Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708271 keer)

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2520 Gepost op: 13 oktober 2019, 23:10:20 »

Vanderbeffen bezopen tegenkomen zou even merkwaardig zijn als op een avond door het SKW lopen en door alle meisjes binnengeroepen worden voor een gratis neukbeurt van een uur.

Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.
Hey, ik ben gisteren binnengeroepen, maar ik mocht begot niet gratis  ;D ;D ;D ;D
Waarom vinden die meisjes eigenlijk geen abonnementen uit? Of klantenkaarten, 12 keer payneuken, 1 keer gratis.  :lol_hitting: :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2521 Gepost op: 14 oktober 2019, 00:17:32 »

Vanderbeffen bezopen tegenkomen zou even merkwaardig zijn als op een avond door het SKW lopen en door alle meisjes binnengeroepen worden voor een gratis neukbeurt van een uur.

Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.
Hey, ik ben gisteren binnengeroepen, maar ik mocht begot niet gratis  ;D ;D ;D ;D
Waarom vinden die meisjes eigenlijk geen abonnementen uit? Of klantenkaarten, 12 keer payneuken, 1 keer gratis.  :lol_hitting: :lol
Zo een klantenkaart heb ik bij Jessica  :lol
Maar ik kom niet aan 12 keer neuken per maand, en dus kan ik nooit genieten van de vrije beurt  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

guest132623

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2522 Gepost op: 14 oktober 2019, 08:11:41 »
Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.

In mijn vorig citaat heb ik reeds een antwoord geformuleerd maar dit werd nog maar eens verwijderd.  Misschien dat men mij monddood wil maken. Ik heb nooit beweerd dat alle Roemenen pooiers zijn. Bij de Roemenen in ons land zitten ook hardwerkende mensen. Wat ik heb verteld wordt helemaal uit zijn context getrokken en daardoor volledig verkeerd geïnterpreteerd. Jammer.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2523 Gepost op: 14 oktober 2019, 10:35:40 »
Waarom vinden die meisjes eigenlijk geen abonnementen uit? Of klantenkaarten, 12 keer payneuken, 1 keer gratis.  :lol_hitting: :lol
Zo een klantenkaart heb ik bij Jessica  :lol
Maar ik kom niet aan 12 keer neuken per maand, en dus kan ik nooit genieten van de vrije beurt  :lol :lol :lol :lol :lol
Een statuswissel aanvragen, van klant naar vriendje. 12 keer gratis en 1 keer betalen, kwestie van nog eens je goed hart te laten zien  :-)  :lol_hitting: :dance2

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2524 Gepost op: 15 oktober 2019, 19:53:11 »
Ok, de Hollanders kregen misschien te veel 'aandacht', maar anderzijds is het dan wel zo dat de Roemenen blijkbaar wel 'over 1 kam geschoren' mochten worden. Ik ga ze niet verdedigen, maar het is niet omdat er veel van zijn, dat het allemaal 'dezelfden' zijn he.

In mijn vorig citaat heb ik reeds een antwoord geformuleerd maar dit werd nog maar eens verwijderd.  Misschien dat men mij monddood wil maken. Ik heb nooit beweerd dat alle Roemenen pooiers zijn. Bij de Roemenen in ons land zitten ook hardwerkende mensen. Wat ik heb verteld wordt helemaal uit zijn context getrokken en daardoor volledig verkeerd geïnterpreteerd. Jammer.
Calimero, ik heb meerdere berichten verwijderd, niet enkel de jouwe.

Maar er is maar eentje die komt janken.
Je hoeft je niet eens te verduidelijken, iedereen kan je eerste bericht lezen en zien wat jij daar schrijft

PS. Iedere verdere reactie hierop wordt vertikaal geklasseerd, wij zijn namelijk een hoerenlopersforum, geen kindercrash
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2525 Gepost op: 15 oktober 2019, 20:49:58 »
Calimero heeft gevraagd zijn account te verwijderen .... hij zal denken dat wij gehackt zijn  ;D ;D ;D
Account verwijderd .... opgeruimd staat netjes, nu kan ie naar Café de Lustige Kees in Den Haag  :lol :lol :lol :lol

PS. Niks tegen Nederlanders, maar deze was was erg irritant, zo ken ik er maar twee  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2526 Gepost op: 15 oktober 2019, 20:54:02 »
Ik geef het toe......een onhandelbare bourgondiër  :lol
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2527 Gepost op: 15 oktober 2019, 21:15:48 »
Ik geef het toe......een onhandelbare bourgondiër  :lol
Gelukkig ben jij een 'teddy', en nog een leuke ook.

We zullen binnenkort, tegen dat het schipperskwartier vrij is van het nodige onkruid en bijhorend ongedierte, eens een avondwandeling organiseren, met een natje en een droogje.
Genoeg kandidaten lijkt me om eens gezellig te keuvelen, wat centjes te spenderen en nieuwe mensen te leren kennen.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2528 Gepost op: 15 oktober 2019, 21:49:15 »
Heren, EN de vulkaanspesjalist.

Wij hebben besloten om een GRATIS website te bowuen rondom het schipperskwartier.
En GRATIS, dan bedoelen we echt gratis.

Het idee is ontsproten gisterennamiddag, en de layout is klaar.

Wat is de bedeoling?
Dat ik de komende weken de content ga invullen, met alle dames van het schipperskwartier.
Geef me wat tijd, en stap voor stap zullen jullie de dames zien verschijnen.

Wat is er momenteel al werkende?
Wel, de website werkt, maar er staat enkel nog maar content bij DAG - schippersstraat dagshift en FETISCH.

Kwestie van dagdagelijks aan te vullen, tot alle dames erop staaN

Wat wordt er getoond?
Wel, de gebruikelijke paspoortjes van de dames, het adres, de werknaam, lonks naar de recensies op (EIKES) hookers en (joepie) RelaxxxBoard, als er foto's beschikbaar zijn fotokes, als er een website beschikbaar is de links naar de websites.
Jullie mogen op een 'thumbnail' klikken, dan gaat de pagina van de desbetreffende dame open.
En als er een fotogallerij in staat, op een foto klikken en naar links of rechts scrollen maar.

Veel kijkplezier, en ik hoop de content binnen de twee weken klaar te hebben.

Dit is de banner.

En dit is de website
http://walhallah.com  (HEAVEN CAN WAIT)

geniet ervan .....

sm
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2529 Gepost op: 16 oktober 2019, 17:38:47 »
WOW ! ! ! ! !

Naast die banner van WALHALLAH bovenaan kun je écht wel niet naast kijken ! ! !

Prachtig werk Sexmachine, met vermelding van voldoende dames kan dit een serieuze boost geven aan ons SKW ! ! !

  :PDT_Armataz_01_37:

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2530 Gepost op: 16 oktober 2019, 19:27:53 »
wat mot ik daar nu mee ik ben al blij als ik is een keer tijd heb voor duisburg  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2531 Gepost op: 16 oktober 2019, 20:24:41 »
wat mot ik daar nu mee ik ben al blij als ik is een keer tijd heb voor duisburg  :lol
Gewoon het Landschaftspark von Duisburg eens tauschen voor het Schipperskwartierpark von Antwerpen. Es lohnt sich!  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2532 Gepost op: 16 oktober 2019, 21:00:25 »
ow, ik zou het nog vergeten te melden.
Gisteren, tijdens een korte wandeling met Vanderbeffen  door de Verversrui omstreeks 22u45, kwam Manar ergens ter hoogte van de Verversrui 9 of 11nuitengestormd.
IN werktenue.
We gaan nu niet overijverig haar topic verplaatsen  :lol

Met het bekende SCHATJE en een glimlacht tot achter haar oren begroette ze ons ...
Toen ik vroeg of ze van werkadres veranderd was meldde ze dat ze vanaf volgende week terug op de SS 12/3 zit, haar vertrouwde plek.

Joepieeeeee jeee, Manar terug en nog wel haar eigen kamer terug, dt gaat vonken geven  ;D ;)
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2533 Gepost op: 17 oktober 2019, 23:02:20 »
En vanavond stond Manar in de Schippersstraat, en nu kwam ze naar Bema toegelopen, want ze wil die goede man het niet aandoen mee te moeten lopen op een smalle trap naar boven.
Nogmaals een leuke babbel gehad en vanaf maandag dus, bevestiging alom, in haar vast raam, HAAR kamer, SS12/3 ....  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bema

  • ramenkenner SKW
  • Held
  • *****
  • Berichten: 885
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2534 Gepost op: 18 oktober 2019, 14:22:45 »
En vanavond stond Manar in de Schippersstraat, en nu kwam ze naar Bema toegelopen, want ze wil die goede man het niet aandoen mee te moeten lopen op een smalle trap naar boven.
Nogmaals een leuke babbel gehad en vanaf maandag dus, bevestiging alom, in haar vast raam, HAAR kamer, SS12/3 ....  ;D
Klopt niet helemaal hoor Sexmachine, want indien ik Manar zou willen bezoeken  op SS34/1, moet ik helemaal geen smalle trap oplopen naar boven, want de kamer verbonden aan SS 34/1 bevindt zich op het gelijkvloers. :lol_hitting: :lol_hitting:
Leer van gisteren, droom van morgen maar leef vandaag !