Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708271 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2475 Gepost op: 11 september 2019, 11:25:34 »
Ik dacht dat je geen meerdere accounts mocht hebben? Anders moet ik mss  ook eens splitsen. Één voor mijn propere (Hollandse? :pica) berichten en één  voor mijn meer kinky avonturen? :ff
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2476 Gepost op: 11 september 2019, 11:50:38 »
Ik dacht dat je geen meerdere accounts mocht hebben? Anders moet ik mss  ook eens splitsen. Één voor mijn propere (Hollandse? :pica) berichten en één  voor mijn meer kinky avonturen? :ff
Klopt barti, maar we laten hem maar even doen...
Kwestie van hem volledig te "ontmaskeren"....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2477 Gepost op: 11 september 2019, 11:52:07 »
Ik dacht dat je geen meerdere accounts mocht hebben? Anders moet ik mss  ook eens splitsen. Één voor mijn propere (Hollandse? :pica) berichten en één  voor mijn meer kinky avonturen? :ff
Ja dat brengt een mens op ideeën he. Vanderbeffen en Vanderpoepen, naargelang mijn goesting die dag  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
De nickname Vanderbeffen was ontstaan als een combinatie van mijn hobby en een parodie op Vanderneffen, de buurman van stripfiguur Kiekeboe. Als die dochter Fanny écht had bestaan, was ik ze waarschijnlijk al lang gaan beffen  :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2478 Gepost op: 11 september 2019, 12:08:00 »
Misschien doet dit wel een belletje rinkelen bij sommigen van jullie: :035:
gisteren riep :039: een dame met zonnebril, die mij in de Vingerlingstraat passeerde, mijn naam... Kwam ik verdorie tot de conclusie :-\ dat het om Nederlands-Indonesische Maya ging, die jaren actief is geweest in het skw, en lange tijd gedurende de dag haar vaste stek had op VT22, maar er dan plots mee ophield, nu exact vijf jaar geleden.Wat gaat de tijd toch snel: ze leek overigens geen dag verouderd te zijn
Dat "plots" mogen jullie wel letterlijk noemen: twee van mijn wandelmaten en ikzelf hebben haar nog bezocht de laatste dagen dat ze actief was, zonder dat ze aan één van ons drieën had verteld dat ze ermee ging ophouden...
Vroeg haar gisteren of ze de draad weer terug ging opnemen, maar dat bleek dus niet het geval, iets dat ik ook wel verwacht had...Het bleek gewoon een "toevallige" passage te zijn.
Waar is de tijd ? Ik heb haar maar zes keer kunnen bezoeken, gewoon omdat ze heel veel bezet was, en ook omdat ik nog andere favorietjes had; ;)
maar ze was- en ze zal dat voor altijd blijven- één van mijn absolute toppers, :xrated :xrated vooral wat het pijpen (zc) betrof !
« Laatst bewerkt op: 11 september 2019, 12:17:50 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2479 Gepost op: 11 september 2019, 17:14:12 »
Tegenwoordig staat er op SS38/5 (waar vroeger Flory stond) een nieuwe dame. Redelijk groot met lang zwart haar , kleinere borsten en een iets voller figuur. Iemand die deze dame kent ? Ziet er iets héél lekkers uit iig  8)

