Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708165 keer)

0 leden en 20 gasten bekijken dit topic.

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2850 Gepost op: 15 juni 2020, 10:45:35 »
Om 10u eens vlug door de straten gelopen want (nog) geen tijd om ergens binnen te wippen.  Nog vele ramen onbezet maar ja 10u is natuurlijk nog vroeg, alhoewel nu met die gewijzigde uren.   Door Villa Tinto ben ik niet geweest. Vermoedelijk zijn er dus toch nog vele meiden in hun thuisland en Roemenië opent pas morgen de grenzen.

Offline Blaren

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 102
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2851 Gepost op: 15 juni 2020, 11:52:44 »
kreeg net een WApp van een medewandelaar dat het nog rustig was in het SKW. Maar het begin is er !

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2852 Gepost op: 15 juni 2020, 11:57:24 »
kreeg net een WApp van een medewandelaar dat het nog rustig was in het SKW. Maar het begin is er !
Die zit dan in een ander schipperskwartier dan wij.
Nog NOOIT om 11 u in de ochtend zoveel wandelaars gezien.
Het lijkt wel een vrijdagnamiddag
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2853 Gepost op: 15 juni 2020, 12:24:15 »
kreeg net een WApp van een medewandelaar dat het nog rustig was in het SKW. Maar het begin is er !
Die zit dan in een ander schipperskwartier dan wij.
Nog NOOIT om 11 u in de ochtend zoveel wandelaars gezien.
Het lijkt wel een vrijdagnamiddag
Wie er al zit, zal goeie zaken doen  :-P :-P :-P

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2854 Gepost op: 15 juni 2020, 12:39:18 »
kreeg net een WApp van een medewandelaar dat het nog rustig was in het SKW. Maar het begin is er !
Die zit dan in een ander schipperskwartier dan wij.
Nog NOOIT om 11 u in de ochtend zoveel wandelaars gezien.
Het lijkt wel een vrijdagnamiddag
Ja waarschijnlijk was hij er al om 7 of 8u vanmorgen? :lol

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2855 Gepost op: 15 juni 2020, 12:41:41 »
Na drie maanden is het dan eindelijk zo ver : het SKW is terug open !

Ik kon natuurlijk niet wachten en ben om 09:00 op het gemakske naar ginder gefietst. Rustig genietend van het zonnetje was ik al aan het dromen van een aantal knappe SKWsters. Ik had gisteren al een berichtje gestuurd naar Eva om te vragen of ze vandaag aan de slag ging en in welke shift.Ze ging de dagshift blijven doen op VT 21 dus dat was al goed nieuws voor mij. Ik kom om iets voor den tienen aangebolt op het Falconplein en leg mijn vloke zoals altijd vast en besluit van de Schippersstraat als eerste door te wandelen. Op het Falconplein was al aardig wat volk en ook in de Schippersstraat liepen al een heleboel wandelaars rond. Normaal ben ik rond tien uur een van de weinige wandelaars maar nu leek het alsof ik een middagwandelingetje aan het doen was.

De grote banier met Welcome back girls hangt fier in de wind en ik stap goedgezind de plezantste buurt van het stad in. Wat heb ik dit gemist ! Op SS47 brand licht maar er is nog niemand te zien. Ook geen naambordjes of handdoekjes. Jammer. Victoria heeft haar deurtje openstaan en er knalt muziek uit een radiotje. Die heeft er zin in ! De VT mag je niet inwandelen via de Schippersstraat en als de brave burger die ik ben loop ik dan verder de Vingerlingsstraat in. Ik zie er een vrouwelijke politieagente wandelen ,zag er wel een knap ding uit maar ik durfde niet vragen of ze bereid was voor eens te wippen voor 50€ ;D. Ik kijk eens rond in de Verversrui maar liep al snel de VT in. Op weg naar VT 21. Het gordijntje op VT 11 was gesloten dus ik neem aan dat Amanda hier al een geile bok aan het verwennen was. Ik zocht achter die Turkse griet die voor de lockdown op haar plaats stond maar die heb ik nergens gezien. Ik zag wel al een knap grietje naar me zwaaien op VT 21. Ik wandel voorbij en eens ik die lieve bambi oogjes naar mij zie kijken ben ik op slag verkocht. Ik stap op haar af maar ze doet het teken van eventjes te wachten. Ze zet eerst haar mondmaskertje op. Aah ja natuurlijk , ik was de coronazever al bijna vergeten  ;D. Binnen krijg ik van haar ook een mondmasker en als de verantwoorde jongelingen dat wij zijn dragen wij dat natuurlijk heel braafjes.

Toptijd bij dit schattebolleke gehad zoals ik het er gewoon ben. Leuk , en geil , weerzien na drie maanden en uiteraard spring ik bij haar nog eens binnen deze week.

Als ik bij haar buitenwandel loop ik nog eens door de Schippersstraat. Op VT C stond Christina mooi te wezen maar op SS32 was nog niemand te zien. Mij is verteld dat Sabrina nog in Roemenië zit dus het wordt nog eventjes wachten om die knappe griet nog eens te kunnen neuken. Op SS 47 zie ik Gaby mooi wezen achter haar raam met een badpakje aan waar ik Flory al eens in gezien heb. Maria haar naam bordje heb ik gezien maar die hete tijger zelf zal al bezig geweest zijn. Op SS47/3 lag geen handdoekje en er was ook geen naambordje dus ik neem aan dat Flory niet in het land is ? Of begint ze later ? Doet ze de nachtshift ? Iemand die daar meer over weet want de , voor mij , knapste griet van het SKW heb ik ook gemist.


Ja mannekes ! Ik ben in mijn nopjes dat het SKW terug open is en uiteraard kunnen ze mij daar nog verwachten deze week. Het begint zelfs al te kriebelen om terug te vertrekken ! ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2856 Gepost op: 15 juni 2020, 12:49:49 »
Op SS47/3 lag geen handdoekje en er was ook geen naambordje dus ik neem aan dat Flory niet in het land is ? Of begint ze later ? Doet ze de nachtshift ? Iemand die daar meer over weet want de , voor mij , knapste griet van het SKW heb ik ook gemist.
Van Flory weet ik persoonlijk het antwoord (nog) niet (iemand anders misschien al wel) maar er ontbreken nog een aantal meisjes die nog 'onderweg' zijn. Dat heeft uiteraard te maken met het openstellen van grenzen en met het organiseren van de terugkeer.



Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2857 Gepost op: 15 juni 2020, 13:34:42 »
Het begint zelfs al te kriebelen om terug te vertrekken ! ;D

Foert ik ga terug. Eens kijken of Diana er zit  :cheer: :pica

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2858 Gepost op: 15 juni 2020, 14:37:15 »
Het begint zelfs al te kriebelen om terug te vertrekken ! ;D

Foert ik ga terug. Eens kijken of Diana er zit  :cheer: :pica
Voila, dat noem ik nu eens 'een echte' se. Een levensgenieter. Werken om te kunnen leven maar niet leven om enkel te werken.

guest165414

  • Gast
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2859 Gepost op: 15 juni 2020, 17:21:56 »
Deze namiddag was het behoorlijk druk maar toch nog vele ramen leeg.  Die bewegwijzering "rechts houden" is een maat voor niets, ook aan het éénrichtingsverkeer in Villa Tinto wordt geen gevolg gegeven. Iedereen doet maar alsof er niets meer aan de hand is. Hopelijk krijgen we nadien niet het deksel op de neus!

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2860 Gepost op: 15 juni 2020, 18:23:55 »
Dus terug naar het SKW vertrokken , speciaal om Diana nog eens te kunnen neuken. Vanmorgend heb ik ze niet gezien dus hopelijk had ik nu meer geluk. Als ik in het SKW aankom is er veel volk door te straten aan het wandelen. Ik vond dat er vanmorgend al wel wat hoerenbokken aanwezig waren maar het is al eventjes geleden dat ik nog zoveel volk als vandaag in het SKW gezien heb. Er zijn duidelijk nog meer mannen die wat schade in te halen hebben !

Ik twijfel niet en ga recht de Verversrui in naar het raam van Diana. Mevrouw is gelukkig op post en als ze me ziet afkomen doet ze met haar hoofd het teken naar de deur en ik knik ja. Ze zag er even sexy als anders uit en had haar ongeloofelijk geile latex bh'tje , broekje en brettels aan. In mijn broek kwam er al wat leven in de brouwerij.

Ik wacht aan de deur en als die opengaat begroet Diana mij met een sexy zwart mondmaskertje aan dat perfect bij haar sexy outfitje past. Ze gaat me voor richting haar kamer en ik zie dat haar kont wat groter is geworden en mijn broek wordt al een beetje kleiner. De kont van Diana maakte me altijd zo geil als iets maar nu wordt ik extra geil. Gigantische latina billen hoeft niet voor mij maar ik ben een billenman en geen tietenman. Ik moest zo snel mogelijk aan die geile kont zitten. :kissass

Maar eerst eventjes bijpraten. Ik vertelde haar dat ik er vanmorgend al geweest was maar haar niet gezien had. Ze zei dat ze wat later begon en vanaf morgen mogelijk twee shiften (of toch een stuk van de nacht) wil doen. De sexy Diana krijgt al snel door dat ik zo heet als iets sta en onze kleren gaan al snel uit. Al had ik ze gerust willen pakken met dat sexy outfitje aan , dat strakke shortje wat opzij schuiven en hopla neuken maar.

Na een keurig wasje zeg ik haar dat ik wil beginnen met haar mooie billen te zoenen. En dat gaat uiteraard niet met een mondmaskertje... Geen probleem en ze zet zich in doggy op het bed zodat ik me kan laten gaan. Dan vraag ik of ze recht wil staan en ik steek mijn gezicht tussen die ronde billen. Ja mannekes , ik ben toch een beetje verliefd op die perfecte kont hoor t4517.

Dan gaat het mondmaskertje terug keurig aan en ga ik op het bed liggen. Diana brengt een condoom aan en komt dan op mijn fluit zitten , zonder die in haar poesje te steken.Ze gaat heen en weer terwijl ik haar borsten samendruk en helemaal wegzink in haar mooie ogen. Met een geile en lichtjes 'bazige' blik kijkt ze me aan en neemt dan mijn fluit vast en tikt die tegen haar billen. Ik had er vanmorgend al een bezoekje opzitten bij Eva maar was al terug zo geil als iets. Na haar sexy getease komt ze tussen mijn benen zitten en begint ze me lekker te pijpen. Ik kreeg al snel het idee van op mijn knieën te gaan zitten en ze zo te laten verder pijpen. Uitstekend plan want nu kon ik genieten van het zicht op haar mooie ronde kont , die nog wat groter oogte in dit standje. Ik buig me een beetje voorover en streel die mooie ronde billen en haar poesje. Als ik al niet geneukt had had ik zonder twijfel het cd al volgeschoten. Ik zeg haar dat ik wil beginnen neuken en ze vraagt in welk standje. Met zo'n kont ? Doggy natuurlijk ! Diana moet even glimlachen en vraagt of ik zeker ben. Ze kan al raden dat dit niet lang gaat duren maar ik verlang er zo naar om tegen die prachtige kont aan te kletsen.

Zo gezegd zo gedaan. Ze gaat voor me zitten , kont omhoog en rug naar beneden.Ik klets eerst even mijn fluit op haar billen en dan neemt ze hem vast en steekt hem in haar strakke poesje. Ik ga er al snel goed tegenaan en mijn handen zijn druk in de weer met haar billen bij elkaar te duwen en die kont te aanbidden. Eventjes neem ik haar haren vast maar hoe mooi die lange zwarte haren te zijn ik geef toch de voorkeur aan de mooiste kont van het SKW (allé gij  ;D). De mooie kont van Diana en haar lekker zwoel gekreun brengen me niet veel later naar een zalig hoogtepunt.

Nadien volgt nog een leuk babbeltje , een keurig wasje en dan gooien we onze mondmaskers in een aparte vuilbak en doet ze terug haar zwarte maskertje aan.

We hadden het nog even over de vele mannen die in het SKW wandelden maar jammer genoeg gingen niet al die mannen binnen en waren er veel toeristen bij. Die hadden het natuurlijk al in de krant gelezen en kwamen eens koekeloeren zeker ?

Als ik terug buiten ben maak ik nog een aantal toertjes in het drukke SKW. Eva haar gordijntje is dicht maar in de VT zie ik Amanda staan. Ze lijkt een klein beetje bijgekomen te zijn dus de Amanda fans kunnen die coronakilotjes er weer gaan aftrainen. Toch één van de mooiste dames in het ganse SKW. En over mooie vrouwen gesproken : heb ik dat nu goed gezien ? Is Maya terugkeerd naar het SKW ? Die ongeloofelijk mooie meid die op SS10 stond. Ik wandel er voorbij en dacht dat ik haar herkende , er ging net iemand binnen dus ik kon het niet goed zien.

Op het meest sfeervolle huisnummer van het SKW ging er net een klant binnen bij Maria en kon ik enkel haar achterkant eens bekijken. Nog zo eentje met een mooie kont en benen. Drie maanden geen SKW is niet goed voor mij want ik kreeg ook al zin in Maria. Gaby was bezig en van Florentijntje was geen spoor. Hopelijk keer ook zij snel terug naar onze speeltuin.

Dan zag ik nog die int zak zetster die op verschillende adressen in de Schippersstraat heeft gestaan. Hoe heette die nu weer? Alexandra ? Wees dus gewaarschuwd mannen , dat gangstertje is ook weer teruggekeerd.

