Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708410 keer)

0 leden en 17 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2610 Gepost op: 30 november 2019, 01:30:14 »
Wie na 22u gaat, heeft veel kans dat hij mij ook al tegenkwam.

Een goeien truk om de schrijvers van RB te leren kennen bestaat er in om aandachtig hun recensies te lezen en te onthouden wie hun favorietjes zijn, en als je dan een tijdje in de buurt van de deur van die favo-meisjes rondwandelt, is je kans groot. Ik vrees dat ikzelf op die manier heel gemakkelijk te 'ontdekken' ben  :lol_hitting: :lol_hitting: :039:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2611 Gepost op: 30 november 2019, 03:14:38 »
vraag ik me soms wel af welke stevige schrijvers ik al tegen kwam. De kleine roste met het brilletje zal er wellicht één zijn
Neen, dat is geen schrijver, wel een opschepper en een volidioot......
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2612 Gepost op: 30 november 2019, 03:42:28 »
Ken 'm wel... Het lijkt wel of ie daar woont. Altijd een grote bek opzetten en wel met de meisjes staan zeveren maar nooit naar de kamer.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2613 Gepost op: 30 november 2019, 12:49:48 »
Geen idee wie die kleine man met het brilletje is. Doet geen belletje rinkelen. Er zijn er wel andere die ik zo goed als elke keer tegenkom.

Welke meid hebben wij allemaal al eens gehad ?

Sara misschien ? Ik , Kippenneuker , Vanderbeffen , Barti.


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2614 Gepost op: 30 november 2019, 13:16:47 »

Welke meid hebben wij allemaal al eens gehad ?

Sara misschien ? Ik , Kippenneuker , Vanderbeffen , Barti.


Jij, ik, Vanderbeffen en Barti ....... en waarschijnlijk nog vele anderen ......  :olaaaa  :1rij:  :swim

Ik ken slechts 2 collega wandelaars persoonlijk en dan zijn er nog een paar waar ik regelmatig via PM mee communiceer maar die ik nog nooit in levende lijve ontmoet heb. Ik zie verder ook in de dagshift regelmatig dezelfde wandelaars rondlopen maar of dat ook allemaal schrijvers zijn op dit forum is nog maar de vraag. Een aantal van hen mogelijk wel maar ik heb me nog nooit geroepen gevoeld om iemand daarover aan te spreken.

Er fietst daar ook regelmatig iemand rond waarvan IK weet wie hij is maar HIJ weet duidelijk nog steeds niet wie IK ben, al heeft hij me al dikwijls recht in de ogen gekeken  ;)  :))



Een goeien truk om de schrijvers van RB te leren kennen bestaat er in om aandachtig hun recensies te lezen en te onthouden wie hun favorietjes zijn, en als je dan een tijdje in de buurt van de deur van die favo-meisjes rondwandelt, is je kans groot. Ik vrees dat ikzelf op die manier heel gemakkelijk te 'ontdekken' ben  :lol_hitting: :lol_hitting: :039:



In de dagshift loopt er regelmatig iemand rond die daar zijn specialiteit van maakt en zo een aantal wandelaars probeert te ontmaskeren. Volgens mij houdt hij zelfs een uitgebreid bestand bij van wie welke dames wanneer bezoekt (en zelfs details van die bezoeken) want hij reageert af en toe op zaken die al héél lang geleden gebeurd zijn. Ieder zijn hobby zeker? Ik spendeer mijn tijd liever bij de dames binnen dan buiten in de kou te staan gapen waar andere wandelaars binnen gaan.  ;D  :-P  ::)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2615 Gepost op: 30 november 2019, 13:42:56 »

Jij, ik, Vanderbeffen en Barti ....... en waarschijnlijk nog vele anderen ......  :olaaaa  :1rij:  :swim

We zullen nog héél veel moeten vogelen om evenveel poesjes gezien te hebben als het aantal pietjes dat Sara haar poesje al gezien heeft, denk ik  :pica :lol_hitting: :blonde

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2616 Gepost op: 30 november 2019, 16:14:31 »
Gelukkig kunnen wij de poesjes zelf uitkiezen waar we onze fluit insteken. :lol

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2617 Gepost op: 30 november 2019, 18:42:26 »
Ik gok dat je Maya, (vroeger) Erika, Anna en mogelijks zelfs Severine al zeker mag toevoegen aan wie ons aller piet reeds te verwerken kreeg....

Welke meid hebben wij allemaal al eens gehad ?

Sara misschien ? Ik , Kippenneuker , Vanderbeffen , Barti.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2618 Gepost op: 30 november 2019, 18:53:38 »
Bij Severine ben ik nog nooit langs gegaan. We zullen eens zien hé :

Sara : ik , Kippenneuker , Barti , Vanderbeffen , White Rabbit.

Maya : ik en Barti

Erika : ik , Barti , Kippenneuker

Flory : Ik , Barti , Kippenneuker (zelfde met Gabriella neem ik aan ?)

Ik kan niet direct een dame voor de geest halen die wij hier allemaal al eens gehad hebben? Of zou het dan toch Erika zijn ?

Welke dame zou al de meeste mannen over haar gehad hebben ? De SS 47 ? Erika ?
« Laatst bewerkt op: 30 november 2019, 19:05:39 door Mocata »

Offline white rabbit

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 166
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2619 Gepost op: 30 november 2019, 20:48:49 »
Maya's zij er genoeg ... die van ss 10 nu in Den Haag en die van ss 12 en daarna 38 hebben we wel allemaal gehad denk ik.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2620 Gepost op: 30 november 2019, 22:44:59 »
Maya's zij er genoeg ... die van ss 10 nu in Den Haag en die van ss 12 en daarna 38 hebben we wel allemaal gehad denk ik.

Ik denk dat Barti de Maya van SS35/3 (nachtshift) bedoelde. Maar die andere Maya's hebben we inderdaad ook allemaal gehad. Die Maya van SS 10 was echt een pareltje. Misschien wel de mooiste meid van heel het SKW. Dan was er ook nog eventjes die Maya die eerst op SS25/2 en daarna op SS32/3 gestaan heeft.

Wat gebeurd er met zo'n meiden die er maar een korte periode zijn? Gaan die in een andere raambuurt werken of houden ze het gewoon voor bekeken en keren ze terug naar hun thuisland ?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2621 Gepost op: 1 december 2019, 04:27:05 »
(zelfde met Gabriella neem ik aan ?)

Ik kan niet direct een dame voor de geest halen die wij hier allemaal al eens gehad hebben? Of zou het dan toch Erika zijn ?

Welke dame zou al de meeste mannen over haar gehad hebben ? De SS 47 ? Erika ?
Ik bezoek ook heel regelmatig een Gabriella, maar dat is een andere, die van de nacht  ;D ;D

Erika, dan moet ik passen denk ik, ik herinner me niet direct een Erika waar ik bij was. Misschien moet ik al mijn recensies eens terug lezen hahaha

Het meeste mannen, dat is een moeilijke hoor. Er zitten er behalve in de SS47 nog wel die vaak bezoek krijgen. Zelfs bij eentje die ik nooit meer wil bezoeken (nacht) omwille van haar upsale gedrag, zie ik eerlijk gezegd regelmatig mannen binnengaan of buitenkomen.

En hoe zit het met ons zelf? Wat is het grootste aantal keer dat je eenzelfde meisje bezocht? Betalend dan he, als date. Als 't onbetaalde vriendschap is geworden, gaan we dat niet meer meetellen.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2622 Gepost op: 1 december 2019, 05:04:16 »
Wie ik al meest bezocht ? Van de actuele sletjes dan, de vroegere Danniela's en Emily's dus even daar gelaten... Dat zijn bij mij Severine (te lang geleden), Anna VR 08/1, Clara, Flory, ....

[quote author=Mocata

En hoe zit het met ons zelf? Wat is het grootste aantal keer dat je eenzelfde meisje bezocht? Betalend dan he, als date. Als 't onbetaalde vriendschap is geworden, gaan we dat niet meer meetellen.
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2623 Gepost op: 1 december 2019, 09:36:48 »
Aangezien ik nog niet zo heel lang in het SKW kom en geregeld van dame wissel zullen jullie al wel meer bij dezelfde dame geweest zijn dan ik. Hoewel ik de laatste tijd niet veel meer afwissel.

Mijn meest bezochte dame is Sabrina (SS25/3) met 21 bezoekjes. Gevolgd door Diana (VVR) en Eva (VT27) met 16 bezoekjes. Aangezien ik Sabrina al lang niet meer bezoek is de kans groot dat Eva haar van haar troon gaat stoten.

Houden jullie ook een lijstje bij ?
« Laatst bewerkt op: 1 december 2019, 09:58:11 door Mocata »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2624 Gepost op: 1 december 2019, 09:56:22 »

Ik bezoek ook heel regelmatig een Gabriella, maar dat is een andere, die van de nacht  ;D ;D

Erika, dan moet ik passen denk ik, ik herinner me niet direct een Erika waar ik bij was. Misschien moet ik al mijn recensies eens terug lezen hahaha

Het meeste mannen, dat is een moeilijke hoor. Er zitten er behalve in de SS47 nog wel die vaak bezoek krijgen. Zelfs bij eentje die ik nooit meer wil bezoeken (nacht) omwille van haar upsale gedrag, zie ik eerlijk gezegd regelmatig mannen binnengaan of buitenkomen.


Die Gabriella in de nacht heb ik ook al bezocht. Het is ondertussen toch al weer een tijdje geleden dat ik nog eens snachts ben gaan wandelen. De laatste keer was om naar Elena te gaan. Jammer dat die meid ermee gestopt is.

Die Erika waar we het over hadden is de Bulgaarse die overdag op SS43/1(?) stond. Daar ben ik maar 1x geweest. Heel mooie dame. Geen idee waarom ik er niet meer over de vloer ben geweest.

Aangezien die meiden 500 euro per week aan raamhuur moeten betalen (en dan nog hun huur voor hun appartement) zullen er héél veel pietjes in hun doosje moeten gaan om dat te betalen. Bij sommige dames heb ik de indruk dat ze voor spek en bonen achter hun raam staan aangezien die zoveel vrij zijn. En toch moeten die ook genoeg klanten hebben anders stonden ze er niet. En het is niet dat dat allemaal mottige dozen zijn. Neem nu dat meisje dat op SS10/1 staat (waar vroeger Maya stond). Dat is best een mooi meisje (met een heerlijke kont) en toch heb ik die nog nooit bezet geweten. En soms loop ik daar toch wel een uur of 2 rond.

Nu ik er zo over nadenk , krijgen die shemales niet de meeste mannen over de vloer ? Toen ik gisteren op Eva aan het wachten was heb ik toch al 2 mannen bij die Sammy zien binnengaan. De rest van de VT dames waren dan vooral druk zich aan het opmaken en op 1 of 2 dames na heb niemand bezet gezien. Die meiden klagen natuurlijk altijd dat ze te weinig klanten hebben of dat het kalm is maar ze zeggen wel dat er bij die shemales constant mannen binnen en buiten gaan. En ongeacht wat Bet(d)weter mag beweren , ik blijf toch een beetje bang van Sammy hoor ;D. Als je ziet hoe die naar mij kijkt zou je voor minder bang worden  :17:. Bij die andere shemales lig ik ook goed in de markt. Die grote shemale naast Amanda en die met dat brilletje op. Ik wou dat de dames met dezelfde lustvolle ogen naar mij kijken  :lol.