Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708473 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline roberto_7

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2415 Gepost op: 7 september 2019, 14:04:12 »
brabantse boer
brabantse boer antwoordde
06-09-19, 22:57
Ik zag vandaag iets ongewoons, toen ik op het SS-pleintje stond en in ZO-richting keek. Meer kan ik nu nog niet melden, om verdere geruchten te voorkomen! Toch wil dit ff nu al melden.

 Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht

Hij heeft mij via IM ingelicht. Als zijn vermoeden klopt, is het iets serieus, en van dien aard dat het niet toegestaan is om het hier te melden. Maar de gevolgen zullen zeker te merken zijn.

Het is inderdaad niet handig om het op deze manier te melden, omdat het bij jullie alleen maar vragen oproept, en geen antwoorden geeft.

Ik kan alleen maar zeggen, afwachten. De gevolgen zullen door jullie wel gezien worden in de straat, en ook gemeld worden. daar ben ik zeker van. De reden zal echter niet gemeld mogen worden.

Ik besef ook dat dit bericht, ook geen duidelijkheid verschaft, maar we zullen onze ogen en oren de kost geven, en als we iets kunnen melden dit ook doen.

Dus graag de rust bewaren en afwachten.

wie weet hier wat van? roberto

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2416 Gepost op: 7 september 2019, 14:50:57 »
ik was er gisterenavond/vannacht en mij is sowiso afgelopen dagen niets opgevallen aan gebouwen, straat of dames..

wat is de zuid oostelijke richting? richting Vingerlingstraat ? of juist de Schippersstraat in? En waarom doen ze zo geheimzinnig dat het niet vermeld mag worden? Iets wat je kan zien en iedereen kan zien kan je toch gewoon melden?

Enige wat ik afgelopen week gezien heb is de normale controle's van zedenpolitie in burger bij sommige dames binnen, en een riool auto vanwege de stankoverlast die hebben het riool leeg gezogen, enkele nieuwe dames, maar heb verder niet iets gezien waarvan ik dacht goh wat is dat nou? of jee wat gaat hier gebeuren??

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2417 Gepost op: 7 september 2019, 14:59:34 »
krijg nu door van dames dat er veel politie was met honden, drugs check in panden of speciaal pand? zoals ze toen ook in Den Haag gedaan hebben in Geleenstraat en na vondst drugs panden maanden dicht moesten?

nou dat is indien het zichtbaar was voor iedereen toch niet iets om niet te mogen vermelden?

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2418 Gepost op: 7 september 2019, 15:12:15 »

wat is de zuid oostelijke richting? richting Vingerlingstraat ? of juist de Schippersstraat in? En waarom doen ze zo geheimzinnig dat het niet vermeld mag worden? Iets wat je kan zien en iedereen kan zien kan je toch gewoon melden?

Enige wat ik afgelopen week gezien heb is de normale controle's van zedenpolitie in burger bij sommige dames binnen, en een riool auto vanwege de stankoverlast die hebben het riool leeg gezogen, enkele nieuwe dames, maar heb verder niet iets gezien waarvan ik dacht goh wat is dat nou? of jee wat gaat hier gebeuren??


Ik ga ervan uit dat volgens de originele post de schrijver ergens aan de urinoir stond op de splitsing tussen Schippersstraat, Vingerlingstraat, Blauwbroekstraat. Van op dat punt KUN je NIET is ZO richting kijken, enkel in O richting (Schippersstraat), W richting (Blauwbroekstraat) en ZW richting (Vingerlingstraat). Ergens klopt er dus iets niet. De schrijver van de originele post staat nu ook niet bekend als de meest betrouwbare bron.

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2419 Gepost op: 7 september 2019, 16:33:39 »
of geen betrouwbare kompas :lol

maar wat ik hoor dat er overdag een politie aktie was met drugshonden en een dame zou zijn meegenomen, nu weet ik de wet in Antwerpen niet, maar Brabantse boer is volgens mij een Nederlander dus misschien is ie bang voor sluiting van raambordelen want dat doen ze in Nederland als ze drugs vinden ...

misschien valt het allemaal wel mee, en heeft hij te snel conclusies getrokken en aan angstideeen van hemzelf gekoppeld

vannacht waren alle raambordelen die normaal open zijn nu ook gewoon open en bezet

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2420 Gepost op: 7 september 2019, 17:05:06 »
brabantse boer
brabantse boer antwoordde
06-09-19, 22:57
Ik zag vandaag iets ongewoons, toen ik op het SS-pleintje stond en in ZO-richting keek. Meer kan ik nu nog niet melden, om verdere geruchten te voorkomen! Toch wil dit ff nu al melden.

 Oorspronkelijk geplaatst door Sagaris Bekijk bericht

Hij heeft mij via IM ingelicht. Als zijn vermoeden klopt, is het iets serieus, en van dien aard dat het niet toegestaan is om het hier te melden. Maar de gevolgen zullen zeker te merken zijn.

Het is inderdaad niet handig om het op deze manier te melden, omdat het bij jullie alleen maar vragen oproept, en geen antwoorden geeft.

Ik kan alleen maar zeggen, afwachten. De gevolgen zullen door jullie wel gezien worden in de straat, en ook gemeld worden. daar ben ik zeker van. De reden zal echter niet gemeld mogen worden.

Ik besef ook dat dit bericht, ook geen duidelijkheid verschaft, maar we zullen onze ogen en oren de kost geven, en als we iets kunnen melden dit ook doen.

Dus graag de rust bewaren en afwachten.

wie weet hier wat van? roberto
Ach, Sagaris????
Mannen, er gebeurt iedere dag wel iets in het skw, er sterven zelfs mannen (hartaanval), er sterven zelfs hoertjes (overdosis), maar daar mag niets van vermeld worden in de kranten
Misschien had die gast te veel gezopen, gesnove, wat pillen geslikt, maar niks om ons zorgen over te maken, 't komt van een landgenoot van frankkinky  :lol :lol :lol :lol


Misschien waren de flikken op zoek naar vuile stinkende Belgen, daarom ook dat een boer dit meldt???  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest21214

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2421 Gepost op: 7 september 2019, 17:18:48 »
lol, aaaa dus het was geen rioollucht maar een paar stinkende Nederlandse boeren :pica :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2422 Gepost op: 7 september 2019, 18:35:37 »
Hebben jullie dit al gezien ?

https://www.villa-tinto.com/consent/
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2423 Gepost op: 7 september 2019, 21:09:28 »
Dat zou natuurlijk handig zijn, mocht dit voor het gehele SKW bestaan, maar anderzijds: gewoon gaan wandelen, de sfeer, kijken, kiezen, een stijve krijgen, in je broekzak al wat met je fluit spelen, nog een toertje wandelen en terugkeren naar die ene hete blonde die je in het oog had, en binnen gaan, dat heeft toch veel meer charmes dan koudweg online eentje kiezen vind ik. :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2424 Gepost op: 7 september 2019, 21:51:18 »
Hebben jullie dit al gezien ?

https://www.villa-tinto.com/consent/
1 dame per raam?
Verhuren ze nu  2 schiften tegelijk?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2425 Gepost op: 8 september 2019, 12:39:48 »
Na twee weekjes nog eens in het SKW beland. Om iets voor 10:00 aangekomen in een héél kalm SKW. Amper dames aanwezig. Niemand waar ik interesse in had.  In de Verversrui heb je die Elise met dat witte kleedje en in hetzelfde pand stond een dame met een rood setje en een sexy brilletje op haar neus. Ik heb ze al dikwijls gezien en begon te twijfelen om eens bij haar binnen te springen. Er stapte net een Marokkaan op af maar die blijf voor een gesloten deur staan en mevrouw knikte van nee. De snotneus in kwestie droop af en ging dan maar ergens anders vervelend doen. Altijd een pluspuntje bij mij als zo'n mannen geweigerd worden. In de Vingerlingsstraat kijk ik uit naar Gabriella maar die was niet aanwezig , buurvrouw Monica wel maar die spreekt me helemaal niet aan. Na nog een aantal rondjes beslis ik om naar huis te gaan aangezien er toch niemand zit waar ik écht binnen wil stappen. Ik loop door de VT en zie twee jonge meiden op me afkomen. Het zijn  Roxanne en Eva ! Joepie , in Roxanne heb ik wél zin. Ze steekt haar hand uit om me een high five te geven en ik vraag haar wanneer ze begint. Binnen 25 minuutjes zegt ze. Ik zeg haar dat ik op haar ga wachten.

Het zijn 35 minuten geworden maar Roxanne is het wachten waard ;). Als haar gordijntje opengaat laat ze me met een brede glimlach binnen en kan de pret beginnen. Ze zegt dat ze zich nog niet heeft kunnen schminken maar ik vind dat ze er zonder schmink beter uitziet. Er gaat niets boven een naturel meisje , nietwaar? Na een keurig wasje gaan we op bed liggen en begin ik al snel met haar mooie lichaam uitgebreid te zoenen terwijl zij me zachtjes aftrekt. Dan in 69 verder gespeeld en geneukt in missio. Aangezien ik al goed opgegeild was en Roxanne een héél strak poesje heeft duurde het niet lang voor het cd gevuld was. Tijdens ons babbeltje achteraf was ze al terug bezig met mij op te geilen door met haar sexy kontje te schudden. Ik kreeg al bijna zin om ze weer te grazen te nemen.

