Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708143 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2625 Gepost op: 1 december 2019, 14:32:43 »
We zullen eens allemaal na elkaar gaan bij dezelfde....  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2626 Gepost op: 1 december 2019, 14:50:48 »
Oké maar ik wil als eerste gaan !  ;D ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2627 Gepost op: 1 december 2019, 15:59:59 »
Of allemaal samen ........ dan krijgen we misschien korting  :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2628 Gepost op: 1 december 2019, 16:05:25 »

Houden jullie ook een lijstje bij ?


Ik hou zo'n lijstje bij, welke dames ik bezocht heb, hoeveel keer ik hen bezocht heb, hoeveel eurootjes ik besteed heb, ..........

Wat ook uit dat lijstje uitkomt op het einde van het jaar is hoeveel eurootjes ik het voorbije jaar aan de dames gespendeerd heb. Als ik dat cijfer zie dan vallen mijn ogen bijna uit hun kassen  :-\ maar gelukkig weet ik dat ik voor die aanzienlijke som een hoop seksplezier heb gehad het voorbije jaar.

 :040:  :mistress  :ff  :amazone  :shakekontje  :whipbeer  :bonken  :019a  :inlove  :xrated  :lekker

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2629 Gepost op: 1 december 2019, 16:08:59 »
Mag ook zonder korting, een uurtje of langer met een gewillig sletje. Als we onze budgetten samen zwieren kan dat best memorabel worden  :shakekontje

Of allemaal samen ........ dan krijgen we misschien korting  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2630 Gepost op: 1 december 2019, 16:32:13 »
Sara : ik , Kippenneuker , Barti , Vanderbeffen , White Rabbit.
Voeg mij er ook maar aan toe! ;) Ik verdenk SM er trouwens ook van er al opgezeten te hebben.
Pittige meid, die Sara.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2631 Gepost op: 1 december 2019, 16:52:08 »
Of allemaal samen ........ dan krijgen we misschien korting  :lol_hitting:

Ik wil de blikken van de andere wandelaars en dames wel eens zien als we met 5 man tegelijk bij zo'n meid naar binnen gaan :-\ .

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2632 Gepost op: 1 december 2019, 16:54:18 »

Wat ook uit dat lijstje uitkomt op het einde van het jaar is hoeveel eurootjes ik het voorbije jaar aan de dames gespendeerd heb. Als ik dat cijfer zie dan vallen mijn ogen bijna uit hun kassen  :-\

In het begin schreef ik ook op hoeveel euro ik al had uitgegeven maar daar ben ik al een tijdje mee gestopt. Dat begon toch wat te pikken  ;D. Ach ja , we hebben het gehad en ze kunnen het ons niet meer afpakken.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2633 Gepost op: 1 december 2019, 16:59:17 »
Of allemaal samen ........ dan krijgen we misschien korting  :lol_hitting:

Ik wil de blikken van de andere wandelaars en dames wel eens zien als we met 5 man tegelijk bij zo'n meid naar binnen gaan :-\ .
Dat gebeurt meer dan je denkt .... alleen moeten de dames rekening houden met het maximum aantal toegelaten personen in een pand   ;D ;D ;D

Jullie gaan toch niet zeggen dat jullie dat nergens hebben zien hangen .... hangt in alle panden (MAXIMUM TOEGELATEN PERSONEN: X)  ;D

Jullie praten over dames die ik NIET ken   ;D ;D ;D ;D
Ik ben een nette meneer, geen viespeuk zoals jullie ....      :lol :lol :lol
Sara: nooit van gehoord
Maya: who the fuck is Maya
Gabriella: onbekend
Erika SS 43: maar neen, nooit door gepijpt
Maria: euh, ik zou niet weten hoe ze eruit ziet   :-\
....


Ik heb ze allemaal al over mijn pietje, of ergens anders gehad ....ze zitten ervoor verdomme, en ik moet aan de recensies .... maar reken eens uit hoeveel lul daar per dag verslindt wordt .... wij kennen mekaar (virtueel of in 't echt) en wij zijn maar 0.1 of 0.2 percent van de mannen die er binnengaan   ;D ;D ;D ;D


Ik ga geen lijst maken met geld dat ik nuttig heb besteed dit jaar, of de belastingen staan aan mijn deur  ;D ;D ;D ;D ;D
Je mag namelijk niet meer uitgeven dan je verdient  :lol :lol :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline de vulkaan spesjalist

  • Algemene moderator
  • Held
  • *****
  • Berichten: 2903
  • duisburg vur immer
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2634 Gepost op: 1 december 2019, 18:50:13 »

Houden jullie ook een lijstje bij ?


Ik hou zo'n lijstje bij, welke dames ik bezocht heb, hoeveel keer ik hen bezocht heb, hoeveel eurootjes ik besteed heb, ..........

Wat ook uit dat lijstje uitkomt op het einde van het jaar is hoeveel eurootjes ik het voorbije jaar aan de dames gespendeerd heb. Als ik dat cijfer zie dan vallen mijn ogen bijna uit hun kassen  :-\ maar gelukkig weet ik dat ik voor die aanzienlijke som een hoop seksplezier heb gehad het voorbije jaar.

 :040:  :mistress  :ff  :amazone  :shakekontje  :whipbeer  :bonken  :019a  :inlove  :xrated  :lekker
:lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2635 Gepost op: 2 december 2019, 00:01:52 »
Jullie praten over dames die ik NIET ken   ;D ;D ;D ;D
Ik ben een nette meneer, geen viespeuk zoals jullie ....      :lol :lol :lol
Sara: nooit van gehoord
Maya: who the fuck is Maya
Gabriella: onbekend
Erika SS 43: maar neen, nooit door gepijpt
Maria: euh, ik zou niet weten hoe ze eruit ziet   :-\
....
En liegen doet em ook nooit.   :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Samen met SM wandelde ik rustig door het sfeervolle avondlijke SKW, na ons cafeemomentje. Denk je nu ook niet VDB, zei SM plots, dat er veel zijn die dat doen? Ik vroeg: hoe bedoel je? Naar de meisjes gaan, was het antwoord. Ik zei: volgens mij doet bijna elke vent dat vroeg of laat eens. En degenen die zeggen dat dat niet waar is, die liegen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2636 Gepost op: 2 december 2019, 00:18:34 »

Houden jullie ook een lijstje bij ?


Ik hou zo'n lijstje bij, welke dames ik bezocht heb, hoeveel keer ik hen bezocht heb, hoeveel eurootjes ik besteed heb, ..........

Wat ook uit dat lijstje uitkomt op het einde van het jaar is hoeveel eurootjes ik het voorbije jaar aan de dames gespendeerd heb. Als ik dat cijfer zie dan vallen mijn ogen bijna uit hun kassen


Ooit ben ik daar wel eens mee begonnen, jaaaaaren geleden. Toen ik over de 200 dates zat, ben ik wijselijk gestopt met dat lijstje. Eentje bezoek ik nu sinds september elke week minstens een keer, en die telt zelf. Meer als grapje bedoeld, maar ze weet het elke keer: vandaag de x-ste keer.

Ja, dat kost geld. Maar elke hobby kost geld. En in tijden waarin we met ons allen meer bewust met de natuur moeten leren omgaan, zie ik niet in waarom de natuur ons een stijve geeft als we daar niets zouden mogen mee doen. Ik heb er al veel plezier aan beleefd.

Het afgelopen jaar ben ik zelfs bij eentje zwaar uit mijne rol gevallen  :adult maar ook dat heeft me al intens mooie momenten opgeleverd waar ik met grote zekerheid heel voldaan ga aan terugdenken als ik ooit vanzeleven in een oudmannekeshuis stiekem in een verpleegsterke haar decollete zit te loeren.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2637 Gepost op: 2 december 2019, 16:45:31 »
En ik als laatste....  :sign0151:

Oké maar ik wil als eerste gaan !  ;D ;D
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2638 Gepost op: 2 december 2019, 17:11:20 »
Vanmorgen heeft het gebrand :17: in de pitazaak "Plein 4" in de Schippersstraat.
Daardoor was die straat tussen het Falconplein en de ingang van Villa Tinto een tijd afgesloten.
Het gevolg van dat alles was dat de dames die in "dat gebied" werkzaam zijn, hun werkplek hadden moeten verlaten, en elders een praatje aan het maken waren...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2639 Gepost op: 2 december 2019, 23:57:34 »
Ja mijne man, ge zult daar maar juist op dat moment aan 't vossen zijn, klop klop op de deur, brandweer, gelieve direct te evacueren. Dat zou een schoon zicht geweest zijn op straat :-)
 :wtf: :sign0065: