Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708491 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2460 Gepost op: 10 september 2019, 14:29:35 »
Blijkbaar werkt de internetreclame nog niet goed genoeg want madame heeft precies veel tijd om op het forum te zitten ipv klanten te bedienen.
Jij bent persies veel te slim of te opmerkzaam. De Frank gaat geen goede maatjes worden met jou.  ;D ;D ;D ;D

Offline invisible

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2461 Gepost op: 10 september 2019, 14:30:57 »
Ik kan mij 100% vinden in wat Sexmachine, Vanderbeffen en White Rabbit denken over de acties van frankkinky. Tussen al dat (nuttig) gepalaver over de sexxit - om het eens niet over de brexit te hebben - nog wat weetjes over Hollanders. Die poepen niet tussen kerstmis en nieuwjaar want hun ballen hangen aan de kerstboom. En als ze dan toch poepen, dan doen ze bij het schieten hun ogen toe om niet te moeten zien dat het uit hun eigen zak komt ...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2462 Gepost op: 10 september 2019, 14:34:01 »
sexxit
Dat gaat een propere Ollander niet snappen, maar het is brilliant gevonden  :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2463 Gepost op: 10 september 2019, 15:23:25 »
Ik zie net dat Sabrina ook op Redlights staat.


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2464 Gepost op: 10 september 2019, 16:28:19 »
Dat heet het KKFK-effect. Het Kassa Kassa FrankKinky effect.  ;D ;D ;D

Kortelings volgt er een actie. Wie 25 gevulde condooms binnenbrengt, afgestempeld door een medewerkster van de FrankHolding BV, krijgt een gratis zweepje.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2465 Gepost op: 10 september 2019, 17:25:31 »
Dat heet het KKFK-effect. Het Kassa Kassa FrankKinky effect.  ;D ;D ;D

Kortelings volgt er een actie. Wie 25 gevulde condooms binnenbrengt, afgestempeld door een medewerkster van de FrankHolding BV, krijgt een gratis zweepje.
Ik ga mij gewoon onthouden van bezoekjes aan die dames uit de kkfkholding dan verdwijnt het fenomeen wel vanzelf. Tenzij het uitdeint en hij gans ons geliefd skw naar de kloten helpt op deze manier.
Vroeger was er een beruchte oostblokpooier die alles in handen had in ons skw ... kkfk probeert dit in mijn ogen met deze werkwijze op een andere manier.
Over hoe een onafhankelijke hoer dan toch nog zonder het te weten/beseffen aan een soort semi-pooierschap kan onderworpen worden.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2466 Gepost op: 10 september 2019, 17:56:27 »
Ik zie net dat Sabrina ook op Redlights staat.


Die foto's zijn, zoals in alle ads van kkfk holding, zodanig gefotshopt dat je m.i. niet anders dan teleurgesteld kan zijn als je met een broek vol goesting erop af gaat, of je denkt gewoon dat ze er een dagje niet is en er een collega in het raam staat.

Geef mij dan maar realistische foto's.
Die meiden zien er allemaal goed genoeg uit om zonder fotoshop getrokken te worden.

En qua prijszetting : 200/uur .... dat betaalde ik vroeger bij Roksolana service.
Dan kwam je in een mooi hotel binnen met alle badkamerservice en comfortabel luxueus bed .... bij een Russiche of Oekraïnse dame die precies net van de catwalk kwam, zo mooi. En dan nog bloedgeil en gewillig ook.
Dat was toch nog wel een ander niveau op alle vlakken.

Neen deze advertentie zal Sabrina niet veel meer dan kosten opleveren vrees ik.

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2467 Gepost op: 10 september 2019, 18:00:28 »
Ik was spijtig genoeg (zo goed als) de ganse dag aan het werk dus heb ik me niet kunnen mengen in heel deze discussie.

Ik wil toch even meegeven dat ik volledig akkoord kan gaan met wat hieronder geschreven werd door Sexmachine, Vanderbeffen, White Rabbit, Mocata en Invisible (ben hopelijk niemand vergeten), in de dame die zich graag Mistress laat noemen haar reacties kan ik HELEMAAL niet inkomen.

Er gaat op dit moment een (kleine) storm door ons SKW en die werd veroorzaakt door een Hollander die een eigen club heeft in NL, eigen websites, eigen webshops, enz, als hij zich maar kan verrijken op de kap van prostituees. Is het zijn bedoeling ons SKW kapot te maken en dan de beste dames te verkassen naar zijn club in NL waar hij trouwens volgens goed bron een SM-room heeft? Naar verluidt vertelt hij aan "onze" dames nu al dat de dames in zijn club zeer goed verdienen, zelfs in die mate dat ze met een P...... kunnen rijden (nee, sluikreclame voor snelle bolides mag hier niet)

Ik vrees ook een beetje dat zijn acties zich tegen een aantal meisjes gaan keren en dat ze een groot deel van hun vaste klanten gaan verliezen n die dan zullen vervangen worden door cliënteel dat door frankkinky aangereikt wordt. Ik heb vandaag van een paar dames al een aantal verhalen gehoord en een aantal berichten gelezen ......... ik weet niet of onze dames op een aantal vieze perverten zitten te wachten die hun dan ook nog één of andere drug door hun strot willen duwen. (ik zou een bericht, ontvangen op haar Redlights nummer, kunnen citeren dat een dame me vandaag liet lezen maar ze heeft me gevraagd om dat niet te doen. Als je dat leest dan vrees ik voor de goede afloop van heel dit gebeuren.

Good luck to the girls that work together with frankkinky. I hope all turns out well, I would hate to see you end somewhere in the gutter.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2468 Gepost op: 10 september 2019, 18:42:12 »
Nog iets hieraan toe te voegen : ik vind dat Frankkinky beter hier geen recensies meer zou schrijven over de dames waaraan hijzelf verdient ipv omgekeerd.
Zijn recensies zijn totaal ongeloofwaardig in dat perspectief geplaatst en in feite enkel sluikreclame om zijn eigen inkomsten nog meer op te trekken.
Propere Hollander die ons proper skw wat komen bezeiken en beschijten met zijn profitariaat, sluikreclame, semi-pooierschap enz ...
En dan nog een van je slachtoffers inzetten om mee de discussie hier te volgen en ongepaste commentaar te geven.
Ik denk dat FK, en de dame in kwestie die zich heeft laten verleiden om hieraan mee te doen, niet goed beseffen hoe doorzichtig dit allemaal is. Wat de dame betreft ook enkel een illustratie van de graad van afhankelijkheid of indoctrinatie van/door dit sujet.
« Laatst bewerkt op: 10 september 2019, 19:13:32 door white rabbit »

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2469 Gepost op: 10 september 2019, 20:40:04 »
Bericht van kinkysexlover gewoon gezien, even doorgelezen en weggegooid.
Je bericht heeft gewoon het tegengestelde effect, je gooit olie op het vuur.
Dus mijn excuses, maar Ik heb het gewist en ik neem daarvoor de verantwoordelijkheid.


gr


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2470 Gepost op: 11 september 2019, 00:16:05 »
ik volg het niet per minuut maar toen hij dit schreef had hij toch gezopen?
En meesteres Kiana, daar kom ik nu niet meer

dames bieden ook gewone service, kwestie van gewoon je oude werkwijze aanhouden als je internet niets vindt en naar binnen gaan of vragen bij raam

dit is alleen extra communicatie mogelijkheden voor weer andere klanten

krijg nu al reacties van dames die mee lezen en vertalen waar mannen zich nog al druk om maken , en of ze hele dag alleen maar achter een toetsenbord zitten andere de maat te nemen. En dat ze zelf goed weten wat ze willen en niet willen en dat zelf willen bepalen en niet een paar klanten die actief zijn op internet

en waarom sommige denken dat als ze sm of kinky ERBIJ gaan doen, wat de MEESTE dames ALLANG deden, dat ze geen gewone sex meer doen? Enige wat verandert is dat ze het nu ook op internet zetten en sommige het wat meer uitbreiden als service

een supermarkt die meer produkten in zijn assortiment opneemt ga je toch ook niet denken dat ze de andere produkten niet meer hebben of ga je toch nog ook zelf binnen kijken voor de produkten die jij lekker vond? En die supermarkt maakt dan reclame met nieuwe produkten om meer omzet te genereren onder bestaande klanten of via nieuwe klanten die ze binnen willen lokken

mijn god is dat nu zo moeilijk te begrijpen? En als de nieuwe produkten of de reclame hun geld niet zouden opbrengen dan zou de supermarkt wel stoppen met die produkten of reclame nietwaar? Leven is niet zo moeilijk hoor :adult
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2471 Gepost op: 11 september 2019, 02:39:18 »
Naar verluidt vertelt hij aan "onze" dames nu al dat de dames in zijn club zeer goed verdienen, zelfs in die mate dat ze met een P...... kunnen rijden
Dat die dames op een P..iet kunnen rijden, lijkt me logisch, het is hunne stiel  ;D ;D ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2472 Gepost op: 11 september 2019, 02:43:40 »
ik volg het niet per minuut maar toen hij dit schreef had hij toch gezopen?
Gezopen? Maar nee gij! Hij schreef dat rond de middag, toen hij net klaar was met zijn harem warm te poepen voor een nieuwe kinky werkdag.  ;D ;D ;D

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2473 Gepost op: 11 september 2019, 07:53:39 »
ik volg het niet per minuut maar toen hij dit schreef had hij toch gezopen?
Gezopen? Maar nee gij! Hij schreef dat rond de middag, toen hij net klaar was met zijn harem warm te poepen voor een nieuwe kinky werkdag.  ;D ;D ;D
Hij had beter ipv Frankkinky als nickname Frankpimpy gekozen.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2474 Gepost op: 11 september 2019, 10:00:08 »
Nog iets hieraan toe te voegen : ik vind dat Frankkinky beter hier geen recensies meer zou schrijven over de dames waaraan hijzelf verdient ipv omgekeerd.
Zijn recensies zijn totaal ongeloofwaardig in dat perspectief geplaatst en in feite enkel sluikreclame om zijn eigen inkomsten nog meer op te trekken.
Propere Hollander die ons proper skw wat komen bezeiken en beschijten met zijn profitariaat, sluikreclame, semi-pooierschap enz ...
En dan nog een van je slachtoffers inzetten om mee de discussie hier te volgen en ongepaste commentaar te geven.
Ik denk dat FK, en de dame in kwestie die zich heeft laten verleiden om hieraan mee te doen, niet goed beseffen hoe doorzichtig dit allemaal is. Wat de dame betreft ook enkel een illustratie van de graad van afhankelijkheid of indoctrinatie van/door dit sujet.

100% gelijk WR ! Het is al duidelijk dat Frank niet zo positief is over dames die niet met hem in zee willen gaan. Onder een van zijn andere accounts schrijft hij dan een niet zo positieve recensie over hen.
Nietwaar Louistemple ?