Toen ik bijna terug thuis was zag ik twee kameraden op een terrasje zitten en ben er dan gaan bijzitten. Er passeerde veel vrouwelijk schoon en ik begon al terug goesting te krijgen. Hoe kon het ook anders ? De nachtshift is nu bezig dus ik ben benieuwd of ik wéér op mijn vlo'ke ga springen  ::) ;D.

Nog een klein sfeermuziekje erbij want het vat die geile Diana perfect samen  ;)

« Laatst bewerkt op: 15 juni 2020, 19:16:45 door Mocata »

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2861 Gepost op: 15 juni 2020, 18:37:47 »
Deze namiddag was het behoorlijk druk maar toch nog vele ramen leeg.  Die bewegwijzering "rechts houden" is een maat voor niets, ook aan het éénrichtingsverkeer in Villa Tinto wordt geen gevolg gegeven. Iedereen doet maar alsof er niets meer aan de hand is. Hopelijk krijgen we nadien niet het deksel op de neus!

Vanmorgend liep iedereen nog braaf in één richting door de VT maar vanmiddag was dat al gedaan.

Offline klembus

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 15
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2862 Gepost op: 15 juni 2020, 21:32:07 »
Ik vond het maar saai , met mondmasker en de dame hield zich keurig aan de regeltjes ... voor mij mogen ze het terug dicht doen tit alles terug mag . Zo hoeft het niet

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2863 Gepost op: 16 juni 2020, 02:14:46 »
Deze namiddag was het behoorlijk druk maar toch nog vele ramen leeg.  Die bewegwijzering "rechts houden" is een maat voor niets, ook aan het éénrichtingsverkeer in Villa Tinto wordt geen gevolg gegeven. Iedereen doet maar alsof er niets meer aan de hand is. Hopelijk krijgen we nadien niet het deksel op de neus!
Ik heb alvast iets op mijn neus gekregen, maar dat was helemaal geen deksel. Wel iets dat je in principe kan 'dekken'.

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Ik zou het zo durven samenvatten AllergatorSKW: de mensen die het SKW bezochten vandaag, blijken een bepaalde mate van gezond verstand te bezitten. Ik heb geen verontrustende dingen gezien. En die enkele richting in VT, dat rechts wandelen... sorry, maar dat moet mij eerst eens iemand komen uitleggen (neeeeee niet die idioot die ons de politiestaat kado deed) wat daar het nut van kan zijn. De regel is simpel: verzorg je hygiene, loop niet te hoesten en te proesten, en er is toch niks aan de hand.

Laat je niet indoctrineren. Vele 'regeltjes' en onderdelen van de ons opgelegde 'maatregelen' veroorzaakten alleen maar bakken ellende in het economische leven, en hebben een verwaarloosbaar effect op het in de hand proberen te houden van een epidemie.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2864 Gepost op: 16 juni 2020, 02:32:57 »
Ik vond het maar saai , met mondmasker en de dame hield zich keurig aan de regeltjes ... voor mij mogen ze het terug dicht doen tit alles terug mag . Zo hoeft het niet

Ofwel had jij dan pech, ofwel had ik geluk. Bij mij verliep het zoals ik het me voorgesteld had.

Binnen gaan, niks mondmaskertje gezien. Handen onstsmetten, wasje, een beetje respectvol blijven en niet beginnen met op de mond te willen zoenen. Er zijn plekjes genoeg op een mooie meid waar je kan zoenen. Heel de date van geen mondmaskers of andere carnavaltoestanden gesproken. Na de date weer wasje, enz. En o ja, daar stond een volle doos (neeeeee ik bedoel niet hààr doos) met mondmaskers. Zij gaf me er eentje, want het zou kunnen (zo zei ze) dat the police op de straat controle doet of je wel een mondmaskertje gebruikt had, dus moest je er eentje bij hebben.

Klopt volgens mij niet helemaal, want als het gebruikte mondmasker na de date in de vuilbak belandt, heb je het ook niet meer op zak als je buiten komt. Voor mij hoefde het niet, want ik had net hetzelfde type en model van masker zelf op zak gestoken. Ik lach die comedie weg, maar uit respect zet ik dat wel even op als mensen dat vragen.

Buitengekomen reden er net twee politiewagens voorbij in de SS. Een gewone wagen en een combi. De agenten droegen zelf ook geen maskertjes. Er liepen mensen links en rechts en in beide richtingen in VT. Geen opmerkingen van de flikken.

Voor mij moet het SKW dus alvast niet opnieuw dicht, want ik heb gewoon een hele toffe date gedaan, met een fijn jong meisje, net zoals altijd. Geen verschil, tenzij dat handen ontsmetten en ja, niet op de mond willen zoenen, maar dat doen er velen ook in normale tijden bij een standaard date niet he.