Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708173 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2595 Gepost op: 24 november 2019, 10:01:14 »
we praatten gewoon over koetjes en kalfjes
Oeieoei, daar moet je toch mee opletten hoor, want als je een meisje 'een koetje' gaat noemen, denk ik niet dat je bij haar een kalfje gaat mogen maken...  :cochon :bud :lol
Wel Vanderbeffen, ik heb haar nooit een koetje genoemd hoor, maar jouw opmerking doet me wel denken aan iets wat Yvonneke me ooit verteld heeft over "echte koeien": ze zei dat ze met één van haar vorige klanten niet had kunnen neuken omdat die te zwaar geschapen was :17:, en voegde er aan toe: "Ik ben GEEN koe hé !"
Een echte "sexmachine" had ze daarentegen wel graag; ze heeft me immers ooit zo genoemd, en bedoelde daarmee dus zeker niet onze admin ! :lol_hitting: :lol_hitting:

Overigens is de tijd gekomen om haar topic te sluiten; of hoe het leven hard kan zijn ! :o :o
En wie weet ? Misschien komt ze dan wel terug... ::) ::)
« Laatst bewerkt op: 24 november 2019, 10:17:39 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2596 Gepost op: 24 november 2019, 17:16:20 »
Ik val in herhaling, bet(d)weter, maar als een dame praat op kamer, is dat een teken dat jij iets fouts doet .... prop die mond vol lul  :lol :lol :lol :lol

Trouwens, jij, een sexmachine? Droom verder, jij bent een meesterlikker - Lassie, maar een sexmachine, die naam verdien enkel ik  :lol_hitting: :bud :bud :bud

Dit zong bet(d)weter een veertigtal jaar geleden  :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2597 Gepost op: 24 november 2019, 19:05:26 »
Als je één gat volpropt schieten er wel nog twee over natuurlijk....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2598 Gepost op: 24 november 2019, 19:26:58 »
Als je één gat volpropt schieten er wel nog twee over natuurlijk....
Ik weet niet welke dames jij bezoekt en hoe die praten, maar ik wil 't ook niet weten   ;D :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2599 Gepost op: 24 november 2019, 23:00:37 »
@ SM: verandering van look? ;)

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2600 Gepost op: 24 november 2019, 23:13:30 »
@ SM: verandering van look? ;)
Just a latina from the candy shop  ;D ;D ;D ;D ;D

"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2601 Gepost op: 24 november 2019, 23:45:12 »
@ SM: verandering van look? ;)
Just a latina from the candy shop  ;D ;D ;D ;D ;D
Het is nog even wennen na al die tijd...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2602 Gepost op: 25 november 2019, 03:17:39 »
Als je één gat volpropt schieten er wel nog twee over natuurlijk....
Hou het wel veilig he, pijpen en neuken met condoom, beffen met een beflapje (bestaat dat eigenlijk écht?) en plasseks met een paraplu.  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2603 Gepost op: 25 november 2019, 12:24:39 »
Heb jij dan twee lullen? Of neuk jij niet?

Als je één gat volpropt schieten er wel nog twee over natuurlijk....
Ik weet niet welke dames jij bezoekt en hoe die praten, maar ik wil 't ook niet weten   ;D :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2604 Gepost op: 25 november 2019, 13:32:22 »
Heb jij dan twee lullen? Of neuk jij niet?

Als je één gat volpropt schieten er wel nog twee over natuurlijk....
Ik weet niet welke dames jij bezoekt en hoe die praten, maar ik wil 't ook niet weten   ;D :-\ :-\ :-\ :-\ :-\
De lul in de poes, ondertussen de vinger in de kont en de tong in de mond. Zo moeilijk is dat toch allemaal niet. Of geloven jullie echt dat alleen vrouwen meer dan 1 ding tegelijk kunnen doen  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2605 Gepost op: 25 november 2019, 17:15:14 »
Heb jij dan twee lullen? Of neuk jij niet?
We hadden het over dames die te veel praten tijdens kamergangen, maar toen we die uitspraak van foots voor de eerste keer hoorden, dronk jij nog enkel melk  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2606 Gepost op: 26 november 2019, 04:29:02 »
Heb jij dan twee lullen?
De Jef had de gewoonte om elke vrijdag na zijn werk nog een pintje te gaan pakken samen met zijn 2 Hollandse collega’s. Altijd in hun vaste stamkroeg in Antwerpen. Tot op een bepaalde vrijdag de Jef niet opdaagt. De 2 Hollanders wachten een tijdje, maar langzamerhand beginnen ze toch ongerust te worden. Ze bellen hem op zijn gsm, maar hij neemt niet op. Eens naar hem thuis op het vaste nummer gebeld, maar ook geen antwoord.
Nou, zegt de ene Hollander, hier klopt iets niet heej.
Neej, zegt de andere, om het so maar te segge, Jowsef is vermist!
Nou ja, zegt de eerste weer, tan motte we toch eichelek de politsie ferwittiche?
Zo gezegd, zo gedaan. Ze bellen de flikken, en een poos later komt er een wijkagent ter plaatse in de kroeg. Hij neemt zijn boekje en begint zijn onderzoek.
Dus olle maat is vermist, begint die flik.
Nou ja, et is ni sijn chewoownte om nit op te tage. Heeejl ferdacht, weet de eerste Hollander.
En olle maat, hoe ziet dieje d’r zoeal owet, vraagt de flik.
Ooow, zegt de tweede Hollander, ja, nou, Jowsef is ni chroot, maar oowk ni sow klein, en oowk niet dik, maar oowk niet dun
Joa, mor, zegt de flik, zoewe loewepe d’r hir wel veel rongd he. Hèd olle maat gieë speciool kenmeirek of zoe iet?
Nouw, een spetsiaal kenmerk, nou wacht effe, nou ja jaja, zegt de eerste Hollander weer, jaja, Jowsef heejft tweej lulle!
Aha, zegt de flik, en hoe wette golle dat de Jef twieë lullen ei?
How, zegt de andere Hollander, elke freitach as wij hier in de kroech pinnenkowme, tan secht de waard: nou nou nou, daar heppe we de Jef met de twee lullen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2607 Gepost op: 29 november 2019, 17:11:10 »
Soms lijken mensen op dit forum elkaar al lang te kennen. Als reeds lang wandelende wandelaar, met zijn eigen kicks en toch ook al wat reviews geschreven, vraag ik me soms wel af welke stevige schrijvers ik al tegen kwam. De kleine roste met het brilletje zal er wellicht één zijn, maar voor de rest? Niet dat ik jullie allemaal wil leren kennen hoor. Maar de bedenking passeert soms wel eens....
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2608 Gepost op: 29 november 2019, 17:57:41 »
Wij zullen elkaar allemaal al wel gepasseerd zijn zonder het te weten zeker ? Hoeveel mannen die onze reviews lezen zouden wij al gepasseerd zijn in de straten zonder dat ze weten dat wij het zijn ?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2609 Gepost op: 29 november 2019, 18:58:46 »
Ik denk dat wij al vaak dezelfde meiden gepaald hebben zelfs.... Soms zelfs dezelfde dag/nacht....

Wij zullen elkaar allemaal al wel gepasseerd zijn zonder het te weten zeker ? Hoeveel mannen die onze reviews lezen zouden wij al gepasseerd zijn in de straten zonder dat ze weten dat wij het zijn ?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....