Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708123 keer)

0 leden en 26 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2760 Gepost op: 5 januari 2020, 12:03:58 »

Over lachen met de meisjes gesproken : nog zo'n ergernis van me zijn die koppeltjes of zelfs gezinnen die door de straten wandelen. En dan natuurlijk de nodige commentaar hebben op onze Roemeentjes. Al is de kans volgens mij erg groot dat manlief nog wel eens alleen terugkomt. En dan zonder de snedige commentaar maar wel mét een briefje van 50....

En om daar even verder op in te gaan :

Het is nu niet dat ik ons wil ophemelen maar ik denk dat sommige dames wel eens durven vergeten hoe respectvol wij over hen praten en dat we het beste met hen voor hebben. Als ze zouden kunnen verstaan hoe sommige wandelaars over hen praten dan zouden ze misschien beseffen dat wij de slechtste nog niet zijn  ;)

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2761 Gepost op: 5 januari 2020, 13:31:22 »

Het is nu niet dat ik ons wil ophemelen maar ik denk dat sommige dames wel eens durven vergeten hoe respectvol wij over hen praten en dat we het beste met hen voor hebben. Als ze zouden kunnen verstaan hoe sommige wandelaars over hen praten dan zouden ze misschien beseffen dat wij de slechtste nog niet zijn  ;)
Zoals iedereen van ons werken zij om geld te verdienen. Maar wees gerust: ook al spreken ze een andere moedertaal, ze kennen het verschil tussen klanten en klanten. En je zou er van versteld staan hoeveel er zijn die meelezen en vertalen. Het zijn mensen. Er zitten serpentjes tussen, maar er zitten ook pareltjes tussen. Jonge mensen die een goed leven verdienen. Net zoals er klanten zijn in verschillende soorten.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2762 Gepost op: 5 januari 2020, 13:42:33 »
Of om achteraf nog eens te kunnen lachen met de meisjes die achter een raam staan ?

Over lachen met de meisjes gesproken : nog zo'n ergernis van me zijn die koppeltjes of zelfs gezinnen die door de straten wandelen. En dan natuurlijk de nodige commentaar hebben op onze Roemeentjes. Al is de kans volgens mij erg groot dat manlief nog wel eens alleen terugkomt. En dan zonder de snedige commentaar maar wél met een briefje van 50....
Mocata, we kennen allemaal die taferelen. Lachen met de Roemeentjes, lachen met de meisjes in het algemeen. Ik ken er alvast enkele die volgens mijn bescheiden, maar ervaren mening intelligenter zijn dan het gros van die lachende passanten. En waarschijnlijk verdienen die meisjes ook een veelvoud van die lachers.

Vergeet ook niet dat de mannen die publiekelijk het felst gekant zijn tegen 'naar de meisjes gaan', bijna ALTIJD de eersten zijn die hun broek op de enkels hebben als ze stiekem hun kans grijpen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2763 Gepost op: 5 januari 2020, 19:28:06 »
En je zou er van versteld staan hoeveel er zijn die meelezen en vertalen. Het zijn mensen.

Oh maar daar ben ik me van bewust. Volgens mij lezen alle dames wel mee. Er zijn er verschillende die me al hebben aangesproken over dingen die op de fora geschreven worden. Andere meiden hebben nog nooit 1 woord over de fora gezegd maar aan sommige dingen die ze zeggen of aan subtiele dingetjes die ze tijdens een bezoekje doen merk ik dat ze gelezen hebben wat ik geschreven heb. Als ze hun service aanpassen aan mijn wensen dan kan ik het enkel maar positief vinden. Maar het is ookal voorgevallen dat een dame een zaag begint te spannen over "waarom ik naar een bepaalde meid ga en over wat ik daar dan uitspook". Daar zit ik niet op te wachten. Wie wel ?

