Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708159 keer)

0 leden en 23 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2745 Gepost op: 1 januari 2020, 15:06:02 »
Zeg, wat is dat allemaal curieusneuzen?
Gewoon gezonde belangstelling he Kippenneuker. Ietwat vent is altijd geïnteresseerd in t speelgoed van zijne maat.
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:
En euh, Vanderbeffen, omdat je toch een aanknopingspunt zou hebben, tegenwoordig heeft mijn vrouwtje zo een beetje het postuur van een Roemeens meisje dat jij héél goed kent, mijn vrouw draagt wél pluchen sloefkes i.p.v. rode sokjes  ;)

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:
Hmmm, dat klinkt niet slecht.
Ik ga volgende week toch eens stiekem in het oog houden als je voor dat Roemeens meisje "dat ik héél goed ken" haar raam staat, of je dan je handen enkel in je broekzak hebt zitten omwille van de kou
 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :019a :019a :019a :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2746 Gepost op: 1 januari 2020, 15:14:57 »
En nu terug over de hoertjes,
Ik elke vrouw schuilt een hoertje, je moet alleen die gave weten te activeren in haar. :pompe
En omgekeerd: in elk hoertje schuilt een vrouw, en als je daar toegang toe krijgt, kleurt de wereld veel zonniger  :happy

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2747 Gepost op: 1 januari 2020, 15:23:45 »
ik ben niet geînteresseerd in een doos van 60, zelfs niet als ze me er 1000 euro bijlegt
Ja ik heb ook liever nieuw dan versleten, maar och ja, efkes verstand op nul en ogen dicht doen, en als ge dan nadien  die 1000 euro op zak hebt, dan kunde daarmee wel twintig keer een jonge doos pakken he...
 ;D ;D ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2748 Gepost op: 3 januari 2020, 19:23:44 »
De eerste wip van het jaar zit er alweer op. Toen ik van het werk kwam had ik absoluut geen zin om naar het SKW te gaan maar na een klein dutje in de zetel (ja ook Mocata wordt ouder en ouder  ;)) werd ik wakker met een stijve van jewelste. Er was geen houden en aan ik vloog richting het SKW. Ik haaste me naar de VT in de hoop er Eva aan te treffen maar er brandde weeral geen licht op VT 27. Het was 20 na 5 ofzo. Stopt Eva dan al zo vroeg ? Haar maatje Suzanna stond achter haar raam en knipoogde eens lief en draaide wat met haar heupen. Ik was nog aan het twijfelen om aan haar te gaan vragen wanneer Eva stopt met werken maar besloot dan toch maar om het niet te doen. Dat vind ik toch wat vervelend , gaan vragen naar haar collega maar niet bij haar binnengaan. Watje dat ik ben ;D.


Aangezien Eva er , wééral, niet was moest ik mijn zak (en portefeuille)maar elders gaan ledigen. Ik moest geen rondjes wandelen of nadenken over waar ik dat zou doen. Ik stap recht naar SS32/3 en Sabrina laat me met een brede smile binnen. Ze wenste me een gelukkig nieuwjaar en ik volg haar wiebelende poepeke de trap op. Weer een heerlijke tijd gehad bij Sabrina met het nodige gegrap en gegrol. Topmeid !

Dat Eva maar ziet dat ze in het vervolg wat langer blijft werken (of vroeger begint) want anders bestaat de kans dat ik ze nog ga vergeten. Nee hoor  , dat betoverend schattebolleke blijft op nr1 staan in het Mocata favorietenlijstje.

Nadien maak ik nog eens wandelingetje en in de VT brandde er , op een aantal neonlichten na, geen licht meer ?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2749 Gepost op: 3 januari 2020, 19:47:06 »


Nadien maak ik nog eens wandelingetje en in de VT brandde er , op een aantal neonlichten na, geen licht meer ?

Duidelijk een teken dat we meer naar de VT-meiden moeten gaan. Die lieverdjes kunnen de elektriciteit niet meer betalen  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2750 Gepost op: 3 januari 2020, 21:07:33 »


Nadien maak ik nog eens wandelingetje en in de VT brandde er , op een aantal neonlichten na, geen licht meer ?

Duidelijk een teken dat we meer naar de VT-meiden moeten gaan. Die lieverdjes kunnen de elektriciteit niet meer betalen  :lol
Heb jij echt licht nodig om te weten waar je met je handjes en je pietje moet zijn ????
 :tietjes :movingtits :pompe :kissass :bonken :blonde :shakekontje :sexxx 000006 :xrated

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2751 Gepost op: 4 januari 2020, 12:59:35 »
Toen ik wakker werd had ik al ongeloofelijk veel zin in Eva. Dat lieve meisje spookt al eventjes door mijn hoofd en aangezien ik ze al een paar keer had mislopen besloot ik om op tijd te vertrekken zodat ik ze zeker te pakken zou krijgen. Om iets na den tienen kom ik aan op het Falconplein. Ik leg de Mocata mobiel vast en haast me naar VT27. Ik zag dat er licht brandde. Oef ! Ze is dus aanwezig. Ik hoor wat tumult op het einde van de gang. Er is duidelijk iets gaande in de Schippersstraat. Het buitenste gordijntje op VT27 was dicht maar het gordijn aan het raam was open. Ze is zich dus nog aan het klaarmaken en is niet bezet. Ik had eigenlijk voor haar raam moeten blijven wachten zodat ik ze zeker niet zou mislopen maar besloot om toch even een drankje te gaan halen in de krantenwinkel.

In de Schippersstraat zie ik een combi en vlak voor het raam van Sabrina zijn twee agenten een man aan het vastboeien. Hij lag op de grond en kraamde wat onzin uit. Duidelijk een liefhebber van kinky stuff. Op de hoek van de straat was een oudere dame in gesprek met iemand. Ze verzekerde de beste man dat het arm schaap enkel opgepakt werdt omdat het een zwarte was. Uiteraard ! Welke reden zou er anders kunnen zijn ? Toen ik met mijn blikje Redbull terug richting VT 27 wandelde was er al een tweede combi aangekomen en zowel het arm schaap dat gearresteerd werdt als alle omstaanders waren er heilig overtuigd dat de politie agenten racisten waren en dat dat de enige reden was dat onze nieuwe Belg in de boeien was geslagen.  Zou het nu leuk of vermoeiend zijn om in zo'n alternatieve realiteit te leven ?

In de VT was Eva nog steeds bezig met zich klaar te maken en na wat over en weer gewandel zie ik haar gordijntje bewegen en haast me naar haar raam. Bijna is iemand me voor maar ik snij mijn collega te pas af en maak duidelijk dat ik naar binnen wil. Eva knipoogt lief en geeft mij duidelijk de voorkeur (dat heeft ongetwijfeld niets te maken met het feit dat ik al ettelijke eurotjes uitgegeven heb aan dit lieve meisje :lol_hitting: ). Mijn collega wandelaar maakt er geen probleem van en laat me voorgaan. Normaal doe ik zoiets niet maar ik was niet van zin om Eva wééral mis te lopen .

Na elkaar een gelukkig nieuwjaar gewenst te hebben praten we nog wat bij terwijl ik als een klein kind sta te geilen op mijn favoriete SKW deerne. Ze zag er nog mooier als anders uit met een grijs pakje met lange mouwen. Helemaal in de kerstsfeer ;). Ze wilt zich uitkleden maar ik herriner haar eraan dat ik dat liever zelf doe. Elkaars lichaam weer uitgebreid gezoend , genoten van een lekkere pijpbeurt die af en toe onderbroken werdt om mijn lichaam te zoenen en nadien geneukt in twee standjes. Eva is niet de ervaren slet zoals bijvoorbeeld een Sabrina dat is maar ze is oh zo schattig en lief dat het een waar genot is om haar te neuken.

Afscheid genomen met drie dikke zoenen en na genietend begin ik aan de lange weg naar huis.

Het is niet meer zo gemakkelijk om Eva te pakken te krijgen aangezien ze dikwijls bezet is. Laten we afspreken dat de zaterdagmorgend ik als eerste aan de beurt ben , akkoord ? :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2752 Gepost op: 4 januari 2020, 15:49:27 »
Dan geeft de website van de VT weer verkeerde info hé. Daar staat namelijk sinds deze voormiddag op dat VT 27 vandaag niet bezet is, het zelfde trouwens voor o.a. VT 21 en VT 11.

Anderzijds heb ik al dikwijls gezien dat op de website staat aangegeven dat een bepaalde dame die dag aanwezig is en als je er dan aankomt dan is er geen licht en is de kamer onbemand.

Bizarre website, die van de VT!

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2753 Gepost op: 4 januari 2020, 17:07:35 »
Dan geeft de website van de VT weer verkeerde info hé. Daar staat namelijk sinds deze voormiddag op dat VT 27 vandaag niet bezet is, het zelfde trouwens voor o.a. VT 21 en VT 11.

Anderzijds heb ik al dikwijls gezien dat op de website staat aangegeven dat een bepaalde dame die dag aanwezig is en als je er dan aankomt dan is er geen licht en is de kamer onbemand.

Bizarre website, die van de VT!

Die website is even verkeerd als den Ollander die er aan verdient, en even onbetrouwbaar  ;D ;D ;D ;D

Gloria stond zogezegd al twee weken op de VT38, en ik wist niet dat ze een Barcelona een Villa Tinto hadden.
Ze heeft trouwens een vaste stek, kamer 20, niet den 38

En Jeanette stond er rond 15 december niet op, terwijl ze toch heel aanwezig was.

Enkel die 2 heb ik bekeken, en voor de volle 100 percent foute info

Vandaag kijk ik naar Gloria, en ze zal vanavond aanwezig zijn in VT20, niet in de 8, zoals aangegeven.
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2754 Gepost op: 4 januari 2020, 17:16:30 »
Dan geeft de website van de VT weer verkeerde info hé. Daar staat namelijk sinds deze voormiddag op dat VT 27 vandaag niet bezet is, het zelfde trouwens voor o.a. VT 21 en VT 11.

Anderzijds heb ik al dikwijls gezien dat op de website staat aangegeven dat een bepaalde dame die dag aanwezig is en als je er dan aankomt dan is er geen licht en is de kamer onbemand.

Bizarre website, die van de VT!

Ik heb er niet op gelet of Amanda er was maar Suzanna was er niet of toch nog niet tussen 10:00 en 10:40. Misschien dat ze erna er wel was maar ik zat nog op een roze wolk te zweven na mijn bezoekje aan Eva dus ik heb er niet echt opgelet. Eva was er natuurlijk wel. Of heb ik mijn bezoekje dan toch gedroomd ? Jammer dan dat zelfs mijn dromen me geld kosten want ik was toch écht wel 50 euro lichter toen ik thuis kwam :lol.

Wat me ook stoort aan die website van de VT is dat de namen van de dames niet kloppen. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die meiden hun werknaam erbij te zetten zeker ?


Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2755 Gepost op: 5 januari 2020, 03:16:04 »
zowel het arm schaap dat gearresteerd werd als alle omstaanders waren er heilig overtuigd dat de politie agenten racisten waren en dat dat de enige reden was dat onze nieuwe Belg in de boeien was geslagen.  Zou het nu leuk of vermoeiend zijn om in zo'n alternatieve realiteit te leven ?
Het SKW is misschien een van de weinige plekken waar we de 'flikken' niet meteen als de gebruikelijke 'boemannen' moeten zien. Degenen die zich daar met de lopende zaken bezig houden, hebben het wel degelijk 'goed voor' met de meisjes. Een stricte controle is een onderdeel van onze veiligheid en de veiligheid van de meisjes. Zonder dit, zou het SKW niet uitgegroeid zijn tot een van de beste (zoniet HET beste) redlightsdisctricts .

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2756 Gepost op: 5 januari 2020, 03:22:05 »
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om die meiden hun werknaam erbij te zetten zeker ?
Voor degene die die website probeert te runnen, is dat duidelijk véél te moeilijk. Geld tellen en meisjes bedriegen is gemakkelijker. 

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2757 Gepost op: 5 januari 2020, 10:05:18 »
zowel het arm schaap dat gearresteerd werd als alle omstaanders waren er heilig overtuigd dat de politie agenten racisten waren en dat dat de enige reden was dat onze nieuwe Belg in de boeien was geslagen.  Zou het nu leuk of vermoeiend zijn om in zo'n alternatieve realiteit te leven ?
Het SKW is misschien een van de weinige plekken waar we de 'flikken' niet meteen als de gebruikelijke 'boemannen' moeten zien. Degenen die zich daar met de lopende zaken bezig houden, hebben het wel degelijk 'goed voor' met de meisjes. Een stricte controle is een onderdeel van onze veiligheid en de veiligheid van de meisjes. Zonder dit, zou het SKW niet uitgegroeid zijn tot een van de beste (zoniet HET beste) redlightsdisctricts .

Volledig mee akkoord. Voor mij kunnen ze niet genoeg rondrijden in het SKW. Ik heb me nog nooit onveilig gevoeld in het SKW maar de aanwezigheid van de politie schept toch een extra gevoel van veiligheid.

Ik stak enkel de draak met de overjaarse hippie vrouw die in alles racisme ziet en de omstaanders die onmiddelijk in een slachtoffer rol kruipen. Er lopen toch genoeg zwarte mede wandelaars rond en die worden niet opgepakt. Misschien zien die niet zwart genoeg dan ? Wat ook een persoonlijke ergernis was , was dat één van de omstaanders ook aan het filmen was met zijn smartphone. Moet nu werkelijk alles gefilmd ,en later ongetwijfeld uit zijn context getrokken ,worden) ? Voor hetzelfde geld gebruikt een of andere wereldverbeteraar bij de VRT dat filmpje als bewijs dat de Antwerpse politie racistisch is en discriminerend te werk gaat. Dan wordt dat uitgezonden tijdens het 19:00 journaal en dan kom ik daar doodleuk voorbij gewandeld opweg naar een jonge en lieve Roemeense meid.  ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2758 Gepost op: 5 januari 2020, 11:23:16 »
Wat ook een persoonlijke ergernis was , was dat één van de omstaanders ook aan het filmen was met zijn smartphone. Moet nu werkelijk alles gefilmd ,en later ongetwijfeld uit zijn context getrokken ,worden) ? Voor hetzelfde geld gebruikt een of andere wereldverbeteraar bij de VRT dat filmpje als bewijs dat de Antwerpse politie racistisch is en discriminerend te werk gaat. Dan wordt dat uitgezonden tijdens het 19:00 journaal en dan kom ik daar doodleuk voorbij gewandeld opweg naar een jonge en lieve Roemeense meid.  ;) ;) :lol_hitting: :lol_hitting:
Ook hiermee volledig akkoord.
Niettegenstaande er in het SKW overal stickers kleven, waarop een pictogram het fotograferen verbiedt, zie ik regelmatig gluiperds proberen om meisjes te fotograferen of filmen. Die stickers zijn zelfs niet nodig. Iedereen heeft recht op eigen beeld, zoals dat heet, en je mag juridisch gezien zulke beelden niet 'openbaar maken' zonder de toestemming van de betrokken personen. Blijkbaar wordt dat soort wettelijke welvoeglijkheid niet in de scholen aangeleerd.

Nog niet zo lang geleden zag ik ook zo een 'politietafereel' vooraan in de Verversrui. Toevallig was ik net op even op weg naar mijn sweety en wij hebben door het raam af en toe eens gekeken waar het over ging. Maar tegenwoordig willen de mensen zoiets om de een of andere reden direct filmen. Eigenlijk zou je moeten reageren door hén te filmen en op een manier dat zij goed zien wat je doet. Wedden dat ze dan reclameren? Bij een ongeval is het hetzelfde. Nog liever gevaarlijk doen, vertragen en van acter het stuur filmen, dan opletten en gewoon doorrijden. Sensatiezucht van de ergste soort.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2759 Gepost op: 5 januari 2020, 11:54:53 »
Ook hiermee volledig akkoord.
Niettegenstaande er in het SKW overal stickers kleven, waarop een pictogram het fotograferen verbiedt, zie ik regelmatig gluiperds proberen om meisjes te fotograferen of filmen.

Dit heb ik ook al een paar keer gezien. Eentje vond het zelfs niet nodig om het stiekem proberen te doen. Met de smartphone duidelijk in de hand liep hij , omringd door zijn makkers , de meiden duidelijk te filmen. Het was gewoon een vriendengroepje dat eens door het SKW kwam wandelen en hun ogen eens de kost wou geven. Ik had niet de indruk dat hij of één van zijn vrienden ook effectief ergens binnen wilden gaan. Dat leidde ik toch af aan de manier waarop ze over de dames aan het praten waren. Toen één van de dames dat in de mot kreeg schoot die behoorlijk uit haar krammen en al snel volgde de andere meiden in de straat. Zijn telefoon verdween snel terug in zijn jaszak  ;D.

Ik begrijp niet wat je nu te winnen hebt door die meiden te filmen. Is dat dan om achteraf aan je maten te laten zien van "kijk ik ben in het Schipperskwartier geweest" ?Of om achteraf nog eens te kunnen lachen met de meisjes die achter een raam staan ?

Over lachen met de meisjes gesproken : nog zo'n ergernis van me zijn die koppeltjes of zelfs gezinnen die door de straten wandelen. En dan natuurlijk de nodige commentaar hebben op onze Roemeentjes. Al is de kans volgens mij erg groot dat manlief nog wel eens alleen terugkomt. En dan zonder de snedige commentaar maar wél met een briefje van 50....
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2020, 12:09:21 door Mocata »