Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708354 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2655 Gepost op: 13 december 2019, 17:24:23 »
weet iemand wie de jonge dame van overdag zou kunnen zijn in de Schipperstraat nr. 13/15 of 17, uiterst links, bijna weggestopt in het hoekje..? (kan het me niet herinneren, maar sowieso links vd oude tattooshop)
Hier een foto van de ramen http://www.amsterdam-red-light-district-maps.com/images/Ant912.jpg

Lijkt Latina type, donker stijl lang haar, en zie ze altijd in een zwart latex topje en zwarte latex rok.
Lijkt ook relatief grote borsten te hebben.

Dank bij voorbaat.
Je bedoelt ongetwijfeld de aantrekkelijke dame die staat op SS17/1; wie het is, weet ook ik niet...
Ik heb mij vergist van locatie; ik bedoelde eigenlijk SS19/1, dus IN het pand waar vroeger de tattoo was.
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2656 Gepost op: 13 december 2019, 17:31:58 »
Ik zie het probleem ook n...wacht eens, wie spreekt er nu van een probleem? Niemand, enkel jij, die de vraag met een vraag beantwoord, en door die vraag er ook een probleem van maakt.

Of int kort: twas maar een vraag.
En ik dacht, we hebben hier elk onze ervaringen + op een forum kan men wel eens nuttige info delen, dus ik dacht, ik stel de vraag eens.

Mensen zullen zich nog terughoudender opstellen om uberhaupt iets te stellen als men bij elke vraag diens neus afbijt!

Je hoeft heus niet te antwoorden als dat dan maar je bijdrage is.

weet iemand wie de jonge dame van overdag zou kunnen zijn in de Schipperstraat nr. 13/15 of 17, uiterst links, bijna weggestopt in het hoekje..? ...............................

.................................zie ze altijd in een zwart latex topje en zwarte latex rok.

Ligt dit nu aan mij? Ik snap het probleem echt niet.

Als je haar 'altijd' ziet, kan je haar toch gewoon eens vragen wie ze is (of welke weknaam zij gebruikt) dan weet je het meteen uit eerste hand, ipv hier met gissingen te moeten werken. Die meisjes bijten toch niet als je hen aanspreekt.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2657 Gepost op: 13 december 2019, 21:03:42 »
Ik zal het dan anders samenvatten. Zonder probleem en zonder vraag.

Als ik een meisje zie staan dat me triggert en waarvan ik niet weet wie het is enz, dan doe ik daar aan de deur een babbeltje mee. Zo weet ik direct welke naam zij gebruikt, vanwaar ze komt, wat ze doet en wat ze niet doet en hoe ze haar prijzen stelt. Dat is heel wat handiger, vind ik toch, dan hier de vraag neertypen en wachten op misschien zelfs géén helpend antwoord.

Nadat ik een deurbabbel gedaan heb, beslis ik of ik eerst nog omline wil opzoeken of er informatie over die ongekende dame te vinden is, maar als ik er echt op geil, dan ga ik gewoon binnen. 50 euro riskeer ik dan, da's minder dan de auto eens voltanken. En ik krijg altijd wel 'iets' voor die 50 euro. Kan meevallen, kan tegenvallen, maar je krijgt altijd wel een of andere vorm van seks.

Van mijn bevindingen schrijf ik dan hier een (meestal zelfs zeer uitgebreide) recensie, zodat mijn bijdrage aan het RB forum toch  wel iets ruimer is dan een paar opmerkingen maken. Doordat ik al heel erg veel recensies schreef, kan een forumlid ook wel min of meer zich een beeld vormen van welk type van meisjes ik verkies enz. Dat kan helpen om mijn bevindingen te interpreteren en eventueel te relativeren van uit het standpunt van de eigen voorkeuren.

Ik zou zelf nooit de moeite nemen om hier te komen vragen WIE een bepaald meisje zou kunnen zijn als ik haar IRL voorbijloop zonder haar aan te spreken. Wel zou ik durven vragen of er mensen zijn die er ervaringen mee hebben, in het geval er nog geen topic zou over bestaan. Het kan zijn dat iemand zich geviseerd voelt door mijn reactie, maar ik dacht toch wel logisch gereageerd te hebben.

Vraag het haar dus zelf eens, en post het hier. Dan is jouw bijdrage meteen ook nuttig voor de anderen...

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2658 Gepost op: 14 december 2019, 00:33:06 »
ewel, tis eigenlijk wel te verklaren waarom ik zelden aan een raam naar de naam vraag van een dame.
Ik vind het namelijk lullig om de naam te vragen om vervolgens in 90% van de gevallen met een excuus af te komen waarom ik na mijn vraag niet onmiddellijk  binnenga.
En dat excuus is altijd hetzelfde: I'm still looking around and I'm in doubt wich girl to chose, so maybe I see you later.
Om vervolgens met die naam aan de slag te gaan....

Als ik me echt nie kan houden, omdat de dame bijvoorbeeld mij echt kan smaken, doe ik het toch.

Deze dame kon mij net niet genoeg intrigeren om het haar zelf te vragen.
Waarschijnlijk zou ik het om den duur wel zelf vragen, gewoon omdat ze er al enige tijd stond zonder dat ik weet wie.

Maar op dees moment had ik zoiets van, ik vraag het aan de collega's :)
Maar lijkt erop dat deze nobele onbekende effectief ongekend is, en zal ik dus effectief eens moeten gaan polsen....waarbij ik in dat geval het forum zeker op de hoogte zal houden, daar mag je van op aan.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2659 Gepost op: 14 december 2019, 14:36:11 »
Ik vier dit jaar kerstavond in Antwerpen. Ik ga die nacht toch eens omwandelen, gewoon om eens te zien hoe verlaten ons SKW er op zo'n moment bij ligt. Ik gok er geen vijf meiden te treffen dan maar ben toch benieuwd. Zijn er wandelaars die al eens op zo'n moment (kerstavond, oudejaarsavond,...) door onze rosse driehoek wandelden?
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2660 Gepost op: 14 december 2019, 16:10:28 »
Ik ben op kerstavond en oudejaarsavond ooit wel bij een dvp geweest, maar dat is al enkele jaren geleden...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2661 Gepost op: 14 december 2019, 16:44:39 »
Iets helemaal anders, ik post het hier maar en niet op het topic van de dame(s) in kwestie omdat de commotie misschien anders nogal groot zal zijn.

Op een Franstalig forum werd in de loop van de maand november geïnsinueerd dat Maria SS 47/2 nog tot ergens in januari 2020 in het SKW zou werken en daarna naar ergens anders zou gaan (werken). Ik heb echter niet al te veel vertrouwen in dat forum.

Weet iemand daar meer over?

Indien die info klopt, geldt dat dan ook voor de andere dames op SS 47?

Ik had van een andere dame op SS 47 vernomen dat ze in januari op verlof zou gaan voor een maand of twee. Misschien is er gewoon verwarring of onduidelijkheid daaromtrent?

Greetz.

Offline mechelen

  • Keurvorst
  • Held
  • *****
  • Berichten: 3591
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2662 Gepost op: 15 december 2019, 03:17:52 »
Als het over Youppie gaat : dat is wel een betrouwbaar forum.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2663 Gepost op: 15 december 2019, 09:11:36 »
Als het over Youppie gaat : dat is wel een betrouwbaar forum.

Het forum mag nog zo betrouwbaar zijn .... het hangt af van 1 schrijver ....


En die fransozen praten goed Engels  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Niet geloven, ze is diegene die het meest bezet is van allen (dag en nachtshift)

fabeltjes zijn het ....   babylonische spraakverwarring van een wallon of fransoos  ;D ;D ;D

Zo is ook de boerka ontstaan ... mohamed zei: "neuk uw vrouw in een tent", die het neer moest schrijven interpreteerde het als: "verkleed uw vrouw als tent"   :cochon :cochon :cochon
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2664 Gepost op: 15 december 2019, 09:21:07 »
Ik vier dit jaar kerstavond in Antwerpen. Ik ga die nacht toch eens omwandelen, gewoon om eens te zien hoe verlaten ons SKW er op zo'n moment bij ligt. Ik gok er geen vijf meiden te treffen dan maar ben toch benieuwd. Zijn er wandelaars die al eens op zo'n moment (kerstavond, oudejaarsavond,...) door onze rosse driehoek wandelden?
Op kerstavond zal 't gene vette zijn
Met oudjaar is de bezetting meestal wel ok
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2665 Gepost op: 15 december 2019, 12:52:49 »
Als het over Youppie gaat : dat is wel een betrouwbaar forum.

Het forum mag nog zo betrouwbaar zijn .... het hangt af van 1 schrijver ....


En die fransozen praten goed Engels  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Niet geloven, ze is diegene die het meest bezet is van allen (dag en nachtshift)

fabeltjes zijn het ....   babylonische spraakverwarring van een wallon of fransoos  ;D ;D ;D

Zo is ook de boerka ontstaan ... mohamed zei: "neuk uw vrouw in een tent", die het neer moest schrijven interpreteerde het als: "verkleed uw vrouw als tent"   :cochon :cochon :cochon


Sexmachine,

Ik had het over de Maria die samen met Gabriëlla en Flory in de dagshift op SS 47 staat.

Jij schrijft "dag en nachtshift" ........ hebben we het dan over dezelfde Maria of heb jij het over de Maria die in de avond/nacht op SS 47/1 staat? Of over allebei?

Geweldig verhaal trouwens over hoe de boerka ontstaan is  :lol_hitting:, die had ik nog nooit gehoord !

Thx!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2666 Gepost op: 15 december 2019, 13:44:07 »
Lees nog eens mijn posting door  ;D
Maria van de nachtshift werkt trouwens in raam 1 ....

Ik heb geen humor, die komt van den Alex

Vanaf 4m30s
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2667 Gepost op: 15 december 2019, 17:28:32 »
Ik vier dit jaar kerstavond in Antwerpen. Ik ga die nacht toch eens omwandelen, gewoon om eens te zien hoe verlaten ons SKW er op zo'n moment bij ligt. Ik gok er geen vijf meiden te treffen dan maar ben toch benieuwd. Zijn er wandelaars die al eens op zo'n moment (kerstavond, oudejaarsavond,...) door onze rosse driehoek wandelden?
Op kerstavond zal 't gene vette zijn
Met oudjaar is de bezetting meestal wel ok
Ik ben er nooit tijdens die feestdagen, maar ik hoor altijd zeggen dat kerstavond uiteraard 'niets' is in het SKW, maar de jaarwisseling zou een topmoment zijn voor veel meisjes.

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2668 Gepost op: 15 december 2019, 18:01:08 »
Elke rechtgeaarde wandelaar zou toch ooit eens met oudjaar zijn kwak moeten kunnen afschieten op klokslag middernacht.

Zelf heb ik nog nooit gewandeld tijdens oudjaar.

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2669 Gepost op: 15 december 2019, 18:04:08 »
Als het over Youppie gaat : dat is wel een betrouwbaar forum.

Het forum mag nog zo betrouwbaar zijn .... het hangt af van 1 schrijver ....


En die fransozen praten goed Engels  :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\

Niet geloven, ze is diegene die het meest bezet is van allen (dag en nachtshift)

fabeltjes zijn het ....   babylonische spraakverwarring van een wallon of fransoos  ;D ;D ;D

Zo is ook de boerka ontstaan ... mohamed zei: "neuk uw vrouw in een tent", die het neer moest schrijven interpreteerde het als: "verkleed uw vrouw als tent"   :cochon :cochon :cochon


Sexmachine,

Ik had het over de Maria die samen met Gabriëlla en Flory in de dagshift op SS 47 staat.

Jij schrijft "dag en nachtshift" ........ hebben we het dan over dezelfde Maria of heb jij het over de Maria die in de avond/nacht op SS 47/1 staat? Of over allebei?

Geweldig verhaal trouwens over hoe de boerka ontstaan is  :lol_hitting:, die had ik nog nooit gehoord !

Thx!
Wist je nu nog niet, Kippenneuker, dat sexmachine graag overdrijft ? :lol
Hij bedoelt dezelfde :-\ Maria als jij, maar noemt haar- rekening houdend met beide shiften- gewoon de meest bezette dame ....
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...