Auteur Topic: WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER  (gelezen 1708131 keer)

0 leden en 29 gasten bekijken dit topic.

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2880 Gepost op: 17 juni 2020, 13:41:22 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).
Dan kan je vanaf nu terug ieder raam binnen,maar ontbloot eerst je bovenlijf, dat je tattoo's goed zichtbaar zijn  ;D ;D ;D ;D

Zo louche zie ik er nu toch niet uit hoor :






Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2881 Gepost op: 17 juni 2020, 14:10:21 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).

3 dagen na mekaar met dezelfde griet? Was er niks anders te vinden dan?  :lol_hitting:

En zeggen dat je nog niet zolang geleden besloten had om ...........  :censored    :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2882 Gepost op: 17 juni 2020, 14:27:53 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).

3 dagen na mekaar met dezelfde griet? Was er niks anders te vinden dan?  :lol_hitting:

En zeggen dat je nog niet zolang geleden besloten had om ...........  :censored    :lol_hitting:

Ach ja , ze moest maar niet zo lief en mooi zijn zeker  t4517 .

En nu ik terug denk aan haar sexy dansjes van in het begin van de date begint het al terug te kriebelen ... Nee hoor want anders kan ik binnenkort zélf achter een raam gaan staan om rond te komen en ik vrees niet dat daar veel volk op gaat afkomen  ;D

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2883 Gepost op: 17 juni 2020, 15:45:42 »
Allé vooruit , ik ben vandaag voor de derde keer deze week met Eva gaan spelen. De schade van de afgelopen drie maanden is al een beetje ingehaald en nu kan ik er weer eventjes tegen (een week?  ;D).

3 dagen na mekaar met dezelfde griet? Was er niks anders te vinden dan?  :lol_hitting:

En zeggen dat je nog niet zolang geleden besloten had om ...........  :censored    :lol_hitting:

Ach ja , ze moest maar niet zo lief en mooi zijn zeker  t4517 .

En nu ik terug denk aan haar sexy dansjes van in het begin van de date begint het al terug te kriebelen ... Nee hoor want anders kan ik binnenkort zélf achter een raam gaan staan om rond te komen en ik vrees niet dat daar veel volk op gaat afkomen  ;D


Ben jij dan NOG lelijker dan Sammy? Want die heeft WEL klanten!

Als ik me niet vergis ben je wel jonger dan Sammy maar dat zegt natuurlijk niets over de lelijkheid .....

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2884 Gepost op: 17 juni 2020, 16:01:14 »

Zo louche zie ik er nu toch niet uit hoor :



Volgens mij kan jij dan momenteel geld verdienen in de beweging tegen racisme. Iemand die evenveel zwarte als witte huidoppervlakte heeft, is toch een ideaal boegbeeld voor die gasten...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2885 Gepost op: 17 juni 2020, 16:01:34 »


Ben jij dan NOG lelijker dan Sammy? Want die heeft WEL klanten!

Als ik me niet vergis ben je wel jonger dan Sammy maar dat zegt natuurlijk niets over de lelijkheid .....

 :lol_hitting:  :lol_hitting:  :lol_hitting:

Aangezien wij al een aantal keren samen door het SKW zijn gewandeld en je niet bent gaan lopen (voorbij het raam van Sammy zie ik jou wél wat rapper stappen) zal dat van die lelijkheid nog wel meevallen  ;D. Ik mag bij die meiden ook nog steeds binnen maar die krijgen dan ook een briefje van 50 om de pijn aan hun oogjes te verzachten  :lol.

Sammy heeft zelfs meer klanten dan een aantal knappe grieten die ook in de VT staan (als ik die grieten mag geloven dan toch) dus die moet iets héél goed kunnen. Ik ben alleen niet bereid om te gaan ondervinden wat dat dan juist is :17:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2886 Gepost op: 17 juni 2020, 16:04:32 »

3 dagen na mekaar met dezelfde griet?
Ik heb er wel begrip voor... Ik was op drie weken tijd 7 keer met de zelfde en nog is mijn onderbroekske alweer te klein als ik er aan denk

  :pompe :pompe :pompe

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2887 Gepost op: 17 juni 2020, 16:07:54 »
zélf achter een raam gaan staan om rond te komen en ik vrees niet dat daar veel volk op gaat afkomen  ;D
Nooit vooraf al wanhopen he... Misschien heb je succes bij onze andersgeaar(s)de medemensen?

