Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708289 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2505 Gepost op: 21 september 2019, 18:12:13 »
En laat iedereen nu eens een recensie over andere dames schrijven zodat dat kinky gedoe de hele site niet meer domineert maar terug op de achtergrond geraakt.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2506 Gepost op: 21 september 2019, 18:26:45 »
Ik heb de berichten uit Llana's topic naar hier verplaatst.
Laten we het hare gebruiken nu om over haar diensten te schrijven (terug erover te schrijven)
En we weten nu dat de fout niet bij haar ligt, ze heeft zelf gevraagd terug recenises te schrijven en de rest even te vergeten.
Naar mijn gevoel is ze intelligent genoeg om te beseffen dat wij niet de oorzaak zijn, maar anderzijds wel een bende hardhoofden.
Dat hoort ook zo te zijn.

En ik ga sparen, want een dame die kwaad was, is meestal erg geil in bed nadien, of erg kinky in dit geval  ;D :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2507 Gepost op: 30 september 2019, 11:14:27 »
Nacht van zaterdag op zondag, eigenlijk dus zondagochtend rende een of andere eikel naar buiten met de telefoon van een dame die geen Nederlands sprak, was helaas net te laat om hem te tackelen, heel lang eerder in de nacht politie gezien in de straat met 2 busjes, maar op dat moment was er naturlijk niemand en ook niemand te bereiken, heel jammer dit :(

guest142220

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2508 Gepost op: 8 oktober 2019, 21:04:22 »
Kent iemand het meisje dat in de nightshift op SS 2/1 staat? Ben benieuwd naar recensies over haar, zwart lang haar, ik denk extensies, weinig make-up en een brilletje op, ze wou 50 Euro zonder extra's dus ben maar doorgelopen.

guest132623

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2509 Gepost op: 12 oktober 2019, 09:58:41 »
Ze waren een tijdje uit het straatbeeld verdwenen maar met mondjesmaat keren ze terug.  Het lijkt erop dat ze zich weer ongenaakbaar voelen.  Hetzelfde fenomeen deed zich een 15à20 tal jaren geleden ook voor maar toen met de Albanezen, nu dus met overgrote meerderheid met de Roemenen. Het maakt mij kotsmisselijk......Sommigen komen met hun bolides met Roemeense nummerplaten hun geldmachines afzetten in de buurt om vervolgens ergens te gaan parkeren.  Enkele verdwijnen even snel als ze zijn gekomen. Verzamelplaats van deze Roemeense pimps is tegenwoordig restaurant La Romanesc op het Falconplein, daarvoor kon je ze vooral aantreffen in de buurt van het St-Jansplein, maar nu dus dichterbij de werkplek van hun dame(s).  Ze zitten daar ongegeneerd met hun dame te eten en sturen haar vervolgens het raam in.  Ze zetten zich op het plaatselijk terras en af en toe gaan ze even op wandel door de buurt. Waarom zou dat zijn denk je? Politie rijdt met hun combi of met hun anoniem (sic) voertuig door de straten en sturen geile blikken naar de dames in het raam.  Maar doen dus niet wat ze zouden moeten doen.....  Ik wacht dus maar geduldig af tot er eens of morgen zich weer een gewapend conflict voort doet tussen de Roemeense clans en zo blijft de geschiedenis zich, met tussenpozen, herhalen. Eens waren het de Albanezen, nu zijn het dus de Roemenen.....Maar wij klanten hebben eigenlijk ook wel boter op het hoofd, want het zijn wij die dergelijke criminelen een reden voor hun bestaan geven.....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2510 Gepost op: 12 oktober 2019, 13:17:03 »
Van onder welke steen kom jij vandaan gekropen, kinkysexlover?
En wat wil jij van de politie?
A ja, dat ze iedereen die geen Ollander is oppakken en deporteren?