Het viel me op dat er veel ambetanterikken rondliepen vanmorgend. Roxanne klaagde ook dat er meer lastige wandelaars (en dan eerder kerels die er zomaar wat komen rondhangen ipv ergens binnen te gaan) rondlopen de laatste tijd.

Nadat ik bij Roxanne buiten ben wandel ik nog 2 rondjes en nu is Gabriella in de Vingerlingstraat wel present. De sexy blik waarmee ze me aankeek spookte tijdens het ritje naar huis nog door mijn hoofd. Ik zal er toch echt eens werk van moeten maken om ze te bezoeken want het ziet er wel een lekkertje uit!

Ik heb een weekje verlof dus ik zal deze week zeker nog een keer (of twee...) in het SKW belanden. Gabriella heeft dan de voorkeur. Of die hete troela's van de 47 moesten terugkomen.....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2426 Gepost op: 8 september 2019, 17:07:45 »
Hebben jullie dit al gezien ?

https://www.villa-tinto.com/consent/
1 dame per raam?
Verhuren ze nu  2 schiften tegelijk?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Neenee, er wordt weergegeven wie er op het moment van raadplegen effectief aanwezig is; als je de site 's avonds/'s nachts raadpleegt, krijg je de dames van die shift te zien.
Er zitten wel wat rare namen tussen zoals  b.v. Amandie i.p.v. Amanda (VT11) of Rosario i.p.v. Rosita (VT37); Gabriela (VT03) heeft zelfs een naam die daar helemaal niet op lijkt, nl. Oti.
Voor de rest komen er nog heel wat namen voor die ik nog nooit gehoord of gezien had.Er zijn natuurlijk ook wel dames die niet in elke omstandigheid dezelfde naam, of die misschien zelfs, soms hun echte naam gebruiken.
In dat verband is het trouwens opvallend dat Sabrina (VT04/avondshift) geboekt staat onder de naam die ze al een tijd niet meer zou gebruiken (Severine), en Ira (eveneens VT04 maar dan overdag) vermeld wordt als Jadira.
« Laatst bewerkt op: 8 september 2019, 17:15:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2427 Gepost op: 8 september 2019, 17:12:58 »
Dat zou natuurlijk handig zijn, mocht dit voor het gehele SKW bestaan, maar anderzijds: gewoon gaan wandelen, de sfeer, kijken, kiezen, een stijve krijgen, in je broekzak al wat met je fluit spelen, nog een toertje wandelen en terugkeren naar die ene hete blonde die je in het oog had, en binnen gaan, dat heeft toch veel meer charmes dan koudweg online eentje kiezen vind ik. :lol_hitting:
Helemaal mee eens Vanderbeffen; maar ja, de meeste mensen zijn verslaafd aan hun computer en/of smartphone- misschien wel meer dan aan sex !- en die zullen dat natuurlijk wel fantastisch vinden ! ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2428 Gepost op: 8 september 2019, 19:35:32 »
Hebben jullie dit al gezien ?

https://www.villa-tinto.com/consent/
1 dame per raam?
Verhuren ze nu  2 schiften tegelijk?  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Neenee, er wordt weergegeven wie er op het moment van raadplegen effectief aanwezig is; als je de site 's avonds/'s nachts raadpleegt, krijg je de dames van die shift te zien.
Er zitten wel wat rare namen tussen zoals  b.v. Amandie i.p.v. Amanda (VT11) of Rosario i.p.v. Rosita (VT37); Gabriela (VT03) heeft zelfs een naam die daar helemaal niet op lijkt, nl. Oti.
Voor de rest komen er nog heel wat namen voor die ik nog nooit gehoord of gezien had.Er zijn natuurlijk ook wel dames die niet in elke omstandigheid dezelfde naam, of die misschien zelfs, soms hun echte naam gebruiken.
In dat verband is het trouwens opvallend dat Sabrina (VT04/avondshift) geboekt staat onder de naam die ze al een tijd niet meer zou gebruiken (Severine), en Ira (eveneens VT04 maar dan overdag) vermeld wordt als Jadira.
Dit was nog niet gemeld, daarom even dit: in Villa Tinto hangt omtrent deze nieuwigheid een berichtje dat als volgt gaat:
 "Curious where I am ? Check villa-tinto.com"

Overigens merk ik dat op dit moment, om 19.41 u., de link niet werkt, wat waarschijnlijk met de shiftwissel te maken heeft.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2019, 17:44:36 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2429 Gepost op: 9 september 2019, 00:20:12 »
Wat is de volgende stap? Dat er bij de ingang aanraakschermen hangen zoals bij de McDonalds waarop we onze bestelling kunnen ingeven? Welke seks wil ik, toeslag voor de extra vetzakkerij die ik bestel (wat anaal vingeren en plasseks bv), bestelling afsluiten, betalen met de kaart, en madame ligt al klaar te plassen met haar poepke omhoog tegen dat ik binnen kom.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: