Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708161 keer)

0 leden en 22 gasten bekijken dit topic.

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2865 Gepost op: 16 juni 2020, 03:36:29 »
voor mij mogen ze het terug dicht doen tit alles terug mag . Zo hoeft het niet
Mocht je nog zulke twijfelmomenten hebben, wandel dan gewoon eens rustig tot op de hoek van de Verversrui en het Falconplein. Bij het productiehuis daar, staat een grote oranje figuur in de etalage. Kijk goed naar het gebaar dat die met een vingertje maakt. Hij leert je de oplossing voor wanneer je bepaalde regeltjes saai vindt.

 :lol_hitting: :lol :lol_hitting:

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2866 Gepost op: 16 juni 2020, 12:42:33 »
Ik vond het maar saai , met mondmasker en de dame hield zich keurig aan de regeltjes ... voor mij mogen ze het terug dicht doen tit alles terug mag . Zo hoeft het niet

Een verkeerde dame uitgekozen? Ik hoor namelijk andere, positievere ervaringen van collega wandelaars.

Mij lijkt het best om na zo'n periode in eerste instantie een dame te bezoeken die je al kent van vroegere bezoekjes alhoewel ik van een collega ook positief nieuws hoorde over een sessie bij een dame die hij gisteren voor de eerste keer bezocht.

En euh, misschien mag het SKW voor jou dan wel terug dicht omdat je een mindere ervaring had ........ VOOR MIJ MAG HET OPEN BLIJVEN, laat dat duidelijk zijn!

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2867 Gepost op: 16 juni 2020, 12:44:30 »
Wel Klembus , er zullen dames tussenzitten die hun masker niet dragen maar als je er zo eentje gevonden hebt schrijf daar dan niets over op het forum. Je moet die meiden niet in de problemen brengen met zoiets  ;).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2868 Gepost op: 16 juni 2020, 13:41:49 »
Wel Klembus , er zullen dames tussenzitten die hun masker niet dragen maar als je er zo eentje gevonden hebt schrijf daar dan niets over op het forum. Je moet die meiden niet in de problemen brengen met zoiets  ;).
Er zijn dames die j vragen een masker op te doen op 't straat .... but when we go to the room, NO MASK
Dat was zo bij   :censored en    :censored    en    :censored    en     :adult
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline brosserke

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 52
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2869 Gepost op: 16 juni 2020, 16:06:27 »
Wel Klembus , er zullen dames tussenzitten die hun masker niet dragen maar als je er zo eentje gevonden hebt schrijf daar dan niets over op het forum. Je moet die meiden niet in de problemen brengen met zoiets  ;).
Er zijn dames die j vragen een masker op te doen op 't straat .... but when we go to the room, NO MASK
Dat was zo bij   :censored en    :censored    en    :censored    en     :adult
idd,ik kreeg ook een masker om aan te doen bij vertrek, volgens mij was dat om mijn breedsmoelende smile weg te steken nadat ik binnen gewipt had(of is het nu was)

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2870 Gepost op: 16 juni 2020, 16:27:51 »
Ik had vanmiddag besloten om nog eens een fietsritje te doen en te genieten van het mooie weer. Het duurde niet lang of mijn vlo'ke begon zich richting het SKW te verplaatsen....

Het SKW was gezellig druk maar toch een beetje minder dan gisteren. En net zoals gisteren ben ik weer bij Diana en Eva beland. Maar deze keer ben ik begonnen met Diana en heb ik afgesloten met Eva.

Eva droeg haar grijze badpakachtige pakje met lange mouwen maar op de kamer vroeg ze of ik ze eens met haar rode setje wou zien. Uiteraard zei ik. Ik heb haar grijze setje omgedoopt naar haar kerstmispakje en haar rode setje naar haar hoerenpakje.  ;). Nadat we klaar waren zei ze me dat ik de laatste voor vandaag was (en ik maar denken dat ik de enige was ;D) en deed ze haar burgeroutfit aan.Een wit topje , zwarte strakke broek en witte sportschoentjes. Wat ziet ze er dan toch om op te eten uit.

Nadien nog een aantal toertjes gewandeld. Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2871 Gepost op: 16 juni 2020, 16:30:29 »
Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.
En ik dacht te menen dat ze toch een stuk of zes Vleermuiskilo's heeft meegebracht na 3 maand quarantaine in Den Haag, ze heeft begot dikkere billen en benen en iets dikker lijf.
Zet ze op regime aub  ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline 30 cm

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 59
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2872 Gepost op: 16 juni 2020, 16:33:48 »
Kan iemand mij zeggen of grote tet Kathy al terug is op VVR 20 OF WANNEER ZE TERUGKOMT?

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2873 Gepost op: 16 juni 2020, 16:34:16 »
Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.
En ik dacht te menen dat ze toch een stuk of zes Vleermuiskilo's heeft meegebracht na 3 maand quarantaine in Den Haag, ze heeft begot dikkere billen en benen en iets dikker lijf.
Zet ze op regime aub  ;D ;D ;D

Ik vind dat wel lekker als er een beetje meer pak aan is , op de goede manier (dus geen dikke pens en dan smalle stekkenbeentjes :-\). Voor mij is ze nog steeds één van de knapste grieten dat ik al heb mogen aanschouwen (en neuken :035:).

Mogelijk ga ik ze een dezer eens van dichtbij inspecteren.

Offline barti

  • Held
  • *****
  • Berichten: 565
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2874 Gepost op: 16 juni 2020, 16:41:46 »
Ijskonijn? Dat kan enkel Maya zijn inderdaad. En nog meer pak aan benen en derrière? Ben zeker dat het er nog steeds adembenemend geil uitziet.....
(Ja, door dat lijf val ik toch steeds voor dat ijskonijn, wat een zalig stootkussentje)

Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.
En ik dacht te menen dat ze toch een stuk of zes Vleermuiskilo's heeft meegebracht na 3 maand quarantaine in Den Haag, ze heeft begot dikkere billen en benen en iets dikker lijf.
Zet ze op regime aub  ;D ;D ;D

Ik vind dat wel lekker als er een beetje meer pak aan is , op de goede manier (dus geen dikke pens en dan smalle stekkenbeentjes :-\). Voor mij is ze nog steeds één van de knapste grieten dat ik al heb mogen aanschouwen (en neuken :035:).

Mogelijk ga ik ze een dezer eens van dichtbij inspecteren.
« Laatst bewerkt op: 16 juni 2020, 16:51:21 door barti »
Wipkonijnen, sletjes, stootkussens, die meters worst per dag verwerken .... dat zijn mijn type vrouwen....

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2875 Gepost op: 16 juni 2020, 17:50:47 »
Op Vingerlingstraat 6/1 (waar vroeger de sexy Mikaella stond met haar gescheurde jeansbroekske) staat nu een mooie blondje dat ik nog nooit gezien heb. Is het eentje van de nachtshift of komt ze uit Nederland/Duitsland ? Iemand hier die ze kent ?

Offline jangambit

  • rakkertje
  • **
  • Berichten: 7
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2876 Gepost op: 17 juni 2020, 06:49:46 »
Ijskonijn? Dat kan enkel Maya zijn inderdaad. En nog meer pak aan benen en derrière? Ben zeker dat het er nog steeds adembenemend geil uitziet.....
(Ja, door dat lijf val ik toch steeds voor dat ijskonijn, wat een zalig stootkussentje)

Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.
En ik dacht te menen dat ze toch een stuk of zes Vleermuiskilo's heeft meegebracht na 3 maand quarantaine in Den Haag, ze heeft begot dikkere billen en benen en iets dikker lijf.
Zet ze op regime aub  ;D ;D ;D

Ik vind dat wel lekker als er een beetje meer pak aan is , op de goede manier (dus geen dikke pens en dan smalle stekkenbeentjes :-\). Voor mij is ze nog steeds één van de knapste grieten dat ik al heb mogen aanschouwen (en neuken :035:).

Mogelijk ga ik ze een dezer eens van dichtbij inspecteren.
Zit zij in de eerste shift of in de tweede of in beide ?

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2877 Gepost op: 17 juni 2020, 09:09:58 »
Ijskonijn? Dat kan enkel Maya zijn inderdaad. En nog meer pak aan benen en derrière? Ben zeker dat het er nog steeds adembenemend geil uitziet.....
(Ja, door dat lijf val ik toch steeds voor dat ijskonijn, wat een zalig stootkussentje)

Het is dus wel degelijk de Maya die naar Den Haag verhuisd was die terug op SS10 staat. Ze stond er met een roos bikinitje. Ongeloofelijk knappe madam maar wat een ijskoniging is het toch ! Ze gaapt wat in het oneindige zonder interactie met de voorbijgangers. Op de kamer is het dan weer wél een vriendelijke meid.
En ik dacht te menen dat ze toch een stuk of zes Vleermuiskilo's heeft meegebracht na 3 maand quarantaine in Den Haag, ze heeft begot dikkere billen en benen en iets dikker lijf.
Zet ze op regime aub  ;D ;D ;D

Ik vind dat wel lekker als er een beetje meer pak aan is , op de goede manier (dus geen dikke pens en dan smalle stekkenbeentjes :-\). Voor mij is ze nog steeds één van de knapste grieten dat ik al heb mogen aanschouwen (en neuken :035:).

Mogelijk ga ik ze een dezer eens van dichtbij inspecteren.
Zit zij in de eerste shift of in de tweede of in beide ?

Maandag stond zij met de vroege, om het in fabriekstermen uit te drukken .... jij en Maya, wat krijgen we nu, ik dacht dat jij ....
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2878 Gepost op: 17 juni 2020, 12:45:30 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2879 Gepost op: 17 juni 2020, 13:28:04 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).
Dan kan je vanaf nu terug ieder raam binnen,maar ontbloot eerst je bovenlijf, dat je tattoo's goed zichtbaar zijn  ;D ;D ;D ;D
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal