Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708222 keer)

0 leden en 21 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2640 Gepost op: 3 december 2019, 15:19:00 »
Als ik de Schippersstraat inwandel en er kijkt een bepaalde dame naar mij dan sta ik ook altijd in vuur en vlam. :pica

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2641 Gepost op: 3 december 2019, 17:52:38 »
Als ik de Schippersstraat inwandel en er kijkt een bepaalde dame naar mij dan sta ik ook altijd in vuur en vlam. :pica


Ik denk dat ik weet over welke dame dit gaat  ;)  en ik ben ervan overtuigd dat die dame gerust in staat is om jouw brandje te blussen Mocata!  ;D  ;D  ;D

Meer nog, ik denk dat ze elke dag héél veel spuitgasten over de vloer krijgt! Het risico op een brandje in dat pand lijkt me dus vrij klein, tenzij natuurlijk één of andere bezoeker oververhit geraakt.

Maar ook dan geen nood, haar collega's zullen dan we bijspringen want die kunnen ook wel overweg met de "slang".

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:


Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2642 Gepost op: 3 december 2019, 17:56:00 »
Ja mijne man, ge zult daar maar juist op dat moment aan 't vossen zijn, klop klop op de deur, brandweer, gelieve direct te evacueren. Dat zou een schoon zicht geweest zijn op straat :-)
 :wtf: :sign0065:

Wat gebeurt er dan eigenlijk in zo'n geval? Moet je dan wachten tot de panden vrijgegeven worden en mag je dan verder je resterende tijd met de dame gaan spelen? Of zit de date er gewoon op bij een ontruiming en ben je je centen kwijt?

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2643 Gepost op: 3 december 2019, 18:07:46 »
Dat ga je eens aan de vakbond moeten vragen. Wellicht moet je je betaalbewijsje opsturen naar de hoofdzetel en krijg je, mits bijgevoegd bewijsschrift van de brandweer, het bedrag op je gezinsrekening teruggestort....  :lol_hitting:

Al kan het ook van de dame afhangen.

Ja mijne man, ge zult daar maar juist op dat moment aan 't vossen zijn, klop klop op de deur, brandweer, gelieve direct te evacueren. Dat zou een schoon zicht geweest zijn op straat :-)
 :wtf: :sign0065:

Wat gebeurt er dan eigenlijk in zo'n geval? Moet je dan wachten tot de panden vrijgegeven worden en mag je dan verder je resterende tijd met de dame gaan spelen? Of zit de date er gewoon op bij een ontruiming en ben je je centen kwijt?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2644 Gepost op: 4 december 2019, 01:50:53 »
Ja mijne man, ge zult daar maar juist op dat moment aan 't vossen zijn, klop klop op de deur, brandweer, gelieve direct te evacueren. Dat zou een schoon zicht geweest zijn op straat :-)
 :wtf: :sign0065:

Wat gebeurt er dan eigenlijk in zo'n geval? Moet je dan wachten tot de panden vrijgegeven worden en mag je dan verder je resterende tijd met de dame gaan spelen? Of zit de date er gewoon op bij een ontruiming en ben je je centen kwijt?
Het meest logische zou zijn dat je mag voortdoen he. In de meeste gevallen geen probleem denk ik. Alleen vraag ik mij dan weer af, of iedereen zomaar ineens de kamer kan verlaten. Als je aan t spelen bent, zie ik dat wel zitten, maar op het moment dat je aan t schieten bent, gaat die pompier toch efkes moeten wachten tot het slangske uitgeblust is hoor. Ik kan niet zomaar stoppen als ik aan t komen ben.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2645 Gepost op: 7 december 2019, 12:39:14 »
Altijd wat nieuws in het SKW. Ga ik midden in de nacht gauw even om sigaretten voor 'mijne schat', kom ik terug en staat er een ambulance voor haar vitrine. Wel even serieus schrikken. Was blijkbaar een meisje in het zelfde gebouw onwel geworden. Die klant zal ook een speciale date meegemaakt hebben  :lol_hitting:

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2646 Gepost op: 7 december 2019, 14:17:08 »

Ai, en weten we wie? Hopelijk alles oké

Altijd wat nieuws in het SKW. Ga ik midden in de nacht gauw even om sigaretten voor 'mijne schat', kom ik terug en staat er een ambulance voor haar vitrine. Wel even serieus schrikken. Was blijkbaar een meisje in het zelfde gebouw onwel geworden. Die klant zal ook een speciale date meegemaakt hebben  :lol_hitting:
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2647 Gepost op: 7 december 2019, 21:53:27 »

Ai, en weten we wie? Hopelijk alles oké

Altijd wat nieuws in het SKW. Ga ik midden in de nacht gauw even om sigaretten voor 'mijne schat', kom ik terug en staat er een ambulance voor haar vitrine. Wel even serieus schrikken. Was blijkbaar een meisje in het zelfde gebouw onwel geworden. Die klant zal ook een speciale date meegemaakt hebben  :lol_hitting:

We hoeven niet te weten wie het was. Laat ons hopen dat het niet te ernstig was...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2648 Gepost op: 8 december 2019, 02:05:52 »
Vandaag wist mijn sweetieke mij te vertellen dat een meisje onwel geworden was. Ik had haar tevoren nog mee in het raam zien staan, want alle ramen waren bemand (of heet dat dan bevrouwd???  :dance2). Ze was op haar kamer gegaan en had last van haar hart. Maar het zou alweer in orde zijn met dat meisje.

Het is natuurlijk allemaal begrijpelijk, als je in een vrolijke bui plezier en vertier gaat zoeken in het SKW, maar het viel me toch op wat voor grappen voorbijlopende mannen maken als er een ziekenwagen voor een bordeel staat. Ik ken dat meisje in kwestie niet, maar erg veel respect hebben sommigen toch niet voor de meisjes die hen het ultieme plezier bezorgen hoor.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2649 Gepost op: 8 december 2019, 02:10:52 »

Ai, en weten we wie? Hopelijk alles oké

Ik ken haar helaas niet, verversrui nr 24, zij staat er niet altijd maar gisteren waren alle ramen bezet daar. Het is ook niet altijd gemakkelijk om in de nr 24 de juiste naam bij het juiste raamnummer te zetten, want de meisjes wisselen daar soms wel eens van raam, en de 24 telt 8 ramen he, een echte leukemeisjes-supermarkt  :lol

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2650 Gepost op: 12 december 2019, 18:17:58 »
Na talloze malen gesloten te zijn geweest wegens illegale prostitutie, is het beruchte café " 't Keteltje" in de Oude Mansstraat dan toch failliet verklaard !

Ik ben er een aantal jaren geleden verschillende keren geweest, en heb meer dan eens op het punt gestaan één of andere Nigeriaanse schone mee te nemen, maar heb dan uiteindelijk toch steeds voor één van mijn "raamzekerheden" gekozen...

« Laatst bewerkt op: 12 december 2019, 18:32:37 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2651 Gepost op: 13 december 2019, 02:04:58 »
Na talloze malen gesloten te zijn geweest wegens illegale prostitutie, is het beruchte café " 't Keteltje" in de Oude Mansstraat dan toch failliet verklaard !

Ik ben er een aantal jaren geleden verschillende keren geweest, en heb meer dan eens op het punt gestaan één of andere Nigeriaanse schone mee te nemen, maar heb dan uiteindelijk toch steeds voor één van mijn "raamzekerheden" gekozen...
Ik heb mezelf nooit laten foppen, waarschijnlijk ook omdat ik niet meteen fan ben van zwartjes, maar ik heb altijd horen zeggen: neem daar in die buurt nooit een zwartje, tenzij het eentje is die achter een raam staat.

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2652 Gepost op: 13 december 2019, 10:26:11 »
weet iemand wie de jonge dame van overdag zou kunnen zijn in de Schipperstraat nr. 13/15 of 17, uiterst links, bijna weggestopt in het hoekje..? (kan het me niet herinneren, maar sowieso links vd oude tattooshop)
Hier een foto van de ramen http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/images/Ant912.jpg

Lijkt Latina type, donker stijl lang haar, en zie ze altijd in een zwart latex topje en zwarte latex rok.
Lijkt ook relatief grote borsten te hebben.

Dank bij voorbaat.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2653 Gepost op: 13 december 2019, 10:44:41 »
weet iemand wie de jonge dame van overdag zou kunnen zijn in de Schipperstraat nr. 13/15 of 17, uiterst links, bijna weggestopt in het hoekje..? (kan het me niet herinneren, maar sowieso links vd oude tattooshop)
Hier een foto van de ramen http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/images/Ant912.jpg

Lijkt Latina type, donker stijl lang haar, en zie ze altijd in een zwart latex topje en zwarte latex rok.
Lijkt ook relatief grote borsten te hebben.

Dank bij voorbaat.
Je bedoelt ongetwijfeld de aantrekkelijke dame die staat op SS17/1; wie het is, weet ook ik niet...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2654 Gepost op: 13 december 2019, 14:20:56 »
weet iemand wie de jonge dame van overdag zou kunnen zijn in de Schipperstraat nr. 13/15 of 17, uiterst links, bijna weggestopt in het hoekje..? ...............................

.................................zie ze altijd in een zwart latex topje en zwarte latex rok.

Ligt dit nu aan mij? Ik snap het probleem echt niet.

Als je haar 'altijd' ziet, kan je haar toch gewoon eens vragen wie ze is (of welke weknaam zij gebruikt) dan weet je het meteen uit eerste hand, ipv hier met gissingen te moeten werken. Die meisjes bijten toch niet als je hen aanspreekt.