Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708320 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2385 Gepost op: 2 september 2019, 16:20:47 »
Wil je dat ik een nieuw topic aanmaak, fkk, waar enkel "propere Nederlanders" toegang tot hebben te reageren?  :schaap :schaap :schaap
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2386 Gepost op: 3 september 2019, 02:40:03 »
ik kan er ook niets aan doen dat veel dames dat vertellen en hoor het ook van de dames die in Antwerpen gewerkt hebben en nu bv in Nederland werken, geldt natuurlijk niet voor alle, maar er is natuurlijk een verschil in thuis goed douchen, lekker luchtje op, goed scheren, anaal goed spoelen en bv helemaal niet douchen of spoelen... ;)  en ik rij er een uur over in auto met airco en heb ook nog flesje aftershave bij me ;)

en kan mij goed voorstellen dat veel Nederlanders daar van dichterbij komen zoals uit Brabant en Zeeland, en 30-45 min rijden. En de simpele Nederlanders met minder hygiene die hebben geen auto of geld om naar Antwerpen te komen, dat volk loopt iedere dag in Nederland ook de dames te vervelen met zoveel mogelijk voor 50 Euro of minder of uren er voor niets rond te lopen, de dames uit Antwerpen zien die dat dat soort volg er ook wel degelijk bestaan in Nederland, dus in Antwerpen komen door meer reistijd, en met name op de dag de iets beter gesitueerde heren.

En dan heb je in Antwerpen ook nog de vele havenarbeiders of scheepslui uit diverse landen, vaak hygiene niet in orde of onder invloed van drank en andere zaken dat merk je vooral in avond en later in de nacht qua sfeer, plus groepen allochtonen.

Intiem geschoren vinden de dames ook fijn qua hygiene, en dat schijnt per land/cultuur ook te verschillen. Het is nu eenmaal zo.
Ik denk dat de Frank toch eens met een Antwerpenaar moet praten om te vernemen welke reputatie de 'Ollanders' hebben in Antwerpen. En misschien moet hij ook eens op de weekends gaan kijken hoe de propere Hollanders ladderzat tegen de kathedraal staan te zeiken en te kotsen. Je ziet dat direct, dat zijn rijke en propere mannen die een auto hebben  ;D ;D ;D

Ken je het oude Antwerpse grapje dan niet Frank? Wat gebeurt er met iemand die na 10 pogingen nog altijd niet door de proeven voor het rijbewijs is??? Wel die krijgt dan uiteindelijk toch een noodrijbewijs, maar dan moet hij wel met een gele plaat rondrijden.

Naast de typisch Hollandse hoogmoed en arrogantie, straalt dit verhaal alleen maar beledingen uit tegen Vlaamse mensen en dan specifiek tegen enkele bevolkingsgroepen zoals de havenarbeiders en de scheepslui.

Wel zo grappig ook, dat Hollanders zo over hygiene kunnen komen praten. Een spuitje met 'lekkere geur' om de lijfreuk te camoufleren, en je bent zo klaar om in ONS Schipperskwartier dezelfde vetzakkerij te komen doen als dat wij daar doen. In de meiskes hun foef zitten, in hun gat zitten, je zak leegspuiten, enz.  En alles geloven wat die grieten je zeggen.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2387 Gepost op: 3 september 2019, 17:50:17 »
Is dit de kamer waar vorig jaar de Bulgaarse Yvonne haar klanten ontving?

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2388 Gepost op: 3 september 2019, 21:44:46 »
heel simpel, huis nummer 12, kamer 3 dus het rechterraam links van de poort met het hek, en om het nog gemakkelijker te maken, Llana heeft een groot duidelijk naambordje op haar raam hangen als ze er is, en er is maar 1 dame in het SKW met de naam Llana met dubbel L ;)

het hoge nieuwere grijze pand met grote ramen en deuren veel glas beneden, met grijswitte bar achter de 2 rechterramen en het linkerraam heeft nog een soort muurtje/gang

en achterin zie je de liftdeur

in de avond staat (mrs. manar erook, en voorheen ook de hier veel beschreven zwartharige roemeense Jasmine)

Nou kan niet missen toch? En anders kan je Llana appen of smssen via haar vele advertenties online, ff googelen op Kinkygirl Llana Schippersstraat 12

At your service,

frankkinky:)

ps Bulgaarse Yvonnen stond meestal op het 2e raam van dit pand, het middelste raam...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2389 Gepost op: 4 september 2019, 01:24:39 »
Vanavond waren ze met een filmploeg aan het werk buiten op de hoek van de Verversrui en het Falconplein. Waarschijnlijk iets voor productiehuis Shelter, daar op de hoek. Last had ik er niet van, maar echt discreet is het niet, voor de wandelaars. Voor je 't weet zien de VTM kijkers je binnenkort op de achtergrond buiten komen van bij de mokkels.  :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2390 Gepost op: 4 september 2019, 10:08:40 »
Hoe luidde de slogan ook alweer? "Soms vind je het beroep van je leven". Deze nacht was er een neger, met een fijne glimlach ingebrand op zijn gezicht, in de Schippersstraat op weg met een hele grote tas. Hij stapte her en der bij de meisjes binnen. Mijn gezonde belangstelling voor het reilen en het zeilen in het SKW maakte dat ik voor een paar vensters bleef staan kijken wat die man daar ging doen met zo een opvallende tas. Bleek dat hij lingerie en pittige niemandalletjes verkocht. Leuk om zien, hoe hij enkele meisjes BHtjes voorhield en allerlei slipjes toonde. Eentje zag ik wat meer achterin even die spulletjes passen. Als ik ooit de pensioenfase zou halen, kan ik me geen leukere bijverdienste indenken.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2391 Gepost op: 4 september 2019, 20:16:08 »
heel simpel, huis nummer 12, kamer 3 dus het rechterraam links van de poort met het hek, en om het nog gemakkelijker te maken, Llana heeft een groot duidelijk naambordje op haar raam hangen als ze er is, en er is maar 1 dame in het SKW met de naam Llana met dubbel L ;)

het hoge nieuwere grijze pand met grote ramen en deuren veel glas beneden, met grijswitte bar achter de 2 rechterramen en het linkerraam heeft nog een soort muurtje/gang

en achterin zie je de liftdeur

in de avond staat (mrs. manar erook, en voorheen ook de hier veel beschreven zwartharige roemeense Jasmine)

Nou kan niet missen toch? En anders kan je Llana appen of smssen via haar vele advertenties online, ff googelen op Kinkygirl Llana Schippersstraat 12

At your service,

frankkinky:)

ps Bulgaarse Yvonnen stond meestal op het 2e raam van dit pand, het middelste raam...

Het huis (nummer) was me duidelijk, mijn vraag was echter of Llana nu "de kamer" gebruikt die Yvonne vroeger gebruikte. Of hebben alle kamers op dit adres een yacuzzi  bad26?

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2392 Gepost op: 5 september 2019, 00:20:38 »
o jee, ik heb wat gevoeligs aan geraakt, nu ik ken de reputatie van de diknekken hollanders bij vele belgen, wij hebben dat in Nederland met Amsterdammers die nog directer zeggen wat ze denken en zich zelf groter voelen dan de rest van Nederland

echter Nederlanders denken vaak positief over Belgen, gezellig volk, hooguit laten ze vaak niet achterste van hun tong zien, maar goed, dat zien we niet als iets negatiefs, wij Hollanders hebben wel hekel aan Duitsers of Fransen.

Ik geeft alleen aan wat ik echt veel hoor van dames, goed laat mij maar dom zijn en dat die dames dan dat zeggen om ons te pleasen

de Hollanders die lopen te zeuren of alles willen voor weinig geld zijn er ook, alleen lopen die veel in nederland rond, die hebben geen auto of geen geld om naar Antwerpen te komen op een uitzondering na. Ik kom in bv Den Haag ook dames tegen die in het SKW gewerkt hebben die balen van daar de mindere business en de vele regels, maar zeggen ook ja je had gelijk Frank, hier zijn ook die vervelende gasten of niet goed verzorgde Hollanders, dus schijnbaar met name op de dag komen de ietwat nettere Nederlanders naar het SKW die het beeld vertroubelen omdat er natuurllijk zoals bij alle bevolkingsgroepen allerlei soorten zijn van wel goede hygiene tot slechte van vriendelijk tot respectloos

In het SKW hoor ik ook wel dames klagen met name in de avond over dronken Oostblokmannen, scheepslui? of havenarbeiders? en die gezien hun werk ze vaak niet schoon zijn want bv smeer etc krijg je niet altijd goed weg bij de nagels etc, als je dagelijk dat harde vuile werk moet doen. Ook die groepjes vinden ze niets, welke nationaliteit het ook is.

Ik wilde niemand beledigen, ik geef alleen aan wat ik echt veel hoor van dames, , goed dan laat mij maar de domme Hollander zijn die die tientallen opmerkingen van verschillende dames niet begrijp als een compliment aan iemand die dat graag wil horen ;) dan blijf ik toch een domme dame van plezier loper ;) lol

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2393 Gepost op: 5 september 2019, 00:23:34 »
@sexmachine, trek het u niet aan, ik zeg het niet, want ik zie nooit Belgische mannen naakt dat wil ik graag zo houden, nogmaals ik stelde de vraag omdat ik het veel van de dames hoor, dus daar ligt dan de kritiek, niet bij mij ;) en als ze dat dus liegen of zeggen om mij op dat moment te pleasen dan spijt mij dat dan ben ik een domme kaaskop :lol

I love Vlaanderen en de mensen hoor, ik heb niets tegen of weinig tegen Belgen :)

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2394 Gepost op: 5 september 2019, 00:24:54 »
volgens mij hebben alle kamers daar een jacuzzi

ze zit op de kamer van manar met jacuzzi

en ik was ook eerder met Yvonne en met Jasmine en die hadden een identieke andere kamer ook met jacuzzi

at your service

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2395 Gepost op: 5 september 2019, 03:49:56 »
Zou BDW, opperhoofd van Antwerpen, de wandelaars in beeld willen brengen? Deze namiddag rond half zes zoemde er een hele tijd een drone boven het SKW. Ik heb eens gezwaaid. Als ze dan later op de TV zien dat Vanderbeffen uit een hoerenkot buitenkomt, dan kunnen ze tenminste zeggen: t's ne vetzak maar wel ne vriendelijke.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2396 Gepost op: 5 september 2019, 04:11:09 »
Ga eens naar een saunaclub, daar hangen ook overal camera's. Zelfs in de kleedruimtes en de toiletten.

Ik heb hier absoluut geen probleem mee.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2397 Gepost op: 5 september 2019, 10:37:31 »
Ga eens naar een saunaclub, daar hangen ook overal camera's. Zelfs in de kleedruimtes en de toiletten.

Ik heb hier absoluut geen probleem mee.
Principieel heb ik met camera's ook geen probleem. Alleen weet je met een drone niet wie er aan het spelen is en wat er met die beelden gaat gebeuren. Bewakingscamer's op straat, in een club, enz zijn misschien iets 'officiëler' en hopelijk is het daar iets beter wat betreft de privacy in de omgang met de beelden. Zoals gezegd, wakker liggen we daar niet van, maar het is wel een gevaarlijke trend tegenwoordig, dat je eigenlijk bij elke stap die je zet door iemand gefilmd kan worden en op sociale media kan terecht komen. We kunnen die bedenking minimaliseren, maar ik denk dat bv de meisjes er ook niet gelukkig zouden mee zijn als je een foto zou nemen van hen.

Dat zou nochtans handig zijn voor hier op het forum, om duidelijk te maken over wie we het hebben. En elke officiële zelfstandige zou het toejuichen dat zijn producten getoond worden op internet. Maar in de redenering volgen de meisjes ons niet. Ze zijn dan plots geen gewone zelfstandigen meer. Het grootste deel van de foto's die we op internet aantreffen op websites over prostitutie, is nog altijd met onherkenbare gezichten. Mocht ik morgen een geile naaktfoto van een van mijn favoriete meisje hier op het forum plaatsen, dan zou dat wel eens een zeer goeie reclame kunnen zijn, die haar omzet boost, maar toch zou dit een rel veroorzaken. En dat is uiteraard, vanuit maatschappelijk gedrag tov prostitutie, zeer begrijpelijk.
« Laatst bewerkt op: 5 september 2019, 10:45:06 door Vanderbeffen »

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2398 Gepost op: 5 september 2019, 11:15:26 »
volgens mij hebben alle kamers daar een jacuzzi

ze zit op de kamer van manar met jacuzzi

en ik was ook eerder met Yvonne en met Jasmine en die hadden een identieke andere kamer ook met jacuzzi

at your service
En is die geile Yvonne nog ergens te bespeuren ?

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2399 Gepost op: 5 september 2019, 12:16:53 »
die heb ik nergens meer gezien...misschien hopen na vakantieperiode?