En helaas zijn ze onze taal niet machtig en google maakt er dikwijls een zootje van. Dus kan het al eens gebeuren dat er dingen verkeerd begrepen worden door de meisjes. Ze snappen ook niet altijd dat niet alles wat wij schrijven serieus is en dat er ook grapjes gemaakt worden. Natuurlijk is het niet gemakkelijk om aan de hand van een slechte vertaling te begrijpen dat er een grapje gemaakt wordt of dat er iets serieus geschreven wordt.

Ik heb al aan een aantal dames gevraagd of ze liever niet hebben dat ik een verslagje over mijn bezoekje(s) schrijf. Maar tot nu toe maakte geen enkele dame er een probleem van. Die gratis reclame zullen ze er graag bijnemen zeker ? En dat die reclame werkt is wel heel duidelijk aangezien sommige dames plotseling meer bezet zijn dan vroeger. Of beeld ik mij dat maar in  ;D?

Over mijn  SKW avontuurtjes schrijven is iets wat ik niet kan laten. Al zou het leuker zijn om volledig anoniem door te straten te kunnen wandelen.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2764 Gepost op: 6 januari 2020, 01:42:36 »
Maar het is ookal voorgevallen dat een dame een zaag begint te spannen over "waarom ik naar een bepaalde meid ga en over wat ik daar dan uitspook". Daar zit ik niet op te wachten. Wie wel ?
Ja, dat is merkwaardig he, en het is zelfs niet altijd omdat zij hun 50 eurootjes mislopen als jij eens bij een andere langs gaat, dat zij daarover beginnen.

Een van mijn favoriete paygirls, met volgens mij een bovengemiddeld goed draaiende buisiness, vertrouwde mij vorige maand in een gesprek nog toe, dat zij het 'vreemdgaan van een vaste klant' soms ervaart als een teken dat zij 'iets niet goed gedaan had'. Ze was wel nuchter genoeg om erbij te zeggen dat zij ook wel snapt dat die redenering weinig steek houdt, maar toch heeft zij dan dat impulsieve gevoel.

Voor de goede orde: dit meisje heb ik al erg dikwijls bezocht, en zij heeft nooit gezaagd over zoiets, integendeel, zij is altijd vrolijk gezind als ik er ben, maar ze ziet het blijkbaar als een soort 'beroepseer'. Ja, ze doen het voor het geld, dat weet ik, maar dat wil niet per definitie zeggen dat ze hun job niet goed willen doen of geen beroepseer zouden hebben.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2765 Gepost op: 6 januari 2020, 16:56:41 »
Fora zijn, in tegenstelling tot wat sommige dames denken, enkel goed voor de wandelaars EN voor de meiden die hun best doen.
De meesten die er niet op willen staan of die er kritiek over uiten zijn dan ook diegenen die niet graag gewezen worden op hun "tekortkomingen".
Er zijn uitzonderingen op deze regel, ik ken een tiental meiden waar bijna niets over geschreven wordt, maar die je haast niet te pakken krijgt in hun shift, wegens constant bezet: Neem maar van mij aan dat die dames op één nacht zoveel opstrijken als een normaal mens twee weken of meer moet voor gaan werken.

Sinds de komst van 'tinternet' is er heel wat veranderd.
Ik weet nog goed de jaren 90 en net na de eeuwwisseling, toen er bijna nog geen spraken was van internetfora.
Dan was het meestal gokken en had je toch wel een serieuze kans op "miskopen", oftewel meiden die er maar al te graag de kantjes vanaf liepen.

Nu is de situatie helemaal anders, zowat iedere meid staat (al dan niet) uitvoerig beschreven met de diensten en vooral met positieve of minder positieve recensies.
Dat scheelt een hele slok op de borrel (voor beide partijen).
Ik kan me niet meer voorstellen wanneer ik een slechte ervaring had in het skw, sinds 2015 geen enkele meer.
Wel dames waar ik geen klik mee had, maar dat is weer een heel ander verhaal.
De service van de dames gaat er recht evenredig op vooruit, de slechten prijzen zichzelf gewoon uit de markt.  Zo hoort het ook, anders hebben fora geen nut.

Als wandelaar moet je ook door mindere recensies heen kunnen kijken, want niet iedere schrijver is nu eenmaal eerlijk en sommigen willen wraak omdat een meid niet voor hen "springt" of extra's wil aanbieden (maar ook dat is weer een heel ander verhaal)
Wij zijn allen toch intelligent genoeg om een tendens te zien bij recensies over een bepaalde dame, en daar zelf conclusies uit te trekken.

En meiden die meelezen en ons gaan wijzen op bepaalde feiten (zoals andere dames bezoeken of of of), niks van aantrekken, zij blijven de werkende dames en wij de mannen die beslissen waar en hoe we ons geld spenderen.
Ik zou zeggen, gewoon niet op antwoorden, laat ze maar denken dat je gek bent, en als het je niet aanstaat, op een ander gaan.
Er zitten er genoeg die wel hun best doen en je waar voor je centjes geven.

Er zitten ook dames waar je bijna niks van terug kan vinden op internetfora, die niet willen dat er over hen ook maar een woord wordt geschreven. En dat wil niet automatisch zeggen dat ze slechte service bieden.

Het internet heeft ervoor gezorgd dat ik terug van wekelijks naar de saunaclubs overgeschakeld ben tot dezelfde frequentie, maar dan in het schipperskwartier.

Uiteraard doen de meiden het voor het geld, ik ken er maar weinig die je na hun shift vragen om mee met hen naar bed te gaan, of naar huis te gaan. Maar dat is toch ons doel niet, wij gaan net omdat we vrijblijvende seks willen, en daar graag een centje voor over hebben.

En om af te sluiten, er zijn tegenwoordig dames in dat "verdomde" schipperskwartier waarvan ik denk dat ze het liever hebben dan ikzelf, en die ons verdorie zouden moeten betalen, maar zo werkt dat niet, wij zijn geboren met een pietje, en daarvoor is onze straf al bekend: betalen voor seks verdorie  ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2766 Gepost op: 6 januari 2020, 17:04:02 »
Over lachen met de meisjes gesproken : nog zo'n ergernis van me zijn die koppeltjes of zelfs gezinnen die door de straten wandelen. En dan natuurlijk de nodige commentaar hebben op onze Roemeentjes. Al is de kans volgens mij erg groot dat manlief nog wel eens alleen terugkomt. En dan zonder de snedige commentaar maar wél met een briefje van 50....

Ach, 't zijn een bende debielen, ik zie soms ook jonge of oudere koppeltjes door de straten wandelen, en maar kritiek van beiden op die dames die achter de ramen staan en de wandelende heren.
Makkelijk hoor, ik kijk hen aan en zeg dan gewoon: "Ja zeker, en binnen enkele dagen komt meneer alleen terug om te neuken, goed bezig". Dan zwijgen die dus beiden.

Ik ken geen enkele reden om een vrouw mee door het skw te nemen, tenzij je haar wil de weg wijzen naar een nieuwe, vetbetaalde job  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2767 Gepost op: 6 januari 2020, 17:21:17 »
Over lachen met de meisjes gesproken : nog zo'n ergernis van me zijn die koppeltjes of zelfs gezinnen die door de straten wandelen. En dan natuurlijk de nodige commentaar hebben op onze Roemeentjes. Al is de kans volgens mij erg groot dat manlief nog wel eens alleen terugkomt. En dan zonder de snedige commentaar maar wél met een briefje van 50....

Ach, 't zijn een bende debielen, ik zie soms ook jonge of oudere koppeltjes door de straten wandelen, en maar kritiek van beiden op die dames die achter de ramen staan en de wandelende heren.
Makkelijk hoor, ik kijk hen aan en zeg dan gewoon: "Ja zeker, en binnen enkele dagen komt meneer alleen terug om te neuken, goed bezig". Dan zwijgen die dus beiden.

Ik ken geen enkele reden om een vrouw mee door het skw te nemen, tenzij je haar wil de weg wijzen naar een nieuwe, vetbetaalde job  ;D ;D ;D ;D
Ik heb aan zo'n lachende bende ooit eens gevraagd of het de eerste keer was in hun leven dat ze buiten   :-\    :17:  kwamen; toen werden ze plots heel stil...
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2768 Gepost op: 7 januari 2020, 04:09:47 »
Ik heb aan zo'n lachende bende ooit eens gevraagd of het de eerste keer was in hun leven dat ze buiten   :-\    :17:  kwamen; toen werden ze plots heel stil...
Je had hen ook kunnen vragen of ze al eens ergens binnen geweest waren  :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2769 Gepost op: 8 januari 2020, 18:45:18 »
Ingevolge overlijden van de eigenaar zijn de panden SS02, SS04, SS17, SS40, en VGL06 momenteel gesloten.
Hopelijk krijgt dit geen staart zoals bij de gelijkaardige sluiting van SS24, dat nu al meer dan twee jaar potdicht is...
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2020, 18:06:16 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2770 Gepost op: 9 januari 2020, 03:14:27 »
Ik hoop van wel  :lol :lol :lol
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2771 Gepost op: 9 januari 2020, 09:10:26 »
Ingevolge overlijden van de eigenaar zijn de panden SS02, SS04, SS17, SS40, en VGL06 momenteel gesloten.
Hopelijk krijgt dit geen staart zoals bij de gelijkaardige sluiting van SS24, dat nu al meer dan twee jaar potdicht is...
Als de regering dood valt, zitten we met een regering van lopende zaken. Kunnen ze hier geen eigenaar van lopende (spuitende?) zaken aanstellen?  :lol
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2020, 18:06:47 door bet(d)weter »

Offline bet(d)weter

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2083
  • Ik schrijf uit bewondering voor de vrouwen !
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2772 Gepost op: 9 januari 2020, 17:52:58 »
Ingevolge overlijden van de eigenaar zijn de panden SS02, SS04, SS17, SS40, en VGL06 momenteel gesloten.
Hopelijk krijgt dit geen staart zoals bij de gelijkaardige sluiting van SS24, dat nu al meer dan twee jaar potdicht is...
Heb vandaag vernomen van een kenner dat  SS16 en SS31 aan het lijstje mogen worden toegevoegd !
Als al die panden een tijd gesloten blijven, gaan we binnenkort nog met een plaatstekort te maken krijgen ... :17: :17:
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2020, 18:07:40 door bet(d)weter »
Ik hou van de wolken...de wolken die traag voorbijgaan, en van de vrouwen...de mooie vrouwen die VEEL TE SNEL voorbijgaan...

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2773 Gepost op: 9 januari 2020, 19:57:00 »
Ingevolge overlijden van de eigenaar zijn de panden SS02, SS04, SS17, SS40, en VGL06 momenteel gesloten.
Hopelijk krijgt dit geen staart zoals bij de gelijkaardige sluiting van SS24, dat nu al meer dan twee jaar potdicht is...
Heb vandaag vernomen van een kenner dat  SS16 en SS31 aan het lijstje mogen worden toegevoegd !
Als al die panden een tijd gesloten blijven, gaan we binnenkort nog met een plaatstekort te maken krijgen ... :17: :17:
Is het een idee om een schrijven aan Jambon te richten, om eventueel die panden op te kopen met zijn kindergeld? Hij kan ze dan zelf uitbaten en zich daar laten naaien, ipv de bevolking te naaien.
 :pica :pica22 :cochon
« Laatst bewerkt op: 10 januari 2020, 18:08:22 door bet(d)weter »

Offline Shakir

  • Schalkse Ruiter
  • Held
  • *****
  • Berichten: 730
  • Zelfs op mijn sterfbed zal ik nog aan LR denken!
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2774 Gepost op: 10 januari 2020, 20:12:06 »
Momenteel staan de ballen op springen (ik sta al 5 weken droog), en heb ik de eerste weken nog geen clubplannen.

Eventueel zou ik dit of volgend weekend (overdag) nog eens afzakken naar het SKW. Is de bezetting na de feestdagen min of meer deftig?