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2480 Gepost op: 11 september 2019, 17:56:05 »
Ik wil één  dezer nachten nog eens met een volle maag plas huiswaarts. En ook al is severine dan steeds een zeer lekkere optie.... ik vroeg me af of iemand Anna (VR 8/1) nog zien staan heeft recent? Die kan ook blijven pissen tot wanneer je het echt niet meer geslikt krijgt..... Maar lang geleden dat ik haar playboy-kussentje nog zag....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2481 Gepost op: 11 september 2019, 18:13:52 »
Ik wil één  dezer nachten nog eens met een volle maag plas huiswaarts. En ook al is severine dan steeds een zeer lekkere optie.... ik vroeg me af of iemand Anna (VR 8/1) nog zien staan heeft recent? Die kan ook blijven pissen tot wanneer je het echt niet meer geslikt krijgt..... Maar lang geleden dat ik haar playboy-kussentje nog zag....
Volgens mij was Anna er zondagavond.  :pica
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2482 Gepost op: 12 september 2019, 12:05:30 »
Ik dacht dat je geen meerdere accounts mocht hebben? Anders moet ik mss  ook eens splitsen. Één voor mijn propere (Hollandse? :pica ) berichten en één  voor mijn meer kinky avonturen? :ff
Neen, dat mag inderdaad niet.
Zoals bet(d)weter al schreef, wij zijn bezig met die zaak.
Jullie zien ook niet dat een lid al dan niet geband is. Enkel de mods en ik kunnen dat zien.

Dit heeft voordelen en nadelen ....
Wij wensen niet die leden die geband zijn nog meer in het daglicht stellen, meestal zijn dit trolls of mannen die geen fietsje hebben gekregen voor hun eerste communie  ;D
Dan is het beter dit low profile te houden, want die komen toch terug en terug en terug en terug ... dus handelen we dat achter de schermen af, zonder onze leden ermee lastig te vallen.

Het nadeel van deze discretere manier van werken, is dat leden misschien denken dat wij laks zijn ... wij melden jullie dat dat niet zo is, en dat wij meestal al weten welk lid de boel probeert te bedotten. Of welk vervelend ventje moord en brand gaat schreeuwen. We willen ons forum ook niet doen uitmonden in een stortvloed aan berichten van idioten die telkens weer terugkomen

Dus low profile.

Ja, er zijn ook nadelen aan, maar onze leden beschowuen we als intelligent genoeg om door de recensies heen te lezen van sommigen

voila, das wars,


sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2483 Gepost op: 12 september 2019, 12:20:49 »
Kleine aanvulling .... ik heb een andere oplossing doorgevoerd, waar hoop ik iedereen zich in kan vinden.
We bannen niet alleen, we verwijderen tevens de accounts.

indien jullie dus ergens GUEST zien staan, dan weten jullie dat dat van een geband-verwijderd lid is.

En dan weten jullie ook hoe jullie die guest-recensies mogen lezen ....  ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2484 Gepost op: 12 september 2019, 18:54:32 »
Proficiat met de snelle ban van FKK / LT !

Houden zo !

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2485 Gepost op: 12 september 2019, 22:07:31 »
Proficiat met de snelle ban van FKK / LT !

Houden zo !
Ja inderdaad prima zo.

En blijkbaar is suddendeath ook zo een van de aliassen van Frankpimpy ...op een andere site al lang geblokkeerd. Hij heeft hem zelf prijs gegeven op zijn eigen recensiesite waar hij zijn slachtoffers reclame voor laat maken in hun ads.
Hier schrijft die niet denk ik....

In ieder geval een verlossing voor andere dames die nog niet gezwicht waren maar zwaar onder druk stonden om te plooien.
Dat van Vanessa was er echt over en in feite diefstal tov die dame.

Hij was zijn slachtofferaantal snel aan het opdrijven. Ik las een recensie van LT over een dame die ik ken waar hij vermeld dat ze ook wat kinky was, terwijl dit helemaal niet haar stijl is. Waarschijlijk om achteraf terug te gaan en te vragen om ook de switch te maken met belofte van reclame en meeromzet ... voor hem.

Goede zaak die ban.

Offline Ronny Bovenaars

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 78
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2486 Gepost op: 13 september 2019, 09:39:47 »
Mannen, goed nieuws! Zondag of maandag gaat het beste hoerenkot van Antwerpen terug open. De Schipperstraat 47 zal dan weer opgevrolijkt worden door 3 paar dikke silliconenmemmen en deze mijnheer heeft al besloten zijn eerste kwartet van het jaar te gaan genieten. Dus hopelijk kunnen de drie schonen zich tegelijk vrijmaken en kan ik genieten van deze drie toppers.

 :tietjes :tietjes :movingtits :movingtits :laughingchick :pica :pica :showtits1 :blonde :clap:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2487 Gepost op: 13 september 2019, 12:00:33 »
Mannen, goed nieuws! Zondag of maandag gaat het beste hoerenkot van Antwerpen terug open. De Schipperstraat 47 zal dan weer opgevrolijkt worden door 3 paar dikke silliconenmemmen en deze mijnheer heeft al besloten zijn eerste kwartet van het jaar te gaan genieten. Dus hopelijk kunnen de drie schonen zich tegelijk vrijmaken en kan ik genieten van deze drie toppers.

 :tietjes :tietjes :movingtits :movingtits :laughingchick :pica :pica :showtits1 :blonde :clap:
Ik geloof NOOIT dat alle drie leden van de "geilige-drievuldigheid"  tegelijk vrij zullen zijn de eerste week - laat staan de eerste dag van hun terugkeer.
Ik ga daar in 't straat een koffiebar opzetten voor de wachtenden .... dan kan ik ze tegen het einde van de shift alle drie tegelijk pakken met de opbrengst ....   ;D ;D ;D


Er zijn 50 wachtenden voor u  :-\ :lol :lol :lol


Maar euh, ik gun het je van harte, en houd ons op de hoogte van je viespeukerij ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2488 Gepost op: 14 september 2019, 23:50:17 »
ik kan er ook niets aan doen dat veel dames dat vertellen en hoor het ook van de dames die in Antwerpen gewerkt hebben en nu bv in Nederland werken, geldt natuurlijk niet voor alle, maar er is natuurlijk een verschil in thuis goed douchen, lekker luchtje op, goed scheren, anaal goed spoelen en bv helemaal niet douchen of spoelen... ;)  en ik rij er een uur over in auto met airco en heb ook nog flesje aftershave bij me ;)

en kan mij goed voorstellen dat veel Nederlanders daar van dichterbij komen zoals uit Brabant en Zeeland, en 30-45 min rijden. En de simpele Nederlanders met minder hygiene die hebben geen auto of geld om naar Antwerpen te komen, dat volk loopt iedere dag in Nederland ook de dames te vervelen met zoveel mogelijk voor 50 Euro of minder of uren er voor niets rond te lopen, de dames uit Antwerpen zien die dat dat soort volg er ook wel degelijk bestaan in Nederland, dus in Antwerpen komen door meer reistijd, en met name op de dag de iets beter gesitueerde heren.

En dan heb je in Antwerpen ook nog de vele havenarbeiders of scheepslui uit diverse landen, vaak hygiene niet in orde of onder invloed van drank en andere zaken dat merk je vooral in avond en later in de nacht qua sfeer, plus groepen allochtonen.

Intiem geschoren vinden de dames ook fijn qua hygiene, en dat schijnt per land/cultuur ook te verschillen. Het is nu eenmaal zo.

Jouw tweede alinea is zo onsamenhangend als wat!!!
Precies dat er in Nederland geen ongure types rondlopen in de raambuurten, laat me niet lachen.
En ik denk dat jij ook nooit seksuele opvoeding gekregen hebt. Lees dit maar eens over schaamhaar: https://www.flair.be/nl/lifestyle/functie-schaamhaar/ Hygiëne is dus dikke zever; het houdt zelfs bacteriën tegen!

Offline GirlLover_Ant

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 27
  • SKW - Heaven on earth!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2489 Gepost op: 15 september 2019, 00:04:26 »
In het SKW hoor ik ook wel dames klagen met name in de avond over dronken Oostblokmannen, scheepslui? of havenarbeiders? en die gezien hun werk ze vaak niet schoon zijn want bv smeer etc krijg je niet altijd goed weg bij de nagels etc, als je dagelijk dat harde vuile werk moet doen. Ook die groepjes vinden ze niets, welke nationaliteit het ook is.

Hierin heb je volledig gelijk! Ik zeg het ook als ik het eens ben met je.