 :lol_hitting:

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2888 Gepost op: 17 juni 2020, 16:11:45 »

Sammy heeft zelfs meer klanten dan een aantal knappe grieten die ook in de VT staan (als ik die grieten mag geloven dan toch) dus die moet iets héél goed kunnen. Ik ben alleen niet bereid om te gaan ondervinden wat dat dan juist is :17:
Een vuistregel in het SKW: Toont 'ze' vooral haar kontje, heeft ze wellicht een lontje

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2889 Gepost op: 17 juni 2020, 16:15:49 »

Nooit vooraf al wanhopen he... Misschien heb je succes bij onze andersgeaar(s)de medemensen?

 :lol_hitting:

We kennen allemaal de koppeltjes die door het SKW wandelen en waarvan vrouwlief altijd commentaar heeft op de meisjes. Manlief zal zonder twijfel nog wel eens terugkeren zonder vrouwlief om die meisjes eens beter te kunnen bekijken.

Misschien keert vrouwlief nu ook wel terug als IK achter een raam sta ??? ;D

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2890 Gepost op: 17 juni 2020, 16:28:39 »
Op SS14/3 heb ik een meisje gezien dat mij doet denken aan Vanessa van SS32/1. Ik heb de indruk dat ik ze al eerder in het SKW gezien heb , iemand die ze kent ? Waar zit bet(d)weter nu we hem nodig hebben ? ;D

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2891 Gepost op: 17 juni 2020, 16:32:42 »

Misschien keert vrouwlief nu ook wel terug als IK achter een raam sta ??? ;D
Ik wandelde net voor een werkbezoek met Maggie De Block door het SKW, maar je stond er nog niet geloof ik he...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Offline Mocata

  • Held
  • *****
  • Berichten: 511
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2892 Gepost op: 17 juni 2020, 16:47:56 »

Misschien keert vrouwlief nu ook wel terug als IK achter een raam sta ??? ;D
Ik wandelde net voor een werkbezoek met Maggie De Block door het SKW, maar je stond er nog niet geloof ik he...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Als beginner mag ik niet te kieskeurig zijn met klanten maar ik zal toch echt wel rekening moeten houden met het bed. Of ik neem gewoon een kamer op de tweede verdieping , zo ver geraakt die waarschijnlijk toch niet  :bud

Offline Kippenneuker

  • Held
  • *****
  • Berichten: 796
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2893 Gepost op: 17 juni 2020, 16:53:31 »

Misschien keert vrouwlief nu ook wel terug als IK achter een raam sta ??? ;D
Ik wandelde net voor een werkbezoek met Maggie De Block door het SKW, maar je stond er nog niet geloof ik he...

 :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting: :lol_hitting:

Als beginner mag ik niet te kieskeurig zijn met klanten maar ik zal toch echt wel rekening moeten houden met het bed. Of ik neem gewoon een kamer op de twee verdieping , zo ver geraakt die waarschijnlijk toch niet  :bud


Als MDB in de Villa Tinto ergens in de bocht van zo'n smal trapje komt vast te zitten dan heb je ook iets voor! Zolang je die daar niet weg krijgt kun je dan geen andere klanten binnen laten!

 :lol  :lol  :lol

Offline Vanderbeffen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2448
    • Bekijk profiel
WANDELEN IN HET SCHIPPERSKWARTIER
« Reactie #2894 Gepost op: 17 juni 2020, 17:10:49 »
Of ik neem gewoon een kamer op de tweede verdieping
Dat is misschien toch nét iets te hoog gegrepen. Ik zou een kamer op de eerste verdieping nemen. Dan kan je haar buiten op de stoep leggen, en dan stap je door het raam van je kamer direct op haar.

 :cochon :cochon :cochon :cochon :cochon