Over die taverne gesproken.
Ik zit daar ook geregeld iets ongegeneerd te drinken en eten met enkele dames,  zowel Roemeense als latina's.
Zij gaan dan ook werken (ik lees: ik stuur ze naar hun ramen).
Ik zet me dan ook op een plaatselijk terras
En dan ga ik wandelen door de buurt

Gelukkig doet de politie me dan niets  ;D ;D ;D ;D

Kom jij eens met de oplossing ... enkel en alleen Nederlandse dames (je zus) achter het raam .... oops, dan moet de politie vervolgens jou aanpakken  :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2511 Gepost op: 12 oktober 2019, 14:26:13 »
Ze waren een tijdje uit het straatbeeld verdwenen maar met mondjesmaat keren ze terug.  Het lijkt erop dat ze zich weer ongenaakbaar voelen.  Hetzelfde fenomeen deed zich een 15à20 tal jaren geleden ook voor maar toen met de Albanezen, nu dus met overgrote meerderheid met de Roemenen. Het maakt mij kotsmisselijk......Sommigen komen met hun bolides met Roemeense nummerplaten hun geldmachines afzetten in de buurt om vervolgens ergens te gaan parkeren.  Enkele verdwijnen even snel als ze zijn gekomen. Verzamelplaats van deze Roemeense pimps is tegenwoordig restaurant La Romanesc op het Falconplein, daarvoor kon je ze vooral aantreffen in de buurt van het St-Jansplein, maar nu dus dichterbij de werkplek van hun dame(s).  Ze zitten daar ongegeneerd met hun dame te eten en sturen haar vervolgens het raam in.  Ze zetten zich op het plaatselijk terras en af en toe gaan ze even op wandel door de buurt. Waarom zou dat zijn denk je? Politie rijdt met hun combi of met hun anoniem (sic) voertuig door de straten en sturen geile blikken naar de dames in het raam.  Maar doen dus niet wat ze zouden moeten doen.....  Ik wacht dus maar geduldig af tot er eens of morgen zich weer een gewapend conflict voort doet tussen de Roemeense clans en zo blijft de geschiedenis zich, met tussenpozen, herhalen. Eens waren het de Albanezen, nu zijn het dus de Roemenen.....Maar wij klanten hebben eigenlijk ook wel boter op het hoofd, want het zijn wij die dergelijke criminelen een reden voor hun bestaan geven.....

Dat een debiele Hol-lander zich tot alternatieve pooier ontwikkelt en het ganse skw naar de kloten wil helpen, daar heb je precies minder problemen mee.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2512 Gepost op: 12 oktober 2019, 17:03:15 »
Ik wil hier ook eens iets rechtzetten.
Kinkysexlover vindt de aanwezigheid van 'blauw' en 'undercover-blauw' blijkbaar niet nodig.
Beste Ooooolander, zonder hun aanwezigheid konden we daar niet veilig rondlopen.
Die zijn daar zichtbaar en onzichtbaar aanwezig, en zijn er om wandelaars en de meisjes te beschermen.

Ze komen daar heus niet om ons te pesten.

Een beetje respect voor die hardwerkende mensen is dus op zijn plaats.
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit een interventie gezien van het snelle respons team en hoe ze tewerk gaan.
Je bent teveel bezig met Roemenen te tellen op een terrasje.

Kom onder die Ollandse steen vandaan, upgrade jezelf met 20 jaar en geniet van de veiligste en mooiste wandelbuurt van Europa.
Dankzij het blauw en onzichtbaar blauw op strazt
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2513 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:00:02 »
Ik wil hier ook eens iets rechtzetten.
Kinkysexlover vindt de aanwezigheid van 'blauw' en 'undercover-blauw' blijkbaar niet nodig.
Beste Ooooolander, zonder hun aanwezigheid konden we daar niet veilig rondlopen.
Die zijn daar zichtbaar en onzichtbaar aanwezig, en zijn er om wandelaars en de meisjes te beschermen.

Ze komen daar heus niet om ons te pesten.

Een beetje respect voor die hardwerkende mensen is dus op zijn plaats.
Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit een interventie gezien van het snelle respons team en hoe ze tewerk gaan.
Je bent teveel bezig met Roemenen te tellen op een terrasje.

Kom onder die Ollandse steen vandaan, upgrade jezelf met 20 jaar en geniet van de veiligste en mooiste wandelbuurt van Europa.
Dankzij het blauw en onzichtbaar blauw op strazt
Mag ik Ollanders en anderen er misschien op wijzen dat de zeer frequente politiepatroulles in het SKW de reden zijn waarom ik rustig op mijn gemak in het SKW durf rond te wandelen? Je gaat mij niet tegenkomen in de Brusselse Noordbuurt. Ik ben niet gek.

Bovendien: ik herken soms gezichten van politiemensen, zij moeten mijn smoel ongetwijfeld ook herkennen, Dat is normaal als je daar regelmatig door de buurt wandelt. Ik heb nog nooit ofte nooit enig ongemak gehad met die politiemensen. Laat staan moeilijkheden. Als je niks te verbergen hebt, zal er je ook niks gebeuren. Die mensen worden misschien als boeman gezien, maar zij hebben het goed voor met de meisjes.

Wat de Roemenen betreft: ja, sommigen hebben idd een bepaalde reputatie. Net als de zatte Ollanders die tegen de kathedraal komen pissen en arrogant door Antwerpen lopen te lullen. Maar als je iedere Roemeen of iedere vreemde als een bedreiging ervaart, blijf dan maar beter weg in Antwerpen. Weer een Ollander minder, dan stijgt het gemiddelde IQ in Antwerpen en dat kan nooit kwaad :-)  :lol_hitting: (dit laatste zijnde een grapje).

De Roemenen komen hun meisje afleveren en aan het werk zetten? Ja, kan zijn. Wil je de meisjes dan liever allemaal single zien afzakken naar Antwerpen, en aan jou komen vragen hoe het moet? Belgische meisjes die zich prostitueren hebben ook vaak vriendjes hoor. Dat zijn allemaal mensen. Als je hen niet betrouwt, blijf dan in Nederland aub en laat het best gecontroleerde redlightdisctrict over aan ons, gewone brave wandelaars.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2514 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:05:57 »
Ik kan mij grotendeels vinden in hetgeen hier verteld wordt...

alleen dat gezever over 'Ollanders' hoeft echt niet.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2515 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:10:31 »
Roemenen.....Maar wij klanten hebben eigenlijk ook wel boter op het hoofd, want het zijn wij die dergelijke criminelen een reden voor hun bestaan geven.....
Alvast mercie om alle Roemenen gelijk te stellen aan criminelen. Ik heb een klant die eens zijn portefeuille met redelijk veel geld teruggekregen heeft aan de kassa van een restaurant. Hij had hem op de wc verloren, en een Roemeense trucker had hem gevonden en afgegeven. Die klant is een Nederlander, die mij nog geld moet.

Dus idd een Ollander met boter op het hoofd. Bakboter of smeerboter kinkysexlover?

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2516 Gepost op: 13 oktober 2019, 00:13:14 »
Ik voel me niet aangesproken.
Ik heb al sinds 50 jaar een uitstekende verstandhouding met de Vlamingen.
Vanderbeffen is waarschijnlijk bezopen geweest toen hij dit schreef.......verminderd toerekeningsvatbaar ;D
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2517 Gepost op: 13 oktober 2019, 17:36:05 »
Het gaat hier inderdaad niet over Nederlanders, het gaat hier over het skw en de dames met diverse nationaliteiten.
Ikzelf ken tig Nederlanders, de ene al wat gekker als de andere, maar stuk voor stuk gewone leden en leuke mannen.
Stuk voor stuk, nu ja, er zijn altijd wel uitzonderingen op die regel, maar dat geldt net zo goed voor Belgen, Roemenen, Grieken, Turken, .......
En laat ons van de dames genieten, het zijn stuk voor stuk schatjes (enkele uitzonderingen ook weer op die regel)   ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2518 Gepost op: 13 oktober 2019, 21:13:39 »
Ik voel me niet aangesproken.
Ik heb al sinds 50 jaar een uitstekende verstandhouding met de Vlamingen.
Vanderbeffen is waarschijnlijk bezopen geweest toen hij dit schreef.......verminderd toerekeningsvatbaar ;D
Vanderbeffen bezopen tegenkomen zou even merkwaardig zijn als op een avond door het SKW lopen en door alle meisjes binnengeroepen worden voor een gratis neukbeurt van een uur.

Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2519 Gepost op: 13 oktober 2019, 22:05:48 »
Ik voel me niet aangesproken.
Ik heb al sinds 50 jaar een uitstekende verstandhouding met de Vlamingen.
Vanderbeffen is waarschijnlijk bezopen geweest toen hij dit schreef.......verminderd toerekeningsvatbaar ;D
Vanderbeffen bezopen tegenkomen zou even merkwaardig zijn als op een avond door het SKW lopen en door alle meisjes binnengeroepen worden voor een gratis neukbeurt van een uur.

Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.
Hey, ik ben gisteren binnengeroepen, maar ik mocht begot niet gratis  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal