Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708454 keer)

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2565 Gepost op: 7 november 2019, 11:26:19 »
Dank je, goede reviews precies, verdomme waarom ben ik dat lijf niet likken?. Ze mag dus morgen mijn tong in haar poes en kont verwachten. Ziet er echt wel geil uit zo vol getattoeerd.....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2566 Gepost op: 7 november 2019, 13:27:14 »
PANIEK PANIEK PANIEK

Vandaag brande er geen licht op SS 47 en er hing een bordje te huur nacht &dag. Ik dacht dat enkel woensdag de vaste vrije dag van Gaby/Maria/Flory was ? Hebben ze er eentje extra genomen of zijn ze gestopt ????!!!!!!
« Laatst bewerkt op: 7 november 2019, 13:48:58 door Mocata »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2567 Gepost op: 7 november 2019, 17:50:59 »
PANIEK PANIEK PANIEK

Vandaag brande er geen licht op SS 47 en er hing een bordje te huur nacht &dag. Ik dacht dat enkel woensdag de vaste vrije dag van Gaby/Maria/Flory was ? Hebben ze er eentje extra genomen of zijn ze gestopt ????!!!!!!
Dinsdag waren ze er ook al niet...Ze hebben dus waarschijnlijk verlof genomen.
"Gestopt" ??? En dat zonder jou in te lichten, Mocata: dat is toch onmogelijk.... :lol_hitting:
Dat bordje hoef je overigens niet "letterlijk" te nemen; die bordjes hebben dikwijls ook betrekking op andere locaties.
« Laatst bewerkt op: 7 november 2019, 18:40:55 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2568 Gepost op: 7 november 2019, 21:26:11 »
Dat bordje hoef je overigens niet "letterlijk" te nemen; die bordjes hebben dikwijls ook betrekking op andere locaties.
Toegegeven, ik kijk ook liever naar de meisjes dan naar allerlei bordjes. Maar die 'te huur' en 'dag en nacht' bordjes hangen toch permanent op veel plaatsen in het SKW.  En zoals Bet(d)weter ook zegt: het heeft dikwijls betrekking op andere panden van dezelfde bordeeleigenaar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2569 Gepost op: 10 november 2019, 18:12:09 »
PANIEK PANIEK PANIEK

Vandaag brande er geen licht op SS 47 en er hing een bordje te huur nacht &dag. Ik dacht dat enkel woensdag de vaste vrije dag van Gaby/Maria/Flory was ? Hebben ze er eentje extra genomen of zijn ze gestopt ????!!!!!!
Dinsdag waren ze er ook al niet...Ze hebben dus waarschijnlijk verlof genomen.
"Gestopt" ??? En dat zonder jou in te lichten, Mocata: dat is toch onmogelijk.... :lol_hitting:
Dat bordje hoef je overigens niet "letterlijk" te nemen; die bordjes hebben dikwijls ook betrekking op andere locaties.
Mocata, en andere liefhebbers, jullie kunnen gerust zijn: ze zijn (al) terug !
Alhoewel Mocata :017:, vermits je ondertussen verslaafd bent aan Eva van VT27, interesseert je dit  misschien wel wat minder dan voorheen... :lol_hitting:
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2570 Gepost op: 10 november 2019, 18:16:27 »
Hoewel Eva vandaag weer in mooi stond te wezen ben ik bij Roxanne/Daria beland. Je moet je aandacht wat verspreiden hé , stel je voor dat die meiden jaloers worden  :lol_hitting:.

Ik was haar eerste klant die dag en dat hoor ik graag.  Na een keurig wasje eerst lekker opgewarmd en in no time stond mijn vriend al pal omhoog. Me wat laten aftrekken door Roxanneke terwijl ik met haar poesje speelde. Nadien ze geneukt in doggy en niet veel later het condoom gevuld. Strak poesje hé  :035:. Ze zei me dat ze zich normaal niet hard laat neuken maar voor mij maakte ze een uitzondering. Ik zou het bijna geloven ;D. Nadien nog wat gebabbeld en nam ik een snuifje poppers terwijl Roxanne haar sexy danskunstjes showde. Leuk afsluitertje van een geslaagd bezoekje.

Aan de deur krijg ik nog een dikke knuffel en stap dan terug de gang van de VT in. Ik passeer nog eens langs Eva en kreeg bijna spijt dat ik niet naar haar gegaan was. Daria/Roxanne is een héél knap en leuk meisje maar Eva ligt toch nog een schuif hoger.

Dan nog een toertje gewandeld en via de Schippersstraat het SKW verlaten. En wie stond er na een korte afwezigheid weer terug op haar plaats ? Flory ! Hmmm wat een pareltje is dat toch hé. Woensdag ga ik nog eens naar het SKW en dan zullen ze me daar weer een aantal weken moeten wissen want het gaat weer een beetje te vlot de laatste dagen. Wie zal het worden  , Florentijntje of Eva ? Een échte doorwinterde slet of zo'n schattig lief meisje ? Of doe ik gewoon een trio'tje met hen ? Keuzes keuzes keuzes....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2571 Gepost op: 10 november 2019, 18:23:47 »
PANIEK PANIEK PANIEK

Vandaag brande er geen licht op SS 47 en er hing een bordje te huur nacht &dag. Ik dacht dat enkel woensdag de vaste vrije dag van Gaby/Maria/Flory was ? Hebben ze er eentje extra genomen of zijn ze gestopt ????!!!!!!
Dinsdag waren ze er ook al niet...Ze hebben dus waarschijnlijk verlof genomen.
"Gestopt" ??? En dat zonder jou in te lichten, Mocata: dat is toch onmogelijk.... :lol_hitting:
Dat bordje hoef je overigens niet "letterlijk" te nemen; die bordjes hebben dikwijls ook betrekking op andere locaties.
Mocata, en andere liefhebbers, jullie kunnen gerust zijn: ze zijn (al) terug !
Alhoewel Mocata :017:, vermits je ondertussen verslaafd bent aan Eva van VT27, interesseert je dit  misschien wel wat minder dan voorheen... :lol_hitting:

Och Bet(d)weter , ik ben verslaafd aan ze allemaal  :-P :lol_hitting: .

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2572 Gepost op: 10 november 2019, 18:57:30 »
PANIEK PANIEK PANIEK

Vandaag brande er geen licht op SS 47 en er hing een bordje te huur nacht &dag. Ik dacht dat enkel woensdag de vaste vrije dag van Gaby/Maria/Flory was ? Hebben ze er eentje extra genomen of zijn ze gestopt ????!!!!!!
Dinsdag waren ze er ook al niet...Ze hebben dus waarschijnlijk verlof genomen.
"Gestopt" ??? En dat zonder jou in te lichten, Mocata: dat is toch onmogelijk.... :lol_hitting:
Dat bordje hoef je overigens niet "letterlijk" te nemen; die bordjes hebben dikwijls ook betrekking op andere locaties.
Mocata, en andere liefhebbers, jullie kunnen gerust zijn: ze zijn (al) terug !
Alhoewel Mocata :017:, vermits je ondertussen verslaafd bent aan Eva van VT27, interesseert je dit  misschien wel wat minder dan voorheen... :lol_hitting:

Och Bet(d)weter , ik ben verslaafd aan ze allemaal  :-P :lol_hitting: .
Dat wist ik (natuurlijk)wel...
Ik heb mijn naam niet gestolen hé ! ;) ;)
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2573 Gepost op: 11 november 2019, 17:03:27 »
(d)weter , ik ben verslaafd aan ze allemaal  :-P :lol_hitting: .
Dat wist ik (natuurlijk)wel...
Ik heb mijn naam niet gestolen hé ! ;) ;)
[/quote]

Maar blijkbaar toch wat meer verslaafd aan Eva dan aan de andere dames want vandaag zat ik er al weer bij (op  ;D ). 14de bezoekje ondertussen aan dat lieve meisje.


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2574 Gepost op: 22 november 2019, 12:48:47 »
Heel de week met de vroege gestaan en vandaag moest ik niet werken. Natuurlijk gaat mijn biologische klok af om 04:00 en in tegenstelling tot in de week ben ik nu klaarwakker. Na wat draaien en keren dan toch maar opgestaan en tegen een uur of acht was het tijd voor wat ochtendgymnastiek. Tegen beter weten in zo vroeg al naar het SKW vertrokken en om kwart voor 9 kom ik aan in een doodstil SKW.  ::)

Tegen tien uur kwam er dan eindelijk wat leven in de brouwerij. Eva kwam eraan met haar racemachine (zo'n elektrische step) en toen ik ze zag had ik al besloten om te wachten tot ze in werkoutfit achter haar raam zou verschijnen. In afwachting dan maar nog een aantal toertjes gewandeld. Op SS 47 stond Flory in burgeroutfit haar naambordje aan haar raam te plakken. Wat ziet ze er toch mooi uit in haar gewone kleren. En die doordringende blik van haar doen me spontaan denken aan een liedje van Jimi Hendrix. 8) . Snel iets gaan halen in de krantenwinkel en dan staat er al een klant op Flory te wachten , vlak voor de deur. Die kan ik dus ook al schrappen van het lijstje:p. Bij Eva waren de gordijntjes ook nog altijd dicht dus die was zich nog aan het klaarmaken. Even op verkenning maar er was niets dat me kon bekoren. Na nog een aantal rondjes staat Flory haar haren te kammen en van de wachtende klant is geen spoor meer. Dat was snel. Een andere geile bok stapt op haar af maar is even snel weer weg. Hij blijft wel in de buurt dus hij zal dan toch van zin zijn om bij haar langs te gaan zeker ?

Na meer dan een uur in het SKW rond gedoold te hebben is Eva eindelijk beschikbaar en kan ik eindelijk doen waar ik voor gekomen ben. Eens lekker van bil gaan met een jonge mooie meid. Het was weer heel geslaagd zoals ik gewoon ben bij haar. Desondanks dat ik ze ondertussen toch al een beetje ken kon ik het weer niet lang vol houden in die strakke poes van haar. Dat geile kreunende gezichtje maakte het ook al niet gemakkelijker om het orgasme uit te stellen :-P. Achteraf nog een rustig praatje en dan krijg ik een klein cadeautje van haar. Het is toch een engeltje hé  :happy.

Hoewel ik een aantal weken uit het SKW wou blijven komt daar niet veel van in huis. Wie had dat kunnen denken ::). Volgende keer toch nog maar eens bij Flory binnenspringen want dat is ook alweer veel te lang geleden naar mijn goesting.


Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2575 Gepost op: 22 november 2019, 17:48:11 »
Cela zag er ook fantastisch uit in haar latex catsuit. Haar kleine boobies kwam er mooi uit in haar decolleté. Jammer genoeg staat "normal sex" niet op haar bordje. Of ik moest voor toilet slavery gaan ? :mistress

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2576 Gepost op: 22 november 2019, 20:13:33 »
Cela zag er ook fantastisch uit in haar latex catsuit. Haar kleine boobies kwam er mooi uit in haar decolleté. Jammer genoeg staat "normal sex" niet op haar bordje. Of ik moest voor toilet slavery gaan ? :mistress
Sex op het toilet lijkt me anders ook wel fijn .... even doorspoelen en klaar  ;D ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2577 Gepost op: 23 november 2019, 03:43:27 »
Of ik moest voor toilet slavery gaan ? :mistress
Als dat dan in de standaard prijs zit... Want je hebt er ook die denken dat ze om eens te pissen 50 euro extra kunnen vragen  :lol_hitting:
Zeik-je-rijk  :dance2

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2578 Gepost op: 23 november 2019, 10:20:50 »
Of ik moest voor toilet slavery gaan ? :mistress
Als dat dan in de standaard prijs zit... Want je hebt er ook die denken dat ze om eens te pissen 50 euro extra kunnen vragen  :lol_hitting:
Zeik-je-rijk  :dance2

Een tijdje terug vroeg ik aan een vaste dame van me of ze ook golden showers deed voor 50 euro. 50 euro extra antwoorde ze. Ja tarara ;D. Ach ja ze kunnen maar proberen natuurlijk hé.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2579 Gepost op: 23 november 2019, 12:53:50 »


Ik vind dat nogal overdreven. Uiteraard zal een meid waar je vaak komt dat mss zonder problemen doen. Maar 50 EUR is nu eenmaal het logische pakket van pijpen, (beffen), neuken. Het is normaal dat er 50 bijkomt bij iets extra. En bij Cela en veel andere betaal je voor kinky zaken als dat doorgaans 100. Je bent dan ook langer bezig dan bij een 50-wip en meer gevarieerd. Voor die 100 heb Je dan bij de regular dames lekker gebeukt, gebeft, kontje uitgelepeld en een paar liter lekkere pis in je maag  :lol


Of ik moest voor toilet slavery gaan ? :mistress
Als dat dan in de standaard prijs zit... Want je hebt er ook die denken dat ze om eens te pissen 50 euro extra kunnen vragen  :lol_hitting:
Zeik-je-rijk  :dance2

Een tijdje terug vroeg ik aan een vaste dame van me of ze ook golden showers deed voor 50 euro. 50 euro extra antwoorde ze. Ja tarara ;D. Ach ja ze kunnen maar proberen natuurlijk hé.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....