijd zo weinig activiteit op dit forum en zo weinig nieuws in de topics van de meisjes?

Is iedereen hier op verlof of zo? Of is iedereen zo danig veel met de dames aan het spelen dat er geen tijd overblijft om iets te schrijven op dit forum?

Greetz!
Voor mij geldt de laatste optie, ik moet nog recensies schrijven van:
Manar (1)
Jennifer (2)
Jessica (na 10 jaar deze hete spetter ontdekt, en dat is een WOOOOOOOOW, een perfecte 12 op 10, die stoot) (3)
Beatrijsje (2)
Gloria (7)

Het getal tussen haakjes is het aantal recensies die ik achter sta .....    :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1668 Gepost op: 28 februari 2018, 19:59:35 »
Hei is de laatste tijd ook veel kalmer in het skw; dat was al een beetje het geval door de vele regen de afgelopen maanden maar nu is de koude natuurlijk de spelbreker ! Van mij mag het zo snel mogelijk zomer worden... :035: :035:

De regen was inderdaad een spelbreker. Met de koude als spelbreker ben in het niet eens, het was vandaag de koudste dag van het jaar maar ik heb vanmiddag bij Gabriëlla mijn heetste uur van het jaar beleefd. Hoe kouder het buiten is hoe warmer het er binnen aan toe gaat!   ;)

Nog 1 weekje te gaan en dan trek ik alvast voor 2 weken naar Andalucia. Dan zullen de dames (en jullie) mij ook even moeten missen maar er komt één van de dagen nog een verslag aan van mijn bezoek van vandaag aan Gabriëlla. Heten toebak zenne!   :adult

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1669 Gepost op: 28 februari 2018, 20:00:52 »
Hei is de laatste tijd ook veel kalmer in het skw; dat was al een beetje het geval door de vele regen de afgelopen maanden maar nu is de koude natuurlijk de spelbreker ! Van mij mag het zo snel mogelijk zomer worden... :035: :035:

De regen was inderdaad een spelbreker. Met de koude als spelbreker ben in het niet eens, het was vandaag de koudste dag van het jaar maar ik heb vanmiddag bij Gabriëlla mijn heetste uur van het jaar beleefd. Hoe kouder het buiten is hoe warmer het er binnen aan toe gaat!   ;)

Nog 1 weekje te gaan en dan trek ik alvast voor 2 weken naar Andalucia. Dan zullen de dames (en jullie) mij ook even moeten missen maar er komt één van de dagen nog een verslag aan van mijn bezoek van vandaag aan Gabriëlla. Heten toebak zenne!   :adult
Pijptoebak  :lol :lol_hitting: ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1670 Gepost op: 28 februari 2018, 20:04:39 »
Waarom is er de laatste tijd zo weinig activiteit op dit forum en zo weinig nieuws in de topics van de meisjes?

Is iedereen hier op verlof of zo? Of is iedereen zo danig veel met de dames aan het spelen dat er geen tijd overblijft om iets te schrijven op dit forum?

Greetz!
Voor mij geldt de laatste optie, ik moet nog recensies schrijven van:
Manar (1)
Jennifer (2)
Jessica (na 10 jaar deze hete spetter ontdekt, en dat is een WOOOOOOOOW, een perfecte 12 op 10, die stoot) (3)
Beatrijsje (2)
Gloria (7)

Het getal tussen haakjes is het aantal recensies die ik achter sta .....    :-\ :-\ :-\

Goe bezig Sexmachine. Laat maar komen zodat we wat te lezen hebben in deze koude dagen.  :))

Als ik me niet vergis bezoek jij Gabriëlla SS 47/1 af en toe. Wist je al dat ze volgende week woensdag naar Boekarest vertrekt en een kleine 2 maanden afwezig zal zijn. Ze werkt nog tot en met volgende dinsdag, dus als je zin hebt kun je nog eens "binnen wippen"! Vandaag stond ze zo horny als iet! Joenge, joenge, wat een sessie was dat weer!   :sex   :censored

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1671 Gepost op: 28 februari 2018, 20:08:35 »

Goe bezig Sexmachine. Laat maar komen zodat we wat te lezen hebben in deze koude dagen.  :))

Als ik me niet vergis bezoek jij Gabriëlla SS 47/1 af en toe. Wist je al dat ze volgende week woensdag naar Boekarest vertrekt en een kleine 2 maanden afwezig zal zijn. Ze werkt nog tot en met volgende dinsdag, dus als je zin hebt kun je nog eens "binnen wippen"! Vandaag stond ze zo horny als iet! Joenge, joenge, wat een sessie was dat weer!   :sex   :censored
Zeg ze maar dat ze nu eens eindelijk wat geilere outfits meebrengt, dan bezoek ik haar wel na haar verlof, ziet ze mooi bruin en met een sexy setje aan   ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1672 Gepost op: 28 februari 2018, 20:23:04 »
Ze had vandaag een rood sexy setje aan met allemaal bandjes over haar buik, ik vond het wel iets hebben. De bovenkant was nogal magertjes gevuld maar daar komt de volgende weken verandering in (er komt zo'n 400 cc bij vertelde ze me vandaag)   :tietjes   :movingtits   :showtits1   :-\

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1673 Gepost op: 1 maart 2018, 14:09:32 »
Ik begrijp niet zo goed wat die vrouwen zoeken in +cc .   
Haar raampresence is niet zo hoog.     :-\

Zoals sm schrijft , regelmatig nieuwe sexy outfits triggeren me meer.    :sex



Doc


Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1674 Gepost op: 1 maart 2018, 17:09:41 »
Hei is de laatste tijd ook veel kalmer in het skw; dat was al een beetje het geval door de vele regen de afgelopen maanden maar nu is de koude natuurlijk de spelbreker ! Van mij mag het zo snel mogelijk zomer worden... :035: :035:

De regen was inderdaad een spelbreker. Met de koude als spelbreker ben in het niet eens, het was vandaag de koudste dag van het jaar maar ik heb vanmiddag bij Gabriëlla mijn heetste uur van het jaar beleefd. Hoe kouder het buiten is hoe warmer het er binnen aan toe gaat!   ;)

Nog 1 weekje te gaan en dan trek ik alvast voor 2 weken naar Andalucia. Dan zullen de dames (en jullie) mij ook even moeten missen maar er komt één van de dagen nog een verslag aan van mijn bezoek van vandaag aan Gabriëlla. Heten toebak zenne!   :adult
Dat het bij de dames binnen wel warm is, zal ik niet ontkennen; integendeel, het contrast met buiten zal des te groter zijn... :happy Het koude weer heeft echter wel tot gevolg dat de mensen gewoon minder buiten komen en dat er ook in het skw dus minder passage is...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1675 Gepost op: 1 maart 2018, 19:54:35 »
Ik begrijp niet zo goed wat die vrouwen zoeken in +cc .   
Haar raampresence is niet zo hoog.     :-\

Zoals sm schrijft , regelmatig nieuwe sexy outfits triggeren me meer.    :sex



Doc



Misschien wil ze haar raampresence goed maken met haar boezem? 400 cc is dat van een B naar een D? Ik heb niet zoveel ervaring met siliconen borsten.

Greetz!

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1676 Gepost op: 1 maart 2018, 19:58:36 »
Hei is de laatste tijd ook veel kalmer in het skw; dat was al een beetje het geval door de vele regen de afgelopen maanden maar nu is de koude natuurlijk de spelbreker ! Van mij mag het zo snel mogelijk zomer worden... :035: :035:

De regen was inderdaad een spelbreker. Met de koude als spelbreker ben in het niet eens, het was vandaag de koudste dag van het jaar maar ik heb vanmiddag bij Gabriëlla mijn heetste uur van het jaar beleefd. Hoe kouder het buiten is hoe warmer het er binnen aan toe gaat!   ;)

Nog 1 weekje te gaan en dan trek ik alvast voor 2 weken naar Andalucia. Dan zullen de dames (en jullie) mij ook even moeten missen maar er komt één van de dagen nog een verslag aan van mijn bezoek van vandaag aan Gabriëlla. Heten toebak zenne!   :adult
Dat het bij de dames binnen wel warm is, zal ik niet ontkennen; integendeel, het contrast met buiten zal des te groter zijn... :happy Het koude weer heeft echter wel tot gevolg dat de mensen gewoon minder buiten komen en dat er ook in het skw dus minder passage is...

Zou kunnen dat er minder passage is want een aantal dames doet de laatste dagen heel wat meer moeite om iemand binnen te krijgen dan een tijdje geleden. Zo volg ik al een tijdje het topic van de mooie Maya SS 10/1 maar telkens ik er passeerde gunde ze me zelfs geen blik. Gisteren begon ze plots te knipogen en te lonken, als ze dat nog eens doet als ik geen afspraak met één van mijn favorietjes heb dan stap ik er toch eens binnen!

Greetz!

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1677 Gepost op: 4 maart 2018, 16:15:56 »
Doet het hiernavolgende bericht een belletje rinkelen bij iemand van jullie ???
De vrij grote, slanke Roemeense Erika, met kort donker haar, die eerder al werkzaam was in het skw en die ook al in Gent (Schepenvijverstraat) gewerkt heeft, is terug opgedoken in het skw, nu op VT20 (dagshift)...
Vraag mij af of er een topic over haar bestaat m.b.t. Antwerpen of Gent; er bestaan verschillende topics met die toch niet zo veelvoorkomende naam "Erik(c)a"...
Docteur, jij weet wie ik bedoel...zodus ?
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline dendocteur

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 461
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1678 Gepost op: 4 maart 2018, 17:43:05 »
Jaaaaaaa,  k weet wie het is.
Groot, slank, kort zwart haar.  Ik heb ze u reeds aangewezen in gang van VT.  :-\

Dus , terug in Stad. 

Ik denk niet dat er hier een topic over is.

Doc

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #1679 Gepost op: 4 maart 2018, 17:54:53 »
Zou kunnen dat er minder passage is want een aantal dames doet de laatste dagen heel wat meer moeite om iemand binnen te krijgen dan een tijdje geleden. Zo volg ik al een tijdje het topic van de mooie Maya SS 10/1 maar telkens ik er passeerde gunde ze me zelfs geen blik. Gisteren begon ze plots te knipogen en te lonken, als ze dat nog eens doet als ik geen afspraak met één van mijn favorietjes heb dan stap ik er toch eens binnen!

Greetz!
Ze is heel mooi, maar een loetenwijf.... ik ben er een keertje binnengeweest, en bijlange na niet de kwaliteit of service van (omdat ik jouw smaak ken) Beatrijsje, of Gabriella, komt niet tot aan hun enkels kwa service ...

Wel "heel erg mooi", maar ze weet niet hoe ze potentiële klanten moet lokken ..... soms geen blik, dan weer het hoofd wegdraaien, dan weer een lachje ....
Strange, want ze heeft de schoonheid mee, als ze de lach nog eens wil meehebben, was het (ondanks de "gewone" service) een drukbezette dame
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal