Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708143 keer)

0 leden en 24 gasten bekijken dit topic.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2715 Gepost op: 26 december 2019, 17:09:20 »
En een uitgestelde gelukkige verjaardag aan onze bed(t)weter .... als we ieder jaar 3 daagjes opschuiven met zijn verjaardag, haalt hij misschien de 80 wel  ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2716 Gepost op: 26 december 2019, 19:50:30 »
En een uitgestelde gelukkige verjaardag aan onze bed(t)weter .... als we ieder jaar 3 daagjes opschuiven met zijn verjaardag, haalt hij misschien de 80 wel  ;D ;D
80, dat is pas een ervaren wandelaar... Het is toch niet Bet(d)weter die ik bij een meisje zag binnenstappen, en even later vlogen zijn kleren door het raam van de eerste verdieping. Hoor ik dat meisje vragen: wat doe jij nou, je gooit je kleren door het raam. Zegt die man, welja, tegen dat ik klaargekomen ben is dat toch allemaal uit de mode.
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2717 Gepost op: 27 december 2019, 11:02:43 »
En een uitgestelde gelukkige verjaardag aan onze bed(t)weter .... als we ieder jaar 3 daagjes opschuiven met zijn verjaardag, haalt hij misschien de 80 wel  ;D ;D
80, dat is pas een ervaren wandelaar... Het is toch niet Bet(d)weter die ik bij een meisje zag binnenstappen, en even later vlogen zijn kleren door het raam van de eerste verdieping. Hoor ik dat meisje vragen: wat doe jij nou, je gooit je kleren door het raam. Zegt die man, welja, tegen dat ik klaargekomen ben is dat toch allemaal uit de mode.
  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
Je zit er dichter bij dan je denkt ....   :happy ::) :cheer: :pica22
Zo een klein decennia geleden gooide bet(d)weter zijn kleren steeds buiten om 20 uur bij zijn Julia, en de Peruviaan (zijn beste vriend trouwens die voor de dames boodschappen doet) zorgde er dan voor dat zijn fietskledij netjes gewassen was tegen 6 uur  's morgens, en datzelfde tafereel herhaalde zich maanden aan een stuk  ;D ;) :lol'
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2718 Gepost op: 27 december 2019, 12:10:36 »
Vandaag moest ik in Antwerpen zijn. Op een plaats waar enkel mensenhatende heksen ronddwalen. Toen dat er na een halfuurtje opzat kon ik ineens doorfietsen naar een plaats waar enkel lieve engeltjes zijn : het SKW! Helaas waren er niet veel dames present. En ik had toch voornamenlijk mijn zinnen gezet op Flory of Eva en geen van beide was al aanwezig. Sabrina was er wel maar daar ben ik deze week al 3x bij geweest dus die kan ik weer eventjes links laten liggen. Ik had geen zin om daar nog een uur rond te dwalen dus wordt het volgende SKW wipje uitgesteld naar zondag. Benieuwd welke van die twee engeltjes mijn nieuwjaarsbrief mag ontvangen.
« Laatst bewerkt op: 27 december 2019, 12:24:14 door Mocata »

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2719 Gepost op: 27 december 2019, 20:19:53 »
Benieuwd welke van die twee engeltjes mijn nieuwjaarsbrief mag ontvangen.
Toen ik laatst mijn sweety wat wou plagen, zei ik : I thought you were an angel, but you are a little devil. Ik kreeg als antwoord: ssst, I am undercover  ;D ;D ;D  SKW girls hebben ook zin voor humor  :))

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2720 Gepost op: 28 december 2019, 00:53:13 »
Benieuwd welke van die twee engeltjes mijn nieuwjaarsbrief mag ontvangen.
Toen ik laatst mijn sweety wat wou plagen, zei ik : I thought you were an angel, but you are a little devil. Ik kreeg als antwoord: ssst, I am undercover  ;D ;D ;D  SKW girls hebben ook zin voor humor  :))

Jammer genoeg zijn er niet veel SKW girls met humor. Of toch niet met mijn gevoel voor humor. Ik ben zo goed als nooit serieus bij die meiden en tot nu toe zijn er niet veel die dat door hebben. Er zijn er enkelen die door hebben dat ik graag grapjes maak en dat ook van hen verwacht. Dames die met hun "serieuze" verhalen afkomen kunnen dat beter bij andere klanten doen want daar zit ik niet op te wachten. Onzin , flauwe zever en lekkere seks dat is alles waar ik geld voor over heb  :lol.

Verwachten al die meiden nu echt dat ik hun verhalen en praatjes geloof? Dat ze me maar laten geloven dat ze even hard van de seks genieten als ik , dat is pas belangrijk !  ;D ;D Wie wil nu niet vergeten dat er enkele minuten geleden een briefje van 50 (of meer) aan te pas kwam om zo'n avontuurtje te beleven?

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2721 Gepost op: 28 december 2019, 01:21:56 »
Jammer genoeg zijn er niet veel SKW girls met humor. Of toch niet met mijn gevoel voor humor. Ik ben zo goed als nooit serieus bij die meiden en tot nu toe zijn er niet veel die dat door hebben. Er zijn er enkelen die door hebben dat ik graag grapjes maak en dat ook van hen verwacht.
Ik denk dat 'humor', voor zover we dat dan zo kunnen noemen, eerder opduikt bij dates met meisjes waar je redelijk regelmatig over de vloer komt. Niet dat we dan direct 'moppen gaan vertellen', maar het gesprek zit toch wel vlotter en losser in elkaar dan.

Voor mij maakt dat toch wel mee deel uit van de 'kwaliteit' van de date, naast de eigenlijke service. Niets zo vreemd, als wanneer je terecht komt bij een meisje dat haast niets zegt. Misschien was mijn voorbeeldje ook niet representatief, omdat ik met dat 'engeltje' in kwestie het dating stadium voorbij ben en dan wordt alles vanzelf 'anders'.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2722 Gepost op: 28 december 2019, 01:26:07 »
Wie wil nu niet vergeten dat er enkele minuten geleden een briefje van 50 (of meer) aan te pas kwam om zo'n avontuurtje te beleven?
Ik betaal altijd met een briefje van 100, en dan moet het meisje mij 50 euro teruggeven. Zo schep ik voor mezelf de indruk dat ik zo leuk en tof ben, dat ze me allemaal in hun bed willen en dat ik er nog geld bij krijg
 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2723 Gepost op: 28 december 2019, 15:12:08 »
Wie wil nu niet vergeten dat er enkele minuten geleden een briefje van 50 (of meer) aan te pas kwam om zo'n avontuurtje te beleven?
Ik betaal altijd met een briefje van 100, en dan moet het meisje mij 50 euro teruggeven. Zo schep ik voor mezelf de indruk dat ik zo leuk en tof ben, dat ze me allemaal in hun bed willen en dat ik er nog geld bij krijg
 :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Als je 100 geeft en je krijgt 50 terug ........ dan ben je toch zelf 50 armer? Of zie ik dat verkeerd?     :-P

Ik heb de voorbije dagen weken zó veel seks gehad met geweldige dames in het SKW dat ik precies niet goed meer kan tellen  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2724 Gepost op: 28 december 2019, 20:53:33 »
Ik heb de voorbije dagen weken zó veel seks gehad met geweldige dames in het SKW dat ik precies niet goed meer kan tellen  :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Ook daar is een simpel trukje voor. Tel gewoon het aantal borsten en deel dat door twee, dan heb je het aantal meisjes.  :lol_hitting: Hint: doe je telling op den tast.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2725 Gepost op: 28 december 2019, 21:06:54 »

Als je 100 geeft en je krijgt 50 terug ........ dan ben je toch zelf 50 armer? Of zie ik dat verkeerd?     :-P
Helemaal fout, je geeft namelijk 1 briefje, en krijgt zalige sexxx EN 1 briefje terug .... ruilhandel EN sexxx erbovenop   :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2726 Gepost op: 29 december 2019, 21:38:25 »
Ik had geen zin om daar nog een uur rond te dwalen dus wordt het volgende SKW wipje uitgesteld naar zondag. Benieuwd welke van die twee engeltjes mijn nieuwjaarsbrief mag ontvangen.

Al heel de dag had ik ongeloofelijk veel zin om naar het SKW te gaan maar iets zei me van geduld te hebben en het zo lang mogelijk uit te stellen. Want ik ben weer goed op dreef de laatste tijd ::) . Ik heb het dan toch kunnen uitstellen tot iets na 17:00  :lol. Ik zat nog te twijfelen om te wachten tot de nachtshift begon maar dat zou dan nog zeker 3 uur wachten zijn (duurt toch een klein uurtje voor ik in het SKW ben) en dat was véél te lang. Ik stond al op ontploffen. Nee ik besloot het er op te wagen , er zal toch wel minstens 1meid zijn waar ik binnen wil zeker ?

Rond 18:30 kom ik aan in een SKW dat er véél mooier uitziet dan overdag. Leuk toch al die neonlichten ? Aangezien Eva al heel de dag door mijn hoofd spookte met haar lieve oogjes en die glimlach die me doet smelten liep ik met een stevige tred naar VT 27. Helaas pindakaas was er niemand aanwezig. Dju toch ! Die zal al thuis in haar pyjamake zitten  ;D. Haar maatje Suzanna lachte me lief toe. Zou ik dan eindelijk eens bij Suzanna langsgaan ? Eerst de rest van het SKW is gaan verkennen.

Sabrina stond present op SS32/3. Als ze me ziet glimlacht ze eens lief maar ik stap door. Voor de rest is er niet veel te zien. Enkel Flory stond achter haar raam en hoewel ik Flory of Eva op het lijstje had staan heb ik er toch niet zoveel zin in. Typisch. En volgende keer als ik ze absoluut nog eens wil bezoeken is ze constant bezet. Ambetant ventje , die Mocata.

In de Verversrui zie ik dat er licht brand achter de gordijnen van de plaats waar Diana staat. Ja het is beslist. Het wordt Diana want dat is al een aantal maanden geleden. Aangezien ik een vroege vogel ben , ben ik meestal al uit het SKW vertrokken voordat Diana begint. Nu maar hopen dat de klant die nu met haar aan het spelen was (of andersom?) geen uren daar ging blijven....

Ik loop nog een aantal rondjes en als ik voorbij haar raam kom blijf ik gefixeerd op die gordijntjes. Als er 1 ding is dat ik niet wil zien in het SKW is het de klant die mij is voor geweest. Na nog een rondje zie ik ze de gordijntjes opendoen. Ik zwaai eens en doe het teken dat ik bij haar binnen wel. Ze knikt en komt naar de deur gewandeld.

Ze doet de deur open en nu kan ik zien wat voor een geil pakje ze aan had. Een latex bh met een latex broekje met brettels. Wauw! Ondanks dat mijn kleine vriend de koude heeft moeten trotseren op de vlo wordt hij al wakker. Na een how are you etc gaan de kleren al snel uit. Na een keurig wasje belanden we op bed en het spel kan beginnen.

Ik vraag of ze eerst op haar buik wil gaan liggen. You missed my ass vraagt ze. Uiteraard! Wat een mooie ronde kont met heel zachte , kneedbare billen. Hopla mijn fluit staat al strakgespannen en ik schud die heerlijke kont eens door elkaar. Talloze zoentjes en likjes volgen. Als ik uitgezoend en geknepen ben kom ik naast Diana liggen. Ze doet een condoom rond mijn stijve vriend en komt bovenop me zitten. Ze steekt mijn fluit niet in haar poesje maar wrijft er zachtjes over met haar poesje. Met een heel zwoele en heel geile blik kijkt ze in mijn ogen. Ze neemt mijn hoofd vast en duwt het wat dichter tegen het hare. Ze kijkt diep in mijn ogen , komt nog wat dichter en duwt dan mijn hoofd tegen haar borsten aan. Plaagstok. Heerlijk!

Ik was al zo geil als wat en met dit leuke spel maakte Diana me nog geiler. Ze begon dan te pijpen maar ik kon me niet langer inhouden en er moest geneukt worden. Ze vraagt in welk standje ik wil beginnen. Beginnen ? Ik vrees dat we ook in dat standje gaan eindigen. Zo geil was ik ! Doggy of normal ? Tegen die lekker kont aankletsen of naar dat mooie snoetje kijken ? Het werdt het laatste. Zoals verwacht duurde het niet lang voordat het cd gevuld was. Daarom hou ik Diana ook meestal voor ronde twee.

Nadien wederom een keurig wasje , wat small talk en hopla de straat op. Leuk van nog eens bij Diana binnengesprongen te zijn. Ze start tussen 11:00-12:00. Volgende keer als ik nog eens zien heb in die knappe meid kan ik daar dan rekening mee houden  ;).

Nog een aantal rondjes gewandeld en nog wat genoten van het uitzicht. In de VT dacht ik dat er iemand reclame maakte voor een James Bond film maar het bleek een shemale te zijn.

From Russia with love.... nee merci. Ik houd het wel bij de James Bond films  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2727 Gepost op: 31 december 2019, 13:54:08 »
Naar aanleiding van de opruststelling van mijn oude kalender, al direct opgevolgd door een nieuw aangeworven exemplaar, wens ik alle collega-wandelaars van het SKW en grote omgeving (behalve 1 bepaalde Hollander) een fijn, aangenaam en opwindend 2020 toe, een spetterend jaar vol zachte tieten en stijve pieten, spannende kontjes en zuigende mondjes.

BESTE WENSEN van VDB en een van de SKW meisjes

  :06: :08: :1rij: :olaaaa
 :7505:
« Laatst bewerkt op: 31 december 2019, 14:03:08 door Vanderbeffen »

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2728 Gepost op: 31 december 2019, 16:41:33 »
Voordat ik mij straks samen met mijn echtgenote in mijne zetel zet met een fleske champagne met allerlei hapjes erbij en vervolgens een lekker flesje Griekse witte wijn kraak met een zelf gekookt kreeftje erbij wil ik alle actieve leden die regelmatig waardevolle bijdragen leveren aan dit forum een prettig eindejaar en een spetterend begin van het nieuwe jaar wensen!

Dat jullie in 2020 allemaal nog héél veel plezier mogen beleven met de prachtige dames in onze speeltuin!

Ik plan vandaag alvast geen bezoek meer aan het SKW, als ik niet te zat ben straks dan zit er mogelijk nog eens een stomende sekspartij in met mijn vrouwtje. Die ziet er niet echt uit zoals menige dame in een raam in het SKW en ze is ook al wel een paar jaartjes ouder maar ze pijpt en ze neukt nog steeds als de besten.

Een geweldig 2020 toegewenst!

Oh, bijna vergeten ...... dank aan de administrator(s) en de mods voor het goede werk dat zij hier steeds leveren, keep up the good work in 2020 en uiteraard voor jullie ook de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!

 :7505:

 :olaaaa

 :06:

Offline ADNOH

  • Held
  • *****
  • Berichten: 640
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2729 Gepost op: 31 december 2019, 16:49:57 »
Tis te zien wie ge als vergelijkingspunt neemt zeker.

Die ziet er niet echt uit zoals menige dame in een raam in het SKW....